لوازم :: پوشاک

فروشگاه پوشاک تی تی بچه گانه/ فروشگاه تی تی/فروشگاه بچه گانه تی تی/فروشگاه تی تی میدان اتریش

فروشگاه پوشاک تی تی بچه گانه/ فروشگاه تی تی/فروشگاه بچه گانه تی تی/فروشگاه تی تی میدان اتریش
  • تاریخ ثبت: 1397/09/14
  • بازدید: 610 بار

فروشگاه پوشاک تی تی بچه گانه/ فروشگاه تی تی/فروشگاه بچه گانه تی تی/فروشگاه تی تی میدان اتریش

انتخاب لباس کودک : بهترین ویژگی های لباس

لباس کودک باید به گونه ای باشد که پوشیدن و در آوردن آن ها از تن راحت باشد. لباس پوشاندن به نوزادی که دائماً تکان می خورد، واقعاً سخت خواهد بود. به همین دلیل در ادامه نکاتی ارائه می شود که می توانید از این نکات استفاده کرده و بهترین لباس کودک را تهیه کنید؛ به طوری که پوشاندن لباس کودک دیگر کار سختی نباشد و این کار را برایتان ساده کند:

یقه گشاد لباس، پوشاندن آن را به تن کودک راحت می کند. اگر لباسی را باید از سر به کودک بپوشانید، این کار را بسیار سریع انجام دهید؛ چراکه کودکان زمانی که احساس خفگی کنند می ترسند.

زیپ و بند هایی که در جلوی لباس وجود دارند، نسبت به بندها و زیپ های پشت لباس، پوشیدن لباس را راحت تر می کنند.

آستین گشاد برای لباس کودک، پوشاندن آن را راحت تر می کند، بندهایی که بالاتنه و پایین تنه لباس را به هم متصل می کنند، عوض کردن پوشک بچه را سریع تر و راحت تر می کند، چراکه دیگر لازم نیست برای عوض کردن پوشک، تمام لباس های کودک را از تنش در بیاورید.

لباس های قابل شستشو انتخاب کنید. لباس های دارای عبارت «قابل شستشو با ماشین لباسشویی» هنگام شستشو با دست و اتوکشی باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شود.

اگر شما مالک آگهی فوق هستید درصورت نیاز به ویرایش، اضافه کردن مطلب و عکس همچنین ویژه کردن آگهی (جهت بازدید بیشتر آگهی) با شماره 09195791360 خانم گرانمایه تماس حاصل نمایید.

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول 1)

ارسال نظر برای آگهی فروشگاه پوشاک تی تی بچه گانه/ فروشگاه تی تی/فروشگاه بچه گانه تی تی/فروشگاه تی تی میدان اتریش

Captcha image

آخرین آگهی های پوشاک
1400/09/09
مانتو شلوار اداری مهناز در هفت تیر
1

مانتو شلوار اداری  در هفت تیر,فروشگاه مهناز 09121221739-02188824641انواع بهترین  مانتو شلوار در مانتو شلوار اداری  در هفت تیر مانتو شلوار اداری در هفت تیرمنطقه ی هفت تیر در تهران به فروش انواع مدل های لباس و پوشاک معروف است

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02188824641