لوازم :: آرایشی و بهداشتی

رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو

رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو
  • تاریخ ثبت: 1399/08/11
  • بازدید: 221 بار

رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو

رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو 100 میل-6.78ani One Hair Color 100ml-Cappuccino-6.78

 

ویژگی‌های رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو 100 میل

 

رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو 100 میل، یک کالای مرغوب ایرانی است که بر پایه‌ی فرمولاسیونی فرانسوی، و مورد تأیید آزمایشگاه‌های درماتولوژی اروپا، تولید شده است و قیمت بسیار مناسبی دارد.

این رنگ مو حاوی روغن زیتون است که به دلیل داشتن داشتن ویتامن‌ E و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی هم رطوبت لازم را به ساقه‌ی مو می‌رساند و آن را تقویت می‌کند و هم از ریزش مو و اکسیداسین آن پیشگیری می‌کند و برای افرادی که تار موی نازک دارند، بسیار مفید است.

جدای از این‌ها باعث می‌شود که رنگ‌پذیری مو تقویت شود و رنگ روی مو جلوه‌ی بهتری پیدا کند.

کراتین مو جود در رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو 100 میل، مو را خوش حالت و نرم می‌کند و از وز شدن و خشک شدنش، پس از رنگ کردن، جلوگیری می‌کند.

ویتامن ،C آنتی اکسیدان دیگری است که در این رنگ مو به کار رفته است و از ریزش مو و تخریبش، بر اثر فعالیت رادیکال‌های آزاد، جلوگیری می‌کند.

 

میکروسیلیکون‌های این رنگ مو لطافت و براقی مو را چندین برابر می‌کند.

رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو 100 میل، قابل خرید از فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، طیف‌های رنگی بسیار جذاب و گیرایی دارد که، به کمک کاتالوگ خوانی و کدهای استاندارد رنگ مو، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

رنگدانه‌های رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو 100 میل، از ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند و رنگی بسیار دلپذیر به موی شما می‌دهند و موهای سفید را به‌خوبی می‌پوشانند و رنگی جدید و شاداب و چشم‌نواز را جای‌گزین آن می‌کنند.

رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو

 

 

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (مهدی)

ارسال نظر برای آگهی رنگ موی دنی وان سری کاپوچینو

Captcha image

آخرین آگهی های آرایشی و بهداشتی
1398/09/20
اتو مو بونیتا
5

فروش اتو مو بونیتا ، فروش اتومو کراتینه مو - محصولات بنیتا ( اتومو ، ماسک ، شامپو ، روغن ، و روغن ارگان اصل ، مواد صافی برای صافی ریشه و پیاز مو )- به اطلاع آرایشگران و آموزشگاه ها و سالن داران خانم و آقا , ۰۹۹۰۱۶۳۲۷۴۳-۰۹۰۱۷۶۷۷۳۵۹

اپراتور پیام اول / تلفن: 09901632743

عبارات کلیدی