خدمات :: مجتمع فرهنگی و تفریحی

استخر موج طلایی,استخر در تهرانپارس,استخر در منطقه4

استخر موج طلایی,استخر در تهرانپارس,استخر در منطقه4
  • تاریخ ثبت: 1397/11/04
  • بازدید: 442 بار

استخر موج طلایی,استخر در تهرانپارس,استخر در منطقه4

 

استخر موج طلایی

خیلی از افراد تصور می کنند که ورزش های آبی و رفتن به استخر فقط مختص افرادی است که شنا کردن بلد هستند. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و حتی راه رفتن در آب هم برای افراد ورزشی مفید محسوب می شود.

بر همین اساس به دلیل خصوصیات ویژه ای که ورزش های آبی دارند، افراد برای شل کردن عضلات و شادابی پوست و اندام‌های خود باید هر هفته ورزش‌هایی مانند شنا را در برنامه خود داشته باشند.این در حالی است که راه رفتن در آب به تنهایی یکی از بهترین روش‌های کاهش درد مفاصل است که توسط پزشکان برای تمامی رده های سنی از جمله افراد مسن که بیشتر با عارضه دردهای عضلانی، مفاصلی و استحوانی روبه رو هستند توصیه شده است.

در واقع یکی از بهترین روشهای آب درمانی برای کاهش دردهای عضلانی و مفاصل راه رفتن در داخل استخر به صورت مرتب در طول هفته است که بسیار باعث شادابی افراد و کاهش فشار می‌شود.در این روش فرد ابتدا باید آرام آرام طول استخر را راه رفته و به سمت عقب بازگردد زیرا این کار در کشش عضلات و شل کردن آنها بسیار موثر است و در واقع آب درمانی تاثیر شگفت‌انگیزی بر بدن بیمار دارد.علاوه بر آن حضور در استخر تاثیر مثبتی بر سلامتی و شادابی پوست و اندام های بدن دارد.

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول 1)

ارسال نظر برای آگهی استخر موج طلایی,استخر در تهرانپارس,استخر در منطقه4

Captcha image

آخرین آگهی های مجتمع فرهنگی و تفریحی
1397/11/06
استخر در پرند
1

استخر محدوده پرند, استخر ماه منیر, ۰۹۱۹۴۲۰۲۱۲۹

اپراتور 105 / تلفن: ۰۹۱۹۴۲۰۲۱۲۹