آخرین آگهی های گروه خدمات

خدمات :: خدمات مشاوره

بهترین مشاور خانواده در پاسداران

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1402/04/07
  • بازدید: 130 بار

بهترین مشاور خانواده در پاسداران

 دکتر هستی چلبی 

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

 شماره نظام: 30764

درمان فردی: افسردگی، سوگ، استرس، اضطراب، وسواس، خشم و ... بر اساس روان تحلیلی (روانکاوی)
درمان شناختی-رفتاری
طرحواره درمانی
زوج درمانی
خانواده درمانی
مشاوره پیش از ازدواج با رویکرد تحلیلی
درمان چاقی و لاغری ناشی از اضطراب
درمان پرخوری و کم خوری ناشی از اضطراب
هیپنوتیزم تراپی
درمان واقعیت مجازی VR
رویکرد درمانی زوج و خانواده:
- سیستمی
- ساختاری
- راهبردی
درمان بیماری های مزمن:
- انواع سرطان
- دیابت
- قلبی عروقی
- ایدز
- روماتویید
- چاقی
 -اعتیاد
- پسوریازیس
- نقص عضو ها و معلولیت ها
حل مشکلات عاطفی و روابط
نوروفیدبک و درمان تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (tDCS)
خودشفابخشی
سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

کاندیدای دکترای تخصصی روانشناسی سلامت امارات
لیسانس ارشد روانشناسی بالینی علوم پزشکی تهران
کارشناس علوم پزشکی تهران
استاد دانشگاه
دارای مدرک MMT انستیتو روانپزشکی
داور مجله شناخت اجتماعی
مولف کتاب (نویسنده)
مدرس کارگاه های:
- شناختی رفتاری CBT
- طرحواره درمانی ST
- خودشفابخشی
- هیپنوتیزم
سابقه 12 سال روانشناس بالینی انواع اختلالات در کلینیک های خصوصی

بهترین مشاور خانواده در پاسداران یک فرایند حرفه‌ای است که به درمان و حل مشکلات و نیازهای خانوادگی می‌پردازد.بهترین مشاور خانواده در پاسداران با استفاده از تجربیات، دانش و مهارت‌های خود، اعضای خانواده را همراهی می‌کنند تا بهبود روابط خانوادگی و دستیابی به سلامت روحی و روانی را با مشکلات خانواده در زندگی روزمره، مدرسه یا حتی محل کار کمک کنند.
اولین قدم دربهترین مشاور خانواده در پاسداران تشخیص مشکلات و نیازهای خانواده است.بهترین مشاور خانواده در پاسداران با بررسی علائم، تعارض‌ها و دلایل موجبات مشکلات درون خانواده را شناسایی می‌کند. بعد از شناسایی مشکل، مشاور به همراه اعضای خانواده برنامه‌ها و راهکارهایی مطابق با نیازهای و اهداف خانواده ارائه می‌دهد.در ادامه،بهترین مشاور خانواده در پاسداران با اعضای خانواده در جلسات مشاوره شرکت کرده و در حل مشکلات خانوادگی کمک می‌کنند. آن‌ها با استفاده از روش‌هایی مانند گفتگو، بحث و مشاوره فرد به فرد، تمرینات محافظت از خانواده و مهارت‌های ارتباطی، باعث می‌شوند که اعضای خانواده نسبت به خود، اعضای دیگر خانواده و مشکلات خانوادگی به طور عمده اطلاع بیشتری کسب کنند.

نتیجه‌ای که از مشاوره خانواده به دست می‌آید، بهبود روابط خانواده است. این نوع مشاوره می‌تواند به فرایند تصمیم‌گیری خانوادگی کمک کند، به توصیه و راهنمایی مادران و پدران و پیشگیری از مشکلات خانوادگی نیز کمک می‌کند. بهبود روابط خانواده از جمله عواملی است که باعث خوشبختی و سلامت روانی اعضای خانواده می‌شود و در نهایت باعث توانایی خانواده می‌شود تا به بهترین نحو ممکن با مشکلات و چشم‌اندازهای آینده مواجه شود.

بهترین مشاور خانواده در پاسداران می تواند یک چالش منحصر به فرد باشد. مشاوره با یک فرد با شخصیت قوی می تواند به اندازه کافی سخت باشد. یک یا چند نفر را به جلسه اضافه کنید، و مدیریت وضعیت به راحتی دشوار می شود. در مورد واحدهای خانواده که به دنبال خدمات بهداشت روان هستند، چه به عنوان زوج، چه والدین جدید یا خانواده هایی که درگیری خواهر و برادری دارند، چنین است. پیچیدگی‌های عاطفی و ذهنی که ممکن است یک فرد ارائه دهد را در نظر بگیرید و سپس آن مسائل را با تعداد اعضای خانواده دیگری که در جلسه شرکت می‌کنند چند برابر کنید. حتی اگر بهترین مشاور خانواده در پاسداران بخواهد تا حد امکان تصویری صادقانه از زندگی خانوادگی داشته باشند، ممکن است زمانی که بحث و جدل یا حملات شخصی تهدیدی برای فراگیر شدن جلسه باشد، خود را درگیر اعمال کنترل و ساختارهای حرفه ای می دانند.

خانواده‌ها با پویایی‌های موجود و روش‌های تعامل و برقراری ارتباط خود می‌آیند، که هیچ‌کدام ممکن است برای جلسات سازنده مفید یا مفید نباشد. وظیفه مشاور این است که با استفاده از راهبردهایی که به خانواده کمک می کند تا حدی از بسته شدن، درک یا تسکین را به دست آورد، ظرف پودر بالقوه احساسات را که مشاوره خانواده است، پخش کند.

حتی با وجود ابزارها و تکنیک هایی که در طول جلسات خانوادگی چالش برانگیز به کار می روند،بهترین مشاور خانواده در پاسداران باید همیشه آماده سازگاری و یادگیری با ظهور پویایی های بین فردی باشند. لئو تولستوی نویسنده مشهور روسی قرن نوزدهم زمانی نوشت: «همه خانواده‌های شاد شبیه هم هستند. هر خانواده ناراضی در نوع خود ناراضی است.» کلمات آغازین رمان او «آنا کارنینا» اصول اولیه ای را بیان می کند که مشاور باید در جلسات به آن برخورد کند: هر خانواده مسائل و تمایلات منحصر به فرد خود را خواهد داشت که به نظر می رسد شدت آن در بین پدران، مادران، خواهران، برادران و سایر اعضای خانواده چند برابر می شود.

اجازه دهید پویایی خانواده خود به خود ظاهر شود. در طول اولین جلسه بسیار مهم است که اجازه دهید ساختارها و روابط خانوادگی به طور طبیعی ظاهر شوند. ظاهر می تواند فریبنده باشد، و مسائل پیچیده ای که هر یک از خانواده ها تجربه می کنند را به سختی می توان در یک مقدمه حدس زد. سعی کنید اقتصاد اجتماعی یا جمعیت شناسی خانواده را کنار بگذارید (که به این معنی نیست که کاملاً این ویژگی ها را نادیده بگیرید، زیرا آنها شاخص های ارزش خود برای درک خانواده هستند) که ممکن است منجر به فرضیات یا تعمیم شود. پرسیدن سوالاتی که به معنای کلی مکالمه را هدایت می کند، راه خوبی برای حفظ کنترل است، اما مشاوران باید از تلاش برای برانگیختن واکنش هایی که متناسب با دستور کار خودشان است، اجتناب کنند.

در عوض، به اعضای خانواده اجازه دهید با یکدیگر تعامل داشته باشند. برای بدست آوردن واقعی ترین تصویر از پویایی ها و مسائلی که در قلب اختلافات یا دعواها قرار دارند، مشاهده خانواده به شکلی که در سر میز شام یا هر جای دیگر وجود دارد، حیاتی است. نوجوانان آشفته ممکن است در واقع از والدین خود عصبانی نباشند، برای مثال از خودشان عصبانی باشند. رسیدن به چنین بینش ها یا رفتارهایی در طول دوره مشاوره ممکن است زمان ببرد، اما اجازه دادن به پویایی خانواده خود را در زمان خود نشان می دهد، مشاوران را آسان تر می کند تا بهترین ارزیابی خود را از عوامل و شخصیت هایی که خانواده ها با آنها سروکار دارند انجام دهند.بهترین مشاور خانواده در پاسداران می دانند که باید رهبر اتاق باشند. با جلسات خانوادگی، این ایده آل می تواند از همه جهات مورد حمله قرار گیرد. حتی یک عمل اخلاقی را می توان در چشم یکی از اعضای خانواده به گونه ای تفسیر کرد که برای هدف قرار دادن، افشای یا آسیب رساندن به او انجام شده است. مشاوران هنگام برخورد با خانواده ها باید خط بسیار خوبی را طی کنند، زیرا اغلب مشاوران کسانی هستند که به عنوان مجرای تعامل عمل می کنند. در نظر بگیرید که یکی از اعضای خانواده از دیگری (همچنین در اتاق حضور دارد) شکایت می کند و مشاور سؤالی را دنبال می کند که می تواند حمایت کننده از یک حمله یا ادعا باشد که موضوع شکایت احساس می کند ناعادلانه است و درک نمی شود. یکی از اعضای خانواده آزرده خاطر می‌تواند از کم‌رنگ‌ترین اشاره به جانبداری استفاده کند و مشاور را دچار اختلال کند.

چگونه یک مشاور از جانبداری اجتناب می کند؟ با درایت اجتناب از موقعیت هایی که ممکن است به عنوان دستکاری تلقی شود. مهمتر از همه، در صورت اقدام از طرف یکی از اعضای خانواده احتیاط کنید. باز هم سؤالات درست را بپرسید، اما اجازه دهید وقایع از طریق خود خانواده رخ دهد. مشاوران همچنین می‌توانند با یادآوری به دیگران در جلسه که همین کار را انجام دهند (به جای دیگران صحبت نکنند یا به دیگران اجازه صحبت برای آنها را ندهند) ارتباط برقرار کنند. انتخابی بودن در بازخورد به جلوگیری از این مشکلات کمک می کند. نظم و انضباط مشاور بر نقطه ای تأکید می کند که در آن مشاوره خانواده از جلسات فردی متفاوت است. کمک به تشویق یک مشتری سرکش برای صحبت بیشتر با تشویق ممکن است در یک محیط یک به یک موثر باشد، اما انجام همین کار در یک محیط خانوادگی ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.
برخی از خانواده ها بهترین مشاور خانواده در پاسداران را به عنوان آخرین راه حل می بینند، زیرا نمی خواهند به عیب های زناشویی یا خانوادگی اعتراف کنند. با این حال، برای هر گونه پیشرفتی که پس از شروع مشاوره انجام شود، خانواده ها باید مشکلی را که pu است نام ببرند 

آنها را رها کنید تا به دنبال درمان باشند. صدا کردن مشکلات دشوار است. صادق بودن کار آسانی نیست، اما مشاوران باید خانواده را وادار کنند که بگویند چرا جلسات مشاوره را برای کمک به زندگی خانگی، شخصی و کاری خود انتخاب کرده اند. رسیدگی به یک مشکل ممکن است زمان بر باشد و در هیچ نوع مشاوره ای نمی توان عجله کرد، اما به خصوص در مشاوره خانواده که به توافق و مشارکت کامل نیاز است، می تواند چالش برانگیز باشد.

بسیاری از مسائل خانوادگی بدلیل عدم رسیدگی به آنها یا عدم رفع آنها با مداخلات مناسب تشدید می شود. مشاوران می توانند به اعضای خانواده کمک کنند تا استرس ها، افکار و عواطف خود را به گونه ای شناسایی کنند که در موقعیتی دیگر به عنوان انتقام جویانه یا پشت سر دیگران تلقی شوند. این نوع ارتباط صادقانه برای ترغیب خانواده به ادغام شدن پیرامون عیوب اساسی و شروع به ایجاد نقاط قوت ارزشمند است. ایجاد (و تضمین) احترام گروهی برای نظرات و احساسات همه افراد درگیر، یک محیط مشاوره ای ایجاد می کند که به پیشرفت درمان کمک می کند و خانواده ها با مسائل خود کنار می آیند.

فراموش نکنید که احساسات را در زمینه پویایی در نظر بگیرید
در بسیاری از مواقع، درک اینکه چگونه یک مشتری ممکن است در رابطه با یکی دیگر از اعضای خانواده احساس کند، دشوار نیست. خشم و بی اعتمادی (در میان سایر احساسات) به روش های واضحی ظاهر می شود. حتی زمانی که اعضای خانواده سعی می کنند احساسات خود را پنهان کنند، اغلب خود را در عمل تسلیم می کنند. این مهم است که به یاد داشته باشید که احساس مشتریان در درون، داستان کاملی از آنچه بر خانواده آنها تأثیر می گذارد نیست. تعامل بین پسر و پدر، مادر و دختر، زن و شوهر می تواند به عنوان فشارسنج دقیق تری از مسائلی باشد که نیاز به رفع دارند. اگر به آنها گفته شود مردم می دانند چه زمانی اشتباه کرده اند. وقتی تحت درمان خاموش قرار می گیرید، فهمیدن مشکل اصلی چیست. رفتار اغلب چیزی است که برای بهبود عملکرد خانواده ها باید مورد توجه قرار گیرد، نه احساساتی که این اقدامات منجر به آن می شود.

اجازه دهید وقفه ها و مشاجرات رخ دهد


ممکن است برای بیان سالم نتیجه معکوس داشته باشد، اما مشاجره می‌تواند بازترین و صادقانه‌ترین شکل ارتباط خانواده‌ها باشد. اولین واکنش یک مشاور به یک اختلال یا وقفه ممکن است این باشد که فوراً آن را کاهش دهد تا کنترل اتاق را حفظ کند، اما اجازه دادن به این موارد فعل و انفعالات برای طی کردن مسیر خود می تواند منجر به نگاه های روشنگرانه به پویایی خانواده شود. هنگامی که اختلالات تکرار نشده در مکالمه ایجاد می شود، تظاهر و سپر معمولا کنار گذاشته می شود و مشاهده واکنش هر یک از اعضای خانواده به وقفه می تواند به مشاوران کمک کند تا موقعیت را بهتر درک کنند.

بهترین مشاور خانواده در پاسداران باید آماده باشند تا اگر مماس از مفید بودن باز ماند و شروع به آسیب رساندن کرد. یکی از مواردی که ممکن است مشاوران مجبور به جانبداری شوند، جلوگیری از سرزنش یکی از اعضای خانواده است. بحث‌ها و وقفه‌ها در یک محیط کنترل‌شده که در آن مشاوران می‌توانند پویایی‌ها را به وضوح ببینند، ابزارهای مفیدی برای درمان هستند، اما رشته‌های گفتگو که به حملات شخصی یا حتی خشونت کشیده می‌شوند باید توسط مشاوران متوقف شوند.

نیاز به آموزش مناسب را نادیده نگیرید


بهترین مشاور خانواده در پاسداران همانطور که مشهود است، متخصصان را ملزم به اتخاذ رویکردهای ظریف می کند. همچنین به این معنی است که مشاورانی که به دنبال مشاوره خانواده هستند باید به عنوان مشاور خانواده به گواهینامه مراجعه کنند. دستیابی به چنین وضعیتی معمولا مستلزم آموزش تخصصی و همچنین گذراندن جلسات تحت نظارت است. انجمن آمریکایی ازدواج و خانواده درمانی معتقد است که پس از فارغ التحصیلی از یک برنامه معتبر، مشاوران باید قبل از دریافت مجوز یا گواهی در یک دوره (اغلب دو سال) کار بالینی تحت نظارت شرکت کنند.

با این حال، حتی زمانی که بهترین مشاور خانواده در پاسداران چنین گواهینامه و تحصیلاتی را دریافت می کنند، برخی از تجربیات خانوادگی ممکن است فراتر از ظرفیت حرفه ای آنها مشاوره بگیرند. این اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که مشاور خانواده‌ای را درگیر آزار (جنسی، جسمی، ذهنی و غیره) می‌بیند. چنین موقعیت‌هایی مستلزم آماده‌سازی و پارامترهای بسیار خاص، مانند قرار ملاقات‌های تحت نظارت دادگاه است. اگرچه مشاوران بدون شک می‌خواهند به هر مشتری و خانواده‌ای کمک کنند، اما گاهی اوقات باید گام دشواری را در تشخیص این موضوع بردارند که نوع خاصی از خانواده‌ها به کمک منحصربه‌فرد نیاز دارند و می‌توانند از ارجاع بهره ببرند.

بهترین مشاور خانواده در پاسداران
مشاور خانواده در پاسداران
بهترین مشاور خانواده در پاسداران

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
agent2@payameavval.net
ایمیل
تلفن
09191785981
انقضا
1403/04/17
بروزرسانی
1402/04/07
موقعیت
تهران
آدرس
تهران - ابتدای پاسداران - بعد از پل همت - کوچه اکرمی (کوکب) - پلاک ۱۲ - طبقه 2 - واحد ۱۵
مشاهده تمام آگهی های agent2@payameavval.net

ارسال پیام به آگهی دهنده (agent2@payameavval.net)

در مورد: بهترین مشاور خانواده در پاسداران


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی بهترین مشاور خانواده در پاسداران

Captcha image

آخرین آگهی های خدمات مشاوره
1402/02/17
مرکز مشاوره در انقلاب
7

مرکز مشاوره در انقلاب, دکتر منوچهر ابراهیمی, 09120704284 - 09391252562

بهار شجاعتی / تلفن: 09391252562

1402/02/16
روانشناس کودک و نو جوان در انقلاب
7

روانشناس کودک و نوجوان در انقلاب , روانشناس طاهره امینی 09352274111 -09128089437

operator / تلفن: 09352274111

1400/10/04
مرکز مشاوره در شهرک گلستان
4

مرکز مشاوره در شهرک گلستان09128033153

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144928508- 09128033153

1402/09/01
بهترین مشا‌وره و روانشناسی در جنوب تهران
1

مشا‌وره روانشناسی در جنوب تهران02155337948

اپراتور پیام اول / تلفن: 02155337948

1402/07/08
مرکز مشاوره ازدواج در دولت
1

مرکز مشاوره ازدواج در دولت , 02126602004 - 02126602005 - 02122614899 - 09302220994 خانم دکتر سمانه کاملی

اپراتور 105 / تلفن: 02126602004

1397/11/03
بهترین کلینیک روانپزشکی در جنوب تهران
1

بهترین کلینیک روانپزشکی در جنوب تهران 55963885

اپراتور پیام اول / تلفن: 02155963885

1397/12/11
بهترین مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران
1

بهترین مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران 55963885- 09029024014-0919891741

اپراتور پیام اول / تلفن: 02155963885

1402/06/13
موسیقی درمانی در جنوب تهران,منطقه 20
1

موسیقی درمانی در جنوب تهران55963885- 09029024014-0919891741

اپراتور پیام اول / تلفن: 02155963885

1402/09/05
بهترین مشاوره کودک و نوجوان در شریعتی
1

بهترین مشاوره کودک و نوجوان در شریعتی 02126602004 - 02126602005 - 02122614899 - 09302220994 مهسا جهانگیری

اپراتور 105 / تلفن: 02126602004

1402/09/05
متخصص سکس تراپیست در شریعتی
1

متخصص سکس تراپیست در شریعتی 02126602004 - 02126602005 - 02122614899 - 09302220994 الهه مظاهری

اپراتور 105 / تلفن: 02126602004