روابط عمومی پیام اول :: آگهی های استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر کلیشادوسودرجان از استان اصفهان

آگهی نیازمندی های شهر کلیشادوسودرجان از استان اصفهان
  • تاریخ ثبت: 1397/08/02
  • بازدید: 1775 بار

کلیشاد وسودرجان در گوشه‌ای از سرزمین باستانی ایران قراردارد به استناد منابع کمیاب اما متقن، از قدمت و دیرینگی بسیار برخورداراست اگر چه در دیرینگی این دیار شکی نیست اما به علل گوناگون وازجمله عدم دقت در ضبط حوادث و استفاده از گل و خشت در بناها به جزاشاراتی کوتاه چیز قابل توجهی دردسترس نیست، با آثار تاریخی هزار و هشتصد ساله از شهرهای پر جاذبه و سبز و خرم استان اصفهان است. کلیشاد و سودرجان شهری است در بخش مرکزی شهرستان فلاورجان استان اصفهان ایران. این شهر از دو بخش کلیشاد و سودرجان تشکیل شده که به نحوی که فرهنگ و لهجه. مردم آن با هم متفاوت است! فاصله این دو شهر با هم تنها یک خیابان است. محله‌های این شهر عبارتند از افجد و اغچه بدی. رودخانهٔ زاینده رود ازکنار این شهر عبور می‌کند که این شهر را از چشم‌اندازهای زیبایی برخوردار می‌کند.
شهر سودرجان در قدیم یک قلعه یا کاروانسرایی بوده‌است که این قلعه یا کاروانسرا در حال حاضر محلی بین مزارع کشاورزی شهر سودرجان و شهر ابریشم قرار گرفته‌است که با توجه به عدم وجود فیزیکی قلعه، مردم و ساکنان محلی آن قسمت را با نام قلعه می‌شناسند. این قلعه با نام قلعه سورگان شناخته می‌شده است و با گذر زمان و تغییر آوایی و گویشی در نام این شهر، این نام به سورگون و بعدها به سودرجان تغییر پیدا کرده‌است که حتی در گویش محلی از سوی بومیان منطقه و مناطق اطراف هنوز هم نام این شهر به صورت عامیانه «سورگون» ذکر می‌شود و به اهالی این شهر «سورگونی» می‌گویند. همچنین «بنا به نقل از کهنسالان» نام کلیشاد نیز از نام قلعه‌ای است که در همان زمان در دست ساکنینی بوده‌است که ظاهراً ساکنین آن را مهاجرانی تشکیل می‌داده‌اند که به آن‌ها «کولی» گفته می‌شده و به دلیل اینکه آن‌ها دائماً در حال شادی، رقص و پایکوبی بوده‌اند یا بنا به رسم و سنت خودشان مراسمی را برگزار می‌کرده‌اند که در نظر بقیه از آن‌ها «کولی‌های شاد» یاد می‌شده است؛ و همین امر نام آن قلعه را به قلعه «کولی شادها» نام‌گذاری کرده‌است که بعدها با تغییر آوایی و گویشی محلی، این نام به کلیشاد تغییر یافته‌است. متأسفانه در خصوص هیچ‌یک از این مطالب سندی وجود ندارد؛ و حتی هیچ اثر فیزیکی از دو قلعه سورگان و کولی شاد نیست و فقط به یک قسمت از مناطق کشاورزی شهر سودرجان منطقه قلعه گفته می‌شود که به گفته کهنسالان «به نقل از اجدادشان» در این منطقه یک قلعه با این نام بوده‌است که در خصوص قدمت آن نیز سندی وجود ندارد. فاصله این شهر تا شهر اصفهان حدود پنج دقیقه است. این شهر دارای چندین برج کبوتر خانه -یک سقاخانه -است که به دلیل بی‌توجهی تخریب شده‌اند. از دیگر بناهای تاریخی این شهر حمام قدیمی این شهراست که در حال حاضر توسط جوانان شهر به زورخانه تبدیل شده‌است. این شهر دارای زمین‌های کشاورزی بسیاری است دارای باغات میوه متنوع و محصولات آن عمدتاً برنج (با کیفیت مرغوب) معروف به برنج لنجان، سیب زمینی، پیاز، گندم و جو، و کلیهٔ صیفی جات است. مردم زیادی از شهر در کنار مشاغل اصلی خود به کشاورزی نیز می‌پردازند و عده‌ای هم صرفاً کشاورزند.


خیابان اصلی شهر کلیشاد در ایام محرم گرفته شده ع. الف

چوانان ورزشکار زورخانه امام علی (ع) شهر کلیشاد وسودرجان گرفته شده
از جمله آثار مذهبی شهر می‌توان به امام زاده ابراهیم و امامزاده عبداله در کلیشاد و امامزاده شاهجرا در سودرجان که در خیابان اصلی شهر واقع شده‌است اشاره کرد. این شهر دارای یک پارک ساحلی (در حاشیه زاینده رود) و پارک کوهستانی نجات بخش است که در ایام تعطیل مردم شهر اصفهان برای تفریح در فضای سبز به آنجا می‌روند. انتظار می‌رود طی سال‌های آتی با توسعه شهر اصفهان این شهر نیز به شهر اصفهان ملحق شود.

 

موقیعت جغرافیایی
این شهر از شمال به شهرستان‌های خمینی شهر و نجف آباد، از جنوب به شهرستان مبارکه، از شرق به شهرستان اصفهان و از غرب به شهرستان لنجان محدود می‌شود.

ارتفاعات
ارتفاعات مهم شهر شامل: ایران کوه، کوه فیروزان و نیز گردنه آبنیل که در انتهای جنوبی ایرانکوه واقع است و راه اصفهان به گرکن شمالی (پیربکران) از آن عبور می‌نماید. این شهرستان قریب به ۱۶۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

آب و هوا
دارای آب و هوایی معتدل است. وجود ساحل زیبای زاینده رود و درختان فراوان و انبوه سبب اصلی اعتدال هوا در کلیشادوسودرجان است زاینده رود مهمترین منبع تأمین آب زراعتی در شهر می‌باشد که بوسیله انشعابات کوچک و بزرگ خود نیاز مزارع کشاورزی را پاسخگو است.

جمعیت
نرخ رشد و گسترش شهرنشینی زمینه‌های اقتصادی حاصل از گسترش فعالیت‌های صنعتی در منطقه کلیشاد و سودرجان می‌باشد. تاقبل از حمله افغانها به ایران به صورت دو قلعه کلیشاد و سودرجان وجود داشته‌است و در حال حاضر باجمعیت بیست و چهارهزار نفری خود در ۱۴ کیلومتری جنوب غربی اصفهان و در حاشیه جنوب غربی زاینده رود با ارتفاع ۱۶۰۰ متر از سطح دریا قرار دارد.

ادب و فرهنگ
کلیشاد و سودرجان از گذشته دورر یکی از مهدهای ادب و فرهنگ بوده که می‌توان به نجیبای کلیشادی و ام‌النجم سودرجانی و بانو عالم سودرجانی اشاره کرد. این شهر با تفاخر کم‌نظیر و والایی به یکصد و پنجاه شهیدش و فزون بر سیصد جانباز و آزاده اش و بالغ بر بیست مسجد و چند حسینیه و به خیرین ایثارگرش شهره است. شهری که علم‌های عزا داری آن معروف تر از خود آن است . وقتی به تابلوی ورودی شهر کلیشاد وسودرجان برخورد می‌کنیم هنگامی که اولین میدان را پشت سر گذاشته و داخل جاده اصلی شهر می‌گردیم صحنه بسیار جالبی را به خصوص در ماه‌های محرم وصفر مشاهده می‌کنیم. در کنار خیابان‌های شهر و داخل هر خانه این شهر یک علم مشکی یا سبز دیده می‌شود که فضای بسیار زیبایی را بر شهر حاکم نموده‌است. وقتی که از مردم این شهر سؤال می‌کنیم متوجه می‌شویم طبق یک سنت قدیمی اکثر مردم این شهر یک روز پس از عید غدیر در کنار خیابان‌ها و در کوچه‌های شهر باهمدیگر به بستن این علم‌های زیبا مشغول می‌شوند و به همدیگر کمک می‌کنند. رسم بسیار زیبا و پسندیده‌ای است که مردم آن را باشکوه هرچه تمام تر انجام می‌دهند.

جاذبه‌های دیدنی
از جاذبه‌های گردشگری شهر می‌توان به پارک زیبای ساحلی این شهر در حاشیه رودخانه زاینده رود (با امکانات تفریحی و ورزشی) و برجهای کبوتر خانه (مربوط به دوره قاجاریه) اشاره کرد.


گرفته شده توسط شهرداری
اماکن مذهبی
امامزاده سید عبداله شاهجرا سودرجان - مسجد اعظم سودرجان- مسجد بقیه الله سودرجان - مسجد جامع کلیشاد-امام زاده سید ابراهیم کلیشاد-حسینیه حضرت ابالفضل کلیشاد


گرفته شده توسطشهرداری

شده توسطشهرداری

گرفته شده توسط شهرداری

گرفته شده شهرداری

گرفته شده توسط شهرداری

گرفته شده توسط شهرداری
اماکن فرهنگی
دانشگاه هنر -دانشگاه علمی کاربردی - کتابخانه مرکزی عمومی - سالن ورزشگاه سودرجان

صنعت
کارخانه ایرانیت - شرکت داروسازی امین -شرکت سایکو - بیمارستان کلیشاد

شعر
ببینید شما شهر زیبای عشق کلیشاد ز ایثار چو دریای عشق کلیشاد بود شهر جاوید من چو باغی که دارد گل یاسمن به باغ گلشن بلبلان سرمدی بخوانند ز وصف گل احمدی به شهری که پیوسته با لاله هاست به سوز و دعایی که از ناله هاست روید بلبلان سوی بازار عشق نوا سر دهید بهر دیدار عشق نوا بهر دین خدا سر دهید به عشقی که دارید شما سر دهید بخوانید ایِ سربداران عشق بنام خدای شهیدان عشق که این شهرما شهر دین پرور است قلوب رجالش پر از انور است رجالش چو دارند عشق حسین چو اصحاب پیغمبراند در حُنین رجالش چو اصحاب احمد بوند هوادار دین محمد بوند به سرحد جان دین حمایت کنند به عشقی که دارند روایت کنند روایت شود پیش اهل یقین از آن سربداران مخلص به دین همه مردمانش تراز اولند به وقت صلات هم نمازاولند به هر وقت نمازی جماعت کنند که امر خدا را اطاعت کنند همه عاشقان صف به صف در رکوع که هستند چو خورشید وقت طلوع زسیمایشان نور پراکنده است چه دیدست خورشید شرمنده است کلیشاد چنین دارد، عشق و صفا ز مردان مخلص بی ادعا همه جان به کف قامت آراسته جواب دعا از خدا خواسته به عشقی که آن‌ها دعا خواننده‌اند برای جواب منتظر ماننده‌اند اگر شهر من شور دارد چنین زمردان مؤمن نه از جاهلین هدایت که مسجد بود سنگرش چه شد با دعا آمد اشگ ترش همه تارو پودش شکست در دعا به عشقی که با چشم تر گفت خدا یکی شهر عشق و دگر کشورش خدایا بکن حفظ تو این سنگرش

 

از طریق سایت مرجع اصناف پیام اول میتوانید بهترینها را اعم از

 

آرایشگاه زنانه در کلیشادوسودرجان

آرایشگاه های مردانه در کلیشادوسودرجان

آزمایشگاه ها و مراکز رادیو لوژی در کلیشادوسودرجان

آژانس ها و تورهای مسافرتی در کلیشادوسودرجان

آموزشگاه های رانندگی در کلیشادوسودرجان

آموزشگاه های موسیقی در کلیشادوسودرجان

ابزار فروشی ها در کلیشادوسودرجان

ادارات و سازمان ها در کلیشادوسودرجان

استخر سونا و جکوزی در کلیشادوسودرجان

اورژانس و فوریت های پزشکی در کلیشادوسودرجان

باربری ها در کلیشادوسودرجان

باشگاه های بدن سازی آقایان و بانوان در کلیشادوسودرجان

بانک ها در کلیشادوسودرجان

بیمارستان ها در کلیشادوسودرجان

بیمه ها در کلیشادوسودرجان

پارک ها و مراکز تفریحی در کلیشادوسودرجان

پزشک متخصص اطفال در کلیشادوسودرجان

پزشکان در کلیشادوسودرجان

پزشکان پوست و مو در کلیشادوسودرجان

پزشکان عمومی در کلیشادوسودرجان

پلاستیک فروشی ها در کلیشادوسودرجان

پمپ بنزین ها در کلیشادوسودرجان

پیک موتوری ها در کلیشادوسودرجان

تئاتر و تالار نمایش در کلیشادوسودرجان

تاسیساتی ها در کلیشادوسودرجان

تالارهای عروسی در کلیشادوسودرجان

تاکسی سرویس در کلیشادوسودرجان

چاپ و تبلیغات در کلیشادوسودرجان

خدمات آسانسور و بالابر در کلیشادوسودرجان

خدمات خودرویی در کلیشادوسودرجان

خدمات نظافتی در کلیشادوسودرجان

خدمات کامپیوتری در کلیشادوسودرجان

خرازی ها در کلیشادوسودرجان

خشکبار و آجیل فروشی ها در کلیشادوسودرجان

خشکشویی ها در کلیشادوسودرجان

دادسراها در کلیشادوسودرجان

داروخانه ها در کلیشادوسودرجان

درمانگاه ها و مراکز درمانی در کلیشادوسودرجان

دفاتر اسناد رسمی در کلیشادوسودرجان

دفاتر پست در کلیشادوسودرجان

دفاتر پلیس به علاوه 10 و دفاتر دولت الکترونیک در کلیشادوسودرجان

دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی در کلیشادوسودرجان

دندانپزشکان و دندان سازان در کلیشادوسودرجان

دکوراسیون داخلی در کلیشادوسودرجان

رستوران ها و سالنهای غذا خوری در کلیشادوسودرجان

روانپزشکان در کلیشادوسودرجان

ساعت فروشی در کلیشادوسودرجان

سمپاشی در کلیشادوسودرجان

سمساری در کلیشادوسودرجان

سوپرمارکت در کلیشادوسودرجان

سوپرهای میوه و سبزی در کلیشادوسودرجان

سینما ها در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک آینده در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک سپه در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک انصار در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک گردشگری در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک پارسیان در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک پاسارگاد در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک سامان در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک سینا در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک شهر در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک صادرات در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک ملت در کلیشادوسودرجان

شعبات بانک ملی در کلیشادوسودرجان

شعبات مهر اقتصاد در کلیشادوسودرجان

صرافی ها در کلیشادوسودرجان

طلا فروشی ها و زرگری ها در کلیشادوسودرجان

عطاری ها در کلیشادوسودرجان

عکاسی ها و آتلیه عکاسی در کلیشادوسودرجان

فرش فروشی ها در کلیشادوسودرجان

فرهنگسرا و خانه فرهنگ در کلیشادوسودرجان

فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه در کلیشادوسودرجان

فروشگاه های آرایشی بهداشتی در کلیشادوسودرجان

فروشگاه های خشکبار در کلیشادوسودرجان

فروشگاه های شهروند در کلیشادوسودرجان

فروشگاه های لوازم پزشکی در کلیشادوسودرجان

فروشگاه های لوازم ورزشی در کلیشادوسودرجان

فروشنده های پوشاک بچه گانه در کلیشادوسودرجان

فروشنده های پوشاک زنانه در کلیشادوسودرجان

فروشنده های پوشاک مردانه در کلیشادوسودرجان

قالیشویی ها در کلیشادوسودرجان

قصابی ها و سوپر های گوشت و مرغ در کلیشادوسودرجان

قنادی ها و شیرینی فروشی ها در کلیشادوسودرجان

گل فروشی ها در کلیشادوسودرجان

لوازم التحریری ها در کلیشادوسودرجان

متخصصین ریه در کلیشادوسودرجان

متخصصین قلب و عروق در کلیشادوسودرجان

متخصصین و جراحان مغز و اعصاب در کلیشادوسودرجان

مدارس در کلیشادوسودرجان

مراکز خدمات زیبایی در کلیشادوسودرجان

مراکز خرید در کلیشادوسودرجان

مراکز روانشناسی و روان کاوی در کلیشادوسودرجان

مراکز ورزشی در کلیشادوسودرجان

مساجد و حسینیه ها در کلیشادوسودرجان

مشاورین املاک در کلیشادوسودرجان

مهد کودک ها در کلیشادوسودرجان

موبایل فروشی ها در کلیشادوسودرجان

نانوایی ها در کلیشادوسودرجان

نگارخانه ها در کلیشادوسودرجان

نمایندگی های ال جی LG در کلیشادوسودرجان

نمایندگی های سامسونگ SAMSUNG در کلیشادوسودرجان

نجاری در کلیشادوسودرجان

لوله بازکنی در کلیشادوسودرجان

نمایندگی های سونی در کلیشادوسودرجان

نمایندگی های لوازم خانگی در کلیشادوسودرجان

نمایندگی های مجاز خوردو در کلیشادوسودرجان

هتل ها و اقامت گاه ها در کلیشادوسودرجان

کارواش ها در کلیشادوسودرجان

کافی شاپ ها در کلیشادوسودرجان

کافی نت و گیم نت در کلیشادوسودرجان

کتابخانه ها در کلیشادوسودرجان

کلانتری و اداره پلیس در کلیشادوسودرجان

کلیسا ها و مساجد و اماکن مذهبی در کلیشادوسودرجان

کیف و کفش فروشی ها در کلیشادوسودرجان

متل در کلیشادوسودرجان

صنایع دستی در کلیشادوسودرجان

مکان های دیدنی در کلیشادوسودرجان

طبیعت در کلیشادوسودرجان

اماکن گردشگری در کلیشادوسودرجان

مسیر ورودی در کلیشادوسودرجان

فروش سوغات در کلیشادوسودرجان


بهترین آموزشگاه کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین سایر آموزش ها  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین فروشگاه فروش لپ تاپ کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز برنامه نویسی کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش قطعات کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش مجله و کتاب کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز گرافیک کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات اینترنت  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات شبکه کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین طراحی صفحات وب  کلیشادوسودرجان
بهترین اشتراک اینترنت  کلیشادوسودرجان
بهترین فروش نرم افزار کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین تعمیر کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش  موبایل و تبلت   کلیشادوسودرجان
بهترین تعمیرات تخصصی  موبایل و تبلت   کلیشادوسودرجان
بهترین لوازم جانبی  موبایل و تبلت   کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات گارانتی  موبایل و تبلت   کلیشادوسودرجان
بهترین تدریس خصوصی  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش رانندگی  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش تعمیر موبایل  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش تعمیر خودرو  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش خیاطی  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزشگاه آرایشگری  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش حسابداری  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش آشپزی و شیرینی پزی  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش عکاسی و فیلمبرداری  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش گلدوزی  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش طلاسازی  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش نقشه کشی  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش گردشگری  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزشگاه هتلداری  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزشگاه توریسم  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزشگاه کامپیوتر  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش هنر  کلیشادوسودرجان
بهترین مهدکودک  کلیشادوسودرجان
بهترین پیش دبستانی و دبستان  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش زبان  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش کنکور  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش فنی و حرفه ای  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزشگاه موسیقی  کلیشادوسودرجان
بهترین آموزش رشته های ورزشی  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش باغ  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش زمین  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش کلنگی  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش ملک تجاری  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش ملک اداری  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش دفتر املاک  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش آپارتمان  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش خانه  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش ویلا  کلیشادوسودرجان
بهترین فروش خودرو کارکرده  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید خودرو صفر  کلیشادوسودرجان
بهترین فروش خودرو صفر  کلیشادوسودرجان
بهترین فروش لوازم تزیینی  کلیشادوسودرجان
بهترین لوازم جانبی اتومبیل  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید خودرو کارکرده  کلیشادوسودرجان
بهترین خرید و فروش لوازم یدکی  کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های برقی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش دستگاه های گازی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش چوبی و فلزی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش اثاثیه منزل کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم اداری کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم مهندسی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش لوازم ورزشی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش آزمایشگاهی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش آلات موسیقی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش فرش و منسوجات کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش کتاب کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش صنایع دستی و هنری کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش طلا و جواهرات کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش بدلیجات کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش تزیینات کلیشادوسودرجان
بهترین  سمساری کلیشادوسودرجان
بهترین  لوازم قنادی کلیشادوسودرجان
بهترین  عطاری کلیشادوسودرجان
بهترین  کیف و کفش کلیشادوسودرجان
بهترین فروشگاه عینک کلیشادوسودرجان
بهترین فروشگاه صوتی و تصویری کلیشادوسودرجان
بهترین فروشگاه پوشاک کلیشادوسودرجان
بهترین فروشگاه لوازم یدکی کلیشادوسودرجان
بهترین حفاظتی و امنیتی  کلیشادوسودرجان
بهترین چاپ و تبلیغات  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات فنی  کلیشادوسودرجان
بهترین صادرات و واردات  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات ساختمان  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات مشاوره  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات بیمه  کلیشادوسودرجان
بهترین تایپ و تکثیر  کلیشادوسودرجان
بهترین داراترجمه  کلیشادوسودرجان
بهترین ثبت شرکت  کلیشادوسودرجان
بهترین فروش ماشین های اداری کلیشادوسودرجان
بهترین طراحی دکوراسیون کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز حسابداری و حسابرسی کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات اداری  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات مجالس  کلیشادوسودرجان
بهترین زیبایی و پزشکی  کلیشادوسودرجان
بهترین حمل و نقل  کلیشادوسودرجان
بهترین تعمیرات  کلیشادوسودرجان
بهترین قالیشویی  کلیشادوسودرجان
بهترین رفوگری  کلیشادوسودرجان
بهترین تعمیر لوازم خانگی  کلیشادوسودرجان
بهترین آرایشگاه زنانه  کلیشادوسودرجان
بهترین آرایشگاه مردانه  کلیشادوسودرجان
بهترین مزون لباس  کلیشادوسودرجان
بهترین سولاریوم  کلیشادوسودرجان
بهترین موسسه حقوقی  کلیشادوسودرجان
بهترین دفتر ازدواج و طلاق  کلیشادوسودرجان
بهترین پیک موتوری  کلیشادوسودرجان
بهترین تاکسی سرویس  کلیشادوسودرجان
بهترین صرافی  کلیشادوسودرجان
بهترین تعمیرات مبلمان  کلیشادوسودرجان
بهترین خیاطی  کلیشادوسودرجان
بهترین کارواش  کلیشادوسودرجان
بهترین سمپاشی  کلیشادوسودرجان
بهترین نظافتی  کلیشادوسودرجان
بهترین خشکشویی  کلیشادوسودرجان
بهترین تعمیرگاه خودرو  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات دامپزشکی  کلیشادوسودرجان
بهترین حيوانات خانگي  کلیشادوسودرجان
بهترین آتلیه عکاسی  کلیشادوسودرجان
بهترین رستوران  کلیشادوسودرجان
بهترین مراکز تخلیه امن اضطراری تهران  کلیشادوسودرجان
بهترین پخش مواد غذایی  کلیشادوسودرجان
بهترین سوپر مارکت  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات مسافرتی  کلیشادوسودرجان
بهترین زیبایی و بهداشت  کلیشادوسودرجان
بهترین خدمات پزشکی  کلیشادوسودرجان
بهترین باشگاه ورزشی  کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  فروش خط کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  خرید خط کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  تعمیرات موبایل کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز فروش نرم افزار موبایل کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش تلفن ثابت کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  خدمات پیامک کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز خرید و فروش گوشی موبایل کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز فروش خط همراه اول کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز فروش خط ایرانسل کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  خدمات مخابراتی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  آب و فاضلاب کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  ابزار و یراق کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  اتوماسیون صنعتی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  انبار داری کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز ساخت سازه های پیش ساخته کلیشادوسودرجان
بورس فروش آهن آلات کلیشادوسودرجان
بهترین کارگاه  بسته بندی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  پرس کاری کلیشادوسودرجان
بورس  پلاستیک و پلیمر کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز کارگاه تراشکاری و سری کاری کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  صنایع غذایی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز فروش و اجاره جرثقیل و بالابر کلیشادوسودرجان
 فروش مصالح ساختمانی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز کارگاه قالب سازی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز ابزارآلات فروش کشاورزی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  دامداری کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  ماشین آلات کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  ماشین سازی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  معدن کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  مواد شیمیایی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  لوازم آزمایشگاهی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  ضایعات کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  نساجی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  مواد شیمیایی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  برق صنعتی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  نساجی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  شراکت و سرمایه گذاری کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  پیمانکاری کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  قبول نمایندگی کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  مرتبط به کار کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  استخدام کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  آماده به کار کلیشادوسودرجان
بهترین مرکز  کاریابی کلیشادوسودرجان
را میتوان جستجو کرد.

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (روابط عمومی سایت پیام اول)

ارسال نظر برای آگهی آگهی نیازمندی های شهر کلیشادوسودرجان از استان اصفهان

Captcha image

آخرین آگهی های آگهی های استان اصفهان

عبارات کلیدی