املاک :: ویلا

خرید ویلا در مازندران تنکابن قلعه گردن

خرید ویلا در مازندران تنکابن قلعه گردن
  • تاریخ ثبت: 1401/09/25
  • بازدید: 570 بار

خرید ویلا در مازندران تنکابن قلعه گردن

 

 

خرید و فروش زمین و ویلا در تنکابن قلعه گردن دوهزار

 

ویلا سازی در تنکابن دو هزار

 

خرید ویلا در تنکابن جاده دو هزار

 

شماره تماس : 

۰۹۱۲۱۳۲۳۷۵۲-۰۱۱۴۴۴۶۱۸۹۲

ویژگی‌های مشاور املاک حرفه‌ای و خوب
موفقیت در هر کسب و کاری براساس شرایط و موقعیت کاری مختص خود نیازمند رعایت یک سری اصول و ویژگی هایی است که به منجر به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده می گردد. چند ویژگی مهم که توجه و رعایت آنان می تواند در جهت کسب موفقیت و خوشنامی در حوزه فعالیت آژانس املاک می شود را بخوانید.

صداقت را رعایت کنید
اولین ویژگی یک مشاور املاک حرفه‌ای و کاردرست رعایت صداقت است. صرف نظر از سایر مسائلی که ممکن است در این فعالیت رخ دهد، مشاور املاک باید با کمال صداقت فروشنده و خریدار/ موجر و مستاجر را به هم وصل نماید. به عبارت دیگر، باید تمام نکات پیرامون ملک مورد معامله را که در تصمیم گیری افراد موثر است را بیان نماید و از پنهان کردن حقیقت ممانعت کند زیرا ممکن است منجر به تحمیل ضرر و زیان گردد.

عادل باشید
ویژگی مهم دیگری که برای مشاور املاک می توان در نظر گرفت، رعایت اعتدال می باشد. مشاور باید بی طرف بوده و معامله را به نحوی مدیریت نماید که به نفع هر دو طرف باشد و بی عدالتی در حق یکی از طرفین صورت نگیرد.

امانت داری کنید
ویژگی مهم بعدی، حفظ امانت و عدم سو استفاده از اطمینان طرفین است. در بسیاری از موارد، برخی از فروشندگان ملک یا موجران جهت سهولت کار اجازه رفت و آمد به ملک مورد نظر را به مشاوران بدهند و یا برخی اوقات، کلید واحد را در اختیار بنگاه‌های معاملاتی قرار می دهند. در این مواقع، مشاور املاک با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای باید از امانت سپرده شده حفاظت نموده و از اعتماد و اطمینان طرفین سو استفاده نکند.

شنونده خوبی باشید
برای کسب اعتماد مشتری ابتدا باید تمام سخنان و صحبت‌های وی را بشنوید. مشتری باید شما را به عنوان مشاور بپذیرد بدین منظور نیز، تفکرات و احساسات خود را با شما در میان می‌گذارد. تلاش کنید تا صحبت‌های وی را بشنوید و شنونده بهتری باشید. با آگاهی از تفکرات مشتری می توان مشاوره بهتری ارائه نمود. نظرات وی در رابطه با بازار مسکن و شکایات و گله‌های وی را پذیرا باشید، سپس راه‌ حل های مناسب ارائه دهید.

در نظر داشته باشید مشتری چاپلوسی و تملق را متوجه شده و اعتماد خود نسبت به شما را از دست می دهد. به جای آن باید دلسوزی را نشان داده و اطمینان خاطر دهید که آنان را به سمت یک معامله موفقیت آمیز هدایت می کنید.

 

ویژگی های مشاور املاک

 

تفاوتی میان مشتریان قائل نباشید
کلیه مراجعه کنندگان به شما به عنوان یک مشتری بالقوه محسوب می‌شوند. تفاوت ندارد که مشتری شما متعلق به کدام شهر، قومیت، نژاد باشد، هریک باید از شانس یکسان برخوردار بوده و در دریافت خدمات خللی وارد نگردد.

پیشنهادهای متفاوت داشته باشید
یک مشاور املاک موفق در مواجه با مشتریان تنها به یک مورد اکتفا نمی کند و سعی دارد تا با مجموعه مختلفی از پیشنهادات در برابر مشتری حضور داشته باشد. املاک مختلف با قیمت های متفاوت ارائه کنید.

فن بیان خود را تقویت کنید
یکی از مهم ترین ویژگی های یک مشاور املاک خوب، دارا بودن قدرت بیان قوی است. تلاش کنید تا اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید، روی فنون تقویت بیان تمرکز کنید و زبان بدن مناسب را یاد بگیرید تا ارتباط موثرتری با مخاطب برقرار نمایید.

بیش از اندازه رک نباشید
یک مثال بارز برای این ویژگی عنوان کنیم. در نظر بگیرید، مشتری ملکی در نظر دارد که مطابق با بودجه وی نیست. در همان ابتدای صحبت نباید تلاش کنید تا ملک درخواستی با بودجه در اختیار فرد مطابقت ندارد. می توانید با ذکر مثال هایی که اگاهی مراجعه کننده را بیشتر می کند، وی را مطلع سازید.

اجازه فکر و تصمیم گیری به مشتریان را بدهید
صحبت‌های پی در پی، بدون اجازه فرصت برای طرف مقابل سردرگم کننده است و در نهایت منجر به نارضایتی مراجعه کننده می گردد. پس از اتمام صحبت و ذکر نکات ضروری و مهم تاثیرگذار در تصمیم گیری، اجازه دهید تا در آرامش و سکوت فکر نمایند.

اطلاعات کافی درباره بازار مسکن داشته باشید
از جمله نکات مهمی که باید تمام مشاوران املاک به آن توجه داشته باشند، افزایش اطلاعات درباره بازار مسکن بویژه در منطقه محل فعالیت است. باید با تمام مناطق ناحیه آشنایی داشته و موقعیت های مناسب را شناسایی نمایید تا بتوانید توضیحات کامل و راهنمایی مناسب ارائه کنید.

 

خرید ویلا در مازندران تنکابن قلعه گردن

 

 

خرید و فروش زمین و ویلا در تنکابن قلعه گردن دوهزار

 

ویلا سازی در تنکابن دو هزار

 

خرید ویلا در تنکابن جاده دو هزار

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    


ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول)

ارسال نظر برای آگهی خرید ویلا در مازندران تنکابن قلعه گردن

Captcha image

آخرین آگهی های ویلا

عبارات کلیدی