روابط عمومی پیام اول :: آگهی های استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر حنا از استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر حنا از استان اصفهان
  • تاریخ ثبت: 1397/07/28
  • بازدید: 971 بار

آگهی نیازمندی های شهر حنا از استان اصفهان

حنا یکی از شهرهای استان اصفهان در مرکز ایران است. راه‌های دسترسی به این بخش از طریق شهر سمیرم و آباده می‌باشد.

دلایل نامگذاری
طبق پرس و جو و تحقیق از بزرگان و پیرمردان که نقل قول کرده‌اند به واسطه کاشت گیاه حنا و آثار باقی‌مانده از سنگ‌های حناسابی در این منطقه این محل به نام حنا معروف شده‌است و بیشتر اهالی به این قول واقفند اما استاد محمد مهریار در کتاب (فرهنگ جامع نام آبادی‌های کهن اصفهان) می‌گوید در برخی منابع هنا را حنا نوشته‌اند که مأخوذ از حرف (ح) عربی است. حنا بدون تشدید و نون نوعی گیاه رنگی است که برای خضاب به کار می‌رود و در فارسی و عربی استعمال می‌شود و نواحی کشت آن در حوالی کرمان است و نه در سمیرم بنابراین ناحیه هیچ ارتباطی باکشت حنا ندارد هنا یک لغت فارسی است و (هن + نا)- هن در فارسی به به معنای خانه‌است و (هن – خن) به یک معناست و «نا» به معنی آب است و روی هم رفته هنا یعنی جایگاه آب.

حنا دهی است بسیار بزرگ و آبادان (که به تازگی شهر شده‌است)[چه زمانی؟] و از دهستان‌های شهرستان سمیرم به حساب می‌آید. در سال ۱۳۴۷ تعداد ۴۲۸ خانوار و ۱۹۴۵ نفرجمعیت داشته‌است که در سال ۱۳۷۵ جمعیت این روستا ۴۱۵۳ نفر بوده‌است. ویژگی‌های جغرافیایی و تاریخی و جامعه‌شناسی این ناحیه از بسیاری جهات جالب توجه‌است

اقلیم و جغرافیا
حنا در جنوب اصفهان است و به اسفرجان و هونجان بسیار نزدیک است - مرکزی برای داد وستد ایل قشقایی می‌باشد – کشاورزی آن معتبر است و مردم آن به دامداری علاقه بسیاری دارند – آب و هوای سرد سمیرم مراتع پر علف این ناحیه را برای دامداری و زراعت مستعد می‌سازد. هسته اولیه حنا در نقطه‌ای به نام سهران (صحران) بوده (سحران به معنای جایی است که خاک سرخ دارد) به دلیل حمله وغارت تخریب شده و محل قبلی حدود ۵ کیلومتری محل کنونی بوده‌است که طبق سنگ نوشته‌های خوانده شده از قبرستانهای آنجا مربوط به حدود ۷۰۰ سال پیش می‌باشد. آنجا بعلت هجوم اشرار و نا امنی به دامن کوه و در محل فعلی کوچ می‌کنند و برای حفاظت بیشتر اقدام به ساختن قلعه می‌کنند و در آن زندگی می‌کنند که آثار دو قلعه بزرگ از آن زمان در شهر مشاهده می‌شود. شهر حنا در طول جغرافیای ۵۱ درجه و ۳۴ دقیقه و ۲۷ ثانیه و عرض ۲۱ درجه ۱۱ دقیقه قرار دارد.
دمای شهر سردترین زمان ۲۳- و گرمتری ۵/۳۷+ درجه در سال ۱۳۸۴ نشان داده شده ارتفاع شهر حنا از سطح دریا ۲۳۳۲ متر و طبق آخرین سرشماری جمعیت شهر ۵۳۹۷ نفر می‌باشند. درصد باسوادان ۵۷/۸۷. بی سوادان در شهر حنا ۴۳/۱۲ در صد بناهای جدید ۳۰٪ بناهای قدیمی ۷۰٪ و تعدادواحدهای تجاری ۱۱۷ می‌باشند. اراضی زیر کشت آبی ۴۰۰/۸ هکتار و اراضی دیم ۱۰۷۰ هکتار می‌باشد.

ساختار
شهر حنا به ۵ محله تقسیم می‌شد، ۲ محلهٔ آن قدیمی به نام‌های محل قلعه گِنده و محل قلعه کهنه که هر دو محل در قسمت شمال رودخانه حنا واقع گردیده‌است سه محله حنا جدید است و نوساز که تقریباً در ۳ دهه اخیر ساخته شده‌است. محله نو، ۲- محله شکار راه، ۳- محله شهرک گودرزی هسته اولیه شهر کنونی در قسمت شمال شهر و در محل قلعه گنده بوده‌است گسترش شهر حنا به جنوب و جنوب شرقی باعث بوجود آمدن محله گودرزی شده‌است که اراضی این محله توسط بنیاد مسکن واگذار شده‌است. شبکه ارتباطی شهر حنا از سمت شمال به سمیرم و از غرب به شهر نوپای کمه است. شهر حنا در منطقه کوهستانی واقع شده‌است و وجود رودخانه حنا که از شمال شرقی شهر وارد شده و از غرب در محدوده شهر خارج می‌شود جلوهٔ ویژه‌ای به شهر داده‌است.

مساحت کل شهر در سال ۱۳۸۵ حدود ۷/۱۳۱ هکتار و جمعیت پیش‌بینی شده در سال ۱۳۸۰ ،۵۷۲۰ نفر می‌باشد. در شهر حنا امامزاده بی بی ناز بانو زیارتگاه است. بنا به عقیدهٔ عده‌ای از اهالی، بی بی نازبانو دختر امام موسی بن جعفر می‌باشد. آثار کهن و محل دیدنی و تفریحی این شهر قدیمی قلعه تکی، قلعه نو و قلعه گنده از آثار کهن و محل دیدنی و تفریحی این شهر قدم گاهی در گاوتپه و سواحل زیبای سد حنا می‌باشد.

شغل مردم حدود ۵۰ درصد کشاورز و دام پرور و حدود ۲۰ درصد صنعت و ساختمان و بقیه شغل خدماتی دارند. صنایع دستی شهر حنا بیشتر قالی بافی می‌باشد که حدود ۲۰۰ دستگاه قالی در شهر فعال است و میزان تولید حدود ۱۴۰۰ متر مربع در سال می‌باشد.

نرخ رشد جمعیت در سال ۱۳۸۶، ۹۲/۱ درصد می‌باشد و ازجمعیت سال ۱۳۸۶ حدود ۶۷ درصد بالای ده سال خواهد بود و در حال حاضر شهر حنا دارای ۱۱۰۰ خانوار می‌باشد که در سال ۱۳۸۱ حدود ۹۰۵ خانوار بوده‌است.

میانگین بارندگی حدود ۱۷ سال یعنی ۶۹ – ۱۳۵۳ معادل ۳۶۰ میلی‌متر می‌باشد بیشترین میزان بارندگی از مهر تا خرداد و حداقل تیر تا شهریور که کمتر از ۶ میلی‌متر می‌باشد. بیشترین میزان که مربوط به دی، بهمن، اسفند، فروردین، تا حدود ۵۰ میلی‌متر می‌باشد.

از زلزله‌های ثبت شده از سال ۱۵۰۲ میلادی (۴۳۱ شمسی تا ۱۳۶۱ شمسی) نشان می‌دهد که جمعاً حدود ۸۵ زلزله با حداقل ۹/۳ و حداکثر ۵/۷ ریشتر در منطقه‌ای بین فارس – اصفهان و خوزستان اتفاق افتاد که حنا و اطراف آن مرکز آن می‌باشد. حنای سمیرم شهری در بخش مرکزی شهرستان سمیرم در طول ۱۵۰ درجه و ۲۸ کیلومتری شهرستان سمیرم و ارتفاع ۲۲۹۰ متری از سطح دریا منطقه‌ای سرد و خشک کوهستانی در کنار رودخانه بزرگ حنا که در دره شمالی کوه حنا واقع شده‌است و سد خاکی حنا در ۲۸ کیلومتری جنوب شرقی سمیرم بر روی رودخانه خرسان حنا احداث شده‌است که ارتفاع دیواره آن از پی ۳۵ متر و گنجایش مخزن آن ۵۰ میلین متر مکعب است که در آبادانی این شهر نوپا تأثیر به سزایی دارد.

جنگ حنا
قبل از جنگ سمیرم یعنی در سال ۱۳۲۱ سران کهگلویه و بویر احمد علاوه بر این که با خود نزاع داشتند با قشقایی‌ها نیز رابطه خوبی نداشتند تا اینکه در ۴ خرداد خوانین ایلات در منطقه‌ای به نام چم اسپید دور هم جمع می‌شوند و قرار دادی مبنی بر دوستی و پشتیبانی یکدیگر با هم امضا می‌کنند.

«امضا کنندگان زیر به موجب اتحاد نامه علی‌حده متحد گردیدند پیش آمدی که برای هریک از متعهدین مشتمل بر ایلات قشقایی و ایلات بویر احمدی و غیره واقع شود عموماً با تمام قوا تا آخرین قدرت از هرگونه مساعدت کوتاهی نکنیم»

ولی جنگ حنا بی‌توجه از این معاهده انجام گرفته بود و جنگ سمیرم بعد از این معاهده. در سال قبل از انقعاد معاهده چم اسپید گروهی از طایفه – گود سرایی بویر احمد به منطقه حنا واقع در شهرستان سمیرم هجوم برده و اموال قشقایی ساکن در آن محل را غارت می‌کنند. برخی از سران قشقایی نزد عبدالله خان پیغام فرستاده و تقاضای استرداد اموال غارت شده را کردند. عبدالله خان ضرغام پور کلانتر کهگلویه سفلی با توجه به پیمان چم اسپید تقاضای آنها را پذیرفت- هنگامی که قشقایی‌ها برای بازپس گرفتن اموال خود به منطقه بویر احمد آمدند تعدادی ژاندارم جمعی گروهان حنا همراه آنان آمده بودند با توجه به حساسیتی که در کهگلویه نسبت به حضور نظامیان در منطقه خود داشتند بویژه در فضای بعد از شهریور ۱۳۲۰ در شرایط ضعف دولت مرکزی، عبدالله خان از این امر برآشفت، ژاندارم‌های مزبور را خلع سلاح کرده و متعاقب آن تصمیم گرفت که گروهان ژاندارمری حنا را سرکوب کند او به این گروهان حمله کرد و آن را خلع سلاح کرد و حدود سیصد قبضه اسلحه به غنیمت گرفت و چون از نظر تسلیحات تقویت شده بود در بازگشت از حنا به منطقه بویر احمد علیا هجوم برد و پس از زد و خورد و کشته شدن چندین نفر از طرفین به منطقه بویر احمد سفلی بازگشت. دوباره در سال ۱۳۲۲ پادگان نظامی حنا از توابع شهرستان سمیرم مورد حمله و هجوم ایلات قشقایی و بویر احمدی قرار گرفت پادگان خلع سلاح شد این پادگان مورد هجوم آن عده از مهاجمان که از گردنه بیژن و عشایری که از آن منطقه قصد هجوم به سمیرم داشتند قرار گرفت و پس از زد و خورد شدید پادگان خلع سلاح گردید ولی از کشته شدن نظامی یا غیرنظامی اطلاعاتی در دست نیست.

از طریق سایت مرجع اصناف پیام اول میتوانید بهترینها را اعم از

 

آرایشگاه زنانه در حنا

آرایشگاه های مردانه در حنا

آزمایشگاه ها و مراکز رادیو لوژی در حنا

آژانس ها و تورهای مسافرتی در حنا

آموزشگاه های رانندگی در حنا

آموزشگاه های موسیقی در حنا

ابزار فروشی ها در حنا

ادارات و سازمان ها در حنا

استخر سونا و جکوزی در حنا

اورژانس و فوریت های پزشکی در حنا

باربری ها در حنا

باشگاه های بدن سازی آقایان و بانوان در حنا

بانک ها در حنا

بیمارستان ها در حنا

بیمه ها در حنا

پارک ها و مراکز تفریحی در حنا

پزشک متخصص اطفال در حنا

پزشکان در حنا

پزشکان پوست و مو در حنا

پزشکان عمومی در حنا

پلاستیک فروشی ها در حنا

پمپ بنزین ها در حنا

پیک موتوری ها در حنا

تئاتر و تالار نمایش در حنا

تاسیساتی ها در حنا

تالارهای عروسی در حنا

تاکسی سرویس در حنا

چاپ و تبلیغات در حنا

خدمات آسانسور و بالابر در حنا

خدمات خودرویی در حنا

خدمات نظافتی در حنا

خدمات کامپیوتری در حنا

خرازی ها در حنا

خشکبار و آجیل فروشی ها در حنا

خشکشویی ها در حنا

دادسراها در حنا

داروخانه ها در حنا

درمانگاه ها و مراکز درمانی در حنا

دفاتر اسناد رسمی در حنا

دفاتر پست در حنا

دفاتر پلیس به علاوه 10 و دفاتر دولت الکترونیک در حنا

دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی در حنا

دندانپزشکان و دندان سازان در حنا

دکوراسیون داخلی در حنا

رستوران ها و سالنهای غذا خوری در حنا

روانپزشکان در حنا

ساعت فروشی در حنا

سمپاشی در حنا

سمساری در حنا

سوپرمارکت در حنا

سوپرهای میوه و سبزی در حنا

سینما ها در حنا

شعبات بانک آینده در حنا

شعبات بانک سپه در حنا

شعبات بانک انصار در حنا

شعبات بانک گردشگری در حنا

شعبات بانک پارسیان در حنا

شعبات بانک پاسارگاد در حنا

شعبات بانک سامان در حنا

شعبات بانک سینا در حنا

شعبات بانک شهر در حنا

شعبات بانک صادرات در حنا

شعبات بانک ملت در حنا

شعبات بانک ملی در حنا

شعبات مهر اقتصاد در حنا

صرافی ها در حنا

طلا فروشی ها و زرگری ها در حنا

عطاری ها در حنا

عکاسی ها و آتلیه عکاسی در حنا

فرش فروشی ها در حنا

فرهنگسرا و خانه فرهنگ در حنا

فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه در حنا

فروشگاه های آرایشی بهداشتی در حنا

فروشگاه های خشکبار در حنا

فروشگاه های شهروند در حنا

فروشگاه های لوازم پزشکی در حنا

فروشگاه های لوازم ورزشی در حنا

فروشنده های پوشاک بچه گانه در حنا

فروشنده های پوشاک زنانه در حنا

فروشنده های پوشاک مردانه در حنا

قالیشویی ها در حنا

قصابی ها و سوپر های گوشت و مرغ در حنا

قنادی ها و شیرینی فروشی ها در حنا

گل فروشی ها در حنا

لوازم التحریری ها در حنا

متخصصین ریه در حنا

متخصصین قلب و عروق در حنا

متخصصین و جراحان مغز و اعصاب در حنا

مدارس در حنا

مراکز خدمات زیبایی در حنا

مراکز خرید در حنا

مراکز روانشناسی و روان کاوی در حنا

مراکز ورزشی در حنا

مساجد و حسینیه ها در حنا

مشاورین املاک در حنا

مهد کودک ها در حنا

موبایل فروشی ها در حنا

نانوایی ها در حنا

نگارخانه ها در حنا

نمایندگی های ال جی LG در حنا

نمایندگی های سامسونگ SAMSUNG در حنا

نجاری در حنا

لوله بازکنی در حنا

نمایندگی های سونی در حنا

نمایندگی های لوازم خانگی در حنا

نمایندگی های مجاز خوردو در حنا

هتل ها و اقامت گاه ها در حنا

کارواش ها در حنا

کافی شاپ ها در حنا

کافی نت و گیم نت در حنا

کتابخانه ها در حنا

کلانتری و اداره پلیس در حنا

کلیسا ها و مساجد و اماکن مذهبی در حنا

کیف و کفش فروشی ها در حنا

متل در حنا

صنایع دستی در حنا

مکان های دیدنی در حنا

طبیعت در حنا

اماکن گردشگری در حنا

مسیر ورودی در حنا

فروش سوغات در حنا


بهترین آموزشگاه کامپیوتر  حنا
بهترین سایر آموزش ها  حنا
بهترین خرید و فروش کامپیوتر  حنا
بهترین فروشگاه فروش لپ تاپ حنا
بهترین مرکز برنامه نویسی کامپیوتر  حنا
بهترین خرید و فروش قطعات کامپیوتر  حنا
بهترین خرید و فروش مجله و کتاب کامپیوتر  حنا
بهترین مرکز گرافیک کامپیوتر  حنا
بهترین مرکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر  حنا
بهترین خدمات اینترنت  حنا
بهترین خدمات شبکه کامپیوتر  حنا
بهترین طراحی صفحات وب  حنا
بهترین اشتراک اینترنت  حنا
بهترین فروش نرم افزار کامپیوتر  حنا
بهترین آموزش کامپیوتر  حنا
بهترین تعمیر کامپیوتر  حنا
بهترین خرید و فروش  موبایل و تبلت   حنا
بهترین تعمیرات تخصصی  موبایل و تبلت   حنا
بهترین لوازم جانبی  موبایل و تبلت   حنا
بهترین خدمات گارانتی  موبایل و تبلت   حنا
بهترین تدریس خصوصی  حنا
بهترین آموزش رانندگی  حنا
بهترین آموزش تعمیر موبایل  حنا
بهترین آموزش تعمیر خودرو  حنا
بهترین آموزش خیاطی  حنا
بهترین آموزشگاه آرایشگری  حنا
بهترین آموزش حسابداری  حنا
بهترین آموزش آشپزی و شیرینی پزی  حنا
بهترین آموزش عکاسی و فیلمبرداری  حنا
بهترین آموزش گلدوزی  حنا
بهترین آموزش طلاسازی  حنا
بهترین آموزش نقشه کشی  حنا
بهترین آموزش گردشگری  حنا
بهترین آموزشگاه هتلداری  حنا
بهترین آموزشگاه توریسم  حنا
بهترین آموزشگاه کامپیوتر  حنا
بهترین آموزش هنر  حنا
بهترین مهدکودک  حنا
بهترین پیش دبستانی و دبستان  حنا
بهترین آموزش زبان  حنا
بهترین آموزش کنکور  حنا
بهترین آموزش فنی و حرفه ای  حنا
بهترین آموزشگاه موسیقی  حنا
بهترین آموزش رشته های ورزشی  حنا
بهترین خرید و فروش باغ  حنا
بهترین خرید و فروش زمین  حنا
بهترین خرید و فروش کلنگی  حنا
بهترین خرید و فروش ملک تجاری  حنا
بهترین خرید و فروش ملک اداری  حنا
بهترین خرید و فروش دفتر املاک  حنا
بهترین خرید و فروش آپارتمان  حنا
بهترین خرید و فروش خانه  حنا
بهترین خرید و فروش ویلا  حنا
بهترین فروش خودرو کارکرده  حنا
بهترین خرید خودرو صفر  حنا
بهترین فروش خودرو صفر  حنا
بهترین فروش لوازم تزیینی  حنا
بهترین لوازم جانبی اتومبیل  حنا
بهترین خرید خودرو کارکرده  حنا
بهترین خرید و فروش لوازم یدکی  حنا
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های برقی حنا
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های گازی حنا
بهترین مرکز خرید و فروش چوبی و فلزی حنا
بهترین مرکز خرید و فروش اثاثیه منزل حنا
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم اداری حنا
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم مهندسی حنا
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم ورزشی حنا
بهترین مرکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی حنا
بهترین مرکز خرید و فروش آزمایشگاهی حنا
بهترین مرکز خرید و فروش آلات موسیقی حنا
بهترین مرکز خرید و فروش فرش و منسوجات حنا
بهترین مرکز خرید و فروش کتاب حنا
بهترین مرکز خرید و فروش صنایع دستی و هنری حنا
بهترین مرکز خرید و فروش طلا و جواهرات حنا
بهترین مرکز خرید و فروش بدلیجات حنا
بهترین مرکز خرید و فروش تزیینات حنا
بهترین  سمساری حنا
بهترین  لوازم قنادی حنا
بهترین  عطاری حنا
بهترین  کیف و کفش حنا
بهترین فروشگاه عینک حنا
بهترین فروشگاه صوتی و تصویری حنا
بهترین فروشگاه پوشاک حنا
بهترین فروشگاه لوازم یدکی حنا
بهترین حفاظتی و امنیتی  حنا
بهترین چاپ و تبلیغات  حنا
بهترین خدمات فنی  حنا
بهترین صادرات و واردات  حنا
بهترین خدمات ساختمان  حنا
بهترین خدمات مشاوره  حنا
بهترین خدمات بیمه  حنا
بهترین تایپ و تکثیر  حنا
بهترین داراترجمه  حنا
بهترین ثبت شرکت  حنا
بهترین فروش ماشین های اداری حنا
بهترین طراحی دکوراسیون حنا
بهترین مرکز حسابداری و حسابرسی حنا
بهترین خدمات اداری  حنا
بهترین خدمات مجالس  حنا
بهترین زیبایی و پزشکی  حنا
بهترین حمل و نقل  حنا
بهترین تعمیرات  حنا
بهترین قالیشویی  حنا
بهترین رفوگری  حنا
بهترین تعمیر لوازم خانگی  حنا
بهترین آرایشگاه زنانه  حنا
بهترین آرایشگاه مردانه  حنا
بهترین مزون لباس  حنا
بهترین سولاریوم  حنا
بهترین موسسه حقوقی  حنا
بهترین دفتر ازدواج و طلاق  حنا
بهترین پیک موتوری  حنا
بهترین تاکسی سرویس  حنا
بهترین صرافی  حنا
بهترین تعمیرات مبلمان  حنا
بهترین خیاطی  حنا
بهترین کارواش  حنا
بهترین سمپاشی  حنا
بهترین نظافتی  حنا
بهترین خشکشویی  حنا
بهترین تعمیرگاه خودرو  حنا
بهترین خدمات دامپزشکی  حنا
بهترین حيوانات خانگي  حنا
بهترین آتلیه عکاسی  حنا
بهترین رستوران  حنا
بهترین مراکز تخلیه امن اضطراری تهران  حنا
بهترین پخش مواد غذایی  حنا
بهترین سوپر مارکت  حنا
بهترین خدمات مسافرتی  حنا
بهترین زیبایی و بهداشت  حنا
بهترین خدمات پزشکی  حنا
بهترین باشگاه ورزشی  حنا
بهترین مرکز  فروش خط حنا
بهترین مرکز  خرید خط حنا
بهترین مرکز  تعمیرات موبایل حنا
بهترین مرکز فروش نرم افزار موبایل حنا
بهترین مرکز خرید و فروش تلفن ثابت حنا
بهترین مرکز  خدمات پیامک حنا
بهترین مرکز خرید و فروش گوشی موبایل حنا
بهترین مرکز فروش خط همراه اول حنا
بهترین مرکز فروش خط ایرانسل حنا
بهترین مرکز  خدمات مخابراتی حنا
بهترین مرکز  آب و فاضلاب حنا
بهترین مرکز  ابزار و یراق حنا
بهترین مرکز  اتوماسیون صنعتی حنا
بهترین مرکز  انبار داری حنا
بهترین مرکز ساخت سازه های پیش ساخته حنا
بورس فروش آهن آلات حنا
بهترین کارگاه  بسته بندی حنا
بهترین مرکز  پرس کاری حنا
بورس  پلاستیک و پلیمر حنا
بهترین مرکز کارگاه تراشکاری و سری کاری حنا
بهترین مرکز  صنایع غذایی حنا
بهترین مرکز فروش و اجاره جرثقیل و بالابر حنا
 فروش مصالح ساختمانی حنا
بهترین مرکز کارگاه قالب سازی حنا
بهترین مرکز ابزارآلات فروش کشاورزی حنا
بهترین مرکز  دامداری حنا
بهترین مرکز  ماشین آلات حنا
بهترین مرکز  ماشین سازی حنا
بهترین مرکز  معدن حنا
بهترین مرکز  مواد شیمیایی حنا
بهترین مرکز  لوازم آزمایشگاهی حنا
بهترین مرکز  ضایعات حنا
بهترین مرکز  نساجی حنا
بهترین مرکز  مواد شیمیایی حنا
بهترین مرکز  برق صنعتی حنا
بهترین مرکز  نساجی حنا
بهترین مرکز  شراکت و سرمایه گذاری حنا
بهترین مرکز  پیمانکاری حنا
بهترین مرکز  قبول نمایندگی حنا
بهترین مرکز  مرتبط به کار حنا
بهترین مرکز  استخدام حنا
بهترین مرکز  آماده به کار حنا
بهترین مرکز  کاریابی حنا
را میتوان جستجو کرد.

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (روابط عمومی سایت پیام اول)

ارسال نظر برای آگهی آگهی نیازمندی های شهر حنا از استان اصفهان

Captcha image

آخرین آگهی های آگهی های استان اصفهان

عبارات کلیدی