لوازم :: صوتی و تصویری

فروشگاه پانوراما ۲, فروش دوربین و لوازم جانبی در ونک,فروش دوربین و لوازم جانبی در مجتمع کامپیوتر پایتخت

فروشگاه پانوراما ۲, فروش دوربین و لوازم جانبی در ونک,فروش دوربین و لوازم جانبی در مجتمع کامپیوتر پایتخت
  • تاریخ ثبت: 1397/10/25
  • بازدید: 419 بار

فروشگاه پانوراما ۲, فروش دوربین و لوازم جانبی در ونک,فروش دوربین و لوازم جانبی در مجتمع کامپیوتر پایتخت

 

 

فروشگاه پانوراما ۲

فروش دوربین و لوازم جانبی

 

1- انواع دوربین های عکاسی

 دوربین های DSLR 

این نوع دوربین ها دارای اندازه بزرگتر و سنگین تر از سایر دوربین ها هستند و لنز این نوع دوربین ها قابل تعویض است. این نوع دوربین ها قیمت بیشتری نیز نسبت به انواع دیگر دارند. این نوع دوربین به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد، بیشتر مناسب افراد حرفه ای است. دوربین های DSLR دارای کنترل دستی هستند و امکان شخصی سازی تنظیمات را برای کاربران فراهم می کنند. اکثر دوربین های این دسته هم دارای منظره یاب و هم صفحه نمایش LCD هستند.

 دوربین های کامپکت (Compact)

این نوع دوربین معمولا کوچک و سبک هستند و لنز آنها برخلاف دوربین های DSLR، قابل جداسازی و تعویض نیست. بیشترین کاربرد دوربین های کامپکت، عکاسی ساده و غیر حرفه ای است و برای همین دلیل هم طراحی و تولید شده اند و معمولا دارای تنظیمات از پیش تعیین شده در نوردهی و ... هستند. این نوع دوربین ها نسبت به DSLR دارای قیمت کمتری هستند و تقریبا تمام دوربین های کامپکت، دارای نمایشگر LCD هستند.

مهمترین و اصلی ترین مزیت دوربین های DSLR نسبت به دوربین های Compact یا دوربین های دیجیتال اتوماتیک این است که دارای لنز قابل جدا شدن و همچنین کنترل دستی هستند. این دو مزیت به کاربر اجازه می دهند وسعت تصویر، کیفیت و نور عکس، برجسته کردن سوژه و سایر افکت ها را به راحتی انتخاب کنند.

2- کیفیت تصاویر (Resolution)
واحد کیفیت تصاویر دوربین، مگاپیکسل است. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب و خرید دوربین عکاسی، کیفیت تصاویر ثبت شده است. ضمنا کیفیت ثبت تصاویر بر قیمت دوربین نیز تاثیر زیادی دارد. امروزه کیفیت دوربین های عکاسی رایج در بازار از 10 تا حدود 30 مگاپیکسل است که می توانید برحسب نیاز خود، یک دوربین با کیفیت مناسب را تهیه کنید.

3- زوم یا بزرگنمایی (Zoom)
میزان بزرگنمایی قابلیتی است که در اکثر دوربین های عکاسی وجود دارد. به وسیله این ویژگی شما می توانید بدون تغییر فاصله دوربین، سوژه مورد نظر خود را بزرگنمایی کنید تا عکس های بهتری با توجه فاصله آنها بگیرید. میزان زوم به صورت یک عدد در کنار X بیان می شود. به عنوان مثال زوم X10 به شما امکان بزرگنمایی تصاویر تا 10 برابر را می دهد. روش دیگر نشان دادن میزان توانایی زوم به صورت 10:1 است که در اینجا نیز همان زوم 10 برابر مد نظر است. زوم می تواند زوم دیجیتال و یا زوم اپتیکال باشد. در زوم دیجیتال، دوربین تنها قسمت مورد نظر که روی آن زوم شده را نگه می دارد و سایر قسمت ها را حذف می کند، در واقع تنها کاری که انجام می شود برش دادن بخشی از تصویر است که با کاهش کیفیت تصویر همراه است. در زوم اپتیکال، عدسی های دوربین جابه جا می شوند که در تصویر تغییر کیفیتی رخ نمی نمی دهد. در زوم اپتیکال ، عدسی ها بین محدوده مشخصی جابه جا می شوند که معمولا این محدوده در مشخصات دوربین بیان می شود.

4- دیافراگم (Aperture)
میزان نوری که به گیرنده نوری دوربین می رسد توسط دیافراگم تنظیم می شود. به عبارت بهتر هرچه دیافراگم بازتر باشد (عدد کمتری داشت)، میزان نور بیشتری به بخش گیرنده نوری می رسد. عدد دیافراگم را به صورت f/2.5 نشان می دهند که ممکن است به جای 2.5 هر عدد دیگری قرار بگیرد. هر چه این عدد کوچکتر باشد دیافراگم عریض تر است و در نتیجه نور بیشتری وارد سنسور می شود. در واقع دیافراگم با مقدار f/2.8 از دیافراگم با مقدار f/29 بزرگ تر است. در نظر داشته باشید هر چه عدد دیافراگم بزرگتر باشد، کیفیت عمق تصویر کاهش پیدا می کند.

یکی دیگر از وظایف دیافراگم کنترل عمق تصویر است. اگر قصد دارید از یک منظره عکس بگیرید باید میزان دیافراگم را تا حد ممکن کم کنید. یعنی F را تا حد ممکن روی عدد بزرگی مثلا f/22 تنظیم کنید. به این ترتیب دوربین برروی کل منظره فوکوس می کند ولی اگر قصد دارید از چهره یا شی خاصی عکس بگیرید و آن شی یا چهره را از زمینه جدا کنید و در واقع به تصویر عمق بدهید، می بایست دیافراگم را روی عدد کوچکی مانند 2.8 تنظیم کنید.

5- ایزو (ISO)
حساسیت سنسور یا ISO توانایی دوربین برای گرفتن عکس های بهتر در نور کم است. ایزو دوربین را قادر می سازد تا در نور کم هم عکس بگیرد. هرچه میزان ایزو بالاتر باشد، حساسیت دوربین بالاتر است و در نتیجه قادر است در نور کم عکس های واضح تری بگیرد. با تنظیم دقیق ایزو در نور های کم، عملکرد دیافراگم و سرعت شاتر هماهنگ تر خواهد شد و عکس بهتری خواهید داشت. البته این را هم در نظر داشته باشید که با بیش از حد زیاد کردن ایزو، موارد منفی مانند ایجاد نویز و تار شدگی در عکس ها قابل مشاهده خواهد بود. در کل تا زمانی که مجبور نیستید سعی کنید ایزو را روی عدد پایینی تنظیم کنید تا نویز کمتری در تصویر داشته باشید.

6- سرعت شاتر (Shutter Speed)
شاتر، دریچه ایی است که مانع ورود نور به دوربین و تابش آن به سنسور می شود زمانی که دکمه شاتر یا همان دکمه ایی که باعث عکس گرفتن می شود را فشار می دهید، دریچه شاتر باز و بسته شده و نور به سنسور می تابد و عکس گرفته می شود. در دوربین های SLR می توانید سرعت باز و بسته شدن شاتر را تنظیم کنید و به این ترتیب مدت زمان نور دهی را کنترل کنید. زمانی که  قصد دارید از یک تصویر متحرک مانند سوژه های ورزشی عکس بگیرید، سرعت شاتر را زیاد می کنید در این حالت نور کمتری نیز جذب سنسور می شود چون شاتر به سرعت باز و بسته شده است و در نتیجه تصویر کمی تاریک می شود. البته این موضوع به تنظیمات دیافراگم نیز بستگی دارد.

7- حافظه ذخیره سازی
در گذشته عکس هایی که با دوربین های عکاسی گرفته می شد بر روی نوارهای نگاتیو ثبت می شد و پس از طی فرآیندی به عکس های کاغذی تبدیل می شد. اما دوربین های امروزی عکس را بلافاصله پس از گرفتن به فایل های تصویری JPEG و یا دیگر فرمت ها تبدیل می کنند و شما در صورت تمایل می توانید آنها را با کیفیت مناسب چاپ کنید. اکثر دوربین های نسل جدید دارای حافظه داخلی هستند و می توانند عکس ها را در خود ذخیره کنند. همچنین امکان اضافه کردن کارت حافظه نیز در بسیاری از آنها وجود دارد. شما می توانید پس از ثبت تصاویر، با جدا کردن کارت حافظه یا اتصال دوربین با USB به رایانه به عکس های خود دسترسی پیدا کنید.

8- باتری
بیشتر دوربین های موجود در بازار دارای باتری داخلی و قابل شارژ هستند. اما تعداد بسیار کمی از آنها نیز وجود دارند که هنوز از باتری های قلمی AA استفاده می کنند. با شارژ دوربین خود می توانید به مدت چند ساعت به طور مداوم به عکس برداری بپردازید که این مدت عکسبرداری به ظرفیت باتری بر می گردد.

9- فلاش
فلاش قابلیتی است که در تمام دوربین ها وجود دارد. با توجه به اینکه گاهی نیاز به عکاسی در نور کم وجود دارد ، در هر دوربین یک LED تقریبا قوی قرار داده می شود که معمولا در لحظه عکسبرداری محیط را روشن می کنند تا عکسبرداری در محیطی با نور مناسب صورت گیرد.

10- حالت تنظیم خودکار
در بعضی از دوربین ها، تنظیم دیافراگم، سرعت شاتر و ISO به صورت خودکار از سوی دوربین تنظیم می شود که به گرفتن عکس بهتر کمک می کند.

11- سیستم لرزش گیر
این قابلیت، لرزش های دست شما را خنثی می کند و تصویری ثابت و و خالی از بخش های تار به شما تحویل می دهد.

اگر به عکاسی علاقه مند هستید و یا با توجه به شغلتان به یک دوربین مناسب نیازمندید، توصیه می شود موارد فوق را مد نظر قرار دهید تا دوربین با کیفیت، خوب و با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

 

اگر شما مالک آگهی فوق هستید درصورت نیاز به ویرایش، اضافه کردن مطلب و عکس همچنین ویژه کردن آگهی (جهت بازدید بیشتر آگهی) با شماره 44382380-021 خانم گرانمایه تماس حاصل نمایید.

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور پیام اول 1
ایمیل
تلفن
021-88793003
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1397/10/25
موقعیت
تهران
آدرس
خیابان ولیعصر٬ ابتدای میرداماد٬ مجتمع کامپیوتر پایتخت,همکف,واحد7
مشاهده تمام آگهی های اپراتور پیام اول 1

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول 1)

ارسال نظر برای آگهی فروشگاه پانوراما ۲, فروش دوربین و لوازم جانبی در ونک,فروش دوربین و لوازم جانبی در مجتمع کامپیوتر پایتخت

Captcha image

آخرین آگهی های صوتی و تصویری
1398/05/06
تعمیر یخچال در منطقه 22

 09124878537 -22822788  تعمیر یخچال در منطقه 22 ،خدمات فنی 115با بیش از 17سال سابقه کاری در منطقه 22 به همراه ضمانت نامه کتبی برای تعمیرات یخچال در منطقه 22 آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

بهار شجاعتی / تلفن: 02122822788 

1398/07/18
صندلی خونگیری برقی سه تکه با قابلیت تبدیل شدن به تخت

صندلی خونگیری برقی سه تکه با قابلیت تبدیل شدن به تخت

کیان طب سلامت / تلفن: 02166978143

1400/02/11
لوازم و تجهیزات جانبی موبایل لچکو

ارسال سفارش در لچکو با بسته بندی های کاملا بهداشتی و شیک انجام شده و شما در اسرع وقت گیرنده کالای خریداری شده خود خواهید بود. به علاوه پاسخگویی آنلاین دائمی در این وب سایت وجود داشته و کارشناسان، آماده ارائه راهنمایی های لازم خرید و خدمات پس از فروش هستند.

lechco / تلفن: --

1399/08/05
تلویزیون ال جی 65NANO80

تلویزیون ال جی 65NANO80 برند ال جی که این روزها غوغا کرده است، شامل مزیت های خاصی است که آن را از دیگر محصولات هم رده خود متمایز می کند. سعی کرده ایم در این مقاله به طور مفصل مزایا و معایب آن را شرح دهیم. تکنولوژی های به کار رفته در ساخت این تلویزیون، استفاده ازآن را برای کاربران خانگی محبوب کرده است.

بانه کمپانی / تلفن:

1398/10/15
رکوردر پاناسونیک WJ-NV200

رکوردر پاناسونیک WJ-NV200 

رضا احمدی / تلفن: 03132253598

1399/07/20
اجاره تلویزیون شهری منحنی و تخت ۴k،نمایشگرهای led در همه ابعاد

آرین تی وی اجاره دهنده تلویزیون های شهری منحنی و تخت 4k و نمایشگر های led در فضای باز و پوشیده در تمام ابعاد مخصوص جشنها ، سمینارها، نمایشگاه ها ، کنسرت ها ، سالن های ورزشی در تمام نقاط ایران

مهدی مولایی / تلفن:

1399/07/09
فروش قسطی گوشی موبایل٬لپ تاپ٬کامپیوتر

فروش قسطی،بدون ضامن *** تنهابا ۱ میلیون تومان صاحب موبایل دلخواه خود شوید ****

امیر بشیری / تلفن: