کامپیوتر :: طراحی صفحات وب

طراحی سایت های بهینه سازی شده و کم هزینه دارکوب

طراحی سایت های بهینه سازی شده و کم هزینه دارکوب
  • تاریخ ثبت: 1398/08/08
  • بازدید: 444 بار

طراحی سایت های بهینه سازی شده و کم هزینه دارکوب

 

قالب وب سایت
پس از انتخاب قالب و اعلام به دارکوب عملیات طراحی وب سایت آغاز می گردد که معمولا بین سه الی چهار روز کاری ساختار اولیه وب سایت آماده می گردد. http://sitedesign.joomir.com پس از آماده سازی وب سایت کارفرما می بایست برای آموزش پنل کاربری و تبادل نظر در دفتر دارکوب حاضر گردد تا کنترل پانل وب سایت آموزش داده شود و در صورت نیاز تغییرات لازم را بر روی وب سایت اعلام نمایید تا توسط تیم دارکوب انجام گردد.
قالب های موجود در فروشگاه قالب دارکوب معمولا دارای نسخه موبایلی وب سایت می باشند و طرح قالب ها به صورت ریسپانسیو بوده و برای ریسپانسیو بودن قالب ها هزینه جداگانه می بایست پرداخت گردد.
https://www.istgah.com/fireview/kid_133/1565932.html
سایت ها معمولا در پلان اولیه دارکوب توسط سیستم های مدیریت محتوای جوملا و وردپرس پیاده سازی می گردند http://sitedar.com که این دو سیستم مدیریت محتوا جزو قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوای موجود هستند که دارای قابلیت های فراوانی هستند که در زیر به آن ها اشاره می نماییم
امکانات کنترل پانل پلان اولیه طراحی وب سایت
قابلیت تغییر قالب سایت که باعث می گردد در آینده در صورتی که نیاز به تغییر قالب وب سایت باشد نیاز به طراحی مجدد وب سایت نباشد و تغییر ظاهر وب سایت تنها از طریق تغییر قالب وب سایت آن هم با هزینه اندک ممکن باشد.
سیستم مدیریت کاربران وب سایت و سطح دسترسی که این امکان را می دهد که در سایت گروه کاربران مختلفی داشته باشیم و مطالب خاصی را برای گروه کاربری خاص قابل نمایش و ویرایش معین نماییم.http://darkoob.co.ir
سیستم ارسال ایمیل گروهی به کاربران که از طریق این بخش می توانیم اخبار و رویدادهای شرکت را به اطلاع کاربران وب سایت برسانیم که به این بخش در اصطلاح "خبرنامه" گفته می شود.
سیستم ایجاد منوهای وب سایت که امکان مدیریت منوها و زیرمنوها را می دهد. این بخش امکان مدیریت چندین گروه منو و زیر منو در انواع مختلف را می دهد.

   

قیمت : 1000000

ارسال پیام به آگهی دهنده (آروین کارن)

ارسال نظر برای آگهی طراحی سایت های بهینه سازی شده و کم هزینه دارکوب

Captcha image

آخرین آگهی های طراحی صفحات وب