آخرین آگهی های گروه روابط عمومی پیام اول

روابط عمومی پیام اول :: آگهی های استان آذربایجان غربی

آگهی نیازمندی های شهر سردشت شهر آذربایجان غربی

آگهی نیازمندی های شهر  سردشت شهر آذربایجان غربی
  • تاریخ ثبت: 1397/07/15
  • بازدید: 1262 بار

آگهی نیازمندی های شهر  سردشت استان آذربایجان غربی

سَردَشت از شهرهای کردنشین استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان سردشت است، که در جنوب غربی این استان و امتداد جنوبی ارومیه قرار دارد و با شمال کشور عراق و اقلیم فدرال کردستان عراق همسایه‌است. بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت این شهر برابر با ۶۸۱۶۵ نفر بوده‌است. ارتفاع این شهر از سطح دریا ۱۴۸۰ متر می‌باش.

سردشت در پای کوه گرده سور بر روی دشتی در ارتفاع به وسعت ۵/۲ کیلومتر مربع و با ارتفاع ۱۴۸۰ متر از سطح دریا و طول جغرافیایی ۴۵٫۵۳ شرقی و عرض ۳۶٫۲۵ شمالی بر کنار چشمه آبی رو به شرق مشرف به رودخانه کلو قرارگرفته‌است. آب آشامیدنی شهر و قسمت عظم آب زراعتی زمین‌های اطراف شهر از این چشمه که کانون آبگیر کوه گرده سور کوه‌های مرزی می‌باشد تأمین می‌گردد.

از بوکان ۱۰۵ کیلومتر (از طریق جاده شوسه) و از طریق مسیر بوکان-خلیفان-ربط ۱۳۰ کیلومتر و از مهاباد ۱۲۵ کیلومتر؛ همچنین با پیرانشهر ۹۰ کیلومتر و از بانه نیز ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهر سردشت در دل رشته کوه‌های مرزی و در ۳۵کیلومتری اقلیم کردستان عراق و نزدیکترین شهر اقلیم به آن شهر قلعه دزه است.

مردم این شهر کردزبان بوده و با کردی سورانی و لهجه (مکریانی) صحبت می‌کنند. مردم سردشت پیرو مذهب شافعی اهل سنت هستند این شهر و بعضی از آبادی‌های اطرافش در جنگ ایران و عراق توسط هواپیماهای عراق بمباران شیمیایی شد.

از جاذبه‌های گردشگری سردشت می‌توان به آبشار شلماش (در فاصله ۸ کیلومتری شهر، گردنه زمزیران بین سردشت و مهاباد، آبشار رزگه در منطقه آلان، آبشار چکوو تفرجگاه خدرآباد و آب معدنی گراوان در ۲ کیلومتری شهر ربط اشاره کرد.

شهرستان سردشت دارای سه بازارچه مرزی کیله(رسمی) و قاسم رش و اشکان (موقت) می‌باشد.
نامگذاری
برخی براین باورند که سردشت (زَردَشت) از آنجا که این نام را در کُردی «زرتشت» و «زرادشتر» می‌خوانند. عقیده دارند که سردشت از نام زرتشت گرفته شده باشد که بعد از حمله اعراب به ایران به سردشت تغییر نام پیداکرده باشد.همچنین سردشت می‌تواند از دو قسمت (سر) و (دشت) باشد که به معنی دشتی است که تا رودخانه زاب ادامه دارد.

پیشینه تاریخی
سردشت قبل از اسلام در ضلع شمال غربی شهر کنونی در کنار چشمه آبی بزرگ قرار داشته و مدتی به نام «نیزه رو» نامیده می‌شد و دارای پنج برج و با روی محکمی بوده که آثار آن هنوز پیداست. سردشت یکی از مناطق تاریخی و باستانی است که هنوز آثار متعددی از آن شناسایی نشده و دست نخورده مانده یا به غارت رفته‌است. در نزدیکی سردشت آثار قلعه‌ای مربوط به دوره اشکانیان به نام (وارش قاضی آوا) وجود دارد.

بمباران شیمیایی
نوشتار اصلی: بمباران شیمیایی سردشت

تصویری از قربانیان بمباران شیمیایی سردشت
نیروی هوایی عراق از ۷ تیر۱۳۶۶ با استفاده از بمب‌های شیمیایی در چهار نقطه پرازدحام شهر سردشت (از توابع استان آذربایجان غربی) انجام شد. در این حمله ۱۱۰ نفر از ساکنان غیرنظامی شهر کشته و ۸۰۰۰ تن دیگر نیز در معرض گازهای سمی قرار گرفتند و مسموم شدند.

جغرافیا
سردشت در دامنه کوه گرده سور (Gerde Sûr) گسترده شده‌است، کوهستان‌های قندیل در شمال غربی سردشت قرار دارند. سردشت از شمال با پیرانشهر، از شرق با مهاباد و بوکان و از جنوب شرق با بانه در استان کردستان همسایه‌است. سردشت از غرب با شهرهای رانیه و قلعه دیزه و استان اربیل(هولیر) و از جنوب با شهر سلیمانیه و شهر شارباژیر و ماوت در استان سلیمانیه همسایه‌است. همچنین سردشت دارای ۱۰۰ کیلومتر مرز با کردستان عراق می‌باشد.

منطقه سردشت کوهستانی، ناهموار پوشیده از جنگل با وسعت ۱۶۶۰ کیلومتر مربع می‌باشد. از کوه‌های مرتفع منطقه سردشت می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد

بلفت
هوینه مال (جنوب روستای قلعه رهش)
زه ردکه (در منطقه آلان)
سه ری گوم (پشت شهر میرآباد)
ترخان
ابراهیم جلال
کوه نستان
لندی شیخان
داشان قلعه
کاسه بردین
حاجی ابراهیم
برده سپیان
مردم
زبان
مردم سردشت به زبان کردی سورانی و با لهجه مکریانی (مُکُریانی) صحبت می‌کنند. البته مردم منطقه سردشت نیز با لهجه مکریانی خود تکلم می‌کنند. زبان کردی سورانی شاخه‌ای از کردی کرمانجی شمالی محسوب می‌شود و قرابت‌های همسان با سورانی هولیر در استان اربیل و سورانی بابانی استان سلیمانیه در کردستان عراق دارد. مکریان نام امارت تاریخی است که پیش از قانون جدید تقسیمات کشوری به منطقه‌ای در شمال غربی ایران گفته می‌شد که شامل شهرستان‌های تکاب، بانه، سقز، شاهین دژ، بوکان، سردشت، اشنویه، مهاباد و پیرانشهر و نقده می‌شد. البته منطقه رانیه و پژدر و قلادزه را نیز به لحاظ قرابت زبانی و فرهنگی نیز جزء مکریان به حساب می‌آیند.

جمعیت
ژاک دمورگان فرانسوی در سال ۱۲۸۶ که طی یک سفر توریستی از شهر سردشت دیدن کرده، جمعیت این شهر را ۱۵۰۰ نفر ذکر کرده‌است. در نخستین سرشماری در سال ۱۳۳۵ خورشیدی جمعیت این شهر ۲٫۶۴۵ بوده و در سال ۱۳۵۵، جمعیت آن به ۱۰۲۰۷ نفر رسیده که نسبت به دورهٔ قبل ۸۹/۵ درصد، رشد داشته‌است. بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۰ جمعیت شهر سردشت با ۸۱/۱ رشد به ۴۱۲۳۰ افزایش یافته‌است.

مکان‌های گردشگری
از امکان تاریخی و گردشگری سردشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رودخانه زاب
رودخانه زاب به طول ۴۰۰ تا ۴۴۰ کیلومتر که از کوه‌های کردستان سرچشمه می‌گیرد و به طرف مغرب ایران خارج از مرز در کشور عراق به رود دیاله و سد دوکان و سپس به دجله می‌پیوندد. شاخه‌ای از زاب صغیر (که لوی) از کوه‌های شمال غرب پیرانشهر (سیاه کوه با ارتفاع ۳۵۷۸ متر) شروع شده و ضمن دریافت آب از شعباتی مانند لاوین، بادین وارد تنگ گرژال می‌شود آنگاه در دشت که لوی ۶ کیلومتری سردشت جریان پیدا می‌کند آنگاه از زیر پل فلزی (سردشت- مهاباد- بانه) عبور می‌کند و در پیچ وخم کوهستان جریان پیدا می‌کند و شعبات دیگری مانند چم شلماش و رزگه را دریافت می‌کند و آنگاه مرز بین ایران و عراق را در منطقه آلان تشکیل می‌دهد؛ و بعداً به نام چم تیت وارد خاک عراق شده و سپس با دریافت شعبات مهم دیگر به دریاچه دکان عراق می‌ریزد و به دجله می‌پیوندد.

پل قلاتاسیان
یکی از پل‌های موجود بر رودخانه زاب صغیر پل قلا تاسی یا قلاتاسیان است که به مرور زمان و همچنین بالا آمدن آب موجب تخریب لایه‌های سست سطحی آن شده طول پل شمالی- جنوبی است و در حقیقت به استثنای یکی از ستون‌های شمالی سنگ چینی که ملاط ان تقریباً از پایه شروع شده بقیه ستون‌ها را نگ‌های طبیعی طرفین پل که ناشی از شیب تند کوهستانی و آخرین دامنه آن است با سه ستون سنگی نیمه تمام طبیعی که هر کدام با سنگ چینی محکم پایه‌های اصلی پل را تشکیل می‌دهند ساخته شده‌است. این پل بر سر راه قدیمی میر آباد به مهاباد در قسمت شمالی رودخانه زاب کوچک بنا شده نزدیکترین روستا به پل قلاتاسیان از سمت غربی روستاهای نبی آوا و موسالان است. احتمالاً این پل در اواسط قرن سیزدهم هجری و به دستور شیخ مولانا از مریدان شیخ یوسف الدین برهان بنا شده باشد و به گفته‌ای به پل مولانا نیز شهرت دارد.

گرمابهٔ بیستون
حمام قدیمی (گرمابهٔ بیستون) در داخل شهر که به دستور زمان عزیزخان مکری سیاستمدار کُرد در دوره قاجار ساخته شده‌است.

محوطه‌های تاریخی متعدد که هنوز در سطح ناحیه شناسایی و کشف نشده‌اند، را می‌توان به عنوان بستر و زمینه ساز رشد و شکوفایی ناحیه در زمینه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی و توریستی دانست؛ با ذکر این اوصاف باید گفت که سردشت قابلیت تبدیل به منطقه نمونه گردشگری را دارد.

تجارت
بازار و گمرک
سردشت دارای سه بازارچه فعال مرزی قاسم رش، کیله و بیژوه در منطقه آلان است؛ که از طریق گمرک قضایی و بازارچه کیله در سال ۱۳۸۹ ۵۷ میلیون دلار کالا صادر شده‌است.سردشت مبدأ صدور کالاهای خارجی به بازارچه‌ها و پاساژهای شهرهایی چون بانه، مهاباد و پیرانشهر و حتی ارومیه، می‌باشد. جالب توجه اینکه این در شهرهای مذکور کالاها با قیمت‌های گزاف تر فروخته می‌شوند ولی در شهر سردشت با قیمت نازل می‌توان آن‌ها را خرید.

همچنین سردشت دارای گمرک و مرز زمینی کیله با کردستان عراق می‌باشد که درحال تبدیل شدن به مرز بین‌المللی است. فاصله سردشت از طریق راه آسفالته با مرز ۱۴ کیلومتر و فاصله هوایی سردشت با نقطه صفر مرزی کیله ۸ کیلومتر می‌باشد، و فاصله سردشت با قلادزه (قلعه دیزه) ۳۵ کیلومتر و با رانیه ۶۵ کیلومتر و با هولیر (اربیل) ۲۰۰ کیلومتر می‌باشد. با افتتاح مرز بین‌المللی کیله، سردشت به دروازه ترانزیت ایران در شمال غرب به کردستان عراق، ترکیه، سوریه و حوزه مدیترانه تبدیل می‌شود.

ترابری
شهر سردشت دارای جاده مستقیم با شهرهای بوکان، ارومیه، مهاباد، بانه و پیرانشهر می‌باشداست که البته جاده بوکان به طول ۱۰۵ کیلومتر شوسه و فقط ۵۵ کیلومتر از سمت بوکان، آسفالت بوده و بزودی قرار است کامل آسفالته بشود.

سردشت دارای جاده آسفالته مناسب با کشور عراق و اقلیم کردستان عراق می‌باشد.

فاصله سردشت با اولین شهرها در اقلیم فدرال کردستان عراق و مناطقی مهم از ایران به صورت زیر است:

ترمینال سردشت دارای سرویس‌های منظم روزانه به شهرهای بوکان، ارومیه، مهاباد، نقده، پیرانشهر، اشنویه، مراغه، تبریز، تهران، سقز، و بانه می‌باشد.

از طریق سایت مرجع اصناف پیام اول میتوانید بهترینها را اعم از

آرایشگاه زنانه در سردشت

آرایشگاه های مردانه در سردشت

آزمایشگاه ها و مراکز رادیو لوژی در سردشت

آژانس ها و تورهای مسافرتی در سردشت

آموزشگاه های رانندگی در سردشت

آموزشگاه های موسیقی در سردشت

ابزار فروشی ها در سردشت

ادارات و سازمان ها در سردشت

استخر سونا و جکوزی در سردشت

اورژانس و فوریت های پزشکی در سردشت

باربری ها در سردشت

باشگاه های بدن سازی آقایان و بانوان در سردشت

بانک ها در سردشت

بیمارستان ها در سردشت

بیمه ها در سردشت

پارک ها و مراکز تفریحی در سردشت

پزشک متخصص اطفال در سردشت

پزشکان در سردشت

پزشکان پوست و مو در سردشت

پزشکان عمومی در سردشت

پلاستیک فروشی ها در سردشت

پمپ بنزین ها در سردشت

پیک موتوری ها در سردشت

تئاتر و تالار نمایش در سردشت

تاسیساتی ها در سردشت

تالارهای عروسی در سردشت

تاکسی سرویس در سردشت

چاپ و تبلیغات در سردشت

خدمات آسانسور و بالابر در سردشت

خدمات خودرویی در سردشت

خدمات نظافتی در سردشت

خدمات کامپیوتری در سردشت

خرازی ها در سردشت

خشکبار و آجیل فروشی ها در سردشت

خشکشویی ها در سردشت

دادسراها در سردشت

داروخانه ها در سردشت

درمانگاه ها و مراکز درمانی در سردشت

دفاتر اسناد رسمی در سردشت

دفاتر پست در سردشت

دفاتر پلیس به علاوه 10 و دفاتر دولت الکترونیک در سردشت

دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی در سردشت

دندانپزشکان و دندان سازان در سردشت

دکوراسیون داخلی در سردشت

رستوران ها و سالنهای غذا خوری در سردشت

روانپزشکان در سردشت

ساعت فروشی در سردشت

سمپاشی در سردشت

سمساری در سردشت

سوپرمارکت در سردشت

سوپرهای میوه و سبزی در سردشت

سینما ها در سردشت

شعبات بانک آینده در سردشت

شعبات بانک سپه در سردشت

شعبات بانک انصار در سردشت

شعبات بانک گردشگری در سردشت

شعبات بانک پارسیان در سردشت

شعبات بانک پاسارگاد در سردشت

شعبات بانک سامان در سردشت

شعبات بانک سینا در سردشت

شعبات بانک شهر در سردشت

شعبات بانک صادرات در سردشت

شعبات بانک ملت در سردشت

شعبات بانک ملی در سردشت

شعبات مهر اقتصاد در سردشت

صرافی ها در سردشت

طلا فروشی ها و زرگری ها در سردشت

عطاری ها در سردشت

عکاسی ها و آتلیه عکاسی در سردشت

فرش فروشی ها در سردشت

فرهنگسرا و خانه فرهنگ در سردشت

فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه در سردشت

فروشگاه های آرایشی بهداشتی در سردشت

فروشگاه های خشکبار در سردشت

فروشگاه های شهروند در سردشت

فروشگاه های لوازم پزشکی در سردشت

فروشگاه های لوازم ورزشی در سردشت

فروشنده های پوشاک بچه گانه در سردشت

فروشنده های پوشاک زنانه در سردشت

فروشنده های پوشاک مردانه در سردشت

قالیشویی ها در سردشت

قصابی ها و سوپر های گوشت و مرغ در سردشت

قنادی ها و شیرینی فروشی ها در سردشت

گل فروشی ها در سردشت

لوازم التحریری ها در سردشت

متخصصین ریه در سردشت

متخصصین قلب و عروق در سردشت

متخصصین و جراحان مغز و اعصاب در سردشت

مدارس در سردشت

مراکز خدمات زیبایی در سردشت

مراکز خرید در سردشت

مراکز روانشناسی و روان کاوی در سردشت

مراکز ورزشی در سردشت

مساجد و حسینیه ها در سردشت

مشاورین املاک در سردشت

مهد کودک ها در سردشت

موبایل فروشی ها در سردشت

نانوایی ها در سردشت

نگارخانه ها در سردشت

نمایندگی های ال جی LG در سردشت

نمایندگی های سامسونگ SAMSUNG در سردشت

نجاری در سردشت

لوله بازکنی در سردشت

نمایندگی های سونی در سردشت

نمایندگی های لوازم خانگی در سردشت

نمایندگی های مجاز خوردو در سردشت

هتل ها و اقامت گاه ها در سردشت

کارواش ها در سردشت

کافی شاپ ها در سردشت

کافی نت و گیم نت در سردشت

کتابخانه ها در سردشت

کلانتری و اداره پلیس در سردشت

کلیسا ها و مساجد و اماکن مذهبی در سردشت

کیف و کفش فروشی ها در سردشت

متل در سردشت

صنایع دستی در سردشت

مکان های دیدنی در سردشت

طبیعت در سردشت

اماکن گردشگری در سردشت

مسیر ورودی در سردشت

فروش سوغات در سردشت


بهترین آموزشگاه کامپیوتر  سردشت 
بهترین سایر آموزش ها  سردشت 
بهترین خرید و فروش کامپیوتر  سردشت 
بهترین فروشگاه فروش لپ تاپ سردشت 
بهترین مرکز برنامه نویسی کامپیوتر  سردشت 
بهترین خرید و فروش قطعات کامپیوتر  سردشت 
بهترین خرید و فروش مجله و کتاب کامپیوتر  سردشت 
بهترین مرکز گرافیک کامپیوتر  سردشت 
بهترین مرکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر  سردشت 
بهترین خدمات اینترنت  سردشت 
بهترین خدمات شبکه کامپیوتر  سردشت 
بهترین طراحی صفحات وب  سردشت 
بهترین اشتراک اینترنت  سردشت 
بهترین فروش نرم افزار کامپیوتر  سردشت 
بهترین آموزش کامپیوتر  سردشت 
بهترین تعمیر کامپیوتر  سردشت 
بهترین خرید و فروش  موبایل و تبلت   سردشت 
بهترین تعمیرات تخصصی  موبایل و تبلت   سردشت 
بهترین لوازم جانبی  موبایل و تبلت   سردشت 
بهترین خدمات گارانتی  موبایل و تبلت   سردشت 
بهترین تدریس خصوصی  سردشت 
بهترین آموزش رانندگی  سردشت 
بهترین آموزش تعمیر موبایل  سردشت 
بهترین آموزش تعمیر خودرو  سردشت 
بهترین آموزش خیاطی  سردشت 
بهترین آموزشگاه آرایشگری  سردشت 
بهترین آموزش حسابداری  سردشت 
بهترین آموزش آشپزی و شیرینی پزی  سردشت 
بهترین آموزش عکاسی و فیلمبرداری  سردشت 
بهترین آموزش گلدوزی  سردشت 
بهترین آموزش طلاسازی  سردشت 
بهترین آموزش نقشه کشی  سردشت 
بهترین آموزش گردشگری  سردشت 
بهترین آموزشگاه هتلداری  سردشت 
بهترین آموزشگاه توریسم  سردشت 
بهترین آموزشگاه کامپیوتر  سردشت 
بهترین آموزش هنر  سردشت 
بهترین مهدکودک  سردشت 
بهترین پیش دبستانی و دبستان  سردشت 
بهترین آموزش زبان  سردشت 
بهترین آموزش کنکور  سردشت 
بهترین آموزش فنی و حرفه ای  سردشت 
بهترین آموزشگاه موسیقی  سردشت 
بهترین آموزش رشته های ورزشی  سردشت 
بهترین خرید و فروش باغ  سردشت 
بهترین خرید و فروش زمین  سردشت 
بهترین خرید و فروش کلنگی  سردشت 
بهترین خرید و فروش ملک تجاری  سردشت 
بهترین خرید و فروش ملک اداری  سردشت 
بهترین خرید و فروش دفتر املاک  سردشت 
بهترین خرید و فروش آپارتمان  سردشت 
بهترین خرید و فروش خانه  سردشت 
بهترین خرید و فروش ویلا  سردشت 
بهترین فروش خودرو کارکرده  سردشت 
بهترین خرید خودرو صفر  سردشت 
بهترین فروش خودرو صفر  سردشت 
بهترین فروش لوازم تزیینی  سردشت 
بهترین لوازم جانبی اتومبیل  سردشت 
بهترین خرید خودرو کارکرده  سردشت 
بهترین خرید و فروش لوازم یدکی  سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های برقی سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های گازی سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش چوبی و فلزی سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش اثاثیه منزل سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم اداری سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم مهندسی سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم ورزشی سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش آزمایشگاهی سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش آلات موسیقی سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش فرش و منسوجات سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش کتاب سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش صنایع دستی و هنری سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش طلا و جواهرات سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش بدلیجات سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش تزیینات سردشت 
بهترین  سمساری سردشت 
بهترین  لوازم قنادی سردشت 
بهترین  عطاری سردشت 
بهترین  کیف و کفش سردشت 
بهترین فروشگاه عینک سردشت 
بهترین فروشگاه صوتی و تصویری سردشت 
بهترین فروشگاه پوشاک سردشت 
بهترین فروشگاه لوازم یدکی سردشت 
بهترین حفاظتی و امنیتی  سردشت 
بهترین چاپ و تبلیغات  سردشت 
بهترین خدمات فنی  سردشت 
بهترین صادرات و واردات  سردشت 
بهترین خدمات ساختمان  سردشت 
بهترین خدمات مشاوره  سردشت 
بهترین خدمات بیمه  سردشت 
بهترین تایپ و تکثیر  سردشت 
بهترین داراترجمه  سردشت 
بهترین ثبت شرکت  سردشت 
بهترین فروش ماشین های اداری سردشت 
بهترین طراحی دکوراسیون سردشت 
بهترین مرکز حسابداری و حسابرسی سردشت 
بهترین خدمات اداری  سردشت 
بهترین خدمات مجالس  سردشت 
بهترین زیبایی و پزشکی  سردشت 
بهترین حمل و نقل  سردشت 
بهترین تعمیرات  سردشت 
بهترین قالیشویی  سردشت 
بهترین رفوگری  سردشت 
بهترین تعمیر لوازم خانگی  سردشت 
بهترین آرایشگاه زنانه  سردشت 
بهترین آرایشگاه مردانه  سردشت 
بهترین مزون لباس  سردشت 
بهترین سولاریوم  سردشت 
بهترین موسسه حقوقی  سردشت 
بهترین دفتر ازدواج و طلاق  سردشت 
بهترین پیک موتوری  سردشت 
بهترین تاکسی سرویس  سردشت 
بهترین صرافی  سردشت 
بهترین تعمیرات مبلمان  سردشت 
بهترین خیاطی  سردشت 
بهترین کارواش  سردشت 
بهترین سمپاشی  سردشت 
بهترین نظافتی  سردشت 
بهترین خشکشویی  سردشت 
بهترین تعمیرگاه خودرو  سردشت 
بهترین خدمات دامپزشکی  سردشت 
بهترین حيوانات خانگي  سردشت 
بهترین آتلیه عکاسی  سردشت 
بهترین رستوران  سردشت 
بهترین مراکز تخلیه امن اضطراری تهران  سردشت 
بهترین پخش مواد غذایی  سردشت 
بهترین سوپر مارکت  سردشت 
بهترین خدمات مسافرتی  سردشت 
بهترین زیبایی و بهداشت  سردشت 
بهترین خدمات پزشکی  سردشت 
بهترین باشگاه ورزشی  سردشت 
بهترین مرکز  فروش خط سردشت 
بهترین مرکز  خرید خط سردشت 
بهترین مرکز  تعمیرات موبایل سردشت 
بهترین مرکز فروش نرم افزار موبایل سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش تلفن ثابت سردشت 
بهترین مرکز  خدمات پیامک سردشت 
بهترین مرکز خرید و فروش گوشی موبایل سردشت 
بهترین مرکز فروش خط همراه اول سردشت 
بهترین مرکز فروش خط ایرانسل سردشت 
بهترین مرکز  خدمات مخابراتی سردشت 
بهترین مرکز  آب و فاضلاب سردشت 
بهترین مرکز  ابزار و یراق سردشت 
بهترین مرکز  اتوماسیون صنعتی سردشت 
بهترین مرکز  انبار داری سردشت 
بهترین مرکز ساخت سازه های پیش ساخته سردشت 
بورس فروش آهن آلات سردشت 
بهترین کارگاه  بسته بندی سردشت 
بهترین مرکز  پرس کاری سردشت 
بورس  پلاستیک و پلیمر سردشت 
بهترین مرکز کارگاه تراشکاری و سری کاری سردشت 
بهترین مرکز  صنایع غذایی سردشت 
بهترین مرکز فروش و اجاره جرثقیل و بالابر سردشت 
 فروش مصالح ساختمانی سردشت 
بهترین مرکز کارگاه قالب سازی سردشت 
بهترین مرکز ابزارآلات فروش کشاورزی سردشت 
بهترین مرکز  دامداری سردشت 
بهترین مرکز  ماشین آلات سردشت 
بهترین مرکز  ماشین سازی سردشت 
بهترین مرکز  معدن سردشت 
بهترین مرکز  مواد شیمیایی سردشت 
بهترین مرکز  لوازم آزمایشگاهی سردشت 
بهترین مرکز  ضایعات سردشت 
بهترین مرکز  نساجی سردشت 
بهترین مرکز  مواد شیمیایی سردشت 
بهترین مرکز  برق صنعتی سردشت 
بهترین مرکز  نساجی سردشت 
بهترین مرکز  شراکت و سرمایه گذاری سردشت 
بهترین مرکز  پیمانکاری سردشت 
بهترین مرکز  قبول نمایندگی سردشت 
بهترین مرکز  مرتبط به کار سردشت 
بهترین مرکز  استخدام سردشت 
بهترین مرکز  آماده به کار سردشت 
بهترین مرکز  کاریابی سردشت 

 

  را میتوان جستجو کرد.

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
روابط عمومی سایت پیام اول
ایمیل
تلفن
02144386106
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1397/08/10
موقعیت
آذربایجان غربی
آدرس
آذربایجان غربی سردشت
مشاهده تمام آگهی های روابط عمومی سایت پیام اول

ارسال پیام به آگهی دهنده (روابط عمومی سایت پیام اول)

در مورد: آگهی نیازمندی های شهر سردشت شهر آذربایجان غربی


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی آگهی نیازمندی های شهر سردشت شهر آذربایجان غربی

Captcha image

آخرین آگهی های آگهی های استان آذربایجان غربی
1397/07/17
آگهی نیازمندی های شهر قطور استان آذربایجان غربی

آگهی های شهر قطور و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در قطور در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/07/14
آگهی نیازمندی های شهر ایواوغلی استان آذربایجان غربی

آگهی های شهر ایواوغلی و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در ایواوغلی در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/07/14
آگهی نیازمندی های شهر باروق استان آذربایجان غربی

آگهی های شهر باروق و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در باروق در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/07/14
آگهی نیازمندی های شهر بازرگان استان آذربایجان غربی

آگهی های شهر بازرگان و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در بازرگان در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/07/14
آگهی نیازمندی های شهر بوکان شهر آذربایجان غربی

آگهی های شهر بوکان و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در بوکان در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/07/15
آگهی نیازمندی های شهر پلدشت استان آذربایجان غربی

آگهی های شهر پلدشت و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در پلدشت در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/07/15
آگهی نیازمندی های شهر تازه شهر استان آذربایجان غربی

آگهی های شهر تازه شهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در تازه شهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/07/15
آگهی نیازمندی های شهر تکاب استان آذربایجان غربی

آگهی های شهر تکاب و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در تکاب در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/07/15
آگهی نیازمندی های شهر چهاربرج استان آذربایجان غربی

آگهی های شهر چهاربرج و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در چهاربرج در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/07/15
آگهی نیازمندی های شهر خلیفان استان آذربایجان غربی

آگهی های شهر خلیفان و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در خلیفان در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

عبارات کلیدی