خدمات پزشکی :: کلینیک زیبایی پوست و مو

بهترین کلینیک زیبایی در منیریه

بهترین کلینیک زیبایی در منیریه
  • تاریخ ثبت: 1402/01/19
  • بازدید: 463 بار

بهترین کلینیک زیبایی در منیریه 
 

  09350616794

02155493280

02155399937 


لیزر موهای زائد با الکس کندلا  شاتی ۲۰۲۰ مناسب افراد سفید با موهای ضخیم 
لیزر الکس تسلا رولی مناسب افراد سبزه با موهای نازک
تزریق ژل و بوتاکس،برداشت خال و زگیل با دستگاه کرایو
انجام خدمات جوانسازی و لیفت و کشسانی صورت و هایفوتراپی
رفع ریزش مو و مزوتراپی
رفع جای جوش و کک و مک

 

لیزر الکس کندلا
 

لیزر الکس کندلا در منیریه 
 

 

در چند سال گذشته، لیزر موهای زائد همچنان محبوبیت خود را افزایش داده و روشهای کمتر ماندگار دیگری مانند اپیلاسیون، موچین و اصلاح را از میان به در کرده است. از بین بردن موهای زائد با لیزر می تواند با اطمینان و کارآمد در بسیاری از قسمت های بدن که ممکن است موهای زائد داشته باشد، استفاده شود. توجه به این نکته حائز اهمیت است که زمان، هزینه و اثربخشی کلی لیزر موهای زائد با توجه به منطقه تحت درمان، می تواند بسیار متفاوت باشد. این روش معمولاً روی موهای ضخیم و تیره بهتر از موهای نازک و نرم کار می کند و اگر تعداد جلسات مشخص در فواصل زمانی منظم به طور کامل طی شود؛ اثربخشی آن در تمام نواحی بزرگ و کوچک بدن کاملا راضی کننده است.

از بین بردن موهای بدن نه تنها در تابستان بلکه در تمام طول سال برای زنان و مردان به یک اولویت تبدیل شده است. بدیهی است که اصلاح، اپیلاسیون و استفاده از موچین نسبت به لیزر کندلا الکس روش های رفع موی ناکارآمدی است. تصور کنید که یک راه حل رفع موهای زائد را پیدا کنید که نیاز به اصلاح هر روز صبح یا استفاده از موم را در اول هر هفته نداشته باشید. این روش برای شما جذاب نیست؟ لیزر موهای زائد همین راه حل است. لیزر کندلا الکس در عین ایمن بودن بسیار کارامد است به طوری که تقریباً در هر ناحیه از بدن قابل استفاده است.
 

تزریق ژل و بوتاکس 
 

تزریق ژل و بوتاکس در منیریه 
 

با افزایش سن و برخی عوامل محیطی ، استرس و غیره تولید کلاژن و الاستین پوست کاهش می یابد در نتیجه پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و حساسیتش به چروک ها افزایش خواهد یافت و به تدریج خطوطی روی پوست ایجاد خواهد شد. برای برطرف کردن خط خنده و اخم و رفع چین و چروک ها و برجسته سازی راه های مختلفی وجود دارد که در این مقاله ما در مورد تزریق ژل و بوتاکس در تهران توضیحاتی را ذکر خواهیم نمود. می توانید برای مشاهده نمونه کارهای قبل و بعد از تزریق بهترین پزشک جوانسازی پوست تهران دکتر رعنا حقیقت به اینستاگرام یا گالری تصاویر سایت ایشان مراجعه نمایید.

تزریق ژل چیست؟
تزریق کردن ژل روش جوانسازی کم تهاجمی پوست می باشد.
ژل یا فیلر ها نوعی پرکننده هستند که در واقع پروتئین هستند و با بدن سازگار می باشند و مانند کلاژن و اسید هیالورونیک برای شادابی و جوانسازی پوست استفاده می گردد.
تزریق ژل علاوه بر رفع چین و چروک برای حجیم سازی بافت از دست رفته لب و چانه نیز استفاده می شود.

 

مزوتراپی مو 
 

مزوتراپی مو در منیریه 
 

مزوتراپی برای مو و کف سر بسیار مفید و موثر است. این روش، یکی از محبوب ترین روش های زیبایی مدرن در مواجه با مشکلات مختلف مربوط به مو محسوب می شود. همچنین این روش می تواند اثراتی مانند کاهش شوره سر و فراهم کردن مواد مغذی فولیکول 
 

مزوتراپی صورت
 

مزوتراپی صورت در منیریه  
 

مزوتراپی یکی از شیوه های جوانسازی پوست بدون جراحی است که از طریق تزریق مواد فعال بیولوژیک شامل انواع ویتامین ها، آنزیم ها، مواد معدنی، داروهای هورمونی و فاکتورهای رشد همچون مولکولهای طبیعی با ساختار پروتئینی، به کمک سوزن های بسیار ریز به داخل پوست، به شادابی و طراوت پوست کمک می کند.
 

هایفوتراپی
 

هایفوتراپی درمنیریه  
 

هایفو یا HIFU، به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است. هایفوتراپی نیز درمان لیفتینگ و جوانسازی پوست است که عمدتا برای پوست صورت و گردن استفاده میشود. در هایفوتراپی از امواج فراصوت (Ultrasound) شبیه به سونوگرافی استفاده میشود. روش درمانی در هایفوتراپی کاملا غیر تهاجمی بوده و تنها با تحریک و افزایش تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست، موجب بازسازی سلول های آسیب دیده و رشد سلول های جدید در پوست میشود. این درمان حتی در بعضی مواقع، “لیفت سرپایی صورت” نیز نامیده میشود چرا که روند درمان در این روش بسیار سریع، بدون درد و بدون نیاز به دوره نقاهت است.

امواج هایفوتراپی، به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و گرمای حاصل از این امواج با ایجاد آسیب کنترل شده به سلول های پیر، موجب تحریک تولید کلاژن در پوست میشود که اصطلاحا به این روند نئوکلاژنوزیس گفته میشود. فرآیند کلاژن سازی منجر به سفت شدن پوست شل شده ی قبلی میشود و درنتیجه باعث میشود فرد پوستی زیباتر، سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشد.

هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی و زیباسازی پوست است که میتواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود. از طرفی، افراد جوانتر که نمیخواهند خطرات ناشی از جراحی های لیفت صورت را تجربه کنند،‌میتوانند از مزایای هایفوتراپی بهره مند شوند. اما توجه داشته باشید که هایفوتراپی در موارد افتادگی شدید پوست نمیتواند چندان موثر باشد.

هایفوتراپی در سال ۲۰۰۹، توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) با کاربرد لیفت ابرو تایید شد. در سال ۲۰۱۴، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، استفاده از هایفوتراپی برای درمان خطوط و چین و چروک ناحیه‌ی خط گردن و بالای سینه را نیز تایید کرد.



برداشت خال و زگیل
 

برداشت خال و زگیل در منیریه

برداشتن خال و زگیل به روش RF هم موثر و هم بدون عوارض می باشد. پس از تابش امواج، محل آن ابتدا قرمز و سپس صورتی شده و در عرض ۳ تا ۴ هفته ، رنگ صورتی کم رنگ و به تدریج محو می شود.

فرد می تواند بلافاصله بعد از استفاده از این روش، به زندگی عادی برگردد، اما بهتر است از ضد آفتاب استفاده کرده و ۴۸ ساعت در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.

روش های متعددی برای برداشتن خال و زگیل وجود دارد. یکی از روش های مرسوم جراحی است. اما مشکل بزرگ در روش جراحی، لزوم انجام برش عمیق جهت برداشتن خال است. همین برش عمیق موجب ایجاد جای زخم یا اِسکار می شود به همین دلیل برداشتن خال و زگیل با لیزر  بیشتر توسط افراد انتخاب می شود.

دیگر روش های برداشتن خال و زگیل استفاده از تکنیک کرایوسرجری یا به اصطلاح کرایو است. در این روش گاز اکسید نیتروژن به سطح پوستی مورد نظر زده می شود و بر اثر سرمای ایجاد شده عروق خونرسان به آن ناحیه یخ می زند و در نتیجه خونرسانی به ناحیه مختل می گردد اختلال در خونرسانی، مرگ بافتی یا نکروز را به همراه دارد و نهایتا خال به این شکل برداشته می شود از مشکلات مهم و قابل توجه روش کرایو تغییر رنگ ناحیه ی عمل است به این معنی که ناحیه ی درمان شده کم رنگ تر یا پر رنگ تر از ناحیه ی اطراف می شود و متاسفانه تغییر رنگ ایجاد شده به روش های مرسوم پاسخ مناسب نداده و معمولا پایدار است.

از روش های بسیار قدیمی و منسوخ شده، برداشتن خال و زگیل ها به روش حرارتی یا کوتریزاسیون است که به دلیل عدم تعیین دقیق عمق آسیب بافتی و احتمال زیاد در ایجاد اسکار، به خصوص برای برداشتن خال های صورت توصیه نمی شود و تقریبا یک روش منسوخ شده در برداشتن خال و زگیل است.

مردم برای برداشتن خال و زگیل از گزینه های کمی استفاده می کنند. شایع ترین روش آن عمل جراحی و cauterization است. هر دو روش معمولا می توانند به صورت سرپایی در مطب پزشک با استفاده از بی حسی موضعی انجام شوند. با این حال، احتمال بروز زخم وجود دارد، به خصوص اگر دارای ریشه های عمیق باشد.

کسانی که به دنبال یک راه ساده تر برای برداشتن خال و زگیل بدون ایجاد زخم هستند ممکن است لیزر را برای پاسخ به مشکلشان انتخاب کنند. لیزر یکی از گزینه های قابل قبول برای مقابله با نگرانی های پر دردسر است، اما تنها در شرایط خاص.
 

پی آر پی
 

پی آر پی در منیریه 
 

 پی آر پی یا همان PRP روشی جدید، ایمن و تاثیرگذار است که در آن با استفاده از اجزای خون خود بیمار برای تحریک و نوسازی بافت های آسیب دیده در مناطق صورت، گردن، سر و سینه، دست ها و بدن استفاده استفاده می شود.
 

پرسینگ 
 

پرسینگ در منیریه 
 

 پیرسینگ، فرایند وارد کردن یک سوزن به برخی قسمت های پوست بدن و یا غضروف، به منظور ایجاد یک سوراخ برای قرار دادن جواهرات در آن است. همچنین گاهی کلمه پیرسینگ می تواند به جواهراتی که در این سوراخ های پوستی قرار داده می شود، اشاره داشته باشد.
خاستگاه پیرسینگ شناخته شده نیست. با این حال، انجام این عمل در بسیاری از فرهنگ ها در دوره های مختلف تاریخ و ما قبل تاریخ وجود داشته است.
محبوب ترین شکل پیرسینگ در ایران، پیرسینگ گوش است. با این حال، سایر قسمت های بدن هم ممکن است تحت پیرسینگ قرار بگیرد، از جمله لب ها، ابروها، زبان، سینه، اطراف ناف و نواحی تناسلی. با توجه به اینکه در عمل پیرسینگ، پوست و یا غضروف سوراخ می شود، توصیه اکید می گردد که این کار توسط پزشک و یا پرسنل درمانی تحت نظر پزشک صورت بگیرد.
از خطرات عمل پیرسینگ، می توان به خطر آسیب عصب، آسیب ناخواسته بافت و عفونت در مناطق خاصی از بدن از جمله زبان، سینه، و نواحی تناسلی اشاره کرد، ولی به طور کلی پیرسینگ در مناطقی از بدن با پایانه های کم عصبی، با فرض رعایت استانداردهای مناسب پاکیزگی، از جمله استفاده از سوزن استریل و یکبار مصرف، به عنوان عملی ایمن در نظر گرفته می شود.
سوراخ کردن یا پیرسینگ گوش، معمولا در اکثر نقاط ایران عملی پذیرفته شده است. اخیرا، سوراخ کردن بخش هایی از بدن به غیر از گوش در افراد نوجوان و بالغین جوان محبوب شده است.

 

جوانسازی
 

جوانسازی در منیریه 

جوانسازی پوست با لیزر، از جمله روش های موثر و ایمن است که در آن، از اشعه لیزر با قدرت بالا استفاده می شود. با ارسال امواج کوتاه انرژی به پوست، لایه خارجی که آسیب دیده است، برداشته می شود. برداشتن مواد زائد و مرده از روی سطح پوست، به تقویت کلاژن سازی، بهبود وضعیت الاستیسیته و قوای پوست کمک می کند و در نهایت شاهد رفع ناهنجاری های پوستی و چین و چروک خواهیم بود.

کاربرد جوانسازی پوست با لیزر 
برخی شرایط قابل درمان با لیزر جوانسازی پوست عبارت است از:

خطوط و چین و چروک های موجود در سطح پوست
آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید
کک و مک
زگیل ها
خال های مادرزادی
بزرگ شدن منافذ
در پایان درمان، پانسمانی بر روی نواحی که درمان بر روی آن ها انجام شده، قرار داده می شود تا از بروز عفونت پیشگیری به عمل آید. هر گونه اقدام و مراقبت های لازم از سوی پزشک در اختیار بیمار قرار خواهد گرفت.

احتمال مشاهده التهاب و تورم، قرمزی، خارش و یا سوزش بعد از درمان وجود دارد. بسته به ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته، و هم چنین شدت مشکل و ناهنجاری موجود در ناحیه، دوره نقاهت این شیوه درمانی تقریبا ده تا بیست روز است.


لاغری ایکس بادی
 

لاغری ایکس بادی در منیریه
 

 تمرینات ایکس بادی معمولا در جلسات ۲۰ دقیقه‌ای انجام می‌شود. در همین مدت شما بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری را فقط در حین انجام تمرینات مصرف می‌کنید. در حدود ۱۸۰۰ کالری هم طی ۴۸ ساعت پس از هر جلسه و به دلیل ریکاوری عضلات مصرف خواهید کرد. یعنی شما در هر جلسه بیست دقیقه‌ای در حدود ۲۵۰۰ کالری مصرف خواهید کرد
 

  09350616794

02155493280

02155399937 

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    

قیمت : تماس بگیرید

مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور 105
ایمیل
تلفن
02155493280
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1402/01/27
موقعیت
تهران
آدرس
پایین تر از میدان منیریه چهارراه مدرس ابتدای مدرس پ۸ ط زیر همکف مجموعه لاوین دکتر هوشمندی
مشاهده تمام آگهی های اپراتور 105

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 105)

در مورد: بهترین کلینیک زیبایی در منیریه


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی بهترین کلینیک زیبایی در منیریه

Captcha image

آخرین آگهی های کلینیک زیبایی پوست و مو
1401/08/29
بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس
25

بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس,کلینیک لیزر و زیبایی شایما 02177296951-02177296102-09357868800

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02177296951

1400/03/30
بهترین مرکز تزریق بوتاکس غرب تهران
16

تزریق بوتاکس غرب تهران , مجتمع پزشكان حكيم , ٤٤٤٨٤٢٦٠,٤٤٤٨٦٦٠١ , دکتر نرگس سادات فرقانی 

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144484260

1400/01/14
درمان کیست مویی با لیزر در خاوران
12

درمان کیست مویی با لیزر در خاوران,کلینیک زیبایی دکتر مسعود زاهدی 33033105-33710228-09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133033105

1402/04/03
بهترین کلینیک زیبایی در ستارخان تهران
10

بهترین کلینیک زیبایی در ستارخان تهران, کلینیک پوست و زیبایی ماری 09122442870

بهار شجاعتی / تلفن: 09122442870

1399/12/23
درمان کیست مویی با لیزر در پیروزی
9

درمان کیست مویی با لیزر در پیروزی ,درمان قطعی کیست مویی بالیزرفرکشنال 33033105-33710228 -09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133033105

1399/12/23
جراحی هموروئید با لیزر در 17 شهریور
8

جراحی هموروئید با لیزر در 17 شهریور ,کلینیک زیبایی دکتر مسعود زاهدی 33033105-33710228-09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133033105

1400/10/27
کلینیک تخصصی پوست و مو در ونک
8

کلینیک تخصصی پوست و مو در ونک , 22698932 - 09120965355 - 22638911

بهار شجاعتی / تلفن: 02122698932

1400/02/04
بهترین کلینیک لیزر در نازی اباد
7

لیزر در نازی اباد ،09106720980 ،لیزر موهای زائد در در نازی آباد

اپراتور پیام اول / تلفن: 09106720980

1399/10/23
لیزر الکساندرایت کندلا در اندیشه
7

لیزر الکساندرایت کندلا در اندیشه , کلینیک پوست و مو و لیزر-

اپراتور پیام اول / تلفن: 09008605026

1399/12/23
تزریق ژل و بوتاکس در خاوران
7

تزریق ژل و بوتاکس در خاوران,کلینیک زیبایی دکتر مسعود زاهدی 33033105-33710228 -09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133033105