صنعت :: ماشین آلات

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان
  • تاریخ ثبت: 1401/05/23
  • بازدید: 640 بار

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان

تعمیرگاه هیدرولیک

 

تعمیر سیستم موتور، سوخت‌رسانی، هیدرولیک و گیربکس ماشین آلات راهسازی نظیر بیل مکانیکی، دامپتراک، لودر و بولدوزر

 

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان

جاده ها نقش مهمی در توسعه اقتصادی یک ملت دارند. در واقع توان اقتصادی یک کشور از طریق جاده ها قابل مشاهده است. راه ها نیز از پروژه های مهم در صنعت ساختمان هستند. در صورتی که قصد دارید کار ساخت و ساز را شروع کنید یا با یک پروژه راه سازی در این صنعت تازه وارد هستید، قبل از شروع موارد کمی وجود دارد که باید بدانید. چیزهای زیادی از تجهیزات ساختمانی گرفته تا نیروی انسانی مورد نیاز برای ساخت جاده وجود دارد. بیایید 7 تجهیزات برتر مورد نیاز برای ساخت جاده ها را بررسی کنیم.

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان
 

ماشین راهسازی موتور گریدر در کرمان:
 

انواع زیادی از تجهیزات قبل از موتور گریدر در کرمان مورد نیاز است، اما این یک تجهیزات جدایی ناپذیر است. ماشین راهسازی موتور گریدر در کرمان که به عنوان گریدر جاده نیز شناخته می شود برای مازاد یا صاف کردن سطح استفاده می شود. ماشین راهسازی موتور گریدر در کرمان به قدری قدرتمند هستند که می توانند در کمترین زمان ممکن سطوح سنگی یا خاکی را صاف کنند. ماشین راهسازی موتور گریدر در کرمان به طور کلی از سه محور تشکیل شده است. این دستگاه بسیار مهم است زیرا کار را محکم می کند و به تکمیل سریع پروژه ساختمانی کمک می کند.

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان
 

ماشین راهسازی غلتکی جاده در کرمان:

دستگاه غلتکی جاده بلافاصله پس از آسفالت در جاده استفاده می شود. تجهیزات برای فشرده سازی آسفالت نورد می شوند. این تجهیزات شبیه به نام و کار آن است. اکثراً سه چرخ در ماشین ها وجود دارد. دو یکی عقب در لاستیک های معمولی ساخته شده است در حالی که یکی جلو از فلز سخت ساخته شده است. برخی از ماشین های غلتکی جاده ای فقط در دو چرخ ساخته می شوند - هر دو در فلزات سخت. چرخ ها نقش بسزایی در تراکم آسفالت دارند. وقتی روی آسفالت می غلتد به آب روی چرخ نیاز دارد. نوع ماشین آلات غلتکی مورد استفاده در پروژه راهسازی به پروژه های خاص بستگی دارد.

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان
 

کارخانه اختلاط آسفالت

کارخانه اختلاط آسفالت یکی دیگر از تجهیزات مهم راهسازی است. اگر پروژه بزرگ باشد، کارخانه اختلاط آسفالت در محل ساخت راه راه اندازی می شود. در این فرآیند آسفالت بتنی شامل سایر مصالح از جمله ماکادام و استون روکش دار به نسبت صحیح با هم مخلوط می شوند. پس از آماده شدن محصول از آن برای ساخت جاده استفاده می شود.

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان
 

ماشین راهسازی لیفتراک در کرمان:

لیفتراک (همچنین به عنوان فورک تراک یا لیفت تراک نیز شناخته می شود) در ابتدا برای بلند کردن یا جابجایی اشیاء در شرکت ها یا کارخانه های بزرگ تولیدی طراحی شد. اما در طول سال ها، با ایجاد برخی تغییرات مکانیکی، کاربردهای خود را گسترش داده است. کامیون مجهز به یک سکوی طولانی متصل به برداشتن یک شی که روی زمین یا زیر زمین قرار دارد و حرکت آن به مقصد کمک می کند. این می تواند مصالح سنگین را بلند کند و به هر نقطه از محل ساخت و ساز ببرد و بنابراین می تواند پروژه راه سازی را محکم کند.

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان
 

ماشین راهسازی بیل مکانیکی خزنده در کرمان:
 

این یک تجهیزات ساختمانی سنگین است که برای حفاری سنگ‌های سنگفرش و خاک رس و بارگیری روی کامیون کمپرسی استفاده می‌شود. در واقع، اهداف زیادی مانند حفر زمین، حفاری سنگ و خاک رس یا جابجایی سنگ یا خاک از محل های ساخت و ساز انجام می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ضمیمه جلویی را طبق هدف تغییر دهید. بیل مکانیکی مجهز به بوم، سطل و کابین در صورت نیاز به چندین کار کمک می کند.

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان
 

ماشن راهسازی جرثقیل کامیون در کرمان:

جرثقیل کامیون به انجام چندین کار از جمله بارگیری/تخلیه مواد صنعتی سنگین تا بلند کردن محصولات سنگین و موارد دیگر کمک می کند. به طور کلی، جرثقیل ها به کامیون کامیون ها متصل می شوند و برای بالا بردن تجهیزات ساختمانی به محل ساخت و ساز کار می کنند.

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان
 

ماشین راهسازی لودر چرخ در کرمان:
 

آخرین اما نه کم اهمیت ترین. لودر چرخ یکی از تجهیزات ضروری برای اکثر سایت های ساختمانی است. شما می توانید لودر چرخ (همچنین به عنوان لودر جلو، لودر پرش یا سطل لودر نیز شناخته می شود) در بسیاری از سایت های ساخت و ساز از جمله راه سازی پیدا کنید. این بسیار شبیه یک تراکتور است و می تواند انبوهی از مواد از جمله خاک رس، خاک، سنگ، سنگ و غیره را زنده کند و از روی زمین جابجا کند و آن را روی یک کامیون کمپرسی قرار دهد. برای برداشتن، بلند کردن و بار کردن اشیا بدون پخش کردن آنها محبوب است.

بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان

به طور خلاصه، اینها برخی از پرمصرف ترین تجهیزات ساخت و ساز برای بیشتر مصارف صنعتی سنگین از جمله پروژه راه سازی و موارد دیگر هستند. بنابراین، اگر چنین پروژه هایی را در دست دارید، لطفاً قبل از شروع از داشتن تمام این تجهیزات راهسازی اطمینان حاصل کنید.

توجه: انواع تجهیزات پیشنهادی در بالا، 7 تجهیزات برتر در بین بسیاری از تجهیزات پروژه راهسازی هستند. ممکن است برای انجام پروژه های خود نیاز به تجهیزات و نیروی انسانی زیادی داشته باشید.

ماشین آلات راهسازی در کرمان
لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی در کرمان
بیل مکانیکی در کرمان
بورس ماشین آلات راهسازی در کرمان
فروش ماشین آلات راهسازی در کرمان

   

قیمت : تماس بگیرید

ارسال پیام به آگهی دهنده (operator106)

ارسال نظر برای آگهی بورس فروش ماشین های راهسازی در کرمان

Captcha image

آخرین آگهی های ماشین آلات
1400/12/03
کوره سازی در تهران
1

کوره سازی در تهران,تهران پوشش, 09122575409

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 09122575409

1402/03/31
بهترین مرکز فروش بگ فیلتر در تهران
1

بهترین مرکز فروش بگ فیلتر در تهران

agent2@payameavval.net / تلفن: 09121016241

1402/02/05
مرکز فروش بالمیل در تهران
1

مرکز فروش بالمیل در تهران 09121016241

agent2@payameavval.net / تلفن: 09121016241

1399/12/28
دستگاه غبارگیر صنعتی
1

قیمت دستگاه غبارگیر صنعتی , شرکت آرون فیل , 09122610798

اپراتور پیام اول / تلفن: 09122610798

1399/12/19
تولید کننده فیلتر کفی پلیتد
1

تولیدکننده فیلتر کفی پلیتد , 09122610798 , آرون فیل

اپراتور پیام اول / تلفن: 09122610798

1401/08/30
دستگاه تولید قطعات بتونی بزرگ

دستگاه تولید قطعات بتونی بزرگ

مجید زمانی / تلفن: --

1401/08/30
بلوک زن تغذیه با فرغون

ساخت انواع میکسر ساخت انواع دیگ مخلوط کن ساخت انواع کیسه پر کن ساخت انواع سیستم توزین ساخت انواع بچینگ پلانت خشک - نواری- باکتی - نقاله ای - دراگلاین

مجید زمانی / تلفن: --

1401/08/30
دیگ همزن بتن -دیگ مخلوط کن

ساخت انواع ناری ساز ساخت انواع بتن نیر ساخت انواع میز ویبره ساخت انواع نوار نقاله ساخت انواع قالب ها ساخت انواع میکسر ساخت انواع کیسه پر کن ساخت انواع دیگ مخلوط کن

مجید زمانی / تلفن: --

1401/08/30
جدول زن

ساخت انواع بچنیگ پلانت خشک - نواری - باکتی - نقاله ای - دراگلاین ساخت انواع بلوک زن دستی ساخت انواع بلوک زن میزی ساخت انواع بلوک زن نیمه اتومات و هیدرولیک ساخت انواع جدول زن نیمه اتومات و هیدرولیک

مجید زمانی / تلفن: --

1401/09/01
کیسه پر کن مواد و مصالح دیجیتال

ساخت انواع دستگاه های بتنی بزرگ ساخت انواع دستگاه بلوک زن تغزیه با فرغون ساخت انواع بلوک زن نیمه اتومات و هیدرولیک ساخت انواع جدول زن نیمه اتومات و هیدرولیک ساخت انواع بلوک زن دستی ساخت انواع بلوک زن میزی

مجید زمانی / تلفن: --