خدمات :: مجتمع فرهنگی و تفریحی

استخر اسوه,استخر در خیابان جشنواره,استخر در منطقه4

استخر اسوه,استخر در خیابان جشنواره,استخر در منطقه4
  • تاریخ ثبت: 1397/11/04
  • بازدید: 446 بار

استخر اسوه,استخر در خیابان جشنواره,استخر در منطقه4

 

استخر اسوه

انواع مشکلات پوستی شناگران و پیشگیری و درمان آن‌ها

مشکلات پوستی و خشکی پوست

از مشکلات شایع در میان شناگران خشکی پوست است. اگر شناگران مدت زمان زیادی را در آب گرم بمانند و بعد از آن پوستشان را با صابون معمولی شست‌وشو دهند، این خشکی پوست بیشتر می‌شود.

برای درمان این خشکی پوست و یا پیشگیری از آن، قبل از ورود به استخر از وازلین استفاده کنید و سعی کنید که زمان استحمام را کوتاه‌تر کرده و بعد از آن از روغن حمام استفاده کنید.

مشکلات پوستی و بروز آکنه

دقیقا برعکس مشکل قبل که شناگران دچار خشکی پوست می‌شدند، در این مورد چربی پوست در بعضی از شناگران بیشتر می‌شود. از نظر پزشکان صابون‌های پاک کننده چربی و تونیک‌های پوستی موجب بدتر شدن این چربی پوست می‌شود. از کرم‌های آنتی بیوتیک ملایم و لوسیون‌های ضدآکنه استفاده کنید، اگر کارساز نبود با دستور پزشک از درمان‌های قویتری استفاده کنید.

مشکلات پوستی و بروز ملانوم

شناگرانی که در فضای باز و در مقابل خورشید هستند، خطر بروز تومور پوستی ملانوم در آن‌ها بیشتر است. این شناگران باید از ضد آفتاب با حداقل 15 SPF استفاده کنند. البته تمدید ضد آفتاب را فراموش نکنید. در نهایت پزشک با بررسی ضایعات به وجود آمده و معاینه نقاط رنگی به درمان این بیماری می‌پردازد.

عینک شنا و مشکلات پوستی

عینک‌های شنا برای جلوگیری از ورود آلودگی به داخل چشم بسیار مفیدند. اما این عینک‌ها با تماس بر اطراف چشم موجب ایجاد سوزش و تاول می‌شوند. پس از عینک‌های بدون فوم و سایز مناسبتان استفاده کنید که نشت آب هم وجود نداشته باشد.

مشکلات پوستی شانه‌ها

وقتی شناگران به صورت کرال شنا می‌کنند، چانه آن‌ها با شانه‌شان به صورت تصادفی اصطکاک پیدا می‌کند. برای جلوگیری از این درماتوز خود محدود شونده، می‌بایست قبل از شنا صورت خود را اصلاح کنید.

مشکلات پوستی و بیماری گوش

تماس زیاد با آب باعث حل شدن چربی داخل گوش شده و آب به راحتی به داخل گوش ورود پیدا می‌کند و همراه با آب نیز ورود میکرب‌ها هم آسان می‌شود. پیشگیری از این حالت با کاربرد ساکشن مناسب گوشی و تیز کردن کانال گوشی پس از شنا و کاربرد قطره‌‌های اسیدی پروفیلاکتیک در گوش انجام می‌‌شود.

بروز مشکلات پوستی ناشی از مایو

نوعی فولیکولیت باکتریال عمیق در ناحیه تحتانی باسن یا زیر نواحی خط مایو در شناگران حرفه‌ای دیده می‌شود، که به خاطر بسته شدن منافذ پوست و خیس شدن است. به دلیل برخی تفاوت‌ها این مشکلات بیشتر در زنان دیده می‌شود. درمان این مشکل شامل آنتی بیوتیک خوراکی و نپوشیدن مایو تنگ یا سایر البسه تنگ برای حداقل 10 روز و تجویز آنتی‌بیوتیک موضعی برای درمان آکنه است. چرا همه خانم ها باید شنا کنند

مشکلات پوستی و ایجاد موی سبز

موی شناگران حرفه‌ای که به مدت زیادی با آب در تماسند ممکن است به رنگ سبز تغییر پیدا کند. این تغییر در تمام شناگران یافت نمی‌شود بلکه آن‌هایی که موی طبیعی بلوند طبیعی یا تیره، خاکستری یا سفید هستند، بیشتر دیده می‌شود. این تغییر فقط از نظر زیبایی حائز اهمیت است.

- ممکن است کلر موجود در آب موجب قرمزی و خارش پوست بدن بعضی افراد شود.

- چنانچه به طور مرتب به استخر بروید اگر دچار اگزمای اتوپیک هستید، دچار خستگی پوست و خارش شدید می‌شوید.

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول 1)

ارسال نظر برای آگهی استخر اسوه,استخر در خیابان جشنواره,استخر در منطقه4

Captcha image

آخرین آگهی های مجتمع فرهنگی و تفریحی
1397/11/06
استخر در پرند
1

استخر محدوده پرند, استخر ماه منیر, ۰۹۱۹۴۲۰۲۱۲۹

اپراتور 105 / تلفن: ۰۹۱۹۴۲۰۲۱۲۹