آخرین آگهی های گروه روابط عمومی پیام اول

روابط عمومی پیام اول :: آگهی های استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر علویجه از استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر علویجه از استان اصفهان
  • تاریخ ثبت: 1397/08/13
  • بازدید: 1812 بار

آگهی نیازمندی های شهر علویجه از استان اصفهان

علویجه شهری است که در بخش مهردشت شهرستان نجف‌آباد در استان اصفهان واقع شده‌است.

این شهر جمعیتی بالغ بر پانزده هزار نفر دارد.[۱]

در دهه‌های اخیر میوه هلوی علویجه مشهور بوده‌است. بیشتر جوانان آن در کارخانه‌ها شاغل هستند ‍‍.

این شهر دارای یکدانشگاه پیام نور، یک دانشگاه جامع علمی کاربردی، دو هنرستان کاردانش، یک هنرستان فنی و حرفه‌ای، دو کانون فرهنگی، دو دبیرستان، دو آموزشگاه راهنمایی تحصیلی، چهار مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه، و دو آموزشگاه زبان‌های خارجی می‌باشد.
تاریخچه شهر
وجود دو نقطه، یکی معروف به قلعه گبری که خرابه‌های آن بر فراز یکی از تپه‌های اطراف علویجه وجود دارد و دیگری، قلعه‌ای معروف به قلعه سنگی در جوار کوه امامزاده شاه شمس الدین محمد، می‌تواند نشانگر قدمت این شهر تا قبل از ظهور اسلام باشد.

از دیگر دلایل قدمت شهر علویجه وجود خرابه‌هایی معروف به سرخاله‌است که در آن آثار و بقایای مساکن قدیمی به خوبی مشهود است. این محل در طول زمان به سمت شرق و به محلی که معروف به دربند است منتقل شده. بنا به گفته اهالی، دربند همان محلی است که در موقع حمله افغان‌ها مورد هجوم آنان قرار گرفته‌است.

پس از خرابی دربند، بازماندگان حمله افغان‌ها در دو محل دیگر سکنی گزیدند که بعدها در طول زمان به ده بالا و ده پایین معروف شد.

در ادوار تاریخی بعد (احتمالاً دوره افشایه) به منظور امنیت ساکنین و نیز استقرار نیروهای نظامی جهت جلوگیری از حمله مهاجمین قلعه‌ای معروف به قلعه نادری ساخته شد که بقایای آن در بافت قدیمی شهر علویجه موجود است. سپس در جوار آن قلعه‌های دیگری به نام‌های قلعه کهنه و قلعه پایین بنا گردید. در منطقه علویجه از دوره صفویه آثاری بر جای مانده‌است که از آن جمله می‌توان کاروانسرای عباسی واقع در روستای هسنیجه را نام برد.

پس از گذشت مدتی از سکونت جمعیت در داخل قلعه‌های یادشده، به دلیل افزایش جمعیت و و نیز حکمفرمایی امنیت نسبی، علویجه خارج از قلعه‌ها گسترش فیزیکی داشته که بیشترین گسترش به طرف غرب صورت گرفته‌است. از مهمترین آثار باقی‌مانده در این شهر از دوران گسترش خارج از قلعه‌ها مسجد بزرگ یا مسجد جامع است که هنوز در قسمت بافت قدیم علویجه وجود دارد. [۱]

زبان و نژاد مردم آن:زبان مردم علویجه زبان فارسی است و در آن از لغات اصیل فارسی استفاده می شودو لهجه‌ای بسیار شبیه لهجه اصفهانی دارند. نژاد مردم علویجه از نوع آریایی سفیدپوست است و مردم علویجه غالباً از مهاجران اطراف اصفهان هستند که به علت آب کافی ای که در زمان‌های گذشته داشته‌است به آنجا مهاجرت کرده‌اند. اما امروزه به دلیل استفاده نادرست از آب بسیار خشک و کم‌آب شده‌است.

لهجه علویجه‌ای ولغات مصطلح وآیین‌هاوفرهنگ
صوبا: فردا (درزبان ترکی صبا با ص فتحه داربه همین معنی است) اوشکا: آبراه که حاصل تلفیق دوکلمه اوشک (راه درزبان فارسی پهلوی) و او (آب) قاریاز:اواسط بهار که هنوز میوه‌ای نرسیده وذخایر توت خشکه وتنده وگندم شاهدانه به اتمام رسیده‌است (در زبان ترکی حاصل دو واژه قارا (سیاه) و یاز (سرنوشت) می‌باشد.

ویچمون: استراحت
واره سوراخ کن:حشره آبدوزدک
گجه: کنه
مقبول:زیبا
بازی سنتی این شهر چوق و پل نام دارد.

به مراسم حنابندان آن حمام دزده می‌گویند؛ که داماد به حمام می‌رود و با حنابندان بسیار متفاوت است. شجاعت و حاضرجوابی و طبع شعر مردمان این شهر معروف است ومیتوان از دهان قدما هر رخدادتاریخی آنرا بصورت نظم شنید.

آثار و ابنیه تاریخی
تاکنون تعداد هفت خانه و بنای تاریخی در سازمان میراث فرهنگی به ثبت رسده‌اند که ذیلاً معرفی می‌گردند:

امامزاده شاه شمس الدین محمد
خانه سید ابوالفضل رفیعی (دوره قاجاریه، شماره ثبت ۱۶۳۱۰)
خانه محمدباقر زمانی (دوره قاجاریه، شماره ثبت ۱۶۳۱۲)
خانه حسن شفیعی (دوره قاجاریه، شماره ثبت ۱۷۰۳۴)
مسجد نبی اکرم (دوره قاجاریه، شماره ثبت ۱۸۱۰۵)
خانه حسین زمانی (دوره قاجاریه، شماره ثبت ۱۸۳۹۰)
حمام گوده (دوره قاجاریه، شماره ثبت ۱۸۷۷۲)
خانه فضل‌اله زمانی (دوره قاجاریه، شماره ثبت ۱۵۱۷۹)[۲]
غار سنگریز که به تازگی به ثبت رسیده‌است
جاذبه‌های گردشگری
غار سنگریز
در شمال غربی اصفهان، در ۱۵ کیلومتری شرق علویجه قرار گرفته‌است. با ورود به محیط تاریک غار و طی یک مسیر مارپیچ کوتاه و با شیب ملایم، به اولین تالار غار می‌رسیم که ستونهای آهکی زیبای استلاگمیت و استلاکیت در آن خودنمایی می‌کند و قندیل‌های بزرگ با ساختاری گل کلمی شکل در همه جا به چشم می‌خورد. در سکوت و تاریکی وهم انگیز غار صدای ریزش قطرات آب که از سقف غار می‌چکد، شنیدنی است.

در کل غار حدود ۶ یا ۷ تالار وجود دارد که به جز یکی از آن‌ها که سنگی است، مابقی آن‌ها تماماً پوشیده از قندیل‌های آهکی از جنس کلسیت و آرگونیت می‌باشد.

برای ساخته شدن هر سانتی‌متر از این ستونهای آهکی مدت زمان زیادی سپری گشته‌است. این غاردر آهکهای دوران کرتاسه ازدوره‌های زمین‌شناسی واقع شده‌است و متعلق به حدود ۲۵۰ میلیون سال پیش مس باشد؛ ولی مسلماً غار در زمانهای بعدی و شاید در جریان کوه زایی اخیر یا به دلیل وجود جریان‌های آب‌های زیر زمینی ایجاد گردیده‌است. در ضمن کف غار پوشبده از خاک رس است که از انحلال آهک‌های فوقانی است. جانوران غار خفاشها و مارها هستند و و به دلیل نبودن نور کافی، غار فاقد پوشش گیاهی می‌باشد

کوه گبری (قلعه گبری)
تپه‌ای تاریخی، که آثار و بقایای قلعه تاریخی گبری بر روی آن وجود دارد، که به دوران قبل از اسلام برمی‌گردد. در زبان محلی در ابتدا به آن گوری و سپس گبری گفته شده‌است. این تپه باستانی که در دوران قبل از اسلام محل زندگی اقوام گبری بوده، هنوز آثار و بقایایی از زندگی آنان را در خود به یادگار دارد و دردوران قبل از انقلاب بارها مورد تجسس قرار گرفته‌است.

استخر طبیعی قوره
این استخر طبیعی در واقع یک کانال زیرزمینی است که آب قنات را از زیر رودخانه فصلی شهر منتقل می‌کند. طراحی این کانال به گونه‌ای انجام گرفته‌است که با استفاده از اختلاف سطح آب در دو طرف، آب از یک طرف کشیده (قوره پایین کش) و به طرف دیگر می‌رود و جریان خنک و مطبوع آن همگان را به شنا در آن ترغیب می‌نماید.

کوه چهار کوه
در شمال علویجه قرار دارد و به سبب شکل ویژه‌ای که از نام آن پیداست، زیبایی ویژه‌ای را به شهر داده وشهر در بستری از دامنه این کوه قرار گرفته‌است.

کوه تیرچه
کوهی کم ارتفاع و مشرف به باغ‌های علویجه که چون مشرف به باغات ومزارع است، چشم‌انداز زیبایی دارد.

کوه چهل دختران
کوهی کم ارتفاعی که مشرف به باغات علویجه‌است. ایوانچه طبیعی که در این کوه وجود دارد، چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغات و مزارع داراست.

سیاه کوه حاج عابد
در ۲۵ کیلومتری شرق علویجه که در دامنه این کوه کنده وآغل معروف سیاه کوه نیز قرار دارد. حد شرقی مراتع این محل به مزرعه قلعه خواجه می‌رسد.

وجه تسمیه این کوه به این علت است که در حدود ۱۵۰ سال پیش شخصی به نام حاج عابد قندهاری از اهالی علویجه آغل واقع در دامنه کوه که مرز بین مراتع مورچه خورت و علویجه نیز بوده‌است را با رشادت تمام از دست مهاجمان مصون می‌دارد.

کوه بلغویی
دنباله ارتفاعات رشته کوه زاگرس می‌باشد. در قسمت غرب و شمال غربی شهر علویجه و روستای هسنیجه واقع شده به علت مرتفع بودن این رشته کوه، از نزولات و بارندگی‌های خوبی برخوردار است.

سلسله قنوات نادری و پارک تفریحی نابر
در شهر علویجه سه رشته قنات تاریخی معروف به قنوات نادری وجود دارد که علاوه بر آبیاری باغها و مزارع علویجه، مردم از طراوت و زیبایی آنها و ورودی چاه‌ها و دشت سر سبز اطراف آنها، جهت تفریح استفاده می‌نمایند. از جمله منطقه نابر که بصورت تفریحگاه طبیعی مردم درآمده و شهرداری علویجه در این مکان پارک تفریحی نابر را در دست احداث دارد. قابل ذکر است، یک رشته از قنوات مذکور، معروف به قنات کهریزنو از زیر بافت شهر عبور کرده و مردم از طریق ورودیهایی که در سطح شهر به زیر زمین ساخته بودند و به «زیر او» یا «زیر اب» معردف بودند به آب این قنات دسترسی داشتند که بعدها به دلیل مسائل بهداشتی و حفظ امنیت جانی مردم بخصوص کودکان این ورودیها بسته شدند.

مسجد نبی اکرم
این مسجد در فهرست ابنیه تاریخی اداره میراث فرهنگی اصفهان، به ثبت رسیده‌است.

کشاورزی علویجه: کشاورزی در علویجه به دو صورت سنتی و مدرن انجام می‌گیرد که البته با بروز مشکلاتی چون خشکسالی مواجه می‌باشد. از جمله محصولات کشاورزی این شهر، انگور، توت، بادام و… می‌باشد.

صنایع دستی: در این شهر در گذشته صنایع دستی چون گلیم بافی، گیوه بافی، بافت کرباس، نمد مالی و… رواج داشته‌است و اکنون نیز هنرمندان علویجه علاوه برپرداختن به این هنرها، در رشته‌هایی چون معرق، منبت، گلیم حجمی و… و رشته ابداعی جوانان این شهر یعنی معرق سنگ فعالیت دارند.

صنعت: صنعت در علویجه با وجود شهرک صنعتی علویجه با بیش از ۸۰ کارخانه فعال، از جمله چندین کارخانه مهم استان، و همچنین صنایع کارگاهی نیمه مزاحم شهری «کاوه» علویجه که توسط شهرداری علویجه در حال راه‌اندازی و واگذاری می‌باشد، از تحرک خوبی برخوردار است و از آنجایی که به تازگی شهرک صنعتی بزرگ اصفهان که از بزرگترین شهرک‌های صنعتی استان و کشور خواهد شد، در نزدیکی علویجه در حال احداث می‌باشد، انتظار می‌رود صنعت در این منطقه افق روشنی را در پیش رو داشته باشد.

نابر

نابر علویجه زمانی یکی از دیدنی‌ترین و جذابترین مکانها بوده، جایی که آب قنات علویجه به سطح می‌رسیده و در پهنه ای نه چندان وسیع آب آرام و زلال به جوی‌هایی که به باغ‌ها منتهی می‌شده جریان می‌یافته. هنوز نابر پابرجاست اما آبی که باید از قنات آن را تغذیه می‌کرده اینک توسط چاهی که در این محل حفر شده تأمین می‌شود.

از طریق سایت مرجع اصناف پیام اول میتوانید بهترینها را اعم از

 

آرایشگاه زنانه در علویجه
آرایشگاه های مردانه در علویجه
آزمایشگاه ها و مراکز رادیو لوژی در علویجه
آژانس ها و تورهای مسافرتی در علویجه
آموزشگاه های رانندگی در علویجه
آموزشگاه های موسیقی در علویجه
ابزار فروشی ها در علویجه
ادارات و سازمان ها در علویجه
استخر سونا و جکوزی در علویجه
اورژانس و فوریت های پزشکی در علویجه
باربری ها در علویجه
باشگاه های بدن سازی آقایان و بانوان در علویجه
بانک ها در علویجه
بیمارستان ها در علویجه
بیمه ها در علویجه
پارک ها و مراکز تفریحی در علویجه
پزشک متخصص اطفال در علویجه
پزشکان در علویجه
پزشکان پوست و مو در علویجه
پزشکان عمومی در علویجه
پلاستیک فروشی ها در علویجه
پمپ بنزین ها در علویجه
پیک موتوری ها در علویجه
تئاتر و تالار نمایش در علویجه
تاسیساتی ها در علویجه
تالارهای عروسی در علویجه
تاکسی سرویس در علویجه
چاپ و تبلیغات در علویجه
خدمات آسانسور و بالابر در علویجه
خدمات خودرویی در علویجه
خدمات نظافتی در علویجه
خدمات کامپیوتری در علویجه
خرازی ها در علویجه
خشکبار و آجیل فروشی ها در علویجه
خشکشویی ها در علویجه
دادسراها در علویجه
داروخانه ها در علویجه
درمانگاه ها و مراکز درمانی در علویجه
دفاتر اسناد رسمی در علویجه
دفاتر پست در علویجه
دفاتر پلیس به علاوه 10 و دفاتر دولت الکترونیک در علویجه
دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی در علویجه
دندانپزشکان و دندان سازان در علویجه
دکوراسیون داخلی در علویجه
رستوران ها و سالنهای غذا خوری در علویجه
روانپزشکان در علویجه
ساعت فروشی در علویجه
سمپاشی در علویجه
سمساری در علویجه
سوپرمارکت در علویجه
سوپرهای میوه و سبزی در علویجه
سینما ها در علویجه
شعبات بانک آینده در علویجه
شعبات بانک سپه در علویجه
شعبات بانک انصار در علویجه
شعبات بانک گردشگری در علویجه
شعبات بانک پارسیان در علویجه
شعبات بانک پاسارگاد در علویجه
شعبات بانک سامان در علویجه
شعبات بانک سینا در علویجه
شعبات بانک شهر در علویجه
شعبات بانک صادرات در علویجه
شعبات بانک ملت در علویجه
شعبات بانک ملی در علویجه
شعبات مهر اقتصاد در علویجه
صرافی ها در علویجه
طلا فروشی ها و زرگری ها در علویجه
عطاری ها در علویجه
عکاسی ها و آتلیه عکاسی در علویجه
فرش فروشی ها در علویجه
فرهنگسرا و خانه فرهنگ در علویجه
فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه در علویجه
فروشگاه های آرایشی بهداشتی در علویجه
فروشگاه های خشکبار در علویجه
فروشگاه های شهروند در علویجه
فروشگاه های لوازم پزشکی در علویجه
فروشگاه های لوازم ورزشی در علویجه
فروشنده های پوشاک بچه گانه در علویجه
فروشنده های پوشاک زنانه در علویجه
فروشنده های پوشاک مردانه در علویجه
قالیشویی ها در علویجه
قصابی ها و سوپر های گوشت و مرغ در علویجه
قنادی ها و شیرینی فروشی ها در علویجه
گل فروشی ها در علویجه
لوازم التحریری ها در علویجه
متخصصین ریه در علویجه
متخصصین قلب و عروق در علویجه
متخصصین و جراحان مغز و اعصاب در علویجه
مدارس در علویجه
مراکز خدمات زیبایی در علویجه
مراکز خرید در علویجه
مراکز روانشناسی و روان کاوی در علویجه
مراکز ورزشی در علویجه
مساجد و حسینیه ها در علویجه
مشاورین املاک در علویجه
مهد کودک ها در علویجه
موبایل فروشی ها در علویجه
نانوایی ها در علویجه
نگارخانه ها در علویجه
نمایندگی های ال جی LG در علویجه
نمایندگی های سامسونگ SAMSUNG در علویجه
نجاری در علویجه
لوله بازکنی در علویجه
نمایندگی های سونی در علویجه
نمایندگی های لوازم خانگی در علویجه
نمایندگی های مجاز خوردو در علویجه
هتل ها و اقامت گاه ها در علویجه
کارواش ها در علویجه
کافی شاپ ها در علویجه
کافی نت و گیم نت در علویجه
کتابخانه ها در علویجه
کلانتری و اداره پلیس در علویجه
کلیسا ها و مساجد و اماکن مذهبی در علویجه
کیف و کفش فروشی ها در علویجه
متل در علویجه
صنایع دستی در علویجه
مکان های دیدنی در علویجه
طبیعت در علویجه
اماکن گردشگری در علویجه
مسیر ورودی در علویجه
فروش سوغات در علویجه


بهترین آموزشگاه کامپیوتر  علویجه
بهترین سایر آموزش ها  علویجه
بهترین خرید و فروش کامپیوتر  علویجه
بهترین فروشگاه فروش لپ تاپ علویجه
بهترین مرکز برنامه نویسی کامپیوتر  علویجه
بهترین خرید و فروش قطعات کامپیوتر  علویجه
بهترین خرید و فروش مجله و کتاب کامپیوتر  علویجه
بهترین مرکز گرافیک کامپیوتر  علویجه
بهترین مرکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر  علویجه
بهترین خدمات اینترنت  علویجه
بهترین خدمات شبکه کامپیوتر  علویجه
بهترین طراحی صفحات وب  علویجه
بهترین اشتراک اینترنت  علویجه
بهترین فروش نرم افزار کامپیوتر  علویجه
بهترین آموزش کامپیوتر  علویجه
بهترین تعمیر کامپیوتر  علویجه
بهترین خرید و فروش  موبایل و تبلت   علویجه
بهترین تعمیرات تخصصی  موبایل و تبلت   علویجه
بهترین لوازم جانبی  موبایل و تبلت   علویجه
بهترین خدمات گارانتی  موبایل و تبلت   علویجه
بهترین تدریس خصوصی  علویجه
بهترین آموزش رانندگی  علویجه
بهترین آموزش تعمیر موبایل  علویجه
بهترین آموزش تعمیر خودرو  علویجه
بهترین آموزش خیاطی  علویجه
بهترین آموزشگاه آرایشگری  علویجه
بهترین آموزش حسابداری  علویجه
بهترین آموزش آشپزی و شیرینی پزی  علویجه
بهترین آموزش عکاسی و فیلمبرداری  علویجه
بهترین آموزش گلدوزی  علویجه
بهترین آموزش طلاسازی  علویجه
بهترین آموزش نقشه کشی  علویجه
بهترین آموزش گردشگری  علویجه
بهترین آموزشگاه هتلداری  علویجه
بهترین آموزشگاه توریسم  علویجه
بهترین آموزشگاه کامپیوتر  علویجه
بهترین آموزش هنر  علویجه
بهترین مهدکودک  علویجه
بهترین پیش دبستانی و دبستان  علویجه
بهترین آموزش زبان  علویجه
بهترین آموزش کنکور  علویجه
بهترین آموزش فنی و حرفه ای  علویجه
بهترین آموزشگاه موسیقی  علویجه
بهترین آموزش رشته های ورزشی  علویجه
بهترین خرید و فروش باغ  علویجه
بهترین خرید و فروش زمین  علویجه
بهترین خرید و فروش کلنگی  علویجه
بهترین خرید و فروش ملک تجاری  علویجه
بهترین خرید و فروش ملک اداری  علویجه
بهترین خرید و فروش دفتر املاک  علویجه
بهترین خرید و فروش آپارتمان  علویجه
بهترین خرید و فروش خانه  علویجه
بهترین خرید و فروش ویلا  علویجه
بهترین فروش خودرو کارکرده  علویجه
بهترین خرید خودرو صفر  علویجه
بهترین فروش خودرو صفر  علویجه
بهترین فروش لوازم تزیینی  علویجه
بهترین لوازم جانبی اتومبیل  علویجه
بهترین خرید خودرو کارکرده  علویجه
بهترین خرید و فروش لوازم یدکی  علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های برقی علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های گازی علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش چوبی و فلزی علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش اثاثیه منزل علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم اداری علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم مهندسی علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم ورزشی علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش آزمایشگاهی علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش آلات موسیقی علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش فرش و منسوجات علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش کتاب علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش صنایع دستی و هنری علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش طلا و جواهرات علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش بدلیجات علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش تزیینات علویجه
بهترین  سمساری علویجه
بهترین  لوازم قنادی علویجه
بهترین  عطاری علویجه
بهترین  کیف و کفش علویجه
بهترین فروشگاه عینک علویجه
بهترین فروشگاه صوتی و تصویری علویجه
بهترین فروشگاه پوشاک علویجه
بهترین فروشگاه لوازم یدکی علویجه
بهترین حفاظتی و امنیتی  علویجه
بهترین چاپ و تبلیغات  علویجه
بهترین خدمات فنی  علویجه
بهترین صادرات و واردات  علویجه
بهترین خدمات ساختمان  علویجه
بهترین خدمات مشاوره  علویجه
بهترین خدمات بیمه  علویجه
بهترین تایپ و تکثیر  علویجه
بهترین داراترجمه  علویجه
بهترین ثبت شرکت  علویجه
بهترین فروش ماشین های اداری علویجه
بهترین طراحی دکوراسیون علویجه
بهترین مرکز حسابداری و حسابرسی علویجه
بهترین خدمات اداری  علویجه
بهترین خدمات مجالس  علویجه
بهترین زیبایی و پزشکی  علویجه
بهترین حمل و نقل  علویجه
بهترین تعمیرات  علویجه
بهترین قالیشویی  علویجه
بهترین رفوگری  علویجه
بهترین تعمیر لوازم خانگی  علویجه
بهترین آرایشگاه زنانه  علویجه
بهترین آرایشگاه مردانه  علویجه
بهترین مزون لباس  علویجه
بهترین سولاریوم  علویجه
بهترین موسسه حقوقی  علویجه
بهترین دفتر ازدواج و طلاق  علویجه
بهترین پیک موتوری  علویجه
بهترین تاکسی سرویس  علویجه
بهترین صرافی  علویجه
بهترین تعمیرات مبلمان  علویجه
بهترین خیاطی  علویجه
بهترین کارواش  علویجه
بهترین سمپاشی  علویجه
بهترین نظافتی  علویجه
بهترین خشکشویی  علویجه
بهترین تعمیرگاه خودرو  علویجه
بهترین خدمات دامپزشکی  علویجه
بهترین حيوانات خانگي  علویجه
بهترین آتلیه عکاسی  علویجه
بهترین رستوران  علویجه
بهترین مراکز تخلیه امن اضطراری تهران  علویجه
بهترین پخش مواد غذایی  علویجه
بهترین سوپر مارکت  علویجه
بهترین خدمات مسافرتی  علویجه
بهترین زیبایی و بهداشت  علویجه
بهترین خدمات پزشکی  علویجه
بهترین باشگاه ورزشی  علویجه
بهترین مرکز  فروش خط علویجه
بهترین مرکز  خرید خط علویجه
بهترین مرکز  تعمیرات موبایل علویجه
بهترین مرکز فروش نرم افزار موبایل علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش تلفن ثابت علویجه
بهترین مرکز  خدمات پیامک علویجه
بهترین مرکز خرید و فروش گوشی موبایل علویجه
بهترین مرکز فروش خط همراه اول علویجه
بهترین مرکز فروش خط ایرانسل علویجه
بهترین مرکز  خدمات مخابراتی علویجه
بهترین مرکز  آب و فاضلاب علویجه
بهترین مرکز  ابزار و یراق علویجه
بهترین مرکز  اتوماسیون صنعتی علویجه
بهترین مرکز  انبار داری علویجه
بهترین مرکز ساخت سازه های پیش ساخته علویجه
بورس فروش آهن آلات علویجه
بهترین کارگاه  بسته بندی علویجه
بهترین مرکز  پرس کاری علویجه
بورس  پلاستیک و پلیمر علویجه
بهترین مرکز کارگاه تراشکاری و سری کاری علویجه
بهترین مرکز  صنایع غذایی علویجه
بهترین مرکز فروش و اجاره جرثقیل و بالابر علویجه
 فروش مصالح ساختمانی علویجه
بهترین مرکز کارگاه قالب سازی علویجه
بهترین مرکز ابزارآلات فروش کشاورزی علویجه
بهترین مرکز  دامداری علویجه
بهترین مرکز  ماشین آلات علویجه
بهترین مرکز  ماشین سازی علویجه
بهترین مرکز  معدن علویجه
بهترین مرکز  مواد شیمیایی علویجه
بهترین مرکز  لوازم آزمایشگاهی علویجه
بهترین مرکز  ضایعات علویجه
بهترین مرکز  نساجی علویجه
بهترین مرکز  مواد شیمیایی علویجه
بهترین مرکز  برق صنعتی علویجه
بهترین مرکز  نساجی علویجه
بهترین مرکز  شراکت و سرمایه گذاری علویجه
بهترین مرکز  پیمانکاری علویجه
بهترین مرکز  قبول نمایندگی علویجه
بهترین مرکز  مرتبط به کار علویجه
بهترین مرکز  استخدام علویجه
بهترین مرکز  آماده به کار علویجه
بهترین مرکز  کاریابی علویجه
را میتوان جستجو کرد.

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
روابط عمومی سایت پیام اول
ایمیل
تلفن
02144386106
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1397/08/13
موقعیت
اصفهان
آدرس
اصفهان علویجه
مشاهده تمام آگهی های روابط عمومی سایت پیام اول

ارسال پیام به آگهی دهنده (روابط عمومی سایت پیام اول)

در مورد: آگهی نیازمندی های شهر علویجه از استان اصفهان


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی آگهی نیازمندی های شهر علویجه از استان اصفهان

Captcha image

آخرین آگهی های آگهی های استان اصفهان
1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر دیزیچه از استان اصفهان

آگهی های شهر دیزیچه و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در دیزیچه در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر رزوه از استان اصفهان

آگهی های شهر رزوه و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در رزوه در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر رضوانشهر از استان اصفهان

آگهی های شهر رضوانشهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در رضوانشهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر زازران از استان اصفهان

آگهی های شهر زازران و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زازران در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زاینده رود از استان اصفهان

آگهی های شهر زاینده رود و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زاینده رود در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زرین شهر از استان اصفهان

آگهی های شهر زرین شهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زرین شهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زواره از استان اصفهان

آگهی های شهر زواره و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زواره در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زیار از استان اصفهان

آگهی های شهر زیار و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زیار در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زیبا شهر از استان اصفهان

آگهی های شهر زیبا شهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زیبا شهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر سجزی از استان اصفهان

آگهی های شهر سجزی و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در سجزی در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

عبارات کلیدی