خدمات :: رستوران

بهترین کترینگ و تهیه غذا در سعادت آباد تهران

بهترین کترینگ و تهیه غذا در سعادت آباد تهران
  • تاریخ ثبت: 1401/11/02
  • بازدید: 632 بار

بهترین کترینگ و تهیه غذا در سعادت آباد تهران
 

02172812
کیترینگ بزرگ مهان

 

آدرس،یادگارامام شمال خ ایثارگران شمالی،خ امامزاده نبش لاله 
کترینگ و تهیه غذا مهان با قیمت مناسب و کفیت بالا با گوشت گرم و برنج ۱۰۰درصد ایرانی

تهیه غذای خانگی مهان در سعادت آباد تهران یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه و تغذیه خوب است. زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنید ممکن است کمی وقت گیر باشد، اما زمانی که به آن دست پیدا کردید، می توانید یک غذای خوشمزه را در کمتر از 30 دقیقه تهیه کردند و برای شما ارسال کردند. با چند دستور العمل اولیه مانند املت پنیر، اسپاگتی یا سوپ رشته مرغ شروع کنید و از آنجا به سمت بالا بروید تا خلاقیت بیشتری در آشپزخانه داشته باشید!
انتخاب های مرتبط با غذا تاثیر مهمی بر سلامتی دارند. روش های تهیه غذا در تهیه غذای خانگی مهان در سعادت آباد تهران ممکن است با رژیم غذایی و فواید سلامتی مرتبط باشد. با این حال، عوامل مؤثر بر انتخاب غذای افراد و نحوه شکل گیری آنها بر اساس تجربیات تهیه غذا در تهیه غذای خانگی مهان در سعادت آباد تهران، هنوز به طور کامل شناخته نشده است. هدف ما مطالعه شیوه‌های تهیه غذای خانگی در سعادت آباد تهران، تجربیات و ادراکات در میان بزرگسالان در سعادت آباد بود. یک ماتریس برای نمونه‌گیری هدفمند از شرکت‌کنندگان با ویژگی‌های اجتماعی-دموگرافیک متنوع استفاده شد. شرکت‌کنندگان یادداشت‌های غذایی عکاسی تهیه کردند که به‌عنوان درخواست در طول مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته مورد استفاده قرار گرفت. داده ها با استفاده از روش چارچوب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. مصاحبه با 18 بزرگسال (پنج مرد و 13 زن)، در سنین تقریباً 20 تا 80 سال، برای رسیدن به اشباع داده ها انجام شد. شیوه های شرکت کنندگان به طور گسترده ای متفاوت بود، از تکیه بر غذاهای از پیش آماده گرفته تا تهیه غذاهای پیچیده کاملاً از مواد اولیه. مضامین کلیدی در رابطه با آشپز (هویت)، وظیفه (فرآیند پخت و پز) و زمینه (محرک های موقعیتی) پدیدار شد. منابع، از نظر زمان، پول و امکانات، منابع بودند.

 

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (operator)

ارسال نظر برای آگهی بهترین کترینگ و تهیه غذا در سعادت آباد تهران

Captcha image

آخرین آگهی های رستوران
1402/12/16
تولید و فروش انواع مشعل پارچه ای (مشعل تزیینی) و آتش پارچه ای و رقص نور و گوی گردان و آتش مصنوعی(آتش سرد) {مناسب برای منازل و جلب توجه واحد های تجاری

((اولین تکنیسین تولید انواع مشعل بادی وآتش پارچه ای و رقص نور (گوی گردان) و آتش سرد در ایران و خاورمیانه))

علی شیخ زاده / تلفن: --

1402/11/10
میز زیر ترازو رستورانی

تجهیزات اشپزخانه صنعتی / تلفن: --