لوازم :: لوازم اداری

دستگاه حضور و غیاب uf100 زمان پرداز zktco

دستگاه حضور و غیاب uf100 زمان پرداز zktco
  • تاریخ ثبت: 1399/08/28
  • بازدید: 292 بار

مشخصات دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر ا نگشت و کارت بدون تماس ZUF100
دستگاه حضور و غیاب ZUF100 یکی از جدیدترین و کامل ترین دستگاه های حضور و غیاب می باشد که قابلیت ثبت تردد برای پرسنل و کارکنان را از طریق چهره، اثر انگشت، کارت و رمز عبور فراهم می کند.
این دستگاه دارای ظرفیت ‌های منحصر به فرد شامل ظرفیت ثبت ۵۰۰ چهره، ۱۰۰۰ اثر انگشت، ۱۰۰۰ کارت و همچنین ظرفیت ذخیره ۸۰٫۰۰۰ تردد می‌باشد و قادر است چهره افراد را در محیط های کم نور نیز با سرعت بالا تشخیص دهد.
سنسور اثر انگشت تعبیه شده در این دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره ZUF100 از نوع سنسور نوری ضدخش است و دارای سرعت شناسایی بالایی است، به این صورت که در کمتر از ۰٫۵ ثانیه ترددها را ثبت و ذخیره می نماید. همچنین سنسور دوربین این مدل از دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز کمترین میزان خطا را دارد و بعد از هر تردد عکس شخص را روی صفحه نمایش دستگاه نشان می دهد.
دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره ZUF100 از نمایشگر رنگی ۲٫۸ اینچی با منوی فارسی برخوردار است و قابلیت نمایش عکس پرسنل را نیز دارد. همچنین این دستگاه دارای سخنگوی فارسی است و از سیستم عامل لینوکس بهره مند شده است.
راه های ارتباطی بین دستگاه ZUF100 و کامپیوتری که نرم افزار حضور و غیاب بر روی آن نصب می شود از طریق USB و شبکه می باشد و همین ویژگی موجب شده تا شما به راحتی و در هر مکانی بدون نیاز به کابل کشی تخلیه اطلاعات خود را انجام دهید.

   

قیمت : 39.500.000 ریال

ارسال پیام به آگهی دهنده (زمان پرداز )

ارسال نظر برای آگهی دستگاه حضور و غیاب uf100 زمان پرداز zktco

Captcha image

آخرین آگهی های لوازم اداری