خدمات پزشکی :: کلینیک زیبایی پوست و مو

بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1401/01/15
  • بازدید: 765 بار

بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار
 

کلینیک پوست و مو و زیبایی آرسام 

شماره تماس:

09190812107

با مدیریت :خانم  دکتر دنیا مطهری
(دارای مدرک بین المللی  پوست و مو (cvs) انگلستان)

 

✅لیزربدن‌✅تزریق‌ژل‌وبوتاکس✅لیفت‌نخ✅فیلرزیرچشم
✅برداشتن‌خال✅چال‌گونه✅فیشیال✅مزوی‌مو

با مدیریت : اقای دکتر هنرمند ابراهیم الفت
 

مرکز تزریق انواع فیلر(ژل) و بوتاکس

 

مرکز تزریق انواع فیلر(ژل) و بوتاکس در فریدونکنار

 

تزریق فیلر یک درمان زیبایی است که برای صاف کردن چین و چروک یا زخم های ایجاد شده در پوست، معمولاً روی صورت استفاده می شود. از آن ها برای پرتر شدن لب ها نیز استفاده می شود. هنگام تزریق زیر پوست، یک فیلر آن ناحیه را بالا برده یا پف می کند. 
دکتر ابراهیم الفت بهترین خدمات تزریق فیلر و بوتاکس در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار ارائه می دهد


کلینیک پی‌آرپی
 

کلینیک پی آر پی در فریدونکنار
 

کلینیک  دکتر  مطهری  خدمات  پی آر پی را در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار با بهترین تجهیزات ارائه می دهد 
 زمانی که قسمتی از پوست یا بدن آسیب می‌بیند، واکنش‌های سلولی مختلفی در بدن صورت می‌گیرد تا زخم بهبود یابد. پلاکت‌ها قسمتی از خون هستند که به بهبود آسیب‌های بافتی کمک می‌کنند. ممکن است تاکنون در مورد ورزشکارانی مانند تایگر وودز شنیده باشید که با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) به بهبود آسیب‌دیدگی‌های خود کمک می‌کنند. این روش درمانی در حال حاضر به‌طور فزاینده‌ای برای درمان آسیب‌های ورزشی و کمک به بهبود زخم‌های بعد از جراحی استفاده می‌شود. حتی بعضی از پزشکان دریافتند که از این روش می‌توان برای درمان علائم پیری مانند چین‌وچروک‌ها استفاده کرد.


 

مرکز هایفوتراپی
 



مرکز هایفوتراپی در فریدونکنار

 

 

 

 کلینیک  دکتر مطهری خدمات هایفوتراپی را در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار با بهترین تجهیزات ارائه می دهد  . دستگاه هایفو اولترافورمر ساخت کشور کره جنوبی یکی از دستگاه های شناخته شده جهان است. هایفو (HIFU) مخفف امواج اولتراسوند با شدت و تمرکز بالا می باشد.این امواج قوی و با نفوذ بالا از لایه اپیدرم می گذرد و خود درم و چربی زیرپوستی را تحت درمان قرار می دهد.

هایفوتراپی یک روش نسبتا جدید برای سفت کردن پوست است که غیرتهاجمی و بدون درد انجام می شود. با استفاده از انرژی اولتراسوند تولید کلاژن در پوست تحریک می شود و موجب محکم تر شدن آن می گردد. هایفو بیشتر به دلیل کاربرد آن در معالجه تومورها شناخته شده است.

امواج اولتراسوندی که از دستگاه هایفو به عمق پوست ارسال می شود در مدت زمان دو تا سه ماه پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند.تقریبا 11 سال است که  هایفو در زمینه زیبایی نیز به کار می رود.

مزایای هایفوتراپی
هایفوتراپی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا FDA می باشد. با این روش چین و چروک های صورت، گردن و ناحیه دکلته بهبود می یابد تاکنون افراد زیادی از هایفو بهره مند شده اند و ریسک و خطر آن به ندرت گزارش شده است. بدون هیچگونه جراحی می توان طی چند ماه به نتیجه دلخواه رسید. هایفوتراپی باید برای لیفت و جوانسازی پوست به کار گرفته شود.

 

کلینیک بوتاکس 


 

کلینیک بوتاکس در فریدونکنار 
 

دکتر مطهری بهترین خدمات تزریق فیلر و بوتاکس در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار ارائه می دهد

بوتاکس یک داروی تزریقی است که با فلج کردن عضلات باعث از بین بردن خطوط پوستی می‌شود. این دارو از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌شود. علت اصلی ایجاد چین و چروک‌های متحرک صورت، حرکت عضلات است. پس اگر آن‌ها را فلج کنیم، خطوط صورت هم محو می‌شوند.
تزریق بوتاکس از جمله روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است و به عنوان روشی ایمن و موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های اطراف چشم بیشترین کاربرد را دارد. البته برای رفع خطوط بقیه‌ی بخش‌های صورت مثل خط اخم یا خطوط افقی پیشانی هم می‌توان از طریق تزریق بوتاکس به پیشانی استفاده کرد.

 

مرکز مزوتراپی 
 




مرکز مزوتراپی در فریدونکنار
 

 

کلینیک  دکتر  مطهری خدمات مزوتراپی را در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار با بهترین تجهیزات ارائه می دهد . مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی و زیبایی پوستی است و در دسته‌ی شیوه‌های تزریقی قرار می‌گیرد. یعنی در این روش مواد ویژه‌ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می‌شود. این مواد خاص با توجه به مشکل شما تعیین می‌شوند. مواردی همچون عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و آنزیم‌ها، داروها و هورمون‌ها از جمله مواردی هستند که در طی مزوتراپی به صورت موضعی به درون پوست تزریق می‌شوند.
 

مرکز پیلینگ 
 

 

مرکز پیلینگ در فریدونکنار 
 

 

 کلینیک  دکتر مطهری خدمات  پیلینگ را در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار با بهترین تجهیزات ارائه می دهد .
پیلینگ یا لایه‌برداری پوست، نوعی درمان زیبایی به روش‌های شیمیایی و طبیعی است که روی پوست صورت، دست‌ها و گردن انجام می‌شود یکی از روش‌های جوانسازی پوست، به‌ویژه پوست صورت، پیلینگ (لایه‌برداری) است. در پیلینگ، یک لایه سطحی حاوی سلول‌های مرده پوست که در خود جوش، اثر به‌جامانده از جوش، چروک و لکه‌های قهوه‌ای ناشی از صدمات نور خورشید دارد، از روی پوست برداشته می‌شود.


 

مرکز جوانسازی 

 

مرکز جوانسازی در فریدونکنار 
 


 کلینیک  دکتر مطهری خدمات جوانسازی را در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار با بهترین تجهیزات ارائه می دهد.  پیری رخدادی اجنتاب ناپذیر است. همه‌ی ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، به آن دچار خواهیم شد. با افزایش سن اتفاقات بسیاری برای بدن ما می‌افتد. حجم عضلانی بدن کم می‌شود، مفاصل ما انعطاف پذیری سابق را ندارند، ممکن است موهایمان بریزد و پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک شود.هرچند هنوز راهی برای جلوگیری از پیر شدن کشف نشده، می‌توان با پیروی از توصیه‌هایی، ظهور نشانه‌های پیری را به تعویق انداخت. ورزش، تغذیه سالم و مراقبت‌های لازم سلامتی از جمله راه‌هایی هستند که بدن ما را تا سنین بالا سرحال و سالم نگه می‌دارند. امروز می‌خواهیم به راه‌هایی برای حفظ جوانی پوست اشاره کنیم و ببینیم که بهترین روش جوانسازی پوست است.

 


مرکز پلاسماجت
 

 

مرکز پلاسماجت در فریدونکنار 
 

 

پلاسما جت روشی جدید برای جوان‌سازی پوست است که از طریق دستگاه پلاسماجت انجام می‌شود. با استفاده از این روش فرایند آب‌رسانی به پوست سریع‌تر شده و بنابراین پوست جوانی و شادابی خود را دوباره به دست می‌آورد. با استفاده از روش پلاسما جت می‌توان انواع آسیب‌های پوستی شامل چین و چروک ناشی از افزایش سن، افتادگی‌ها، آکنه و جای زخم و بریدگی را از بین برد. علاوه بر این با استفاده از این روش می‌توان افتادگی‌های پلک و چشم‌ها را برطرف کرد و فرم بینی را نیز زیباتر ساخت. این موارد تنها بخشی از کاربردهای روش پلاسما جت است.

زیباسازی پوست با استفاده از پلاسما جت به‌صورت کاملا سرپایی و بدون نیاز به بستری انجام می‌شود. این روش را می‌توان یکی از روش‌های بدون درد و کم عارضه برای زیباسازی پوست دانست. در این روش نیازی به ایجاد برش در پوست نبوده و کاملا بدون درد است. به همین دلیل پلاسما جت به روشی محبوب و پرکاربرد برای جوان‌سازی پوست تبدیل شده است. روشی که نتایج آن در مدتی کوتاه ظاهر می‌شوند و برای مدتی نسبتا طولانی باقی می‌مانند. کلینیک  دکتر  ابراهیم الفت خدمات پلاسماجت را در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار با بهترین تجهیزات ارائه می دهد.



 


مرکز کربوکسی تراپی
 

مرکز کربوکسی تراپی در فریدونکنار  
 

 

کربوکسی تراپی، یکی از روشهای درمانی غیر تهاجمی است که در آن با استفاده از کربن دی اکسید، تغییرات چشمگیری در پوست ایجاد میشود. اگر به دنبال روشی جهت جوانسازی پوست با استفاده از پیشرفته ترین روشهای موجود به غیر از لیزر یا جراحی های تهاجمی هستید
کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین متدهای درمانی است که نخستین بار در دهه 90 در فرانسه معرفی شد. اثربخشی این متد درمانی به اندازه ای قابل توجه بوده است، که در حال حاضر در سراسر جهان توسط بهترین پزشکان پوست، مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش، برای جوانسازی پوست، کربن دی اکسید به صورت مستقیم به زیر پوست تزریق میشود.این عمل در هر نقطه از بدن، از جمله صورت، گردن، بازوها، باسن و پاها قابل انجام است. گاز دی اکسید کربن حتی می تواند در مناطق ظریف یا پوست نازک مانند اطراف چشم تزریق شود. از این درمان به منظور کاهش چربی و سلولیت، افتادگی پوست، جای آکنه ، خطوط و چین و چروک و حتی گودی زیر چشم مورد استفاده میشود. 

کلینیک  دکتر مطهری خدمات کربوکسی تراپی را در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار با بهترین تجهیزات ارائه می دهد.

 

مرکز میکرونیدلینگ

مرکز میکرونیدلینگ در فریدونکنار  

 

میکرونیلدینگ یک روش کم تهاجمی است که برای درمان مشکلات پوستی از طریق تولید کلاژن سازی استفاده می شود؛ هم چنین به عنوان درمان القای کلاژن سازی شناخته می شود، این درمان ممکن است به افرادی که به دنبال کاهش ظاهر آثار آکنه و علائم کشش هستند، کمک کند.

اگر سلامتی خوبی داشته باشید و مشکلات پوستی ویژه ای داشته باشید که به درمان های خانگی و یا انواع دیگر روش های متخصصین پوست مثل پوست لایه برداری پاسخ نداده باشید، ممکن است یک داوطلب ایده آل برای این روش باشید.
 

میکرونیلدینگ به پوست برای تولید کلاژن بیشتر کمک می کند. پزشک از یک بی حسی موضعی برای کاهش درد استفاده خواهد کرد این کار حدود یک ساعت قبل از کار انجام می شود. فرآیند واقعی میکرونیلدینگ تقریباً 30 دقیقه طول می کشد.

در طی این روند، پزشک شما با یک ابزار خودکار مانند زیر پوست خراش هایی را ایجاد می کند و آنها آنقدر کوچک هستند که احتمالا بعد از این روند متوجه نخواهید شد.

پزشک ابزار را به طور مساوی روی پوست شما حرکت خواهد داد، تا پوست جدید نیز به طور مساوی حرکت کند. پزشک ممکن است سرمی را روی پوست بزند و یا درمان را آرام کند.
 

کلینیک  دکتر مطهری خدمات میکرونیدلینگ  را در بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار با بهترین تجهیزات ارائه می دهد.

لینک :http:///www.instagram.com/arsam_clinik/

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    

قیمت : تماس بگیرید

مشخصات آگهی دهنده

نام
admin102
ایمیل
تلفن
09190812107
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1402/07/08
موقعیت
مازندران
آدرس
فریدونکنار
مشاهده تمام آگهی های admin102

ارسال پیام به آگهی دهنده (admin102)

در مورد: بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی بهترین کلینیک زیبایی در فریدونکنار

Captcha image

آخرین آگهی های کلینیک زیبایی پوست و مو
1401/08/29
بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس
25

بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس,کلینیک لیزر و زیبایی شایما 02177296951-02177296102-09357868800

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02177296951

1400/03/30
بهترین مرکز تزریق بوتاکس غرب تهران
16

تزریق بوتاکس غرب تهران , مجتمع پزشكان حكيم , ٤٤٤٨٤٢٦٠,٤٤٤٨٦٦٠١ , دکتر نرگس سادات فرقانی 

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144484260

1400/01/14
درمان کیست مویی با لیزر در خاوران
12

درمان کیست مویی با لیزر در خاوران,کلینیک زیبایی دکتر مسعود زاهدی 33033105-33710228-09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133033105

1402/04/03
بهترین کلینیک زیبایی در ستارخان تهران
10

بهترین کلینیک زیبایی در ستارخان تهران, کلینیک پوست و زیبایی ماری 09122442870

بهار شجاعتی / تلفن: 09122442870

1399/12/23
درمان کیست مویی با لیزر در پیروزی
9

درمان کیست مویی با لیزر در پیروزی ,درمان قطعی کیست مویی بالیزرفرکشنال 33033105-33710228 -09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133033105

1399/12/23
جراحی هموروئید با لیزر در 17 شهریور
8

جراحی هموروئید با لیزر در 17 شهریور ,کلینیک زیبایی دکتر مسعود زاهدی 33033105-33710228-09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133033105

1400/10/27
کلینیک تخصصی پوست و مو در ونک
8

کلینیک تخصصی پوست و مو در ونک , 22698932 - 09120965355 - 22638911

بهار شجاعتی / تلفن: 02122698932

1400/02/04
بهترین کلینیک لیزر در نازی اباد
7

لیزر در نازی اباد ،09106720980 ،لیزر موهای زائد در در نازی آباد

اپراتور پیام اول / تلفن: 09106720980

1399/10/23
لیزر الکساندرایت کندلا در اندیشه
7

لیزر الکساندرایت کندلا در اندیشه , کلینیک پوست و مو و لیزر-

اپراتور پیام اول / تلفن: 09008605026

1399/12/23
تزریق ژل و بوتاکس در خاوران
7

تزریق ژل و بوتاکس در خاوران,کلینیک زیبایی دکتر مسعود زاهدی 33033105-33710228 -09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133033105