خدمات پزشکی :: متخصص جراحی

بهترین متخصص ابدومینوپلاستی درسهروردی

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1401/12/14
  • بازدید: 468 بار

بهترین متخصص ابدومینوپلاستی درسهروردی
 

خدمات : *ليپوماتيك*ماموپلاستى*ليفت كامل صورت*ليفت ران*براكيوپلاستى *ابدومينو پلاستى* رینوپلاستی *جراحی بینی*اسلیو معده
 

لیپوماتیک 
 

لیپوماتیک در سهروردی 
 

لیپوساکشن یک روش زیبایی است که چربی هایی را که به نظر نمی رسد از طریق رژیم غذایی و ورزش خلاص شوید، از بین می برد.

یک جراح پلاستیک یا پوست معمولاً این عمل را روی باسن، شکم، ران، باسن، پشت، بازوها و زیر چانه یا صورت انجام می دهد تا شکل آنها را بهبود بخشد. اما لیپوساکشن را می توان با سایر جراحی های پلاستیک، از جمله لیفت صورت، کوچک کردن سینه ها و شکم انجام داد.

شما می خواهید انتظارات واقع بینانه داشته باشید. لیپوساکشن سلولیت را از بین نمی برد، بنابراین اگر امیدوار بودید بدون هیچ جراحی از پس جراحی برآیید، شانسی ندارید.

لیپوساکشن یک روش جراحی است و با خطراتی همراه است. بنابراین قبل از دریافت آن باید از سلامت خوبی برخوردار باشید. یعنی حداقل باید:در 30 درصد وزن ایده آل خود باشیدپوستی محکم و الاستیک داشته باشید
نه دود
اگر مشکلات سلامتی در جریان خون یا بیماری قلبی، دیابت یا سیستم ایمنی ضعیف دارید، پزشکان این روش را توصیه نمی‌کنند.

اولین قدم این است که با جراح خود مشورت کنید. در مورد اهداف، گزینه ها، خطرات و مزایا و هزینه ها صحبت کنید. تمام سوالات خود را بپرسید.اگر تصمیم دارید که لیپوساکشن را ادامه دهید، جراح دستورالعمل هایی را در مورد نحوه آماده شدن برای آن به شما می دهد. اینها ممکن است شامل محدودیت های رژیم غذایی و الکل باشد.در مورد هرگونه آلرژی و داروهایی که مصرف می کنید، از جمله مکمل های بدون نسخه و گیاهی، به جراح خود بگویید. آنها احتمالاً به شما توصیه می کنند که چند هفته قبل از عمل، مصرف برخی داروها مانند رقیق کننده های خون و مسکن های خاص را متوقف کنید.
 

 

ماموپلاستی
 

ماموپلاستی در سهروردی
 

ماموپلاستی چیست؟
ماموپلاستی به عمل زیبایی سینه گفته می شود که برای بانوان انجام می گیرد. این روش ممکن است به صورت کاهشی یا افزایشی استفاده شود. عمل ماموپلاستی کاهشی برای سینه هایی که سایز بزرگ دارند و عمل ماموپلاستی افزایشی برای کسانی که مشکل سینه های کوچک دارند مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از روش ماموپلاستی برای خانم‌هایی که سینه‌های درشت دارند و یا در اثر شیر دهی دچار افتادگی سینه شده‌اند گزینه بسیار خوبی خواهد بود. علاوه بر آن زنانی که از داشتن سینه‌های کوچک ناراضی هستند نیز می‌توانند به کلینیک تخصصی زیبایی هلیا مراجعه کرده و جهت حل مشکل خود اقدام به انجام ماموپلاستی کنند. کلیت پروسه کار به این صورت است که یک برش T شکل در زیر سینه توسط متخصص جراح پلاستیک اعمال شده و عملیات شروع می‌شود. در طول انجام ماموپلاستی بیمار به طور کامل بیهوش شده و دوره نقاهت ۱۰ روزه را باید بگذراند. البته برای مشاهده نتیجه نهایی کار باید مدت زمانی در حدود ۶ ماه را سپری کنید تا سینه فرم نهایی خود را به دست آورد.بسیاری از افراد، از سایز و فرم سینه های خود راضی نیستند و ماموپلاستی برای رسیدن به ظاهر دلخواه به آن ها کمک می کند. ماموپلاستی یک روش کاملا امن به شمار می رود و ریسک چندانی را برای فرد به وجود نمی آورد. این فعالیت زیبایی امروز هواداران بسیار زیادی در سراسر دنیا به دست آورده است. در هنگام عمل از سینه ممکن است عملکردهای مختلفی انجام گیرد. به عنوان مثال می توان افتادگی را با کشیدن سینه به سمت بالا و برداشتن پوست و بافت های چربی اضافی درمان کرد. از این رو عمل ماموپلاستی نه تنها سایز سینه را تغییر می دهد بلکه حالت آن را هم می تواند اصلاح کند. همچنین برای تقارن، استحکام، تغییر حجم و … مورد استفاده قرار می گیرد. از این عمل برای کسانی که سینه های بزرگی دارند و ممکن است احساس خستگی یا سوزش در زیر سینه های خود کنند نیز استفاده می شود.به وجود آوردن تعادل و تناسب در بدن، یکی از تاثیرات مثبت ماموپلاستی به شمار می رود. این کار موجب می شود که اعضای مختلف بدن فرد، تناسب بیشتری با هم داشته باشند و این تناسب، یکی از مقدمه های مهم رسیدن به زیبایی دلخواه در افراد به شمار می رود.
 

لیفت ران
 

لیفت ران درسهروردی
 

مراحل عمل لیفت ران چیست؟
عمل لیفت ران شامل مراحل زیر است:

مرحله 1 - بیهوشی
داروها برای راحتی شما در طول مراحل جراحی تجویز می شوند. گزینه ها شامل آرامبخشی داخل وریدی و بیهوشی عمومی است. پزشک بهترین گزینه را برای شما توصیه خواهد کرد.

مرحله 2 - برش
الگوهای برش بر اساس ناحیه یا نواحی تحت درمان، درجه اصلاح و ترجیح بیمار و جراح متفاوت است.

برش لیفت داخلی ران
یکی از تکنیک‌هایی که برای لیفت ران استفاده می‌شود، برش‌هایی را در کشاله ران ایجاد می‌کند، به سمت پایین کشیده می‌شود و اطراف پشت ران می‌پیچد.

روش دیگر پوست اضافی را از کشاله ران تا زانو با استفاده از یک برش در امتداد درز جدا می کند.

همچنین ممکن است واجد شرایط لیفت داخلی ران با برش حداقلی باشید که شامل برش فقط در ناحیه کشاله ران است. جراح پلاستیک شما تعیین خواهد کرد که چه چیزی مناسب است.

برش داخلی لیفت ران

برش لیفت بیرونی ران
بهبود خطوط بیرونی ران ممکن است نیاز به یک برش داشته باشد که از کشاله ران در اطراف لگن و پشت امتداد دارد.

تکنیک‌های پیشرفته معمولاً به برش‌ها اجازه می‌دهند تا در مکان‌های استراتژیک قرار بگیرند، جایی که می‌توان آن‌ها را با اکثر انواع لباس‌ها و لباس‌های شنا پنهان کرد. با این حال، برش ها ممکن است گسترده باشند.

برش لیفت بیرونی ران

مرحله 3 - بستن برش ها
بخیه های عمیق در بافت های زیرین به شکل گیری و حمایت از خطوط تازه شکل گرفته کمک می کند. برای بستن برش های پوست می توان از بخیه، نوار چسب پوست یا گیره استفاده کرد.

مرحله 4 - نتایج را ببینید
کانتورینگ سفت‌تر که در نتیجه لیفت ران ایجاد می‌شود تقریباً بلافاصله آشکار می‌شود، اگرچه در ابتدا با تورم و کبودی پوشیده می‌شود. درباره نتایج لیفت ران اطلاعات بیشتری کسب کنید.



براكيوپلاستی
 

براكيوپلاستى در سهروردی

مراحل عمل لیفت بازو چیست؟
روش لیفت بازو شامل مراحل زیر است:

مرحله 1 - بیهوشی
داروها برای راحتی شما در طول جراحی لیفت بازو تجویز می شوند. انتخاب ها شامل آرامبخشی داخل وریدی و بیهوشی عمومی است. پزشک بهترین انتخاب را برای شما توصیه خواهد کرد.

مرحله 2 - برش
طول و الگوی برش در حین جراحی لیفت بازو به میزان و محل پوست اضافی که باید برداشته شود و همچنین بهترین قضاوت جراح پلاستیک شما بستگی دارد.

برش ها به طور کلی در قسمت داخلی بازو یا پشت بازو بسته به ترجیح جراح قرار می گیرند و ممکن است از زیر بغل (زیر بغل) تا درست بالای آرنج امتداد داشته باشند. چربی اضافی ممکن است مستقیما برداشته شود یا با لیپوساکشن درمان شود.

بسته به شرایط خاص شما، برش ها ممکن است محدودتر باشند. سپس بافت حمایتی زیرین با بخیه های داخلی سفت و تغییر شکل می یابد. در نهایت، پوست روی کانتور جدید بازوی شما صاف می شود.

برش داخلی بازو
برش داخلی بازو لیفت بازو

برش پشت بازو
برش بازو با لیفت بازو

حداقل برش
حداقل برش لیفت بازو

مرحله 3 - بستن برش ها
برش‌های شما یا با بخیه‌های قابل جذب یا بخیه‌هایی بسته می‌شوند که ظرف یک تا دو هفته پس از لیفت بازو برداشته می‌شوند.

مرحله 4 - نتایج را مشاهده کنید
خطوط صاف تر و سفت تر حاصل از براکیوپلاستی تقریباً بلافاصله پس از عمل شما آشکار می شود، اگرچه احتمالاً تورم و کبودی وجود خواهد داشت. در مورد نتایج جراحی لیفت بازو اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 

ابدومينو پلاستی
 

ابدومينو پلاستى در سهروردی
 

ابدومینوپلاستی که به نام تامی تاک هم شناخته می‌شود، یک عمل جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل و ظاهر شکم و تقویت عضلات دیواره شکم انجام می‌شود. درواقع در این عمل جراحی پزشک پوست و چربی اضافی شکم را برمی‌دارد و ظاهری صاف و سفت را به شکم می‌دهد.

اگرچه ممکن است لیپوساکشن را به همراه این جراحی برای از بین بردن چاقی شکم انتخاب کنید، اما ابدومینوپلاستی مانند لیپوساکشن نیست و با آن تفاوت دارد. چرا که هدف از لیپوساکشن فقط از بین بردن چربی است و در طی آن پوست شل یا عضلات شکمی ترمیم نمی شوند. حتی ممکن است که پوست، پس از لیپوساکشن به خوبی جمع نشود و به حالت اول بر نگردد اما در ابدومینوپلاستی شکل ظاهری شکم به طور کلی تغییرکرده و این ناحیه باریک تر و زیباتر می شود.

این عمل به شدت تحت تاثیر میزان پوست و چربی اضافی است؛ هرچقدر پوست و و چربی شکم بیشتر باشد، میزان پیچیدگی این عمل بالاتر است. توصیه ما به شما این است که حتما در مورد این عمل اطلاعات لازم را به دست آورید، از شرایط جسمی خود شرح حال کاملی را آماده کنید و با مشورت پزشک تصمیم به انجام این عمل جراحی حساس بگیرید.

در عمل جراحی ابدومینوپلاستی، ناحیه ی شکم که به دلیل افزایش وزن یا از دست دادن وزن، بارداری و یا از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، فرم اولیه ی خود را از دست داده می تواند مجددا بافت سفت و متناسب خود را بازیابی کند. در این فرآیند چین های اضافی پوست و چربی های سرسخت خارج شده و در نتیجه زیبایی و جوانی به این ناحیه از بدن باز می گردد.
 

عمل جراحی بینی
 

عمل جراحی بینی در سهروردی

 

مراحل عمل جراحی بینی چیست؟
جراحی زیبایی بینی شامل مراحل زیر است:

مرحله 1 - بیهوشی
داروها برای راحتی شما در طول عمل جراحی تجویز می شوند. انتخاب ها شامل آرامبخشی داخل وریدی یا بیهوشی عمومی است. پزشک بهترین انتخاب را برای شما توصیه خواهد کرد.

مرحله 2 - برش
رینوپلاستی یا با استفاده از روش بسته انجام می شود، جایی که برش ها در داخل بینی پنهان می شوند، یا روش باز، که در آن برشی در کلوملا، نوار باریکی از بافت که سوراخ های بینی را جدا می کند، ایجاد می شود.

از طریق این برش‌ها، پوستی که استخوان‌ها و غضروف‌های بینی را می‌پوشاند به آرامی بالا می‌رود و امکان دسترسی برای تغییر شکل ساختار بینی را فراهم می‌کند.

برش باز رینوپلاستی در سراسر کلوملا


مرحله 3 - تغییر شکل ساختار بینی
بینی بیش از حد بزرگ ممکن است با برداشتن استخوان یا غضروف کوچک شود. گاهی اوقات جراحی بینی ممکن است نیاز به اضافه کردن پیوند غضروف داشته باشد.

معمولاً از غضروف سپتوم، پارتیشن وسط بینی، برای این منظور استفاده می شود. گاهی اوقات می توان از غضروف گوش یا به ندرت بخشی از غضروف دنده را استفاده کرد.

مرحله 4 - اصلاح سپتوم انحرافی
اگر سپتوم انحراف داشته باشد، می توان آن را صاف کرد و برآمدگی های داخل بینی را کاهش داد تا تنفس بهتر شود.

مرحله 5 - بستن برش
هنگامی که ساختار زیرین بینی به شکل دلخواه تراشیده شد، پوست و بافت بینی مجدداً تراشیده شده و برش ها بسته می شوند.

ممکن است برش های اضافی در چین های طبیعی سوراخ های بینی برای تغییر اندازه آنها گذاشته شود.

مرحله 6 - نتایج را ببینید
برای چند روز، آتل‌ها و بسته‌بندی گاز ممکن است از بینی که شروع به بهبودی می‌کند حمایت کنند. در مورد نتایج جراحی بینی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 

رینوپلاستی 
 

رینوپلاستی در سهروردی
 

رینوپلاستی (به یونانی باستان: ῥίς، رومی: rhī́s، بینی + یونانی باستان: πλάσσειν، رومی: plássein، شکل دادن)، که معمولاً جراحی بینی نامیده می شود، در پزشکی به نام بازسازی بینی، یک روش جراحی پلاستیک برای تغییر و بازسازی بینی است.[1] دو نوع جراحی پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد: جراحی ترمیمی که فرم و عملکرد بینی را ترمیم می کند و جراحی زیبایی که ظاهر بینی را تغییر می دهد. جراحی ترمیمی به دنبال رفع آسیب های بینی ناشی از تروماهای مختلف از جمله ترومای بلانت و نافذ و ترومای ناشی از آسیب انفجار است. جراحی ترمیمی همچنین می‌تواند نقایص مادرزادی، مشکلات تنفسی و رینوپلاستی اولیه ناموفق را درمان کند. جراحی بینی ممکن است یک برآمدگی، عرض سوراخ بینی باریک را حذف کند، زاویه بین بینی و دهان را تغییر دهد، یا جراحات، نقایص مادرزادی یا سایر مشکلاتی را که بر تنفس تأثیر می‌گذارند، مانند انحراف تیغه بینی یا وضعیت سینوس، برطرف کند.[نیازمند منبع] جراحی. فقط روی سپتوم سپتوپلاستی نامیده می شود.

در جراحی های بینی بسته و جراحی بینی باز – جراح پلاستیک، متخصص گوش و حلق و بینی (متخصص گوش، حلق و بینی) یا جراح فک و صورت (متخصص فک، صورت و گردن)، بینی عملکردی، زیبایی شناختی و متناسب با صورت ایجاد می کند. با جدا کردن پوست بینی و بافت های نرم از چارچوب بینی، تغییر آنها در صورت نیاز برای شکل و عملکرد، بخیه زدن برش ها، استفاده از چسب بافت و استفاده از بسته یا استنت یا هر دو، برای بی حرکت کردن بینی تغییر یافته برای اطمینان از بهبود مناسب برش جراحی
 

 

اسلیو  معده 
 

اسلیو معده  در سهروردی

اسلیو معده روشی جراحی برای کاهش وزن است. این روش معمولا به صورت لاپاراسکوپیک انجام می شود که در آن ابزارهای باریکی از طریق چندین برش در قسمت فوقانی شکم وارد بدن می شوند. در حین اسلیو معده حدود 80 درصد معده برداشته می شود و معده شکلی لوله مانند پیدا می کند .
09129337351


بهترین متخصص ابدومینوپلاستی درسهروردی
لیپوماتیک در سهروردی 
ماموپلاستی در سهروردی 
لیفت ران درسهروردی
براكيوپلاستى در سهروردی
ابدومينو پلاستى در سهروردی 
عمل جراحی بینی در سهروردی
رینوپلاستی در سهروردی
اسلیو معده  در سهروردی
بهترین متخصص ابدومینوپلاستی در عباس آباد
لیپوماتیک در عباس آباد
ماموپلاستی در عباس آباد
لیفت ران در عباس آباد
براكيوپلاستى در عباس آباد
ابدومينو پلاستى در عباس آباد
عمل جراحی بینی در عباس آباد
رینوپلاستی در عباس آباد
اسلیو معده  در عباس آباد

لینک :http://www.instagram.com/wjarahi_zibaei

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    

قیمت : تماس بگیرید

مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور 105
ایمیل
تلفن
09129337351
انقضا
1403/11/25
بروزرسانی
1402/11/09
موقعیت
تهران
آدرس
تهران / سهروردی
مشاهده تمام آگهی های اپراتور 105

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 105)

در مورد: بهترین متخصص ابدومینوپلاستی درسهروردی


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی بهترین متخصص ابدومینوپلاستی درسهروردی

Captcha image

آخرین آگهی های متخصص جراحی
1401/05/25
عمل پروتز سینه در جردن
3

عمل پروتز سینه در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879-09120733370 جردن نرسیده به مدرس زیر همکف داروخانه آفریقا

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/05/25
بهترین جراح بینی در جردن
3

بهترین جراح بینی در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879 -09120733370

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/09/05
مرکز امبدینگ شکم در کرج
2

امبدینگ شکم در کرج026-34407098

اپراتور پیام اول / تلفن: 02634407098

1399/05/27
درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران
1

درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/05/26
پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران
1

پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران دکتر نفیسه جوادی بهترین متخصص جراحی عمومی 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/05/27
جراح پستان خانم در شمال تهران
1

جراح پستان خانم در شمال تهران 09127047164 دکتر نفیسه جوادی 02122767395 ماموپلاستی و پروتز سینه     ابدومینوپلاستی    09127047164 لیپوست و لیپوماتیک

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1401/11/27
بهترین متخصص هموروئید در شریعتی
1

دکتر نفیسه جوادی 09127047164 بهترین متخصص هموروئید بواسیر در شریعتی مرکز جراحی درمان بیماری‌های نشیمنگاه بالیزر دکترنفیسه جوادی فوق تخصص جراحی

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/05/26
متخصص هموروئید ( ضروریه ) خانم در شمال تهران
1

متخصص هموروئید ( ضروریه ) خانم در شمال تهران دکتر نفیسه جوادی بهترین متخصص هموروئید بهترین متخصص بواسیر ( ضروریه ) 02122767395 09127047164

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/04/13
دکتر متخصص سرطان و زیبایی پستان پونک منطقه 5
1

دکتر علی حجت 02122386718 متخصص سرطان و زیبایی پستان در پونک دکتر متخصص جراح پستان در پونکمنطقه 02122386718

زیبا حسینی / تلفن: 02122386718

1399/04/13
دکتر متخصص سرطان و زیبایی پستان در ونک
1

دکتر علی حجت 02122386718 متخصص جراح پستان در ونک,منطقه 3 دکتر مریم شفیعی جراح متخصص پستان در ونک

زیبا حسینی / تلفن: 02122386718