خدمات :: باشگاه ورزشی

بهترین باشگاه ورزشی و عضله سازی در الهیه

بهترین باشگاه ورزشی و عضله سازی در الهیه
  • تاریخ ثبت: 1401/09/22
  • بازدید: 466 بار

بهترین باشگاه ورزشی و عضله سازی در الهیه 

بهترین باشگاه لاغری و عضله سازی در الهیه با تکنولوژی ems

09128256460

باشگاه و مجموعه ورزشی پیکات درالهیه شمال تهران

مجموعه پيكات   09128256460

مديريت خانوم محمودي    09128256460

لاغري و تناسب اندام در ٢٠ دقيقه
هر جلسه ٢٠ دقيقه معادل ٣ جلسه بدنسازى
در هر جلسه از ٧٠٠ تا ١٥٠٠ كالري ميسوزونيد
رفع سلوليت ، كمر درد و زانو درد     09128256460
تمرين با دستگاه ميهابادى همراه با مربي
برای چه افرادی مناسب است    09128256460

****ems ********

تمامی افراد با هر سطح تناسب اندام

ورزشکاران حرفه‌ای با هدف تقویت عضلات استقامتی و سرعتی

افرادی که قط کاهش وزن از طریق افزایش سوخت و ساز بدن خود را دارند

افرادی که قصد از بین بردن سلولیت‌های بدن خود را دارند

افرادی که از کمردرد رنج می‌برند

مدیران و یا افرادی که با کمبود وقت مواجه‌اند    09128256460

خانم‌هایی که قصد فرم دهی بدنشان را بعد از دوران بارداری دارند بهترین باشگاه لاغری و عضله سازی در الهیه

افرادی که به دلیل مصدومیت و یا بیماری‌های خاص در حرکات خود محدودیت دارند .

فواید و مزایای EMS
____________
هر جلسه تمرین فقط ۲۰ دقیقه

یک جلسه تمرین معادل با ۳ جلسه تمرین

۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری در هر جلسه

چربی سوزی توسط افزایش سوخت و ساز بدن

از بین بردن سلولیت      09128256460

به‌کارگیری همزمان تمامی گروه‌های عضلانی

تقویت و افزایش حجم عضلات استقامتی و سرعتی

رشد همسان عضلات متناظر بدن    09128256460

عدم آسیب‌رسانی به مفاصل بهترین باشگاه لاغری و عضله سازی در الهیه

عضله سازی سریع در خانه یا باشگاه و داشتن بدنی جذاب و عضلانی آرزوی هر بدنسازی است . البته رسیدن به این هدف چالش‌های خاص خودش را دارد . می‌گوییم چالش چون بیشتر ورزشکاران ( به‌خصوص افراد لاغر ) ، به قول معروف ، شب و روزشان را یکی می‌کنند تا فقط چند گرم عضله بسازند . اگر به دنبال عضله سازی سریع و درعین حال اصولی و درست هستید ما را در این مقاله دنبال کنید .

راهکارهای عضله سازی سریع بهترین باشگاه لاغری و عضله سازی در الهیه
گاهی ورزشکاران برای عضله سازی بهترین باشگاه لاغری و عضله سازی در الهیه  سریع به توصیه بعضی از مربیان و بدون هیچ دستورالعمل خاصی ، حجم غذایشان را زیاد می‌کنند . بهترین باشگاه لاغری و عضله سازی در الهیه  که این کار نه‌تنها بی‌فایده است ، بلکه در بعضی مواردی باعث مشکلات گوارشی هم برای آن‌ها می‌شود .

اما دستورالعمل‌های ویژه‌ای وجود دارد بهترین باشگاه لاغری و عضله سازی در الهیه  که با آگاهی از آن‌ها در کنار انجام تمریناتِ یک برنامه ورزشی اصولی ، می‌تواند رؤیای عضله سازی سریع و تضمینی را برای‌تان محقق کند .

در این مطلب ، بهترین باشگاه لاغری و عضله سازی در الهیه  چند نکته طلایی را به شما می‌گوییم که با آن می‌توانید ۲۲٫۵ کیلو ماهیچه خالص به بدن‌تان اضافه کنید و به عضله‌سازی سریع دست یابید . این دستورالعمل برای خیلی از بدنسازان کارساز بوده . حالا هم نوبت شماست که به جمع عضله‌ای‌ها بپیوندید .

1 . پروتئین بیشتری مصرف کنید ! بهترین باشگاه لاغری و عضله سازی در الهیه 
برای عضله سازی و رشد عضله ، پروتئین بیشتری مصرف کنید ؛ اما چرا این همه تاکید روی پروتئین است؟ به زبان ساده و خودمانی ، تمرینات قدرتی تارچه‌های عضلانی شما را پاره و خُرد می‌کند . بعد از هر جلسه تمرین، عضلات ، خودشان را بازسازی می‌کنند و آجرِ بازسازیِ عضلات، پروتئین است . برای همین است که در فاز عضله سازی، پروتئین بسیار ضروری است . 

این یک توضیح خیلی ساده برای اهمیت پروتئین در فرآیند عضله‌سازی بود . اگر می‌خواهید فرآیند علمی هایپرتروفی عضلانی را به زبان علمی بخوانید ، مقاله هایپرتروفی عضلانی چیست ؟ را برای شما نوشته‌ایم .

طبق تحقیقات دانشگاه استرلینگ ، ورزشکاران تمرینات قدرتی برای عضله سازی روزانه به ۱.۵ الی ۳ گرم پروتئین به ازای وزن بدن احتیاج دارند ؛ به‌طور مثال اگر شما یک خانم ۵۰ کیلوگرمی هستید که قصد عضله سازی سریع دارد  فقط عضله سازی و بدون حجم گرفتن ) باید روزی حدود 85 گرم پروتئین بخورد . این مقدار پروتئین در هر وعده غذایی به حدود ۲۰ الی ۲۴ گرم پروتئین باید تقسیم شود .

منابع پروتئینی خوب کدامند ؟
دانه‌ها مثل بادام‌زمینی 
حبوبات مثل عدس ، نخود
لبنیات مثل خامه و شیر و پنیر
موادغذایی مثل مرغ ، ماهی ، تخم‌مرغ ، سویا
2 . از کربوهیدرات غافل نشوید !
یک گروه غذایی بسیار مهم برای سوخت رسانی به عضلات ، کربوهیدرات است . دلیل مهم بودن نقش کربوهیدرات در عضله سازی ، این است که کربوهیدارت‌ها به گلیکوژن تبدیل می‌شوند که یکی از انواع انرژی ذخیره شده در عضلات هستند .

این انرژی به شما کمک می‌کند تا تمرینات بهتری داشته باشید. سعی کنید روی کربوهیدرات‌های با کیفیت خوب که فیبر غذایی را تأمین می‌کنند مانند نان‌های سبوس‌دار و غلات تمرکز کنید .

میوه‌ها و سبزی‌جات نیز گزینه‌های خوبی برای کربوهیدرات و فیبر هستند. همچنین بسیاری از محصولات لبنی، از جمله شیر و ماست ، کربوهیدرات را تأمین می‌کنند . مصرف درست و اصولی این مواد، منجربه عضله سازی سریع در شما می‌شود .

3 . رژیم عضله سازی را باقدرت شروع کنید !
برای اینکه زودتر به نتیجه برسید ، بهتر است که یک شروع اصولی و خوب داشته باشید. یک برنامه غذایی ورزشی کمک بزرگی به شما خواهد کرد . اگر برنامه‌ریزی غذایی_ورزشی برای‌تان سخت است ، می‌توانید از کارشناسان فیتامین، کمک بگیرید . در این صورت با خیال راحت به سمت هدف‌تان پیش می‌روید . این برنامه کاملاً شخصی بوده و کارشناسان و مربیان ورزشی، شما را تا ساخت بهترین بدن ، همراهی خواهند کرد .

4 . اشتهای‌تان را بیشتر کنید !
تحقیقات نشان می‌دهد که هنگام کمبود کالری (البته در صورتی‌که مصرف پروتئین بالا باشد ) بدن شما می‌تواند عضله سازی کند.

به‌علاوه این‌که شواهدی از زندا‌ن‌ها نشان می‌دهد که زندانی‌ها برخلاف تغذیه بسیار نامناسب، توانستند ماهیچه‌هایشان را حفظ کنند. البته به هیچ‌وجه به این معنا نیست که تغذیه اهمیت ندارد. چون هیچ فرد لاغری بدون تغذیه اصولی و مناسب نمی‌تواند ماهیچه‌سازی کند.

به هرحال، شما باید ابتدا اولویت‌ها را در نظر بگیرید. عضله سازی با تمرین‌های مناسب و اصولی به‌دست می‌آید و جالب این‌جاست که تمرین‌های سخت هم تغذیه شما را بهبود می‌دهد. این موضوع را در نظر داشته باشید که یکی از موانع افرادی‌که به‌سختی عضله سازی می‌کنند، بی‌اشتهایی است. تمرینات سخت یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای افزایش اشتها است. این تمرینات، تقاضای بدن برای غذا را بیشتر و تمایل به خوردنِ حجم غذای بیشتر را آسان‌تر می‌کند.

نکته مهم: تمرینات کم، هیچ کمکی به اشتهای شما نمی‌کند. تمرین بیش‌ازحد هم باعث کاهش اشتهای شما می‌شود، اما تمرین‌های رشد عضلانی (هایپرتروفی) مناسب، شما را به شدت گرسنه می‌کند.

1. پروتئین بیشتری مصرف کنید !
برای عضله سازی و رشد عضله ، پروتئین بیشتری مصرف کنید ؛ اما چرا این همه تاکید روی پروتئین است ؟ به زبان ساده و خودمانی ، تمرینات قدرتی تارچه‌های عضلانی شما را پاره و خُرد می‌کند . بعد از هر جلسه تمرین، عضلات ، خودشان را بازسازی می‌کنند و آجرِ بازسازیِ عضلات ، پروتئین است . برای همین است که در فاز عضله سازی، پروتئین بسیار ضروری است. 

این یک توضیح خیلی ساده برای اهمیت پروتئین در فرآیند عضله‌سازی بود. اگر می‌خواهید فرآیند علمی هایپرتروفی عضلانی را به زبان علمی بخوانید، مقاله هایپرتروفی عضلانی چیست؟ را برای شما نوشته‌ایم.

طبق تحقیقات دانشگاه استرلینگ، ورزشکاران تمرینات قدرتی برای عضله سازی روزانه به ۱.۵ الی ۳ گرم پروتئین به ازای وزن بدن احتیاج دارند؛ به‌طور مثال اگر شما یک خانم ۵۰ کیلوگرمی هستید که قصد عضله سازی سریع دارد (فقط عضله سازی و بدون حجم گرفتن) باید روزی حدود 85 گرم پروتئین بخورد. این مقدار پروتئین در هر وعده غذایی به حدود ۲۰ الی ۲۴ گرم پروتئین باید تقسیم شود.

منابع پروتئینی خوب کدامند؟
دانه‌ها مثل بادام‌زمینی 
حبوبات مثل عدس، نخود
لبنیات مثل خامه و شیر و پنیر
موادغذایی مثل مرغ، ماهی، تخم‌مرغ، سویا
2. از کربوهیدرات غافل نشوید!
یک گروه غذایی بسیار مهم برای سوخت رسانی به عضلات، کربوهیدرات است. دلیل مهم بودن نقش کربوهیدرات در عضله سازی، این است که کربوهیدارت‌ها به گلیکوژن تبدیل می‌شوند که یکی از انواع انرژی ذخیره شده در عضلات هستند.

این انرژی به شما کمک می‌کند تا تمرینات بهتری داشته باشید. سعی کنید روی کربوهیدرات‌های با کیفیت خوب که فیبر غذایی را تأمین می‌کنند مانند نان‌های سبوس‌دار و غلات تمرکز کنید.

میوه‌ها و سبزی‌جات نیز گزینه‌های خوبی برای کربوهیدرات و فیبر هستند. همچنین بسیاری از محصولات لبنی، از جمله شیر و ماست، کربوهیدرات را تأمین می‌کنند. مصرف درست و اصولی این مواد، منجربه عضله سازی سریع در شما می‌شود.

3. رژیم عضله سازی را باقدرت شروع کنید!
برای اینکه زودتر به نتیجه برسید، بهتر است که یک شروع اصولی و خوب داشته باشید. یک برنامه غذایی ورزشی کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اگر برنامه‌ریزی غذایی_ورزشی برای‌تان سخت است، می‌توانید از کارشناسان فیتامین، کمک بگیرید. در این صورت با خیال راحت به سمت هدف‌تان پیش می‌روید. این برنامه کاملاً شخصی بوده و کارشناسان و مربیان ورزشی، شما را تا ساخت بهترین بدن، همراهی خواهند کرد.

4. اشتهای‌تان را بیشتر کنید!
تحقیقات نشان می‌دهد که هنگام کمبود کالری (البته در صورتی‌که مصرف پروتئین بالا باشد) بدن شما می‌تواند عضله سازی کند.

به‌علاوه این‌که شواهدی از زندا‌ن‌ها نشان می‌دهد که زندانی‌ها برخلاف تغذیه بسیار نامناسب، توانستند ماهیچه‌هایشان را حفظ کنند. البته به هیچ‌وجه به این معنا نیست که تغذیه اهمیت ندارد. چون هیچ فرد لاغری بدون تغذیه اصولی و مناسب نمی‌تواند ماهیچه‌سازی کند.

به هرحال، شما باید ابتدا اولویت‌ها را در نظر بگیرید. عضله سازی با تمرین‌های مناسب و اصولی به‌دست می‌آید و جالب این‌جاست که تمرین‌های سخت هم تغذیه شما را بهبود می‌دهد. این موضوع را در نظر داشته باشید که یکی از موانع افرادی‌که به‌سختی عضله سازی می‌کنند، بی‌اشتهایی است. تمرینات سخت یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای افزایش اشتها است. این تمرینات، تقاضای بدن برای غذا را بیشتر و تمایل به خوردنِ حجم غذای بیشتر را آسان‌تر می‌کند.

نکته مهم : تمرینات کم، هیچ کمکی به اشتهای شما نمی‌کند. تمرین بیش‌ازحد هم باعث کاهش اشتهای شما می‌شود، اما تمرین‌های رشد عضلانی (هایپرتروفی) مناسب، شما را به شدت گرسنه می‌کند.

 

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (زیبا حسینی)

ارسال نظر برای آگهی بهترین باشگاه ورزشی و عضله سازی در الهیه

Captcha image

آخرین آگهی های باشگاه ورزشی
1402/09/04
مرکز ماساژ بانوان در جنوب تهران
7

 مرکز ماساژ بانوان در جنوب تهران🆔✅۰۹۱۲۵۱۲۸۳۰۵

اپراتور پیام اول / تلفن: ۰۹۱۲۵۱۲۸۳۰۵

1402/08/21
بهترین باشگاه ورزشی درخیابان توحید
7

بهترین باشگاه ورزشی درخیابان توحید۰۹۱۲۸۴۶۹۳۶۵-۰۲۱۶۶۹۴۲۷۴۶

اپراتور پیام اول / تلفن: 02166942746

1402/09/04
مرکز ماساژ درمانی در جنوب تهران
6

مرکز ماساژ درمانی در جنوب تهران-🆔✅۰۹۱۲۵۱۲۸۳۰۵

اپراتور پیام اول / تلفن: ۰۹۱۲۵۱۲۸۳۰۵

1402/08/23
بهترین باشگاه ورزشی در شهرآرا
6

بهترین باشگاه ورزشی در شهرآرا02166942746

اپراتور پیام اول / تلفن: 02166942746

1401/03/22
باشگاه رزمی در مرزداران
6

باشگاه رزمی در مرزداران , 09123955020

operator106 / تلفن: 02144215030

1401/09/30
باشگاه بدنسازی در باقرخان
5

باشگاه بدنسازی در باقرخان , باشگاه بدنسازی پروفیت, ۰۹۱۲۸۴۶۹۳۶۵-۰۲۱۶۶۹۴۲۷۴۶

اپراتور پیام اول / تلفن: ۰۹۱۲۸۴۶۹۳۶۵

1401/12/27
بهترین مرکز ماساژ جانان در پونک
5

بهترین مرکز ماساژ در پونک - 09127770278

اپراتور پیام اول / تلفن: 09127770278

1402/08/23
بهترین باشگاه ورزشی در پاتریس
5

بهترین باشگاه ورزشی در پاتریس02166942746

اپراتور پیام اول / تلفن: 02166942746

1398/08/21
باشگاه ورزشی در ستارخان,منطقه2
5

کلاس ها زیر نظر مربیان حرفه ای و رسمی در ستارخان,باشگاه ورزشی در ستارخان,02166942746

اپراتور پیام اول / تلفن: 02166942746

1401/09/29
بهترین باشگاه بدنسازی در ستارخان
5

باشگاه بدنسازی در ستار خان , باشگاه پروفیت, ۰۹۱۲۸۴۶۹۳۶۵- ۰۲۱۶۶۹۴۲۷۴۶

operator106 / تلفن: 02166942746