کامپیوتر :: طراحی صفحات وب

طراحي حرفه ايي سايت، خدمات سئو و بك لينك-گروه تبليغات آينده

طراحي حرفه ايي سايت، خدمات سئو و بك لينك-گروه تبليغات آينده
  • تاریخ ثبت: 1395/12/29
  • بازدید: 519 بار

طراحي وب سايت
با پيشرفت تكنولوژي و فراگير شدن اينترنت در بين تمامي اقشار جامعه، بستر و بازارهاي جديدي براي گسترش كار افراد و بيزينس شركت‌ها فراهم شده است. يكي از بهترين و كارآمدترين اين بسترها، وب‌سايت‌ اختصاصي هر شركت يا سازمان است كه مي‌توان به كمك آن و تنها با صرف چند دقيقه، كاربران را با خدمات يا محصولات هر بيزينس آشنا كرد.
از ميان تمامي راه‌هاي بازاريابي اينترنتي، داشتن يك وب‌سايت مناسب بهترين راه براي آشنا كردن بازديدكنندگان با توانايي‌هاي شماست؛ زيرا شما از اين طريق مي‌توانيد با قرار دادن اطلاعات، تصاوير و توضيحات تكميلي درباره تمامي محصولات يا خدمات‌‌تان در صفحات مختلف وب‌سايت، بازديدكنندگان را ۲۴ ساعته و در تمامي ايام هفته با ويژگي‌ها و نقاط قوت بيزينس خود آشنا كرده، و آنها را در تصميم‌گيري و انتخاب سريع‌ ياري كنيد. 
پس اگر بتوانيد وب‌سايت مناسبي داشته باشيد كه مشتريان بالقوه در هر زمان كه بخواهند با بررسي مطالب و جستجو در آن هرچه بيشتر از مزاياي خدمات و محصولات شما باخبر شوند، به زودي بازار جديدي از مشتريان بالفعل از اقصا نقاط كشور خواهيد داشت.
بك‌لينك (Back Link) 
بك‌لينك به لينك‌هايي گفته مي‌شود كه براي معرفي بيشتر و افزايش اعتبار يك سايت، از سايت يا صفحات ديگر به آن داده شود. در طراحي سايت بحث بك‌لينك به دنبال سئو از مهمترين دغدغه‌ها در دنياي اينترنت حساب شده، و روش مناسبي براي بازاريابي اينترنتي در مبحث تجارت الكترونيك محسوب مي‌شود. در اصل بك‌لينك‌ها موجب انتقال كاربرهاي مفيد از يك سايت پر بازديدتر به سايت مد نظر مي‌شوند و علاوه بر شناسانده شدن يك سايت يا بيزينس خاص به بازديدكنندگان سايتي ديگر، باعث ورود بخشي از كاربران علاقمند آن سايت پربازديد به تجارت يا خدمات شما، به وب‌سايت شما و از آن طريق بهبود سئو و رتبه گوگل سايت شما مي‌شوند. اهميت بك‌لينك‌ها زماني بيشتر مشخص مي‌شود كه بدانيد تنها سايت‌هايي در گوگل رتبه بهتري كسب مي‌كنند كه بك لينك طبيعي زيادي دارند و به صورت مداوم محتواي جديد و منظم توليد كرده و در سايت قرار مي‌دهند. 
سئو 
به مجموعه فعاليت‌هاي تخصصي كه بر روي يك وب‌سايت صورت مي‌گيرد تا آن وب‌سايت در نيتجه موتورهاي جستجو در رتبه بالاتري قرار گيرد، بهينه‌سازي وب‌سايت يا به اصطلاح سئو مي‌گويند. نتيجه يك سئوي موفق افزايش رتبه يا رنكينگ وب‌سايت و همچنين افزايش بازديدكنندگان از سايت و ترافيك بيشتر آن خواهد بود. به زبان ساده اگر شما مي‌خواهيد مشتريان‌تان با جستجوي كلمات كليدي بيزينس شما در گوگل، در لينك‌هاي ابتدايي صفحه اول سايت شما را ببينند، مي‌بايست به سراغ متخصصين سئو رفته و بدين ترتيب رتبه وب‌سايت‌تان را ارتقا ببخشيد.
موقعيت بالاي يك وب‌سايت در صفحه اول باعث بهتر و بيشتر ديده شدن آن توسط كاربران گوگل مي‌شود. مطمئنا وب‌سايت‌هايي كه در صفحه اول گوگل قرارگرفته‌اند نسبت به وب‌سايت‌هايي كه در صفحات بعد قرار دارند از شانس بالاتري براي ديده شدن برخوردارند. وب‌سايت‌هايي كه در صفحات دوم و سوم هستند تنها گاهي اوقات ديده مي‌شوند و وب‌سايت‌هاي قرار گرفته در صفحات چهارم به بعد احتمال ديده شدنشان بسيار كمتر است. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد طبق آمار و ارقام، 80% كساني كه وارد وب‌سايت شما مي‌شوند از طريق نتايج جستجو در صفحات اول و تنها 20% از بازديدكنندگان ازديگر صفحات مي‌باشند. درحقيقت براي داشتن وب‌سايتي پر بازديد و پر مخاطب، هدف شما بايد بالا آمدن آن در ميان سه رتبه برتر و سه لينك اول گوگل باشد.

   

قیمت : توافقی

مشخصات آگهی دهنده

نام
گروه آینده
ایمیل
تلفن
66178160
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1395/12/29
موقعیت
تهران
آدرس
تهران-نواب -خیابان امام خمینی
مشاهده تمام آگهی های گروه آینده

ارسال پیام به آگهی دهنده (گروه آینده)

در مورد: طراحي حرفه ايي سايت، خدمات سئو و بك لينك-گروه تبليغات آينده


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی طراحي حرفه ايي سايت، خدمات سئو و بك لينك-گروه تبليغات آينده

Captcha image

آخرین آگهی های طراحی صفحات وب
1402/08/20
طراحی سایت در کمترین زمان با بالاترین کیفیت

سود خود را با طراحی یک وب سایت با کیفیت چند برابر کنید.

طراحی سایت دارکوب ، احمد بالوی پور / تلفن: --

1400/02/09
شرکت طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو سایت، آموزش اینستاگرام، انجام تبلیغات اینترنتی، مشاوره تبلیغات گوگلی و...

آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما / تلفن: ---

1400/02/09
بهترین شرکت سئو سایت حرفه‌ای

سئو سایت اصولی و درست همچنین باعث شناخته شدن برندینگ شما میشود

آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما / تلفن: --

1400/02/08
باکیفیت ترین طراحی سایت

اگر شما هم به دنبال تبلیغات اینترنتی در اصفهان هستید اما تخصص کافی و یا زملان ندارید میتوانید این کار را به آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما بسپارید

آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما / تلفن: --

1400/02/09
آموزش اینستاگرام در اصفهان

خدمات آموزش اینستاگرام به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در اصفهان

آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما / تلفن: --

1402/01/06

1401/08/07
برنامه نویسی و طراحی وبسایت

تک پردازان / تلفن: --

1400/09/21
سئو و بهینه سازی سایت در کرج

شرکت کامیار وب / تلفن: --

1400/09/21
برطرف کردن اشکالات سایتهای وردپرسی

شرکت کامیار وب / تلفن: --

1400/09/21
طراحی سایت فروشگاهی در کرج

شرکت کامیار وب / تلفن: --