آخرین آگهی های گروه روابط عمومی پیام اول

روابط عمومی پیام اول :: آگهی های استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر ونک از استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر ونک از استان اصفهان
  • تاریخ ثبت: 1397/08/08
  • بازدید: 1455 بار

ونک شهری است در بخش مرکزی شهرستان سمیرم استان اصفهان ایران. شهر ونک در ۱۹۰ کیلومتری اصفهان و در ۳۳ کیلومتری شهرستان قراردارد دارای آب و هوای معتدل کوهستانی می‌باشد از جاهای دیدنی این شهر عبات از ۱- امامزاده زیدبن علی در ۱۷ کیلومتری جاده ونک به سمیرم ۲- امامزاده معصومه خاتون در ۲ کیلومتری غرب شهر ۳- چشمه ناز ونک و منطقه شمس‌آباد ۴- سد کمانه ۵- مناطق دیدنی دیگر که شامل مناطق کشاورزی می‌باشد عبارت از ۱- عقدک ۲- سرتنگ ۴- چمه ۵- نخودان ۶- حنا علی شاه ۷- جسور ۸- مندک و سهران ۹- و اطراف خود شهر چشمه ناز ونک یکی از پر بازدیدترین جاذبه‌های منطقه است که در فاصله ۱۷۵ کیلومتری جنوب استان و ۳۳ کیلومتری جنوب غربی شهرستان سمیرم قرار دارد و این چشمه از ارتفاعات کوه دالان که بزرگترین قله آن دارای ارتفاع ۳۴۹۲ متری است، در شهر ونک سمیرم سر چشمه می‌گیرد و با پیوستن به رود خانه شمس‌آباد منظره بکر و بی بدیعی را بوجود آورده است.[۱] چشمه ناز، تنگ ده، تنگ دالان و منطقه شمس‌آباد، کوه‌های سر به فلک کشیده همراه با باغ‌ها و جنگل‌های انبوه، منطقه توریستی و طبیعی زیبایی را ایجاد کرده است.[۲]
وجه تسمیه
نام شهر به قولی برگرفته شده از گونه درختان جنگلی فراوان بنام ون (ون زار) می‌باشد که در نهایت به ونک تبدیل گردیده است. در لغت‌نامه مرحوم دهخدا وکتاب فرهنگ معین عنوان روستائی با بیش از سه هزار سکنه از توابع شهرستان سمیرم، استان اصفهان آمده است با وجود سنگ نوشته‌ها وسابقه تاریخی، دلالت بر قدمتی تا یکهزار سال پیش را دارا می‌باشد.

قدمت ونک
مدارک مکتوب به شرح زیر می‌باشد:

ايل ونك داراي 880نفر جمعيت بوده است كه در زمان كريمخان زند عده اي از مردم به چابهار ،عده اي به فراهان از توابع استان مركزي و عده اي به تهران تبعيد شده اند
درده ونک تهران که بخشی از مردمش از شهر ونک بدانجا مهاجرت نموده‌اند. امامزاده‌ای به نام آسید قاضی الصابر ونکی مدفون است که در سال ۵۵۵ ه. ق وفات یافته است. با احتساب حداقل سن برای امامزاده قدمت ونک تهران حدود ۹۰۰ سال است و لذا قدمت شهر ونک بالای ۹۰۰ سال می‌باشد.
از قدیمی‌ترین گورستان عمومی ونک که حدود ۵۰ سال پیش تخریب و در محل آن مدرسهٔ سمیه تأسیس شده است هیچ گونه مدرکی در دسترس نیست. اما در گورستان شرقی ونک پس از چند ساعت بررسی و تحقیق به سنگ قبری دست یافتیم که ۵۶۴ سال قدمت دارد. متن نوشتهٔ سنگ قبر به صورت تصویر و ترکیب خود آن در زیر آمده است:
الله محمد علی هذا القبر مرحوم [م] الشهید الارحمته الله بی بی بنت محمد در تاریخ ماه رجب سنه احد ستین ثمانیه [کذا] (سال ۸۶۱ هجری قمری)

متأسفانه اکثر کتابهای قدیمی ونک را چند سال پیش عتیقه خران شیرازی به یغما بردند و تعداد اندکی هم که احتمالاً موجود است در پستوها (انبارها) در تاریکی مطلق با گرد و خاک و نم و رطوبت دست و پنجه نرم می‌کنند.

موقعیت جغرافیایی ونک
شهر ونک با مختصات ۵۱ درجه و ۲۵ دقیقه طول شرقی و ۳۱ درجه و ۳۲ دقیقه عرض شمالی، در جنوب غربی استان اصفهان و در دامنهٔ ارتفاعات زاگرس مرکزی قرار گرفته است. فاصلهٔ ونک تاشهر اصفهان، از طریق شهرهای سمیرم و شهرضا حدود ۱۹۰ کیلومتر است. ونک و حومهٔ آن از شمال به شهرستان بروجن، از جنوب به شهرستان یاسوج، از شرق به شهرستان سمیرم و از غرب به شهرستان لرکون بچه دگان با مساحت ۵۰۰ کیلومتر مربع محدود می‌گردد. شهر ونک را می‌توان یکی از مراکز غنی گردشگری به حساب آورد. دلیل آن را هم وجود هوای بسیار مطبوع در فصل بهار و تابستان دانست که به دور از دود و دم و ساختمانهای شهرهای بزرگ بوده و منظره‌های طبیعی و بی نظیر خود را حفظ کرده است. دلیل دیگر را می‌توان، ارتفاع مناسب این منطقه از سطح دریا دانست و همچنین کوه‌ها و چشمه‌های بیشماری که آن را احاطه کرده است. آب و هوایی همانند مناطق شمالی کشور، ولی در مرکز ایران زمین. در فصل پاییز و زمستان نیز منظره‌های کم‌نظیری شکل می‌گیرد که چشم و روح هر بیننده‌ای را باز و شاد می‌نماید. وجود مقبره‌های دو امامزاده، قدمگاه خواجه خضر، مناظر زیبای چشمه ناز، سد کمانه، دره قاش با چشمه و آبشار کوچک، تنگ امامزاده عقدک، چشمه‌های مزرعهٔ چمه، چشمه‌های جسور و اسفراهان، مزرعه شمس‌آباد محل تلاقی دو رودخانهٔ شمس‌آباد و گندمان، از صفحات زیبای این مجموعه است. شهرداری شهر ونک سعی کرده است که با فراهم کردن امکانات اولیه (از جمله راهسازی‌های جدید، مناطق اسکان و . . .) برای گردشگران و سرمایه گذاران محترم، علاوه بر جلب رضایت خاطر ایشان، سهولت در دسترسی به مناطق مختلف این منطقهٔ بی نظیر را فراهم آورد.

آب و هوا و طبیعت زمین
با عنایت به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن ونک و مزارع آن در دامنهٔ سلسله جبال زاگرس، آب و هوای این منطقه متنوع و معتدل می‌باشد. مزارعی که در ارتفاعات بالاتر واقع شده‌اند دارای هوای سردتر و آنهایی که در کف دره‌ها هستند هوای گرمتری دارند. شهر ونک و مزارع شمس‌آباد، تنگده (تنگدم)، حنادر و کشتنگان از نقاط گرمتر و مزارع نخودان، کمانه، چمه، اسفراهان و جسور از مناطق سردتر هستند. در نقاطی از دالانکوه و کوه بالا که نسا هستند در بیشتر سالها غیر از سالهای خسکسالی، برف هر سال، برف سال پیش را می‌بیند. در سالهای قبل از ورود یخ و یخچال به ونک، در گرمای تابستان، مردم مشتری برف یخچال‌های کوه بالا بودند؛ عده‌ای برفها را با اره می‌بریدند و مقداری از گیاه چویل را (برای عطر خوب آن) کنارش می‌گذاشتند و بر چهارپا حمل می‌کردند، آنان زمان رفت و برگشت را طوری تنظیم می‌کردند که بتوانند حدود ساعت ۱۱ صبح قبل از شدت یافتن گرمای تابستان برف سرد را به بازار بیاورند و به فروش برسانند. آنهایی که در تابستان برف و شیره خورده‌اند و همچنین کشاورزانی که در مزارع حنادر و کشتگان در گرمای تابستان گندم درو کرده‌اند بیشتر از دیگران خنکی آن برفها را در ذایقهٔ خود حساس می‌کنند. با توجه به کشاورزی بودن منطقه، نیاز به نصب دستگاه‌های هواشناسی در چند نقطهٔ منطقه احساس می‌شود. انتظار می‌رود ادارهٔ کل هواشناسی استان از بذل هر نوع مساعدت به این منطقهٔ محروم دریغ نورزد.

پستی و بلندی
مرتفع‌ترین نقطهٔ منطقه کوه دارمه است و پس از آن کوه بالا (بین مزارع کمانه و اسفراهان)، کوه دالان با ارتفاع ۳۳۰۰ متر، کوه اشینه و کوه سیاه به ترتیب خودنمایی می‌کنند. کم ارتفاع‌ترین (پست‌ترین) نقطهٔ حومهٔ ونک از سطح دریا مزارع شمس‌آباد و تنگده (تنگدم) می‌باشد. سعی بر آن داشتیم تا با به دست آوردن یک دستگاه جی پی اس ارتفاع نقاط مختلف منطقه را از سطح دریا مشخص کنیم که متأسفانه موفق نشدیم، امیدواریم در فرصتهای بعدی به این مهم دست یابیم. (دستگاه جی پی اس قادر است ضمن برقراری ارتباط با سه ماهواره از هفت ماهوارهٔ موجود در فضا موقعیت جغرافیایی، طول و عرض و ارتفاع از سطح دریا، هر نقطه از کرهٔ زمین را با دقت زیاد محاسبه کند و نشان دهد.

پوشش گیاهی منطقه
چون پا بر خاک ونک گذاشتید از صخره‌ها، زمین‌های مزروعی و باغ‌ها که بگذرید منطقه را پوشیده از گیاهان وحشی اعم از بوته و درخت خواهید یافت. در بهاران شکوفه‌ها و گل‌ها در این سفره گسترده نعم الهی با طراوت و زیبایی هر چه تمامتر خود را به تماشای چشم‌های مشتاق می‌سپارند. نخست درختان این منطقه به شما معرفی می‌شود. انجیر، بادام، بتک، بلوط، بنیو، بید (شامل بیدمشک، بید مجنون، بید معمولی، جربید که در بافت سبد به کار می‌رود)، پسته (به صورت محدود)، بنه- ون (پسته کوهی)، تاک، تبریزی، تربک، تیدره (تمشک)، توت، چنار، زردآلو، زربک (زرشک)، سیب (شامل گلاب بهاره، گلدان یا زرد، سیب رد یا قرمز، سیب محلی و …) سپیدار، شن، صنوبر، قژ، کژدرنگ، کل خنگ، کلک (زالزالک)، کی کم، کنده خیش، گردو، گویج (کویج) گینه همان گون است و چندین نوع متنوع دارد از آن جمله کتیرا، گزانگبین، گاوی، بزی، داری، کپی، گیلاس، رز (مو)، وهل (در مورد این درخت در جایی دیگر توضیحات بیشتر داده خواهد شد) هلو، هرزن (ارژن)، لیلی سور.

منایع آبی شهر ونک
آب آشامیدنی و کشاورزی ونک و مزارع آن از سه طریق تأمین می‌گردد: ۱- چشمه‌ها ۲- قنوات ۳- رودخانه‌ها

چشمه‌ها
در محدودهٔ ونک بیشتر از یکصد چشمهٔ کوچک و بزرگ جاری است که در خشکسالی‌ها تعداد زیادی از آنها کم‌آب یا به کلی خشک می‌گردند. اسامی چشمه‌ها به ترتیب الفبا به شرح زیر است: چشمه آقا (دشتک)، چشمه اندوقون (اندوقون)، چشمه امینی (عقدک)، چشمه اوگر (سرتنگ)، چشمه اوسه (چمه)، چشمه اسدالله (پی تل سرتنگ)، چشمه امامزاده معصومه (در صحن امامزاده)، چشمه الخاس (ماز هرزندون)، چشمه اسمی خان (مندک)، چشمه باغ گنجی (دالان)، چشمه بی کس (اسفراهان)، چشمه بید (دره بی چزی)، چشمه بیدهاشم (دره بی چزی)، چشمه بید (کمانه)، چشمه بنیویی (تنگ دالان)، چشمه بنیویی (تنگ سولجان)، چشمه باغ کاله پشتی (دره باغ کاله پشتی)، چشمه پینه زار (سهران)، چشمه پی تل (سرتنگ)، چشمه پس کوهک (سرتنگ)، چشمه پیازی (دالان)، چشمه تک او (دالان)، چشمه تاکی (تنگ دالان)، چشمه تنگ شرنا (دالان)، چشمه توه بچول (دشتک اسفراهان)، چشمه تنگوله (چمه)، چشمه تنگوله (چک زار)، چشمه تنگ اشکفت (نخودان)، چشمه تو رودخونه (پرچکون)، چشمه تنگ امامزاده عقدک (عقدک)، چشمه تنگ درپوله (جسور)، چشمه تلگن (تلگن)، چشمه جاغ جاغ (حنا علیشاه)، چشمه چاتی (پای گردنه سهران)، چشمه حنا علیشاه (حنای علیشاه)،

گیاهان دارویی منطقه
در این بخش گیاهان دارویی شناخته شده منطقه را به شما معرفی کرده و برابر بررسی‌های انجام شده چگونگی استفاده از آنها را توضیح می‌دهیم. متأسفانه اطلاعات مکتوب قدمای ونک به دست نیامد اگرچه اکثر صاحبنظران، بر آنند که در ونک کتابی از زمان مرحوم کربلایی خسرو بزرگ و محمدخان جراح وجود داشته و مورد استفاده قرار می‌گرفته است، لذا اطلاعاتی که تقدیم شما می‌شود از نوع تجربی و سینه به سینه می‌باشد که امید است جوانان علاقه‌مند منطقه و همچنین دیگر متخصصان از این اطلاعات مختصر بهره جسته و در راه تأمین سلامت مردم گام‌های مؤثری بردارند و این گیاهان جایگزین مناسبی برای داروهایی شیمیایی شوند. پس از مطالعه این قسمت که مردم ونک تجربه کرده‌اند، نظر شما را به اسامی گیاهان دارویی که آقای دکتر صفایی جمع‌آوری کرده‌اند جلب می‌کنم: آندشت: این گیاه در کوه رگ اسپید می‌روید و بادبر (بادشکن) است. مزه تند شبیه پیاز دارد و بوته اش شبیه لیزک است. اوشون ترکی: این گیاه شبیه گیاه مرزن جوش است و به شخص مبتلا به اسهال می‌خورانند. اولیله: چای کوهی هم به آن می‌گویند. دم کرده آن را برای رفع دردهای شکم و کمر استفاده می‌کنند. اووشون جیره یا ژیره: نوعی آویشن معطر گرم است که خاصیت بادبری دارد آن را به صورت دم کرده میل می‌کنند یا کوبیده برگ‌های آن را روی غذا به خصوص تخم مرغ آب‌پز می‌ریزند.

ونک در لغت
۱- لغت‌نامه دهخدا: ونک Vanak: جانوری است بی دم، کبود رنگ شبیه به گربه و به عربی وبر گویند. (برهان). جانوری است شبیه و مانند گربه بی دم که به عربی وبر گویند (انجمن آرای ناصری) ونک: دهی است از دهستان چناورد بخش آخوره شهرستان فریدن سکنه آن ۲۲۵ تن است (از فرهنگ جغرافیایی ایران، جلد ۱۰) ونک: دهی است جزو بخش شمیران شهرستان تهران در ۸ هزار گزی شمال باختری تهران قرار گرفته و سردسیر است. تعداد ۸۰۶ تن سکنه دارد. آب آن از ۶ رشته قنات و در بهار از رودخانه اوین درکه حق آب دارد و محصول آن غلات، اسپرس، مختصر بن شن، توت، گردو، انار و انواع میوه جات است. توت ونک به خوبی معروف است. سابقاً در تابستان در حدود ۱۰۰ خانوار از تهران به این ده آمده و ساکن می‌شدند، اما اکنون ابنیه و عمارات بسیار در آنجا ساخته شده است و سکنای دایم در آن می‌کنند (از فرهنگ جغرافیایی ایران، جلد ۱۰) ونک: قصبه بخش سمیرم بالا از شهرستان شهرضای اصفهان، سکنه آن ۳۰۰۰ تن است. (از فرهنگ جغرافیایی ایران، جلد ۱۰) ۲- فرهنگ معین: ونک: ده، بخش شمیران شهرستان تهران استان مرکز. در ۴ کیلومتری باختر تجریش و ۸ کیلومتری شمال باختر تهران. دامنه و سردسیر است و ۸۰۶ تن سکنه دارد. راه شوسه و آسفالته به تهران دارد. ونک: قصبه‌ای از بخش سمیرم بالا]ی[ شهرستان شهرضا در ۴۶ کیلومتری شمال باختر سمیرم، کوهستانی سردسیر، ۳۰۰۰ تن سکنه دارد. آب از رود ونک، محصولش غلات و حبوبات است. شغل اهالی کشاورزی، گله داری و صنایع دستی محلی قالیچه و گلیم بافی است. ۳- فرهنگ فارسی عمید: ونک: (به فتح واو و نون) نگا، وبر. وبر: ع (به فتح واو و سکون با) جانوری است کوچکتر از گربه، دارای موهای دراز و دم کوتاه و گوش‌های کوچک، در فارسی ونک هم گفته شده، یکی از روزهای سرمای پیرزن را هم می‌گویند. ۴- ونک در فارسی ناصری: در فارسنامه در فهرست اسامی نواحی بلوکات فارس آمده است: بلوکات سرحد شش ناحیه از سردسیرات فارس در میانه شمال و مغرب شیراز افتاده است. درازای آن از قریه کیفته تا گندمان ۲۱ فرسخ و پهنای آن از اسفدران تا قریه میمند فلارد ۱۴ فرسخ است. از قدیم تاکنون همیشه حکومت و ضابطی این بلوک با خوانین قشقایی بوده و تاکنون در تصرف داراب خان ایل بیگی قشقایی باقی است و این شش ناحیه از این قرار است: ۱- ناحیه پادنا قصبه آن خور است. ۲- ناحیه حنا قصبه آن را نیز حنا گویند. ۳- ناحیه سمیرم قصبه آن را نیز سمیرم گویند. ۴- ناحیه فلارد قصبه آن را نیز فلارد گویند. ۵- ناحیه وردشت قصبه آن گرم آباد است. ۶- ناحیه ونک قصبه آن را نیز ونک گویند. سه منطقه در کشور با نام ونک ثبت شده است.

 

از طریق سایت مرجع اصناف پیام اول میتوانید بهترینها را اعم از
آرایشگاه زنانه در ونک
آرایشگاه های مردانه در ونک
آزمایشگاه ها و مراکز رادیو لوژی در ونک
آژانس ها و تورهای مسافرتی در ونک
آموزشگاه های رانندگی در ونک
آموزشگاه های موسیقی در ونک
ابزار فروشی ها در ونک
ادارات و سازمان ها در ونک
استخر سونا و جکوزی در ونک
اورژانس و فوریت های پزشکی در ونک
باربری ها در ونک
باشگاه های بدن سازی آقایان و بانوان در ونک
بانک ها در ونک
بیمارستان ها در ونک
بیمه ها در ونک
پارک ها و مراکز تفریحی در ونک
پزشک متخصص اطفال در ونک
پزشکان در ونک
پزشکان پوست و مو در ونک
پزشکان عمومی در ونک
پلاستیک فروشی ها در ونک
پمپ بنزین ها در ونک
پیک موتوری ها در ونک
تئاتر و تالار نمایش در ونک
تاسیساتی ها در ونک
تالارهای عروسی در ونک
تاکسی سرویس در ونک
چاپ و تبلیغات در ونک
خدمات آسانسور و بالابر در ونک
خدمات خودرویی در ونک
خدمات نظافتی در ونک
خدمات کامپیوتری در ونک
خرازی ها در ونک
خشکبار و آجیل فروشی ها در ونک
خشکشویی ها در ونک
دادسراها در ونک
داروخانه ها در ونک
درمانگاه ها و مراکز درمانی در ونک
دفاتر اسناد رسمی در ونک
دفاتر پست در ونک
دفاتر پلیس به علاوه 10 و دفاتر دولت الکترونیک در ونک
دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی در ونک
دندانپزشکان و دندان سازان در ونک
دکوراسیون داخلی در ونک
رستوران ها و سالنهای غذا خوری در ونک
روانپزشکان در ونک
ساعت فروشی در ونک
سمپاشی در ونک
سمساری در ونک
سوپرمارکت در ونک
سوپرهای میوه و سبزی در ونک
سینما ها در ونک
شعبات بانک آینده در ونک
شعبات بانک سپه در ونک
شعبات بانک انصار در ونک
شعبات بانک گردشگری در ونک
شعبات بانک پارسیان در ونک
شعبات بانک پاسارگاد در ونک
شعبات بانک سامان در ونک
شعبات بانک سینا در ونک
شعبات بانک شهر در ونک
شعبات بانک صادرات در ونک
شعبات بانک ملت در ونک
شعبات بانک ملی در ونک
شعبات مهر اقتصاد در ونک
صرافی ها در ونک
طلا فروشی ها و زرگری ها در ونک
عطاری ها در ونک
عکاسی ها و آتلیه عکاسی در ونک
فرش فروشی ها در ونک
فرهنگسرا و خانه فرهنگ در ونک
فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه در ونک
فروشگاه های آرایشی بهداشتی در ونک
فروشگاه های خشکبار در ونک
فروشگاه های شهروند در ونک
فروشگاه های لوازم پزشکی در ونک
فروشگاه های لوازم ورزشی در ونک
فروشنده های پوشاک بچه گانه در ونک
فروشنده های پوشاک زنانه در ونک
فروشنده های پوشاک مردانه در ونک
قالیشویی ها در ونک
قصابی ها و سوپر های گوشت و مرغ در ونک
قنادی ها و شیرینی فروشی ها در ونک
گل فروشی ها در ونک
لوازم التحریری ها در ونک
متخصصین ریه در ونک
متخصصین قلب و عروق در ونک
متخصصین و جراحان مغز و اعصاب در ونک
مدارس در ونک
مراکز خدمات زیبایی در ونک
مراکز خرید در ونک
مراکز روانشناسی و روان کاوی در ونک
مراکز ورزشی در ونک
مساجد و حسینیه ها در ونک
مشاورین املاک در ونک
مهد کودک ها در ونک
موبایل فروشی ها در ونک
نانوایی ها در ونک
نگارخانه ها در ونک
نمایندگی های ال جی LG در ونک
نمایندگی های سامسونگ SAMSUNG در ونک
نجاری در ونک
لوله بازکنی در ونک
نمایندگی های سونی در ونک
نمایندگی های لوازم خانگی در ونک
نمایندگی های مجاز خوردو در ونک
هتل ها و اقامت گاه ها در ونک
کارواش ها در ونک
کافی شاپ ها در ونک
کافی نت و گیم نت در ونک
کتابخانه ها در ونک
کلانتری و اداره پلیس در ونک
کلیسا ها و مساجد و اماکن مذهبی در ونک
کیف و کفش فروشی ها در ونک
متل در ونک
صنایع دستی در ونک
مکان های دیدنی در ونک
طبیعت در ونک
اماکن گردشگری در ونک
مسیر ورودی در ونک
فروش سوغات در ونک


بهترین آموزشگاه کامپیوتر  ونک
بهترین سایر آموزش ها  ونک
بهترین خرید و فروش کامپیوتر  ونک
بهترین فروشگاه فروش لپ تاپ ونک
بهترین مرکز برنامه نویسی کامپیوتر  ونک
بهترین خرید و فروش قطعات کامپیوتر  ونک
بهترین خرید و فروش مجله و کتاب کامپیوتر  ونک
بهترین مرکز گرافیک کامپیوتر  ونک
بهترین مرکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر  ونک
بهترین خدمات اینترنت  ونک
بهترین خدمات شبکه کامپیوتر  ونک
بهترین طراحی صفحات وب  ونک
بهترین اشتراک اینترنت  ونک
بهترین فروش نرم افزار کامپیوتر  ونک
بهترین آموزش کامپیوتر  ونک
بهترین تعمیر کامپیوتر  ونک
بهترین خرید و فروش  موبایل و تبلت   ونک
بهترین تعمیرات تخصصی  موبایل و تبلت   ونک
بهترین لوازم جانبی  موبایل و تبلت   ونک
بهترین خدمات گارانتی  موبایل و تبلت   ونک
بهترین تدریس خصوصی  ونک
بهترین آموزش رانندگی  ونک
بهترین آموزش تعمیر موبایل  ونک
بهترین آموزش تعمیر خودرو  ونک
بهترین آموزش خیاطی  ونک
بهترین آموزشگاه آرایشگری  ونک
بهترین آموزش حسابداری  ونک
بهترین آموزش آشپزی و شیرینی پزی  ونک
بهترین آموزش عکاسی و فیلمبرداری  ونک
بهترین آموزش گلدوزی  ونک
بهترین آموزش طلاسازی  ونک
بهترین آموزش نقشه کشی  ونک
بهترین آموزش گردشگری  ونک
بهترین آموزشگاه هتلداری  ونک
بهترین آموزشگاه توریسم  ونک
بهترین آموزشگاه کامپیوتر  ونک
بهترین آموزش هنر  ونک
بهترین مهدکودک  ونک
بهترین پیش دبستانی و دبستان  ونک
بهترین آموزش زبان  ونک
بهترین آموزش کنکور  ونک
بهترین آموزش فنی و حرفه ای  ونک
بهترین آموزشگاه موسیقی  ونک
بهترین آموزش رشته های ورزشی  ونک
بهترین خرید و فروش باغ  ونک
بهترین خرید و فروش زمین  ونک
بهترین خرید و فروش کلنگی  ونک
بهترین خرید و فروش ملک تجاری  ونک
بهترین خرید و فروش ملک اداری  ونک
بهترین خرید و فروش دفتر املاک  ونک
بهترین خرید و فروش آپارتمان  ونک
بهترین خرید و فروش خانه  ونک
بهترین خرید و فروش ویلا  ونک
بهترین فروش خودرو کارکرده  ونک
بهترین خرید خودرو صفر  ونک
بهترین فروش خودرو صفر  ونک
بهترین فروش لوازم تزیینی  ونک
بهترین لوازم جانبی اتومبیل  ونک
بهترین خرید خودرو کارکرده  ونک
بهترین خرید و فروش لوازم یدکی  ونک
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های برقی ونک
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های گازی ونک
بهترین مرکز خرید و فروش چوبی و فلزی ونک
بهترین مرکز خرید و فروش اثاثیه منزل ونک
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم اداری ونک
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم مهندسی ونک
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم ورزشی ونک
بهترین مرکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی ونک
بهترین مرکز خرید و فروش آزمایشگاهی ونک
بهترین مرکز خرید و فروش آلات موسیقی ونک
بهترین مرکز خرید و فروش فرش و منسوجات ونک
بهترین مرکز خرید و فروش کتاب ونک
بهترین مرکز خرید و فروش صنایع دستی و هنری ونک
بهترین مرکز خرید و فروش طلا و جواهرات ونک
بهترین مرکز خرید و فروش بدلیجات ونک
بهترین مرکز خرید و فروش تزیینات ونک
بهترین  سمساری ونک
بهترین  لوازم قنادی ونک
بهترین  عطاری ونک
بهترین  کیف و کفش ونک
بهترین فروشگاه عینک ونک
بهترین فروشگاه صوتی و تصویری ونک
بهترین فروشگاه پوشاک ونک
بهترین فروشگاه لوازم یدکی ونک
بهترین حفاظتی و امنیتی  ونک
بهترین چاپ و تبلیغات  ونک
بهترین خدمات فنی  ونک
بهترین صادرات و واردات  ونک
بهترین خدمات ساختمان  ونک
بهترین خدمات مشاوره  ونک
بهترین خدمات بیمه  ونک
بهترین تایپ و تکثیر  ونک
بهترین داراترجمه  ونک
بهترین ثبت شرکت  ونک
بهترین فروش ماشین های اداری ونک
بهترین طراحی دکوراسیون ونک
بهترین مرکز حسابداری و حسابرسی ونک
بهترین خدمات اداری  ونک
بهترین خدمات مجالس  ونک
بهترین زیبایی و پزشکی  ونک
بهترین حمل و نقل  ونک
بهترین تعمیرات  ونک
بهترین قالیشویی  ونک
بهترین رفوگری  ونک
بهترین تعمیر لوازم خانگی  ونک
بهترین آرایشگاه زنانه  ونک
بهترین آرایشگاه مردانه  ونک
بهترین مزون لباس  ونک
بهترین سولاریوم  ونک
بهترین موسسه حقوقی  ونک
بهترین دفتر ازدواج و طلاق  ونک
بهترین پیک موتوری  ونک
بهترین تاکسی سرویس  ونک
بهترین صرافی  ونک
بهترین تعمیرات مبلمان  ونک
بهترین خیاطی  ونک
بهترین کارواش  ونک
بهترین سمپاشی  ونک
بهترین نظافتی  ونک
بهترین خشکشویی  ونک
بهترین تعمیرگاه خودرو  ونک
بهترین خدمات دامپزشکی  ونک
بهترین حيوانات خانگي  ونک
بهترین آتلیه عکاسی  ونک
بهترین رستوران  ونک
بهترین مراکز تخلیه امن اضطراری تهران  ونک
بهترین پخش مواد غذایی  ونک
بهترین سوپر مارکت  ونک
بهترین خدمات مسافرتی  ونک
بهترین زیبایی و بهداشت  ونک
بهترین خدمات پزشکی  ونک
بهترین باشگاه ورزشی  ونک
بهترین مرکز  فروش خط ونک
بهترین مرکز  خرید خط ونک
بهترین مرکز  تعمیرات موبایل ونک
بهترین مرکز فروش نرم افزار موبایل ونک
بهترین مرکز خرید و فروش تلفن ثابت ونک
بهترین مرکز  خدمات پیامک ونک
بهترین مرکز خرید و فروش گوشی موبایل ونک
بهترین مرکز فروش خط همراه اول ونک
بهترین مرکز فروش خط ایرانسل ونک
بهترین مرکز  خدمات مخابراتی ونک
بهترین مرکز  آب و فاضلاب ونک
بهترین مرکز  ابزار و یراق ونک
بهترین مرکز  اتوماسیون صنعتی ونک
بهترین مرکز  انبار داری ونک
بهترین مرکز ساخت سازه های پیش ساخته ونک
بورس فروش آهن آلات ونک
بهترین کارگاه  بسته بندی ونک
بهترین مرکز  پرس کاری ونک
بورس  پلاستیک و پلیمر ونک
بهترین مرکز کارگاه تراشکاری و سری کاری ونک
بهترین مرکز  صنایع غذایی ونک
بهترین مرکز فروش و اجاره جرثقیل و بالابر ونک
 فروش مصالح ساختمانی ونک
بهترین مرکز کارگاه قالب سازی ونک
بهترین مرکز ابزارآلات فروش کشاورزی ونک
بهترین مرکز  دامداری ونک
بهترین مرکز  ماشین آلات ونک
بهترین مرکز  ماشین سازی ونک
بهترین مرکز  معدن ونک
بهترین مرکز  مواد شیمیایی ونک
بهترین مرکز  لوازم آزمایشگاهی ونک
بهترین مرکز  ضایعات ونک
بهترین مرکز  نساجی ونک
بهترین مرکز  مواد شیمیایی ونک
بهترین مرکز  برق صنعتی ونک
بهترین مرکز  نساجی ونک
بهترین مرکز  شراکت و سرمایه گذاری ونک
بهترین مرکز  پیمانکاری ونک
بهترین مرکز  قبول نمایندگی ونک
بهترین مرکز  مرتبط به کار ونک
بهترین مرکز  استخدام ونک
بهترین مرکز  آماده به کار ونک
بهترین مرکز  کاریابی ونک

را میتوان جستجو کرد.

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
روابط عمومی سایت پیام اول
ایمیل
تلفن
02144386106
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1397/08/09
موقعیت
اصفهان
آدرس
اصفهان ونک
مشاهده تمام آگهی های روابط عمومی سایت پیام اول

ارسال پیام به آگهی دهنده (روابط عمومی سایت پیام اول)

در مورد: آگهی نیازمندی های شهر ونک از استان اصفهان


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی آگهی نیازمندی های شهر ونک از استان اصفهان

Captcha image

آخرین آگهی های آگهی های استان اصفهان
1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر دیزیچه از استان اصفهان

آگهی های شهر دیزیچه و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در دیزیچه در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر رزوه از استان اصفهان

آگهی های شهر رزوه و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در رزوه در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر رضوانشهر از استان اصفهان

آگهی های شهر رضوانشهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در رضوانشهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/20
آگهی نیازمندی های شهر زازران از استان اصفهان

آگهی های شهر زازران و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زازران در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زاینده رود از استان اصفهان

آگهی های شهر زاینده رود و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زاینده رود در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زرین شهر از استان اصفهان

آگهی های شهر زرین شهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زرین شهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زواره از استان اصفهان

آگهی های شهر زواره و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زواره در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زیار از استان اصفهان

آگهی های شهر زیار و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زیار در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر زیبا شهر از استان اصفهان

آگهی های شهر زیبا شهر و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در زیبا شهر در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

1397/08/19
آگهی نیازمندی های شهر سجزی از استان اصفهان

آگهی های شهر سجزی و نیازمندیهای اینترنتی و تبلیغات در سجزی در حوزه کامپیوتر ,موبایل و تبلت, آموزش, املاک, اتومبیل, لوازم, خدمات, بازار کار, صنعت, ارتباط

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02144386106

عبارات کلیدی