آخرین آگهی های گروه خدمات

خدمات :: چاپ و تبلیغات

تابلو چلنیوم در غرب تهران

  • تاریخ ثبت: 1401/11/25
  • بازدید: 207 بار

تابلو چلنیوم در غرب تهران

تابلو چلنیوم در غرب تهران

شماره تماس:
02144071995
09126408143
09352638610

 

قیمت تابلو در غرب تهران
 


تابلو ارزان در غرب تهران
 


نصب تابلو فلکسی در غرب تهران

تعمیر تابلو  در غرب تهران

اجرا تابلو در غرب تهران

فروش تابلو در غرب تهران

ساخت تابلو در غرب تهران

سفارش اینترنتی تابلو در غرب تهران

شماره تماس:
02144071995
09126408143
09352638610

برای عالی بودن کم هزینه کنید

ساخت انواع تابلو کامپوزیت،پلکسی، چنلیوم، لایت باکس، استیل.

طراحی، نصب و اجرا ی تابلو ها توسط متخصص با سابقه و کار آزموده.

مشاوره  توسط کارشناس مارکتینیگ جهت جذب مخاطب بیشتر و افزایش تأثیر گذاری روی مشتری به صورت کاملا رایگان در این آفر انجام می‌گیرد.

* کلیه کارها دارای گارانتی می‌باشد*

*آماده همکاری با همکاران محترم*

ساخت مستقیماً از کارگاه بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای  با متریال درجه یک توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌گیرد.

 

تابلو چلنیوم چیست؟
حروف برجسته چلنیوم یکی از کاربردی‌ترین انواع تابلو در صنعت تابلوسازی محسوب می‌شود. تابلوهای چلنیوم بسیار سبک‌وزن هستند و بار اضافه به زیر کار نصب وارد نمی‌کنند همین‌طور به دلیل وزن سبک حمل و جابه‌جایی آن آسان است و به همین دلیل است که افراد زیادی در صنعت تابلوسازی طرف‌دار این نوع از تابلوها هستند. تابلو چلنیوم با ظاهری بسیار زیبا و حروف چلنیوم با نور سه‌بعدی، درخشش خاصی به فروشگاه شما می‌بخشد و تأثیر بسیاری به افزایش بازدید از مغازه شما به‌اصطلاح افزایش پاخور و در نتیجه فروش شما دارد.

 نام  شناسی چلنیوم غرب تهران :
باید گفت که کلمه اصلی چلنیوم نام (چنلیوم  Channelium) می‌باشد که در کشور ما اکثر مشتریان آن را با نام چلنیوم می‌شناسند، چلنیوم یکی از تابلوهای تبلیغاتی است که به‌صورت حروف برجسته در تابلو ساخته می‌شود. چلنیوم مخفف دوکلمه آلومینیوم (aluminium) + کانال (channel)  است.

در حقیقت اگر بخواهیم نام این متریال را به فارسی برگردانیم می‌توانیم آن را کانال آلومینیومی بنامیم!

چلنیوم در واقع فلزی زیبا و براق است که از ترکیب آلومینیوم و فولاد با ضخامت‌های 7 و 9 سانتی‌متر ساخته شده چلنیوم استحکام و دوام آلومینیوم و زیبایی فولاد را دارد.

به بیان ساده، حروف چلنیوم می‌تواند از حروف، اعداد یا کاراکترهای دیگری تشکیل شده باشد که در ترکیب با یکدیگر، تابلوی چلنیوم زیبایی را ارائه می‌دهند. هر حرف از یک ورق چلنیوم به‌صورت خاصی ساخته شده است. فونت‌های چلنیوم بسیار انعطاف‌پذیر هستند و می‌توان آنها را با انواع فونت‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌ها ایجاد کرد؛ بنابراین، باتوجه‌به موضوع فروشگاه، می‌توانید طرح دلخواه خود را به‌وسیله چلنیوم پیاده‌سازی کنید.

متریال یک تابلو چلنیوم غرب تهران :
در حال حاضر حروف چلنیوم جزو محبوب‌ترین حروف برجسته محسوب می‌شود و طرف‌داران زیادی دارد. جنس این حروف شامل لبه آلومینیومی 7 و 9 سانتی‌متری است و قسمت رویی حروف چلنیوم از ورق پلکسی‌گلاس و دارای رنگ‌های بسیار متنوع ساخته شده است برای زیر کار حروف چلنیوم و برای نصب لامپ‌های smd از لایه‌ای از جنس پی‌وی‌سی استفاده می‌شود. از لامپ‌های SMD برای نورپردازی , افزایش زیبایی تابلوهای چلنیوم استفاده می‌شود.

تاریخچه چلنیوم غرب تهران :
در سال 1980، شرکتی به نام mci در اسپانیا موفق شد آلومینیوم را به ورقه‌های آینه‌ای شکل (کلونیوم فعلی) تبدیل کند که در برابر نور خورشید، سرما و گردوغبار بسیار مقاوم بودند. شرکت mci محصول خود را با نام آلوراپید روانه بازار کرده است که مورداستفاده و استقبال تولیدکنندگان و مشتریان پنل در ایران نیز می‌باشد. برند alurapid یکی از بهترین برندهای چلنیوم موجود در بازار ایران و جهان برای تولید پانل چلنیوم می‌باشد.

راه تشخیص چلنیوم آلوراپید از سایر چلنیوم ها این است که چلنیوم آلوراپید ساخت اسپانیا است و alurapid دور لبه آن حک شده است و دومین چیزی که این چلنیوم را از سایر برندها متمایز می‌کند ضخامت رینگ نسبت به برندهای دیگر است. لبه‌های چلنیوم در سایزهای 7، 9، 11 سانتی‌متر در بازار موجود است و باتوجه‌به قطر فونت، لبه موردنظر برای ساخت تخته انتخاب می‌شود.

لبه‌های چلنیوم مرغوب معمولاً با نایلون پوشانده می‌شود تا از آسیب‌دیدن لبه در حین ساخت جلوگیری شود. پس از ساخت و نصب تخته چلنیوم، این نایلون توسط سازندگان تخته از روی سطح حروف جدا می‌شود تا حروف ساخته شده جذاب‌تر به نظر برسند.

اجزای تابلو چلنیوم
 

1.رول چلنیوم
رول چلنیوم

 

چنلیوم که متریال اصلی و دلیل نام‌گذاری تابلو چلنیوم به‌حساب می‌آید، نوعی آلومینیوم است که به طی مراحلی فراوری و به ورق آینه‌ای براق تبدیل می‌شود در قسمت‌های قبل با تاریخچه چلنیوم آشنا شدیم از این متریال به‌عنوان لبه کار در جهت ساخت حروف برجسته استفاده می‌شود. در واقع منظور از لبه کار در حروف چنلیوم همان برجسته‌کاری حروف می‌باشد رول چلنیوم در انواع و با رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسند.

رول‌های چنلیوم دارای ضخامت‌های مختلفی هستند که معمولاً از 0.3 تا 0.5 به بازار عرضه می‌شوند و البته هر چه رول‌ها ضخامت بیشتری داشته باشند این ماده ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

همچنین نکته مهم دیگری که بر کیفیت و دوام رول چنلیوم تأثیر خواهد گذاشت، فرایندی به نام آنودایز است که طی آن کارخانه‌ها سازنده رول آلومینیوم را در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی مقاوم می‌کنند.

2.پلکسی‌ گلاس غرب تهران
پلکسی گلاس غرب تهران

ورق پلکسی یا شیشه اکریلیک نوعی پلاستیک است که در سه نوع مختلف تولید می‌شود و عبارت‌اند از ورق پلکسی رنگی، پلکسی شفاف و پلکسی آینه‌ای که هرکدام کاربردهای متفاوتی در حرفه تابلوسازی دارند. کاربردی‌ترین نوع ورق پلکسی برای ساخت تابلو ورق‌های رنگی است که برای ساخت انواع حروف برجسته از آن استفاده می‌شود.

پلکسی‌گلاس یکی از مواد اصلی مورداستفاده در تولید حروف برجسته چلنیوم است.

پلکسی‌های رنگی این قابلیت را دارند که نور را از خود عبور دهند، اما اجسام پشت آن‌ها واضح نخواهند بود این مورد سبب شده تا تابلو سازان با اضافه‌کردن لامپ‌های مخصوص در پشت این ورق‌ها نورپردازی و جلوه زیبایی به کار بدهند.

 

3.SMD و PVC
لامپ SMD
امروزه لامپ‌های اس ام دی  به اشکال مختلف در بازار الکترونیک موجود و به فروش می‌رسند که یکی از آنها بلوک اس ام دی است. SMDهای بلوکی برای نورپردازی در تولید پنل‌های چلنیومی مورداستفاده قرار می‌گیرند که در برندها و رنگ‌های مختلف موجود می‌باشد امروزه از انواع ضد آب لامپ‌های SMD  برای تولید تابلوهای چلنیوم استفاده می‌شود.

امروزه نوع جدیدی از SMD به نام بلوک اس ام دی لنز دار وارد عرصه تولید تابلوهای تبلیغاتی شده است که شدت نور بالایی دارند استفاده از آنها در حروف چلنیوم، نورپردازی این حروف را می‌توان به بهترین شکل ممکن انجام داد.

ورق PVC تابلو سازی
در مورد پی‌وی‌سی باید گفت که PVC نوعی پلاستیک کاربردی است که امروزه در صنایع زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرد که یکی از آنها صنعت تابلوسازی است. پی‌وی‌سی یا پلی‌وینیل‌کلراید که مخفف کلمه Polyvinyl chloride در انگلیسی است، در حال حاضر به دلیل قیمت مناسب و کاربرد مفید یکی از مهم‌ترین مواد در پتروشیمی است.

ارتباط بین PVC و SMD در تولید پانل‌های چلنیومی نیز با قراردادن SMD مرتبط است. لازم به ذکر است پس از ساخت پانل چلنیوم ورق‌های پی‌وی‌سی مطابق با حروف ساخته شده برش داده شده و در نهایت SMDها مونتاژ و روی پی‌وی‌سی سیم‌کشی می‌شوند.

 

4.منبع تغذیه
منبع تغذیه تابلو چلنیوم
همان‌طور که گفتیم پنل چلنیوم با استفاده از SMDهای بلوکی به قابلیت نورپردازی را دارد. اما نکته‌ای که در مورد روشنایی حروف چنلیوم باید به آن اشاره کرد ولتاژ موردنیاز SMD است. SMDهای بلوکی معمولاً برای روشنایی به برق 12 ولتی نیاز دارند که مطمئناً نیاز به تبدیل برق شهری 220 ولت به 12 ولت است این کار توسط منبع تغذیه انجام می‌شود.

روش ساخت و اجرای تابلو چلنیوم غرب تهران

در ساخت تابلو چلنیوم از دو روش استفاده می‌شود. روش دستی و روش ماشینی. در روش دستی افراد هنرمند و حرفه‌ای با برش‌های ظریف و هنرمندانه اقدام به قطعه‌بندی چلنیوم و ترکیب آن با قطعات گلکسی و … اقدام به ساخت تابلوها می‌نمایند. در روش دوم به کمک دستگاه‌های مخصوص حروف و شکل‌ها را بریده و در کنار هم قرار داده می‌شود.

روش دستی در بازار جذابیت بیشتری دارد زیرا تمامی مراحل زیر نظر استاد کاران انجام می‌شود اما هزینه‌های آن نسبت به روش دوم بسیار بیشتر است.

ابتدا باید تابلو موردنظر در برنامه Curl Draw طراحی و فونت، اندازه یا ضخامت آن مشخص شود، سپس طرح موردنظر بر روی صفحه پلکسی که با رنگ موردنظر به‌وسیله دستگاه برش لیزری مخصوص لیزر شود.

پس از برش طرح موردنظر توسط دستگاه لیزر. نوبت چسباندن لبه چلنیوم به پلکسی است. در تابلوسازی‌هایی که از دستگاه چلنیوم ساز استفاده می‌شود مراحل خم کردن، قوس دادن انحنا و … لبه چلنیوم توسط دستگاه کامپیوتری طبق فایل طراحی انجام می‌شود که معمولاً به دلیل عدم سازگاری این دستگاه‌ها با حرف فارسی دارای مشکلات فراوانی هستند بااین‌حال یک صنعتگر ماهر می‌تواند بادقت بسیار زیادی و با دست هنر خود را آن را بسازد و با چسب 1 2 3 و اسپری لبه چلنیوم را به پلکسی بچسباند.

بعد از تولید حروف چلنیوم نوبت به زیرسازی این حروف می‌رسد برای این منظور از ورق‌های پی‌وی‌سی به ضخامت‌های 8 و 10 میلی‌متر استفاده می‌شود که ابعاد این ورق 120*240 سانتی‌متر می‌باشد این ورق‌ها ضد آب، آفتاب، گرما و سرما می‌باشد و شکل خود را از دست نمی‌دهد به همین دلیل در زیرسازی حروف چلنیوم بسیار مفید هستند. حروف چلنیوم ساخته شده را روی ورق پی‌وی‌سی قرار می‌دهند و دور آن را خط کشیده و برش می‌زنند. سپس لامپ‌های SMD روی زیرساز یا ورق پی‌وی‌سی چسبانده می‌شود و در نهایت در محل موردنظر نصب می‌شود.

مزیت‌های انتخاب تابلو چلنیوم غرب تهران
مقاومت بالای تابلوهای چلنیوم در برابر هوای سردوگرم و همچنین نور خورشید
به دلیل وجود نوار اسفنجی، مانع ورود گردوغبار و قطرات باران به داخل حروف می‌شود
جلب‌توجه مشتری در بین چندین فروشگاه
طول عمر بالای تابلوهای چلنیوم
به دلیل ساختار ویژه در صورت استفاده از لامپ برای نورپردازی، نور به‌صورت یکنواخت در آن پخش می‌شود.
به دلیل امکان نورپردازی در تابلوهای چلنیوم استفاده 24 ساعته از این نوع تابلوها برای جذب مشتریان امکان‌پذیر است.
قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه بودن تابلوهای چلنیوم نسبت به سایر تابلوهای حروف برجسته
باتوجه‌به قیمت مناسب و دردسترس‌بودن مواد اولیه، این تابلو جزو تابلوهای ارزان‌قیمت و اقتصادی می‌باشد.
کاربردهای تابلو چلنیوم
تابلوها سر درب رستوران‌ها
سر درب ساختمان‌های پزشکی یا ساختمان‌های فنی و مهندسی و شرکت‌ها
نام ساختمان‌ها و پاساژها
کافه‌ها
تابلوهای علامت‌گذاری میدان و المان‌های مخصوص شهری مانند نام شهرها و یا تبریک و تسلیت مناسبت‌ها
سر درب مغازه‌های اصناف مختلف
و …
عوامل مؤثر بر قیمت تابلو چلنیوم
ابعاد تابلو
پیچیدگی و سادگی
اندازه فونت

 

حال که با تابلو چلنیوم و انواع آن آشنا شدیم بهتر است به یکی از سؤالات مهم در مورد این نوع حروف برجسته یعنی قیمت تابلو چلنیوم بپردازیم.

قیمت تمام شده تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی به روش‌های مختلفی مشخص می‌شود.

معمولاً شامل قیمت‌گذاری بر حسب مترمربع و متر محیط کار می‌باشد و بر حسب متر اندازه‌گیری می‌شود.

منظور از محیط در قیمت‌گذاری ، اندازه‌گیری محیط حروف ساخته شده است ، در واقع دورتادور حروف اندازه گرفته می‌شود این مورد در سایر حروف برجسته نیز انجام می‌شود.

همان‌طور که قبلاً  گفته شد،  تابلو چلنیوم را می‌توان از مواد مختلفی تهیه کرد که مطمئناً می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت داشته باشد.

به‌عنوان‌مثال لبه‌های چنلیوم در انواع و برندهای مختلفی تولید می‌شود که هرکدام از نظر کیفیت و ظاهر متفاوت هستند که می‌تواند ساده یا دایکاتور باشد که استفاده از آن می‌تواند بر قیمت تمام شده حروف تولید شده تأثیر بگذارد.

یکی دیگر از مواردی که قیمت پنل چلنیوم را تغییر خواهد داد، استفاده از پلکسی در آن است. به‌عنوان‌مثال حروف برجسته پلکسی دوبل قیمت بالاتری نسبت به حروف ساده خواهند داشت.

از جمله موارد دیگری که در قیمت‌گذاری برد چلنیوم باید به آن اشاره کرد، نوع SMD استفاده شده، رنگ لبه چلنیوم و ترکیب چلنیوم با حروف برجسته با جنس‌های دیگر می‌باشد.

در نهایت نیز قیمت تمام شده تابلو چلنیوم به‌صورت متری محاسبه خواهد شد.

تابلو چلنیوم در غرب تهران

قیمت تابلو در غرب تهران

تابلو ارزان در غرب تهران

نصب تابلو فلکسی در غرب تهران

تعمیر تابلو  در غرب تهران

اجرا تابلو در غرب تهران

فروش تابلو در غرب تهران

ساخت تابلو در غرب تهران

سفارش اینترنتی تابلو در غرب تهران

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور پیام اول
ایمیل
تلفن
02144071995
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1401/11/25
موقعیت
تهران
آدرس
غرب تهران
مشاهده تمام آگهی های اپراتور پیام اول

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول)

در مورد: تابلو چلنیوم در غرب تهران


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی تابلو چلنیوم در غرب تهران

Captcha image

آخرین آگهی های چاپ و تبلیغات
1402/09/01
سالنامه نوبت دهی پزشکی در تهران
1

سالنامه نوبت دهی پزشکی در تهران

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-77614568

1402/09/01
دفتر نوبت دهی مطب در تهران
1

دفتر نوبت دهی مطب در تهران , 77614419 , 77614568

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-77614568

1399/12/18
سررسید نوبت دهی پزشکان
1

سررسید نوبت دهی پزشکان , 77614419 , 77614568

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-77614568

1400/01/21
فروشگاه اینترنتی کتاب کودک و نوجوان در شهرک غرب
1

فروشگاه اینترنتی کتاب کودک و نوجوان در شهرک غرب,09122761347-88372075

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02188372075

1400/01/21
فروشگاه محصولات آموزشی در غرب تهران
1

فروشگاه محصولات آموزشی در غرب تهران,انتشارات عصر اندیشه09122761347-88372075

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02188372075

1397/09/25
تابلوساز چاپ پارسه,طراحی و چاپ در بلوار امیرکبیر
1

تابلوساز چاپ پارسه,طراحی و چاپ در بلوار امیرکبیر 02144755055-09123766635

اپراتور پیام اول 32 / تلفن: 02144755055

1400/08/25
چاپ و تبلیغات در دهکده المپیک
1

چاپ و تبلیغات در دهکده المپیک,چاپ دیچیتال پارسه 44755055-44755056-09123766635

اپراتور پیام اول 32 / تلفن: 02144755055

1397/05/01
خدمات چاپ در بلوار کاج,منطقه22
1

چاپ بنر، کاغذ دیواری، استیکر، مش ،44755055-44755056-09123766635چاپ تابلو بوم نقاشی ،میکس مدیا در محله بلوار کاج , منطقه 22

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02144755055

1400/05/18
مرکز ساخت تابلو چلنیوم تابلوسازی تابلو تبلیغاتی
1

مرکز ساخت تابلو چلنیوم تابلوسازی تابلو تبلیغاتی,اگر به دنبال مرکز ساخت تابلو چلنیوم در تهران هستید ما به شما تابلوسازی اندیشه آفتاب را پیشنهاد می کنیم که تمامی خدمات خود را به بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد

تابلوسازی اندیشه آفتاب / تلفن: 02177641477 

1400/10/12
تابلوسازی در جنوب تهران
1

تابلوسازی در جنوب تهران⁦09359459160⁩

اپراتور پیام اول / تلفن: ⁦09359459160⁩