خدمات پزشکی :: متخصص جراحی

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد
  • تاریخ ثبت: 1401/09/28
  • بازدید: 1021 بار

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد
 

خانم  دکتر الهام بذرافشان 

09398279466

 

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد درکلینیک دکتر الهام بذرافشان ارائه می دهد.

دکتر الهام بذرافشان متخصص جراحی عمومی فارغ التحصیل دانشکده پزشکی مشهد   با سابقه طبابت از سال ۸۷ .
با تجربه و فعالیت زیبایی در استانبول 
دکتر بذرافشان عضو اکادمی زیبایی بریتانیا میباشد .
تبحر ایشان در ایجاد قوس کمر و فرم ساعت شنی بسیار معروف است 


خدمات زیبایی مطب دکتر بذرافشان :

جراحی زیبایی بدن شامل :
-لیپوماتیک ( ساکشن ۳۶۰ و ترانسفر چربی به باسن جهت ایجاد فرم ساعت شنی )
-ابدومینوپلاستی( جراحی زیبایی شکم ، جمع کردن عضلات شکم و رفع افتادگی پوست شکم)
-لیفت بازو ( کوچک کردن دور بازو و حذف افتادگی پوست ) 
-لیفت ران ( کوچک کردن سایز ران  و رفع افتادکی پوست ران)
-لیفت سینه ( رفع افتادگی سینه و کاهش حجم سینهد)
-پروتز سینه ( جهت بزرگ کردن سینه )
 جراحی زیبایی صورت شامل:
لیفت  دائمی ابرو 
*بلفاروپلاستی پلک فوقانی ( حدف پوست اضافی پشت پلک و ایجاد cat eye)
*لیفت سنترال لب ( لیفت لب جراحی )
 کانتورینگ و مدلینگ صورت با تزریق چربی یا فیلر و همچنین 
*لیفت و جوانسازی صورت غیر جراحی 
*کاهش سایز و لاغری موضعی همزمان با لیفت پوست با جدیدترین دستگاه ها  دربیمارانیکه   نیاز به کاهش سایز دارند ولی کاندید جراحی نمی باشند.

 

متخصص لیپوماتیک
 

متخصص لیپوماتیک در مشهد
 

لیپوساکشن، یک لیپوساکشن بدون درد، یک عمل اصلاح کانتور است که دائما با لیپوساکشن اشتباه گرفته می شود، اما از نظر فنی با آن متفاوت است. لیپواسکالپچر، که بسیاری از افراد آن را به عنوان روشی برای کاهش وزن در نظر می گیرند، تنها در نواحی مشکل اصلاح می شود. لیپوساکشن به معنای جذب چربی و لیپوساکچر به معنای اصلاح بافت چربی و شکل دادن به زیبایی است. عمل لیپوسکلپچر با فرم دادن به بدن پس از برداشتن چربی توسط خلاء از نواحی مختلف بدن مانند پشت، کمر، شکم، داخل پاها، داخل زانو، زیر فک تکمیل می شود.
می توان از آن به تنهایی یا در برخی موارد در حین کوچک کردن یا بزرگ شدن سینه، لیفت شکم یا سایر عمل های جراحی پلاستیک استفاده کرد. لیپوسکلپچر روشی برای درمان چاقی نیست. اگر به طور منظم ورزش می کنید و غذاهای کم کالری مصرف می کنید، اما از نظر ژنتیکی مشکلات خستگی منطقه ای را تجربه می کنید، ایده خوبی است که از این روند استفاده کنید.
آیا من کاندید مناسبی برای لیپوسکوپچر هستم؟
مانند سایر عمل های زیبایی شناسی، جراحی لیپواسکالپچر را باید خودتان انتخاب کنید، نه به این دلیل که دیگران آن را می خواهند. اگر بدن شما در نواحی خاصی رسوبات چربی انباشته کرده است و نمی توانید با رژیم غذایی و ورزش بر این چربی های منطقه غلبه کنید، ممکن است جراحی لیپوسکلپچر انجام دهید.قیمت لیپوماتیک متفاوت است. بسیار مهمتر از قیمت لیپوسکلپچر، تجربه جراح و مجهز بودن کلینیک شما برای این عمل است. به همین دلیل، هنگام انتخاب کلینیک یا جراح برای جراحی لیپوسکلپچر، به یاد داشته باشید که تجربه پزشک بسیار مهمتر از هزینه نهایی است.

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد درکلینیک دکتر الهام بذرافشان ارائه می دهد.
 

متخصص ابدومینوپلاستی
 

متخصص ابدومینوپلاستی در مشهد 
 

 بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد درکلینیک دکتر الهام بذرافشان ارائه می دهد.

ابدومینوپلاستی (تومی تاک) یک جراحی بزرگ است که پوست و چربی اضافی شکم را از بین می برد. این جراحی همچنین عضلات را سفت می کند. این می تواند برای زنانی که باردارهای زیادی داشته اند یا هر کسی که وزن زیادی از دست داده است مناسب باشد.
ابدومینوپلاستی (تومی تاک) چیست؟
ابدومینوپلاستی روشی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن عضلات دیواره شکم، شکم شما را صاف می کند. این روش جراحی با نام تامی تاک نیز شناخته می شود.

بسته به میزان پوست و چربی، می توان به روش های "مینی" یا بیشتر درگیر در نظر گرفت. مهم است که خود را آموزش دهید، وضعیت خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید و برای تصمیم گیری نهایی وقت بگذارید. این روش نباید به عنوان جایگزینی برای کاهش وزن استفاده شود.

بهترین کاندیدا برای ابدومینوپلاستی (تومی تاک) چه کسانی هستند؟
تامی تاک هم برای مردان و هم برای زنانی که سلامت عمومی خوبی دارند و وزن ثابتی دارند مناسب است. بهتر است غیر سیگاری باشید.

چه زمانی باید از ابدومینوپلاستی (تاممی تاک) اجتناب کرد؟
اگر زنی هستید که هنوز قصد بچه دار شدن دارید، ممکن است بخواهید انجام عمل جراحی شکم را تا زمانی که بچه دار شوید به تعویق بیندازید. در طول جراحی، عضلات عمودی شما سفت می شوند. بارداری های آینده می توانند این ماهیچه ها را یک بار دیگر از هم جدا کنند.

اگر همچنان قصد کاهش وزن قابل توجهی دارید، فوراً شکم را انجام ندهید. صبر کنید تا وزن شما تثبیت شود.توجه به این نکته ضروری است که عمل جراحی شکم باعث ایجاد اسکار در ناحیه شکم می شود. طول اسکار که در امتداد خط بیکینی قرار دارد به مقدار پوست اضافی بستگی دارد. با حداقل پوست اضافی، مینی ابدومینوپلاستی منجر به یک اسکار کوتاه می شود.جراح پلاستیک شما همه این گزینه ها را با شما درمورد مشاوره در میان می گذارد. شما و جراحتان در مورد نتایج مورد نظرتان بحث خواهید کرد و جراح در طول مشاوره شما روش مناسب را تعیین خواهد کرد.عمل جراحی زیبایی شکم را نباید با لیپوساکشن (جراحی زیبایی که برای از بین بردن رسوبات چربی استفاده می شود) اشتباه گرفت، اگرچه جراح شما ممکن است لیپوساکشن را به عنوان بخشی از عمل جراحی شکم انجام دهد. زنانی که بعد از چندین بارداری دارای عضلات و پوست کشیده شده اند ممکن است این روش را برای سفت کردن آن عضلات و کاهش آن پوست مفید بدانند. تامی تاک همچنین جایگزینی برای افرادی است که سابقه چاقی دارند و کاهش وزن قابل توجهی داشته اند، اما همچنان دارای رسوبات چربی بیش از حد یا پوست شل در ناحیه شکم هستند.
 

جراحی لیفت بازو
 

جراحی لیفت بازو در مشهد
 

براکیوپلاستی چیست؟
این روش که به عنوان لیفت بازو نیز شناخته می شود، نوعی جراحی زیبایی است. این به بهبود لحن و وضوح در بازوهای شما کمک می کند:

کاهش پاکت چربی.
از بین بردن پوست اضافی.
سفت کردن بافت حمایتی.
صاف کردن پوست باقی مانده
این روش برای چه کسانی است؟
اگر بازوهای شما آویزان یا افتاده باشد، ممکن است از جراحی براکیوپلاستی بهره مند شوید. این ناحیه ممکن است ظاهری شبیه خفاشی به خود بگیرد و با یک فلپ پوستی که وقتی بازوهایتان را بالا می‌برید آویزان می‌شود.

این ممکن است به دلیل:

تغییرات خاصیت ارتجاعی پوست که با افزایش سن رخ می دهد.
کاهش وزن زیاد با یا بدون جراحی چاقی و حفظ یک سبک زندگی سالم.
داشتن عوامل ژنتیکی خاصی که باعث افتادگی پوست شما می شود.
لنف ادم.
آیا ورزش می تواند جایگزین جراحی براکیوپلاستی شود؟
ورزش، به ویژه تمرینات مقاومتی، مانند بلند کردن وزنه، تون عضلات بالای بازو را بهبود می بخشد. اما ورزش نمی تواند پوست شل را سفت کند. پس از لیفت بازو، این عادات سالم می تواند به شما کمک کند تا زمانی که ممکن است نتایج خوبی داشته باشید.
 بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد درکلینیک دکتر الهام بذرافشان ارائه می دهد.
 


 

جراحی لیفت سینه
 

جراحی لیفت سینه در مشهد
 

لیفت سینه که از نظر پزشکی به عنوان ماستوپکسی شناخته می‌شود، یک عمل جراحی پلاستیک زیبایی است که برای جوان‌سازی سینه‌هایی که ظاهری تا حدی آویزان یا افتاده دارند و بازگرداندن آن‌ها به حالت جوان‌تر و جذاب‌تر انجام می‌شود.این روش جراحی محبوب پوست اضافی را از بین می برد و بافت اطراف را سفت می کند تا کانتور سینه ای جوان تر ایجاد کند. اگر آرئول ها در طول زمان بزرگ شده باشند، لیفت می تواند اندازه هاله ها را کاهش دهد.

جوانسازی سینه با لیفت
بارداری، شیردهی، کاهش وزن و قبلا داشتن سینه‌های بزرگ و سنگین همگی می‌توانند به تسریع روند پیری سینه‌ها کمک کرده و باعث افتادگی زودرس یا بیش از حد شوند.

برخی از خانم‌ها نسبت به کم شدن سینه‌هایشان احساس خودآگاهی زیادی دارند و مایلند برای بازگرداندن سینه‌هایشان به موقعیتی زنانه‌تر و طبیعی‌تر، سینه‌های خود را لیفت کنند. در بیشتر موارد، عمل لیفت سینه، نوک پستان و محل قرارگیری آرئولار را نیز تغییر می‌دهد تا ظاهر جدید سینه را بهبود بخشد.

اضافه کردن بزرگ کردن سینه به لیفت شما
روش لیفت سینه به تنهایی برای افزایش سایز سینه طراحی نشده است، با این حال، در بیشتر موارد، فقط پوست غیر ضروری برداشته می شود و نه بافت سینه، بنابراین سینه های شما پرتر و خوش فرم تر به نظر می رسند. برخی از خانم ها می خواهند سایز سینه خود را همراه با لیفت افزایش دهند و بنابراین در برخی موارد ترکیبی از بزرگ کردن سینه با لیفت سینه برای دستیابی به نتایج مطلوب انجام می شود.اگر فکر می کنید ممکن است بخواهید بزرگ کردن سینه را به لیفت خود اضافه کنید اما مطمئن نیستید که چگونه به نظر می رسد، عکاسی سه بعدی می تواند به شما کمک کند. بسیاری از جراحان پلاستیک دارای گواهی بورد از عکاسی سه بعدی و نرم افزار ویژه برای کمک به برنامه ریزی جراحی و شبیه سازی نتیجه دلخواه شما استفاده می کنند. این یک راه عالی برای تصور اینکه چگونه از عمل خود مراقبت می کنید است.
 بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد درکلینیک دکتر الهام بذرافشان ارائه می دهد.

 

جراحی پروتز سینه 
 

جراحی پروتز سینه در مشهد

حدود 6 هفته پس از ماستکتومی، هنگامی که اسکار شما بهبود یافت و هر گونه رادیوتراپی را که ممکن است نیاز داشته باشید به پایان رساندید، برای پروتز دائمی خود آماده خواهید شد.

رادیوتراپی گاهی اوقات باعث می شود که سینه شما کمی متورم شود. ممکن است ترجیح دهید زمانی که دیگر تورم ندارید پروتز خود را نصب کنید.پروتز دائمی از سیلیکون ساخته شده است.شما پروتز را در بیمارستانی که جراحی خود را انجام داده اید نصب کرده اید. این ممکن است با پرستار مراقبت از پستان شما یا یک افسر لوازم جراحی باشد.عکس پروتز دائمی سینه در رنگ های مختلف پوست.بسیاری از انواع پروتزهای سینه به صورت رایگان در NHS در دسترس هستند.اگر یک بیمار خصوصی هستید، ممکن است مجبور باشید برای این کار هزینه کنید. یا می توانید درخواست ارجاع به خدمات اتصالات پروتز NHS کنید.شکل سینه ها در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف وجود دارد. اکثر زنان باید بتوانند چیزی را که از آن راضی هستند در NHS پیدا کنند. اما در غیر این صورت، اگر خودتان از یک تولید کننده خریداری کنید، انتخاب بیشتری وجود دارد.سوتین های مخصوص ماستکتومی در دسترس هستند. آنها جیب هایی برای نگه داشتن پروتز دارند. اما به طور معمول نیازی به جیب ندارید. اگر سینه بند شما به خوبی جا می شود و دارای فنجان های پر است (به جای یک فرورفتگی کم)، باید خوب باشید.برای مراقبت از پروتز خود باید آن را در آب گرم و صابون بشویید و روزانه خشک کنید.شنا کردنشما می توانید پروتز معمولی خود را بپوشید یا پروتز شنای خود را با بریدن یک اسفنج معمولی متناسب با آن بسازید.اگر از پروتز معمولی خود استفاده می کنید، سپس آن را در آب تمیز بشویید تا از شر کلر یا نمک خلاص شوید.اگر از اسفنج استفاده می کنید، می توانید هنگام بیرون آمدن از آب، بازوی خود را با احتیاط به آن فشار دهید تا آب را فشار دهید.بسیاری از سازمان های سرطان سینه برای زنانی که ماستکتومی کرده اند سوتین و لباس شنا عرضه می کنند. بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد درکلینیک دکتر الهام بذرافشان ارائه می دهد.
 

لیفت دائمی ابرو
 

لیفت دائمی ابرو در مشهد 
 

 

لیفت ابرو یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروها است. همچنین به عنوان لیفت پیشانی یا جوانسازی پیشانی نیز شناخته می شود. لیفت ابرو ظاهر پیشانی، ابرو و ناحیه اطراف چشم را بهبود می بخشد. این روش شامل بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو است.

اگر ابروهای کم، افتادگی یا ناهمواری دارید، ممکن است لیفت ابرو را انتخاب کنید. لیفت ابرو همچنین ممکن است اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

لیفت ابرو را می توان به تنهایی یا با سایر روش های صورت مانند جراحی پلک یا لیفت صورت انجام داد.

افزایش سن معمولاً باعث می شود ابروها به سمت پایین حرکت کنند. پوست و بافت‌های نرم پس از کشیده شدن، توانایی بازگشت به محل خود را از دست می‌دهند. این باعث می شود فاصله بین ابروها و مژه ها کوتاه شود.

موقعیت پایین ابروها می تواند شما را خسته، عصبانی یا غمگین نشان دهد. لیفت ابرو می تواند ابروها را بالا ببرد و ظاهری با طراوت ایجاد کند.

اگر ابروهای کم یا افتاده ای دارید که به افتادگی پلک های بالایی کمک می کند، می توانید لیفت ابرو را در نظر بگیرید. بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد درکلینیک دکتر الهام بذرافشان ارائه می دهد.
 

بلفاروپلاستی پلک 

بلفاروپلاستی پلک در مشهد
 

 

نوعی جراحی است که پوست اضافی پلک ها را از بین می برد. با افزایش سن، پلک ها کشیده می شوند و عضلات حمایت کننده آنها ضعیف می شوند. در نتیجه، پوست و چربی اضافی می تواند در بالا و زیر پلک شما جمع شود. این می تواند باعث افتادگی ابروها، افتادگی پلک های فوقانی و کیسه های زیر چشم شود.

علاوه بر افزایش سن، افتادگی شدید پوست اطراف چشم می تواند دید جانبی (دید محیطی) به ویژه قسمت های فوقانی و بیرونی میدان بینایی را کاهش دهد. بلفاروپلاستی می تواند این مشکلات بینایی را کاهش داده یا از شر آن خلاص کند. این جراحی همچنین می تواند چشم ها را جوان تر و هوشیارتر نشان دهد. بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد درکلینیک دکتر الهام بذرافشان ارائه می دهد.
 

لیفت سنترال لب
 

لیفت سنترال لب در مشهد
 

لیفت لب یک عمل جراحی زیبایی برای ایجاد تعادل و شکلی زیباتر در ناحیه لب شماست.
افزایش سن یکی از مهم ترین عوامل کاهش جذابیت لب ها و افزایش فاصله لب ها از بینی و نازک شدن لب ها است.
اما جای نگرانی نیست زیرا با انجام عمل های جراحی در کلینیک الماس و توسط گروه الماس های زیبای زیبایی می توانید لب های خود را ترمیم کنید.
انواع تکنیک های لیفت لب
لیفت مرکزی لب: یک جراحی تغییر شکل مرکزی لب در دهه 1980 به غربی ها معرفی شد. در این روش جراح به اندازه پوست زیر بینی و در همان محل بریدگی ایجاد می‌کند و پوست بالای لب را می‌کشد. با این کار فقط قسمت مرکزی لب‌ها بالا می‌آید زیرا فقط پوست بالای لب بالا می‌رود. پوست بلند می شود. نتیجه کاهش فاصله بین بینی و لب بالا و همچنین نمایان شدن دندان های فک بالا است.
 بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد درکلینیک دکتر الهام بذرافشان ارائه می دهد.
 

کانتورینگ و مدلینگ صورت
 

کانتورینگ و مدلینگ صورت در مشهد
 

تشخیص چهره و تشخیص احساسات هر دو از فناوری چهره سه بعدی بهره زیادی برده اند. این فناوری های تجزیه و تحلیل چهره برای کار مشترک ایمن و هوشمند انسان و ربات مهم هستند. در نتیجه، بازسازی چهره سه بعدی مسئله مهمی است و بازسازی چهره های سه بعدی فردی از عکس های شخص مورد علاقه در موقعیت های مختلف چالش برانگیز مفید است. عکس ها در صحنه چالش اغلب به عنوان تصاویر "وحشی" شناخته می شوند زیرا دارای ویژگی های زیر هستند:تغییرات قابل توجه در روشنایی در طول دوره های زمانی؛
حالت های مختلف صورت ناشی از سنسورها و دیدگاه های مختلف دوربین؛
ظاهر متفاوت در میان محیط های مختلف؛انسداد یا پس‌زمینه‌های اضافی.
 
به طور جدی تر، در سناریوهای تعامل انسان و ربات، نظارت و تیراندازی با موبایل، تنها تعداد محدودی از تصاویر هویتی موجود است.پرکننده‌های مدرن از ژل با ویسکوزیته بالا با پایه اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند و از نظر ویژگی‌های خود شبیه ایمپلنت‌های صورت پایدار هستند: شکل خود را حفظ می‌کنند، پس از قرار دادن جابجا نمی‌شوند و برای مدت طولانی نتیجه عالی ارائه می‌دهند. استفاده از ژل برای کانتورینگ صورت از معایب ایمپلنت مانند لمس لمسی (اگرچه بسیار به ندرت اتفاق می افتد) و احتمال رد توسط بدن فرد جلوگیری می کند. از فیلرها برای کانتورینگ صورت و لب استفاده می شود و اصلاح کانتور چین های بینی با استفاده از ژل های مختلف بسیار محبوب است.آخرین نسل فیلرهای مورد استفاده در کلینیک زیبایی EMC (Evalance، Voluma، SUB-Q) پیشرفته ترین داروهای کانتورینگ موجود در مسکو هستند. این فیلرها علاوه بر عملکرد اصلی، لیفت و جوانسازی پوست را نیز فراهم می کنند. اسید هیالورونیک موجود در ژل ها، مولکول های آب را جذب می کند، پوست را از درون مرطوب و صاف می کند، و فرمول استحکام به معنای واقعی کلمه بافت ها را به سمت بالا هل می دهد و آنها را به موقعیت "جوان تر" خود باز می گرداند.برای تمام اصلاحات کانتورینگ ( استخوان گونه، لب ها، صورت، چین های بینی)، کلینیک زیبایی EMC از سوزن های آرایشی پیشرفته با نوک مخروطی استفاده می کند که این روش را راحت تر و بدون درد می کند. لمس نرم سوزن به نظر می رسد که پوست و بافت ها را بدون بریدن عروق و اعصاب کنار می زند. این بدان معنی است که در عصر بعد از عمل می توانید از خانه بیرون بروید و هیچ کس متوجه آثار زیبایی شناختی نخواهد شد. شما می توانید از هر زاویه ای عکس بگیرید و فرم صورت بی نقص خواهد بود و هیچ اثری از کانتورینگ در عکس دیده نمی شود.
 

لاغری موضعی 
 

لاغری موضعی در مشهد
 

کاهش وزن: لاغری، کاشکسی
لاغری یک وضعیت جدی، معمولاً مزمن و پیشرونده است که با کاهش قابل توجه (بیش از 20٪) وزن بدن مشخص می شود. کاشکسیا اصطلاحی است که برای توصیف مرحله پایانی لاغری استفاده می شود. کاهش وزن قابل توجه، همراه با لاغری یا کاشکسی، معمولاً ناشی از کاتابولیسم چربی و پروتئین بدن بیش از کالری دریافتی است. افزایش متابولیسم (هیپر متابولیک)، مصرف ناکافی یا جذب مواد مغذی، یا از دست دادن بیش از حد مواد مغذی به کاهش قابل توجه وزن کمک می کند.

علائم مرتبط
تاریخچه بالینی باید بر روی رژیم غذایی، اشتها، و وضعیت سلامت شناخته شده (به عنوان مثال، شواهدی از استفراغ، اسهال، و غیره) متمرکز باشد. مدت زمانی که مالک احساس می کند کاهش وزن رخ می دهد مهم است. لاغری که در عرض یک ماه ایجاد می شود (مثلاً با نئوپلازی) ممکن است پیش آگهی ضعیف تری نسبت به لاغری که طی چند ماه ایجاد می شود، داشته باشد. معاینه فیزیکی باید بر وجود تب، بیماری گوارشی و تغییرات آشکار در اندازه و قوام اندام های داخلی متمرکز باشد.

 

لیفت و جوانسازی صورت بدون جراحی 
 

لیفت و جوانسازی صورت بدون جراحی در مشهد
 

 

لیفت صورت یک عمل جراحی زیبایی است که پوست صورت را بالا می کشد و به عقب می کشد تا ظاهری سفت تر و صاف تر داشته باشد. در بیمارانی که در نیمه پایینی صورت، گردن و گردن آویزان هستند بسیار موثر است.
لیفت صورت یک معامله بزرگ است. بیمارانی که به دنبال لیفت صورت هستند باید مدت زمان قابل توجهی از زمان بهبودی پس از عمل را برنامه ریزی کنند، به همین دلیل است که بسیاری از بیماران اکنون به دنبال جایگزین های غیر جراحی با زمان استراحت کمتر هستند تا ظاهر خود را جوان کنند. یکی از نمونه‌های اخیر جودی موری، مادر اندی موری، نماد تنیس بریتانیا، است که تحت عمل لیفت صورت غیرجراحی قرار گرفته است تا گردن بوقلمون خود را بلند کند و در عین حال مشکلات رنگدانه‌های پوست خود را هدف قرار دهد.
البته، لایه‌برداری شیمیایی یا لیزر درمانی هرگز نمی‌تواند کاری را که لیفت صورت می‌تواند انجام دهد تکرار کند، اما در از بین بردن برخی از علائم پیری بسیار مؤثر هستند و نتایج چشمگیری را به همراه دارند.

لیفت صورت با یک بخیه
"لیفت صورت با یک بخیه" ما هنوز یک روش جراحی است، اما ما احساس کردیم ارزش افزودن به این لیست را دارد. این روش تحت بی حسی موضعی انجام می شود و در مقایسه با لیفت صورت با جراحی استاندارد زمان بهبودی بسیار کمی دارد. لیفت صورت با یک بخیه وسط صورت را هدف قرار می دهد و به بهبود خط فک کمک می کند. خطر تورم و کبودی بسیار کم است و برش در خط مو پنهان است.
لیفت صورت تمپورال از نظر سبک بسیار شبیه به لیفت صورت با یک بخیه است، اما این روش بر روی ابروها تا ناحیه میانی صورت متمرکز است، بنابراین اگر به دنبال لیفت بالای صورت هستید، ایده آل است. لیفت گیجگاهی تحت بی حسی موضعی انجام می شود و اسکار کوتاه 5 تا 6 سانتی متری در خط موی گیجگاهی پنهان می شود و بیماران پس از عمل حداقل زمان استراحت را دارند.
هر دو لیفت صورت موقت و یک بخیه می توانند به بیماران این امکان را بدهند که تقریباً در کمترین زمان به سر کار بازگردند و در برترین روندهای جراحی زیبایی هارپر بازار 2019 نشان داده شد.

 

خانم  دکتر الهام بذرافشان 

09398279466

   

قیمت : تماس بگیرید

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 105)

ارسال نظر برای آگهی بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در مشهد

Captcha image

نظرات ارسال شده

سزاوار - 1401/12/08
بهترین جراح مشهد هستن ایشون

موکدی - 1401/12/08
عمل لیپوماتیک انجام دادم پیش خانم دکتر خیلی راضی بودم

الاله - 1401/12/08
عمل ابدومینوپلاسی رو بصورت اقساطی هم انجام میدید

زمانی - 1401/12/08
من برای عمل ابدومینوپلاستی پیش ایشون رفتم خیلی راضی بودم .دستتون درد نکنه

آخرین آگهی های متخصص جراحی
1401/05/25
عمل پروتز سینه در جردن
3

عمل پروتز سینه در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879-09120733370 جردن نرسیده به مدرس زیر همکف داروخانه آفریقا

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/05/25
بهترین جراح بینی در جردن
3

بهترین جراح بینی در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879 -09120733370

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/09/05
مرکز امبدینگ شکم در کرج
2

امبدینگ شکم در کرج026-34407098

اپراتور پیام اول / تلفن: 02634407098

1399/05/27
درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران
1

درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/05/26
پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران
1

پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران دکتر نفیسه جوادی بهترین متخصص جراحی عمومی 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/05/27
جراح پستان خانم در شمال تهران
1

جراح پستان خانم در شمال تهران 09127047164 دکتر نفیسه جوادی 02122767395 ماموپلاستی و پروتز سینه     ابدومینوپلاستی    09127047164 لیپوست و لیپوماتیک

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1401/11/27
بهترین متخصص هموروئید در شریعتی
1

دکتر نفیسه جوادی 09127047164 بهترین متخصص هموروئید بواسیر در شریعتی مرکز جراحی درمان بیماری‌های نشیمنگاه بالیزر دکترنفیسه جوادی فوق تخصص جراحی

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/05/26
متخصص هموروئید ( ضروریه ) خانم در شمال تهران
1

متخصص هموروئید ( ضروریه ) خانم در شمال تهران دکتر نفیسه جوادی بهترین متخصص هموروئید بهترین متخصص بواسیر ( ضروریه ) 02122767395 09127047164

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/04/13
دکتر متخصص سرطان و زیبایی پستان پونک منطقه 5
1

دکتر علی حجت 02122386718 متخصص سرطان و زیبایی پستان در پونک دکتر متخصص جراح پستان در پونکمنطقه 02122386718

زیبا حسینی / تلفن: 02122386718

1399/04/13
دکتر متخصص سرطان و زیبایی پستان در ونک
1

دکتر علی حجت 02122386718 متخصص جراح پستان در ونک,منطقه 3 دکتر مریم شفیعی جراح متخصص پستان در ونک

زیبا حسینی / تلفن: 02122386718