روابط عمومی پیام اول :: آگهی های استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر زرین شهر از استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر زرین شهر از استان اصفهان
  • تاریخ ثبت: 1397/08/19
  • بازدید: 1507 بار

آگهی نیازمندی های شهر زرین شهر از استان اصفهان

زرین شهر بعنوان مرکز شهرستان لنجان با جمعیتی بیش از ۵۵٬۸۱۷ نفر(1395) در موقعیت جنوب غربی استان اصفهان واقع شده‌است. این شهر در کنار زاینده رود و در مسیر بزرگراه‌های کنارگذر غربی اصفهان و جاده استراتژیک اصفهان به چهارمحال و بختیاری قرار دارد. شهر زرین شهر از دیدگاه صنعتی به سبب همسایگی با ابرکارخانه‌های صنعتی همچون ذوب آهن، مجتمع فولاد، صنایع دفاع، سیمان سپاهان و شهرکهای صنعتی بزرگ و کوچک یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی کشور به‌شمار می‌رود.

از دیدگاه تاریخی این شهر به سبب رنگ و آب لنجانی خود امروزه خاستگاه پیشینهٔ کهن لنجان که مورد اشاره بسیاری از سفرنامه‌ها و کتب تاریخی از نخستین سالهای سده‌های اسلامی است قرار گرفته سفرنامه‌هایی همچون سفرنامه ابن بطوطه، ناصر خسرو و ابن حوقل....

اماکن تاریخی به جای مانده از گردش زمان در این شهر دربرگیرنده مسجد صباحی، مسجد رحیم خان، برج کبوتری شرقی، گرمابه حاج رضاقلی هستند که همگی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده‌اند.

شهر زرین شهر به دلیل همسایگی مستقیم با کارخانه ذوب آهن به رغم اینکه در دهه‌های گذشته مورد هجوم موج مهاجرت اقوام مختلف از سراسر ایران قرار گرفت که بیشتر این مهاجران را قوم بختیاری تشکیل می‌دادند اما امروزه بافت جمعیتی بومی خود را توانسته حفظ کند. وجود محله‌هایی نام‌آور به میدان، گله بزی، روستاییها، نخعی‌ها و اتراک نشان از حفظ بافت بومی آن دارد.

پارک ساحلی زرین شهر در حاشیه زاینده‌رود از مکان‌های دیدنی آن است.[۲]

کشاورزی
از جمله محصولات مهم این منطقه برنج لنجان است که در زرین شهر و شهرهای اطراف کشت می‌شود. در بیشتر مناطق کشاورزی و شالیکاری (به زبان محلی: تولِکی) هنوز به صورت سنتی و با دست انجام می‌گیرد. از جمله مناطق مهم کشت برنج در زرین شهر می‌توان به قروق، طوله شغالی و باغ آقا اشاره کرد[نیازمند منبع]. برنج چمگردان بهترین برنج در منطقه لنجان می‌باشد.

تاریخچه
مرکز شهرستان لنجان به سبب مجاورت با زاینده رود در سال ۱۳۳۶ طبق مصوبه شورای شهر ریز، با الهام از نام کهن زرین‌رود به زرین‌شهر تغییر نام یافت. به گفتهٔ باستان‌شناسان، اشیاء کشف شده در تله‌های باغ محمود، باغ دراز و تله کافر که در جنوب این شهر و در مجاورت مادی (جوی) کهن ریز قرار دارد، برآمده از دل معدودی از تپه‌های باستانی مسیر زاینده رود می‌باشد که از لحاظ تاریخی هم دوره با تمدن سیلک کاشان است.[۳]


سنگ قبر بدست آمده در مجاورت قلعه تاریخی ریز مربوط به ربیع‌الثانی ۹۹۴ ه‍. ق

سفال یافت شده در تپه‌های باغ دراز زرین شهر
از دیگر آثار تاریخی فرهنگی این منطقه می‌توان به مسجد صباحی (منسوب به دوره فرقه اسماعیلیه) حمام صحرایی با کتیبه ۸۰۰ ساله، قلعه اعراب، پل شاه نشین و تالار کهن ریز، آسیابها، کبوتر خانه‌ها و عصارخانه، حمام‌های خزانه‌ای، حمام حاج رضاقلی، قلعه‌های دفاعی و مساجد گوناگون اشاره کرد که به جز مسجد رحیم خان (جامع) قلعه حسین‌آباد و باغ برجی شرق ریز، مربوط به دوره قاجار و حوزه علمیه قدیمی ریز کلیه آثار ذکر شده در هجوم صنعت و توسعه بی حساب همچون دیگر نمادهای تاریخی فرهنگی شهر از صفحه روزگار محو شده‌است.[۳]

افراد سرشناس محلی
محمود شریعت ریزی مؤسس حوزه علمیه امام خمینی (ره)
اسماعیل ابن محمد ریزی (از دانشمندان قرن هفتم هجری قمری) صاحب دو اثر رساله نصرتیه و حیات النفوس،
ملاعبدالوهّاب ریزی صاحب چند جلد تعلیقه بر کتاب القسطاس المستقیم و رساله‌هایی در احکام
علامه فقیه آقاشیخ مرتضی ریزی از رهبران مشروطه و صاحب فتوای عزل ظل السلطان حاکم اصفهان
آقاشیخ ابوالفضل ریزی
شیخ ضیاء الدین ریزی
ملا حسن ریزی
سید اسماعیل ریزی (از رهبران مذهبی مشروطیت و نماینده اولین دوره مجلس شورای ملی)،
حاج سید نظام الدینی خطیب و مدرس حوزه،
فقیه وارسته مریم ریزی صاحب کتاب وزین و مرجع مطالب السوال،
شیخ جعفر ریزی پدر فقیه وارسته مریم ریزی،
سید آقاجان نور بخش جد اعلای دکتر سیدمحسن نوربخش، وزیر وقت اقتصاد و دارایی و رئیس وقت بانک مرکزی،
ملا لطف‌الله شمس الواعظین ریزی صاحب کتب جواهر الکلام و شمس طالعه.[۴][۵]
استاد دکترخدامراد مرادیان استاد دانشگاه تهران و الازهر مصر و پایه‌گذار کرسی زبان پارسی در دانشگاه صنعا
سردار فاتح خرمشهر شهید حسین قجه‌ای
استاد حاج علی پرورش ریزی استاد آهنگر و سازنده نخستین پل معلق بومی کشور در سال ۱۳۳۷ بر روی زاینده رود
مردم‌شناسی و جمعیت
ساکنان زرین شهر از دیرباز لنجانی بوده‌اند که با مشروطیت و بعدها باتأسیس کارخانه‌های متعدد در این منطقه و سیل مهاجران برای اشتغال؛ گروه‌های بزرگی از طوایف بختیاری و خوزستانی به این خطه وارد شدند که بخش عمده آنان در زرین شهر سکونت دارند.[نیازمند منبع]

جمعیت شهر زرین‌شهر در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۵٬۸۱۷ نفر و ۱۷٬۸۲۱ خانوار بوده است.


صنایع
شرکت فولاد مبارکه اصفهان از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی منطقه زرین شهر و ایران، همچنین ایجاد کننده بیشترین اشتغال در منطقه است. کارخانه ذوب آهن نیز از صنایع بزرگ منطقه است. کارخانه صنایع دفاع، مجتمع فولاد مبارکه، شرکت پلی‌اکریل اصفهان، کارخانه نوید منگنز، کارخانه سیمان سپاهان و زرین خودرو از جمله صنایع این منطقه‌اند.

دردهه‌های اخیر با توجه به احداث صنایع عظیم دراین شهرستان وکشاورز و دامدار بودن مردم بومی منطقه بسیاری از نیروهای فنی از سایر نقاط کشور خصوصاً خوزستان و چهارمحال بختیاری با توجه به اشتغال فنی قبلی در صنایع فولاد و نورد خوزستان، نفت، گاز و پتروشیمی و نیروگاهی دراین شهرستان ساکن شده‌اند.

صنایع دستی

شهرستان لنجان همانند دیگر شهرستانهای استان اصفهان از قابلیت‌های بالقوه صنایع دستی در شهرستان برخوردار است.

در سالهای اخیر امر آموزش به علاقه‌مندان باعث گرایش جوانان خصوصاً بانوان علاقه‌مند به این رشته از صنایع گردیده‌است. در این زمینه کانون فرهنگی بانوان شهرستان امر آموزش رشته‌های مختلف صنایع دستی را بر عهده دارد.

چنانچه در سال ۱۳۸۹ تعداد نفرات آموزش دیده ۹۰ نفر بوده‌است.

صنایع دستی که شرح آن ذیلاً آمده‌است از جمله رشته‌هایی است که در این شهرستان به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود:

منبت و معرق روی چوب
نقاشی روی ظروف مینایی
گلیم بافی
دوخت چرم- رودوزی سنتی (سرمه دوزی) و روبان دوزی
سفال‌گری مقدماتی و پیشرفته
چاپ قلمکار
طراحی و نقاشی رنگ روغن و آبرنگ
قلمزنی
قالی بافی
تاریخ
بیشتر مکتوبات تاریخی لنجان به زمانصفویه و اشغال توسط افغان‌ها منتهی می‌شود. هرچند نهایتاً با شکست افغان‌ها توسط علیمردان خان بختیاری افغان‌ها ازاصفهان و لنجان رانده شدند. امالنجان تامدتها رونق قبلی را بازنیافت. تازمان مشروطه که یکی از پایگاه‌های مجاهدین برای فتح تهران و اصفهان شد وبا وزارت صمصام السطنه بختیاری و حکومت بر اصفهان رفته رفته دوباره لنجان رو به عمران گذاشت. در سال ۱۰۰۰ ه‍. ق، شاه عباس، اصفهان را به عنوان مرکز سیاسی ایران برگزید و پایتخت را از قزوین به اصفهان منتقل کرد. این زمان آغاز رونق و شکوفایی اصفهان بود و لنجان نیز از این رونق و شکوه بهره فراوانی برد، زیرا که این منطقه سرسبز و حاصلخیز با اصفهان فاصله چندانی نداشت و بسیار زود بیشه زارها، تفرج گاه‌ها و شکارگاه‌های سرسبز آن مورد توجه شاه قرارگرفت.

در دورهشاه سلطان حسین لنجان به تبع اصفهان روزگاری سخت را سپری کرد. در عهدافشاریان و زمانه زندیان لنجان معبر آمد و شد دسته‌ها و طایفه‌هایی بود که یا به اصفهان می‌آمدند یا از آن می‌گریختند. در عهد قاجار، لنجان یا در تملک شاهزادگان قاجار قرار داشت یا تیولی بود که به وابستگان دربار مسعود میرزا بخشیده می‌شد. در دوره پر آشوب انقلاب مشروطه و استبداد صغیر، لنجان گذرگاه خان و قشون خوانین بختیاری بود.

مسجد رحیم خان زرین شهر
از معدود بناهایی تاریخی شهرستان لنجان است که با شماره ۱۵۱۹۰ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده‌است. قدمت آن مربوط به اوایل دوران قاجار است این مسجد بوسیله محمد رحیم خان ریزی ساخته شده و دارای یک شبستان اصلی و تعدادی طاقنما در محوطه حیاط با تزئنیات آجرکاری خفته –راسته و آجرکاری معقلی و کاشیکاری است شبستان جبههٔ شمالی آن الحاقی است که در دهه‌های اخیر ساخته شده‌است که پیش از این کاریز بزرگی از حیاط آن می‌گذشت و دارای سنگ آب ارزشمند تاریخی بود که هم‌اکنون نیز موجود است. در این مسجد علما و خوانین و کدخدایان زرین شهر در اطاقهای مخصوصی دفن می‌باشند.

گرمابه حاج رضاقلی زرین شهر
این گرمابه از نوع دوقلو (زنانه و مردانه) با دیرینگی قاجاریه می‌باشد که به تازگی با شماره ۳۱۱۹۹/۱۳۹۴ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

کبوترخانه باغ برجی شرقی زرین شهر
این کبوترخانه از نوع دو استوانه‌ای و بادیرینگی صفویه می‌باشد که با شماره ۱۹۲۱۷/۱۳۸۶ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده‌است اما در سال ۱۳۹۰ به دلیل بی‌توجهی مسولین بخشی از آن بوسیله مالکین زمینهای کناری ویران و تاکنون هم بازسازی نشده‌است.

پل کله
قدمت پل مربوط به اواخر دوران صفوی است که در حال حاضر به علت عدم توجه به فرسودگی‌های نما و اجرای ساخت و سازهای غیراصولی در معرض خطر است. قلعه چهاربرج: بنای زیبایی است بر فراز بلندی تپه که در شهرزرین، شهر از شهرستان لنجان واقع شده‌است. قدمت آن اواخر صفوی و اوایل قاجار است. دارای چهار برج دیده‌بانی است

کبوترخانه
کبوترخانه‌های زیبایی در اقصی نقاط شهرستان لنجان با زیبایی‌های خاص خود وجود دارند که دیدن آنها خارج از لطف نیست. در کرچگان برج کبوتر ۲۰۰ ساله موجود است که گذشته ازآن به عنوان مکانی برای دیده‌بانی استفاده می‌شده‌است.

قلعه کافر
در مسیر زرین شهر به باغبهادران قلعه خشتی زیبایی وجود دارد که قدمت آن مربوط به اواخر دوره قاجار است.

آبشار شاه لُرا
در فاصله پنج کیلومتری چرمهین، در دامنه کوه رخ (از رشته کوه‌هایزاگرس)، آبشار زیبای شاه لورا=(شالورا) از ارتفاع کوه بر دامنه آن فرو می‌ریزد و در بهار و تابستان پذیرای مردم زنده دلی است که به دامن طبیعت می‌روند. این آبشار دائمی است و بسته به میزان آبسالی یا خشکسالی میزان آب آن متغیر است. در سالهای پرباران آبشار خروشان تر و بزرگتری به نام هولوکی در کنار آبشار شاه لرا معمولاً در فصل بهار جریان می‌یابد.

کشاورزی
با توجه به وجود شالیزارهای بسیار این شهرستان یکی از بهترین محصولات برنج ایران را تولید می‌کند. همچنین در بخش باغ‌بهادران از محصولاتی نظیر گردو، بادام و غیره نیز می‌توان نام برد.(که هم اکنون به دلیل بی آبی رودخانه تعداد معدودی برنج کاری می کنند)

مراکز گردشگری
امامزاده باباسبز روستای اُشیان
امامزاده سید هادی محمد روستای هاردنگ
کنار رودخانه زاینده رود (معروف به سر سنگ) روستای اُشیان
پارک ساحلی شهر سده لنجان
پارک ساحلی شهرچمگُردان
پارک ساحلی زرین شهر
امامزاده سید ابراهیم ورنامخواست
مسجد رحیم خان (جامع) زرین شهر
مناظر بسیار زیبای حاشیه زاینده رود
آبشار شاه‌لولاک در نزدیکی شهر چرمهین
مجموعه باستانی کوه قلعه بزی
برجهای کبوترخانه زرین شهر
زیارتگاه بابا شیخ علی شهر زاینده رود
امامزاده شاهزاده ابراهیم شهر باغبهادران
مجموعه چهاربرج باغبهادران
پیر چنارروستای خشوئیه
گردنه رخ
این گردنه که در مسیرارتباطی دو استان اصفهان و چهارمحال بختیاری و نیز مرز دو استان و آخرین منطقه سمت غرب استان اصفهان می‌باشد،

گردنه با پیچ و خم‌های تند از سطح زمین تا بالاترین نقطه «کوه رخ» کشیده شده که در هر پیچ آن منظره‌ای بدیع از شهرستان لنجان دیده می‌شود.

دهکده ساحلی زاینده رود
این منطقه یکی از مراکز مهم ییلاقی اصفهان محسوب می‌شود. رودخانه زاینده رود، با جلوه‌ای رؤیا گون از میان بیشه‌ها و باغ‌ها می‌گذرد و قل قل آب و آواز پرندگان در لابلای شاخسار بیشه‌ها و وزش باد درشاخ و برگ درختان آن، از زیباترین موسیقی‌هایی است که می‌توان شنید. دو سوی رودخانه پوشیده ازدرخت و سبزه زار است و با آب و هوایی دلپذیر و خنک روح را تسکین می‌دهد. هر نقطه این ناحیه تفرجگاهی زیباست، کوه، آب زلال رودخانه و بیشه و درخت و باغ وسبزه زار، به باغبادران و روستاها و چمهای اطراف آن زیبایی خیره کننده‌ای بخشیده‌است.

سایر جاذبه‌ها
پارک ساحلی زاینده رود در زرین شهر
ویلاهای شهرداری زرین شهر
ویلاهای ساحلی باغ بهادران
چشم‌انداز گردنه رخ
مجموعه تفریحی و قایقرانی ذوب آهن
منطقه گردشگری سعید آباد
منطقه گردشگری باغ بهادران
منطقه گردشگری برنجکان
مسجد جامع زرین شهر (قاجاریه)
بافت تاریخی و دیدنی روستای خشوئیه
پارک زرین شهر
پارک ساحلی زرین شهر بوستان ملت، پارک شاهد، پارک لاله، پارک صدرا، پارک رضوان، پارک جوان، پارک گلها، پارک رجا، پارک حریت و…

از طریق سایت مرجع اصناف پیام اول میتوانید بهترینها را اعم از

آرایشگاه زنانه در زرین شهر
آرایشگاه های مردانه در زرین شهر
آزمایشگاه ها و مراکز رادیو لوژی در زرین شهر
آژانس ها و تورهای مسافرتی در زرین شهر
آموزشگاه های رانندگی در زرین شهر
آموزشگاه های موسیقی در زرین شهر
ابزار فروشی ها در زرین شهر
ادارات و سازمان ها در زرین شهر
استخر سونا و جکوزی در زرین شهر
اورژانس و فوریت های پزشکی در زرین شهر
باربری ها در زرین شهر
باشگاه های بدن سازی آقایان و بانوان در زرین شهر
بانک ها در زرین شهر
بیمارستان ها در زرین شهر
بیمه ها در زرین شهر
پارک ها و مراکز تفریحی در زرین شهر
پزشک متخصص اطفال در زرین شهر
پزشکان در زرین شهر
پزشکان پوست و مو در زرین شهر
پزشکان عمومی در زرین شهر
پلاستیک فروشی ها در زرین شهر
پمپ بنزین ها در زرین شهر
پیک موتوری ها در زرین شهر
تئاتر و تالار نمایش در زرین شهر
تاسیساتی ها در زرین شهر
تالارهای عروسی در زرین شهر
تاکسی سرویس در زرین شهر
چاپ و تبلیغات در زرین شهر
خدمات آسانسور و بالابر در زرین شهر
خدمات خودرویی در زرین شهر
خدمات نظافتی در زرین شهر
خدمات کامپیوتری در زرین شهر
خرازی ها در زرین شهر
خشکبار و آجیل فروشی ها در زرین شهر
خشکشویی ها در زرین شهر
دادسراها در زرین شهر
داروخانه ها در زرین شهر
درمانگاه ها و مراکز درمانی در زرین شهر
دفاتر اسناد رسمی در زرین شهر
دفاتر پست در زرین شهر
دفاتر پلیس به علاوه 10 و دفاتر دولت الکترونیک در زرین شهر
دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی در زرین شهر
دندانپزشکان و دندان سازان در زرین شهر
دکوراسیون داخلی در زرین شهر
رستوران ها و سالنهای غذا خوری در زرین شهر
روانپزشکان در زرین شهر
ساعت فروشی در زرین شهر
سمپاشی در زرین شهر
سمساری در زرین شهر
سوپرمارکت در زرین شهر
سوپرهای میوه و سبزی در زرین شهر
سینما ها در زرین شهر
شعبات بانک آینده در زرین شهر
شعبات بانک سپه در زرین شهر
شعبات بانک انصار در زرین شهر
شعبات بانک گردشگری در زرین شهر
شعبات بانک پارسیان در زرین شهر
شعبات بانک پاسارگاد در زرین شهر
شعبات بانک سامان در زرین شهر
شعبات بانک سینا در زرین شهر
شعبات بانک شهر در زرین شهر
شعبات بانک صادرات در زرین شهر
شعبات بانک ملت در زرین شهر
شعبات بانک ملی در زرین شهر
شعبات مهر اقتصاد در زرین شهر
صرافی ها در زرین شهر
طلا فروشی ها و زرگری ها در زرین شهر
عطاری ها در زرین شهر
عکاسی ها و آتلیه عکاسی در زرین شهر
فرش فروشی ها در زرین شهر
فرهنگسرا و خانه فرهنگ در زرین شهر
فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه در زرین شهر
فروشگاه های آرایشی بهداشتی در زرین شهر
فروشگاه های خشکبار در زرین شهر
فروشگاه های شهروند در زرین شهر
فروشگاه های لوازم پزشکی در زرین شهر
فروشگاه های لوازم ورزشی در زرین شهر
فروشنده های پوشاک بچه گانه در زرین شهر
فروشنده های پوشاک زنانه در زرین شهر
فروشنده های پوشاک مردانه در زرین شهر
قالیشویی ها در زرین شهر
قصابی ها و سوپر های گوشت و مرغ در زرین شهر
قنادی ها و شیرینی فروشی ها در زرین شهر
گل فروشی ها در زرین شهر
لوازم التحریری ها در زرین شهر
متخصصین ریه در زرین شهر
متخصصین قلب و عروق در زرین شهر
متخصصین و جراحان مغز و اعصاب در زرین شهر
مدارس در زرین شهر
مراکز خدمات زیبایی در زرین شهر
مراکز خرید در زرین شهر
مراکز روانشناسی و روان کاوی در زرین شهر
مراکز ورزشی در زرین شهر
مساجد و حسینیه ها در زرین شهر
مشاورین املاک در زرین شهر
مهد کودک ها در زرین شهر
موبایل فروشی ها در زرین شهر
نانوایی ها در زرین شهر
نگارخانه ها در زرین شهر
نمایندگی های ال جی LG در زرین شهر
نمایندگی های سامسونگ SAMSUNG در زرین شهر
نجاری در زرین شهر
لوله بازکنی در زرین شهر
نمایندگی های سونی در زرین شهر
نمایندگی های لوازم خانگی در زرین شهر
نمایندگی های مجاز خوردو در زرین شهر
هتل ها و اقامت گاه ها در زرین شهر
کارواش ها در زرین شهر
کافی شاپ ها در زرین شهر
کافی نت و گیم نت در زرین شهر
کتابخانه ها در زرین شهر
کلانتری و اداره پلیس در زرین شهر
کلیسا ها و مساجد و اماکن مذهبی در زرین شهر
کیف و کفش فروشی ها در زرین شهر
متل در زرین شهر
صنایع دستی در زرین شهر
مکان های دیدنی در زرین شهر
طبیعت در زرین شهر
اماکن گردشگری در زرین شهر
مسیر ورودی در زرین شهر
فروش سوغات در زرین شهر


بهترین آموزشگاه کامپیوتر  زرین شهر
بهترین سایر آموزش ها  زرین شهر
بهترین خرید و فروش کامپیوتر  زرین شهر
بهترین فروشگاه فروش لپ تاپ زرین شهر
بهترین مرکز برنامه نویسی کامپیوتر  زرین شهر
بهترین خرید و فروش قطعات کامپیوتر  زرین شهر
بهترین خرید و فروش مجله و کتاب کامپیوتر  زرین شهر
بهترین مرکز گرافیک کامپیوتر  زرین شهر
بهترین مرکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر  زرین شهر
بهترین خدمات اینترنت  زرین شهر
بهترین خدمات شبکه کامپیوتر  زرین شهر
بهترین طراحی صفحات وب  زرین شهر
بهترین اشتراک اینترنت  زرین شهر
بهترین فروش نرم افزار کامپیوتر  زرین شهر
بهترین آموزش کامپیوتر  زرین شهر
بهترین تعمیر کامپیوتر  زرین شهر
بهترین خرید و فروش  موبایل و تبلت   زرین شهر
بهترین تعمیرات تخصصی  موبایل و تبلت   زرین شهر
بهترین لوازم جانبی  موبایل و تبلت   زرین شهر
بهترین خدمات گارانتی  موبایل و تبلت   زرین شهر
بهترین تدریس خصوصی  زرین شهر
بهترین آموزش رانندگی  زرین شهر
بهترین آموزش تعمیر موبایل  زرین شهر
بهترین آموزش تعمیر خودرو  زرین شهر
بهترین آموزش خیاطی  زرین شهر
بهترین آموزشگاه آرایشگری  زرین شهر
بهترین آموزش حسابداری  زرین شهر
بهترین آموزش آشپزی و شیرینی پزی  زرین شهر
بهترین آموزش عکاسی و فیلمبرداری  زرین شهر
بهترین آموزش گلدوزی  زرین شهر
بهترین آموزش طلاسازی  زرین شهر
بهترین آموزش نقشه کشی  زرین شهر
بهترین آموزش گردشگری  زرین شهر
بهترین آموزشگاه هتلداری  زرین شهر
بهترین آموزشگاه توریسم  زرین شهر
بهترین آموزشگاه کامپیوتر  زرین شهر
بهترین آموزش هنر  زرین شهر
بهترین مهدکودک  زرین شهر
بهترین پیش دبستانی و دبستان  زرین شهر
بهترین آموزش زبان  زرین شهر
بهترین آموزش کنکور  زرین شهر
بهترین آموزش فنی و حرفه ای  زرین شهر
بهترین آموزشگاه موسیقی  زرین شهر
بهترین آموزش رشته های ورزشی  زرین شهر
بهترین خرید و فروش باغ  زرین شهر
بهترین خرید و فروش زمین  زرین شهر
بهترین خرید و فروش کلنگی  زرین شهر
بهترین خرید و فروش ملک تجاری  زرین شهر
بهترین خرید و فروش ملک اداری  زرین شهر
بهترین خرید و فروش دفتر املاک  زرین شهر
بهترین خرید و فروش آپارتمان  زرین شهر
بهترین خرید و فروش خانه  زرین شهر
بهترین خرید و فروش ویلا  زرین شهر
بهترین فروش خودرو کارکرده  زرین شهر
بهترین خرید خودرو صفر  زرین شهر
بهترین فروش خودرو صفر  زرین شهر
بهترین فروش لوازم تزیینی  زرین شهر
بهترین لوازم جانبی اتومبیل  زرین شهر
بهترین خرید خودرو کارکرده  زرین شهر
بهترین خرید و فروش لوازم یدکی  زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های برقی زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های گازی زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش چوبی و فلزی زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش اثاثیه منزل زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم اداری زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم مهندسی زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم ورزشی زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش آزمایشگاهی زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش آلات موسیقی زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش فرش و منسوجات زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش کتاب زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش صنایع دستی و هنری زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش طلا و جواهرات زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش بدلیجات زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش تزیینات زرین شهر
بهترین  سمساری زرین شهر
بهترین  لوازم قنادی زرین شهر
بهترین  عطاری زرین شهر
بهترین  کیف و کفش زرین شهر
بهترین فروشگاه عینک زرین شهر
بهترین فروشگاه صوتی و تصویری زرین شهر
بهترین فروشگاه پوشاک زرین شهر
بهترین فروشگاه لوازم یدکی زرین شهر
بهترین حفاظتی و امنیتی  زرین شهر
بهترین چاپ و تبلیغات  زرین شهر
بهترین خدمات فنی  زرین شهر
بهترین صادرات و واردات  زرین شهر
بهترین خدمات ساختمان  زرین شهر
بهترین خدمات مشاوره  زرین شهر
بهترین خدمات بیمه  زرین شهر
بهترین تایپ و تکثیر  زرین شهر
بهترین داراترجمه  زرین شهر
بهترین ثبت شرکت  زرین شهر
بهترین فروش ماشین های اداری زرین شهر
بهترین طراحی دکوراسیون زرین شهر
بهترین مرکز حسابداری و حسابرسی زرین شهر
بهترین خدمات اداری  زرین شهر
بهترین خدمات مجالس  زرین شهر
بهترین زیبایی و پزشکی  زرین شهر
بهترین حمل و نقل  زرین شهر
بهترین تعمیرات  زرین شهر
بهترین قالیشویی  زرین شهر
بهترین رفوگری  زرین شهر
بهترین تعمیر لوازم خانگی  زرین شهر
بهترین آرایشگاه زنانه  زرین شهر
بهترین آرایشگاه مردانه  زرین شهر
بهترین مزون لباس  زرین شهر
بهترین سولاریوم  زرین شهر
بهترین موسسه حقوقی  زرین شهر
بهترین دفتر ازدواج و طلاق  زرین شهر
بهترین پیک موتوری  زرین شهر
بهترین تاکسی سرویس  زرین شهر
بهترین صرافی  زرین شهر
بهترین تعمیرات مبلمان  زرین شهر
بهترین خیاطی  زرین شهر
بهترین کارواش  زرین شهر
بهترین سمپاشی  زرین شهر
بهترین نظافتی  زرین شهر
بهترین خشکشویی  زرین شهر
بهترین تعمیرگاه خودرو  زرین شهر
بهترین خدمات دامپزشکی  زرین شهر
بهترین حيوانات خانگي  زرین شهر
بهترین آتلیه عکاسی  زرین شهر
بهترین رستوران  زرین شهر
بهترین مراکز تخلیه امن اضطراری تهران  زرین شهر
بهترین پخش مواد غذایی  زرین شهر
بهترین سوپر مارکت  زرین شهر
بهترین خدمات مسافرتی  زرین شهر
بهترین زیبایی و بهداشت  زرین شهر
بهترین خدمات پزشکی  زرین شهر
بهترین باشگاه ورزشی  زرین شهر
بهترین مرکز  فروش خط زرین شهر
بهترین مرکز  خرید خط زرین شهر
بهترین مرکز  تعمیرات موبایل زرین شهر
بهترین مرکز فروش نرم افزار موبایل زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش تلفن ثابت زرین شهر
بهترین مرکز  خدمات پیامک زرین شهر
بهترین مرکز خرید و فروش گوشی موبایل زرین شهر
بهترین مرکز فروش خط همراه اول زرین شهر
بهترین مرکز فروش خط ایرانسل زرین شهر
بهترین مرکز  خدمات مخابراتی زرین شهر
بهترین مرکز  آب و فاضلاب زرین شهر
بهترین مرکز  ابزار و یراق زرین شهر
بهترین مرکز  اتوماسیون صنعتی زرین شهر
بهترین مرکز  انبار داری زرین شهر
بهترین مرکز ساخت سازه های پیش ساخته زرین شهر
بورس فروش آهن آلات زرین شهر
بهترین کارگاه  بسته بندی زرین شهر
بهترین مرکز  پرس کاری زرین شهر
بورس  پلاستیک و پلیمر زرین شهر
بهترین مرکز کارگاه تراشکاری و سری کاری زرین شهر
بهترین مرکز  صنایع غذایی زرین شهر
بهترین مرکز فروش و اجاره جرثقیل و بالابر زرین شهر
 فروش مصالح ساختمانی زرین شهر
بهترین مرکز کارگاه قالب سازی زرین شهر
بهترین مرکز ابزارآلات فروش کشاورزی زرین شهر
بهترین مرکز  دامداری زرین شهر
بهترین مرکز  ماشین آلات زرین شهر
بهترین مرکز  ماشین سازی زرین شهر
بهترین مرکز  معدن زرین شهر
بهترین مرکز  مواد شیمیایی زرین شهر
بهترین مرکز  لوازم آزمایشگاهی زرین شهر
بهترین مرکز  ضایعات زرین شهر
بهترین مرکز  نساجی زرین شهر
بهترین مرکز  مواد شیمیایی زرین شهر
بهترین مرکز  برق صنعتی زرین شهر
بهترین مرکز  نساجی زرین شهر
بهترین مرکز  شراکت و سرمایه گذاری زرین شهر
بهترین مرکز  پیمانکاری زرین شهر
بهترین مرکز  قبول نمایندگی زرین شهر
بهترین مرکز  مرتبط به کار زرین شهر
بهترین مرکز  استخدام زرین شهر
بهترین مرکز  آماده به کار زرین شهر
بهترین مرکز  کاریابی زرین شهر
را میتوان جستجو کرد.

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (روابط عمومی سایت پیام اول)

ارسال نظر برای آگهی آگهی نیازمندی های شهر زرین شهر از استان اصفهان

Captcha image

آخرین آگهی های آگهی های استان اصفهان

عبارات کلیدی