خدمات :: دکوراسیون

فروش دکوراتیو در اسلامشهر

فروش دکوراتیو در اسلامشهر
  • تاریخ ثبت: 1400/05/20
  • بازدید: 673 بار

فروش دکوراتیو در اسلامشهر

مرکز فروش آینه در اسلامشهر

 آینه کاری در اسلامشهر


فروش میزتی وی در اسلامشهر


فروش آینه چراغ دار در اسلامشهر

فروش آینه قدی در اسلامشهر



تولید کننده ی ایینه کنسول و میز تی وی به همراه اینه قدی

با بهترین کیفیت وضمانت کتبی


✅ام دی اف هایگلاس ترک
✅ام دی اف خام ارین سینا
✅رنگ پلی استر زد خش قابل شستشو
✅اینه کاری دقیق بدون کوچیک ترین درج
✅تمامی کارامون ثبت شده
✅پخش به سراسر کشور
✅تمامی اینه ها ابزار خورده و تراش خورده با بهترین دستگاهای بروز دنیا

 

 

 

دکوراتبو چیست:

کلمه دکوراتیو یا هنر تزیینی هدفش طراحی و ساخت محصولاتی است که علاوه بر زیبایی و تزئینی کاربردی هستند. عبارت دکوراتیو چیست؟ ؛ بیشتر از آن که برای معماری باشد، مربوط به طراحی داخلی است. البته بخشی از هنرهای تزیینی و زیبا را می‌توان در آثاری مثل تابلوهای نقاشی، مجسمه، عکس و.. دید. اما این اشیا بیشتر از اینکه در زندگی مورد استفاده باشند برای مشاهده و تحریک حس زیبایی شناسی در بیننده ایجاد می‌شوند.

آینه های دکوراتیو :

آینه دکوراتیو یکی از اجسامی است که امروزه بسیار زیاد در بخش های مختلف خانه استفاده میشود. آینه های دکوراتیو به دلیل زیبایی و تنوع بالایی که دارند یکی از ایده های خلاقانه برای اجرا در طراحی داخلی منازل میباشند و از گذشته تا به امروز در خانه های سنتی و مدرن کابرد دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آینه انعکاس نور است که این بازتاب, فضا را روشن تر نشان میدهد و نمایی دکوراتیو به جلوه ی منزل میبخشد. تلفیق نور و آینه حسی متفاوت در فضای خانه ایجاد میکند که قابل قیاس با سایر متریال های دکوراتیو نیست. یکی از اصول دکوراسیون استفاده آینه در اتاق های کوچک است زیرا فضای اتاق را بزرگتر نشان میدهد

از گذشته تا به الان چینش وسایل و دکوراسیون فضای داخلی اهمیت زیادی داشته است. امروزه استفاده از آینه دکوراتیو در بخش طراحی داخلی بسیار باب شده است. دکوراتیو واژه ای فرانسوی است که با همین نام وارد زبان فارسی شده است. دکوراتیو یا هنر تزئین، به دنبال طراحی و ساخت اشیایی است که نه نتها زیبایی دارند بلکه کاربردی هم هستند. البته بخشی از این هنر را می ‌توان در آثاری مثل مجسمه، تابلوهای نقاشی، عکس و غیره مشاهده کرد. دکوراتیو بیش از اینکه مورد استفاده قرار بگیرد، حس زیبایی شناسی را در بیننده تحریک می‌ کند. دکوراتیو اهمیت زیادی در طراحی داخلی دارد. در واقع این واژه بیانگر نوعی معماری داخلی است که علاوه بر زیبایی فضا را کاربردی نیز می‌ کند.
آینه های دکوراتیو آینه هایی هستند که با آینه های معمولی تفاوت زیادی دارند و با هدف زیبایی تولید و خریداری می شوند. از آینه دکوراتیو برای ساخت دکوراسیون و تزئینات خارجی و یا داخلی ساختمان استفاده می ‌شود. در واقع آینه دکوراتیو نوعی آینه تزئینی است. این آینه ها به وسیله تکنیک ‌های مختلفی مانند CNC، لیزر، رنگ آمیزی، برش و غیره طراحی می شوند. این نوع از آینه ها طرح و مدل های بسیاری دارند که در ادامه شما را با انواع و کاربرد آن آشنا می کنیم.

 
آینه دکوراتیو در چه انواعی داخل بازار موجود است؟

در معماری امروزی بهره گیری از آینه‌ های دکوری جهت طراحی و تزئین فضای داخلی ساختمان ادارات، منازل و شرکت‌ ها بسیار رایج و با اهمیت است. برای پاسخگویی به این نیاز طیف وسیعی از انواع و اقسام آینه‌ های دکوری را در بازار می ‌توانید مشاهده کنید. این نوع از آینه انواع زیادی دارند. دیوار پوش آینه ای، آینه های گرد دکوراتیو، آینه های پازل مانند و انواع بسیار دیگری که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

 
دیوار پوش آینه ای

از آینه های دکوری می توان برای پوشش دیوارهای اتاق نشیمن اتاق پذیرایی، حمام و سرویس در منازل استفاده کرد. با استفاده از دیوار پوش آینه ای می توان فضا را از آنچه که هست گسترده تر نشان داد. اگر فضای کوچکی دارید این آینه می تواند به فضای داخلی کمک کند تا با ایجاد خطای بصری آن را بزرگتر نشان دهد. منظور از دیوار پوش آینه ای این است که یک دیوار را کاملا با آینه پوشش دهیم. همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید دیوار از بالا تا پایین با آینه پوشیده شده است. استفاده از آینه CNC برای دیوار پوش انتخاب لوکسی خواهد شد.

 آینه دکوراتیو گرد:

آینه های گرد دکوری از دیگر آینه های زیبا و جذاب هستند که به صورت تکی یا به شکل مجموعه ای از چند آینه می توان بَر رروی دیوار نصب کرد. از این آینه در اتاق خواب بالای میز توالت و در اتاق پذیرایی بالای کنسول استفاده می شود. از این مدل آینه برای طراحی مینیمال استفاده می کنند. زیرا با هزینه پایین و خیلی ساده می توان کل فضا را دگرگون کرد.

 
آینه های پازل مانند:

استفاده از تکه های آینه در کنار هم مانند پازل نقشی زیبا را طراحی می کند که در طرح ها و ابعاد متفاوت قابل اجرا است. می توانید کمی خلاقیت داشته باشید و فضا را از حالت کسل کنندگی نجات دهید. با تکه های آینه طرح های هنری ایجاد کنید که هر بیننده ای از دیدن آن ها هیجان زده شود.

 
 آینه در طرح های مختلف:

آینه دکوراتیو در طرح ها و ابعاد متفاوت مانند طرح پروانه، قلب،کشتی، ابر، قاصدک و غیره قابل نصب روی دیوار هستند و به دلیل انعکاس نور محیط باعث زیبا شدن فضای داخلی می شود. این نوع از آینه دکوراتیو در طرح های مختلف برش می خورد. حتی می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید تا آینه ای خاص داشته باشید.

 
آینه دکوراتیو کاشی:

آینه کاشی ، از پر کاربردترین آینه دکوراتیو تزیینی هستند که بیشتر شبیه تایلهای کاشی در کنار هم چیده شده اند. این آینه ها با طرح های زیبا حکاکی شده اند به صورتی که در این قسمت ها جیوه وجود ندارد. و با کنار هم قرار گرفتن آنها باعث تکرار منظم یک طرح زیبا و خاص می شود.

 
آینه دکوراتیو پلکسی:

 آینه های پلکسی گلاس از ورق پلکسی به علاوه جیوه تشکیل ساخته می شوند. وجود جیوه پشت ورق های پلکسی گلاس سبب ایجاد حالت آینه ای در ورق پلکسی گلاس می گردد. پلکسی طوری ساخته شده که در برابر خم شدگی و ضربه بسیار مقاوم است. همچنین پلکسی بسیار سبک تر است و خطر جراحت با آن وجود ندارد. آینه های معمولی کم کم جای خود را به آینه پلکسی داده اند. نگه داری از پلکسی آسان تر از آینه است. پلکسی آینه ای معمولا در دو رنگ نقره ای و طلایی تولید می شوند. به طور کلی باید بگوییم آینه پلکسی طلقی است که راحت شکل گرفته و بریده می شود. اما خاصیت آینه یعنی انعکاس تصاویر را به وضوح دارد.

 

آینه دیواری مدرن:

آینه دیواری مدرن را به عنوان عنصر کلیدی برای دکوراسیون در نظر بگیرید و سایر لوازم را بر اساس آن چیدمان کنید. از این آینه روی میز کنسول استفاده می کنند. می توانید این آینه را با سایر المان های دیگر ترکیب کرده و فضا را زیباتر کنید.

 
تزیین فضای داخلی با آینه:

برای شناخت بهتر آینه دکوراتیو باید با مفهوم آینه کاری نیز آشنا شوید. هنمانطور که گفتیم آینه کاری یکی از موارد تزیین فضای داخلی است. می توان گفت این هنر در گذشته های دور از زمان ساسانیان با ایرانیان همراه بوده است. آینه کاری هنری است که در آن آینه ها را به قطعات کوچک در می آورند و سپس با استفاده از آن اشکالی را روی دیوار یا سقف طراحی می کنند. البته این اشکال می تواند با استفاده از طرح هایی روی خود آینه هم ایجاد شود. کافیست تا کمی خلاق باشید تا ایده های جدید به ذهنتان بیاید. با استفاده از قطعات آینه می توانید اشکالی زیبا را در فضا ایجاد کنید. می توانید فضا را به مکانی تبدیل کنید که با قبل از آن بسیار متفاوت باشد.

 
آینه دکوراتیو چه کاربردی دارد؟

شما می توانید با استفاده از آینه های دکوراتیو فضای داخلی را به نحوی بسار زیبا پارتیشن بندی کنید. از دیگر ویژگی این آینه انعکاس تصاویر به صورت اشکال زیبا است. آینه دکوراتیو می تواند نور را منعکس کند و باعث ایجاد خطای بصری شود. اگر که فضای کوچکی دارید می توانید با استفاده از آینه آن را بزرگتر از آنچه هست جلوه دهید. همچنین برای روشن تر شدن فضا می توانید از آینه ها استفاده کنید.
 معمولا مکان هایی که از نور طبیعی محروم هستند از آینه ها استفاده می کنند. اگر از شمع ها در کنار آینه استفاده کنید می توانید فضا را رمانتیک تر و زیبا تر کنید. بعضی از طراحان داخلی زمانی که با فضاهایی مواجه می شوند که سقف های کوتاهی دارند از آینه در سقف ها استفاده می کنند تا با خطای دید فضا را از آنچه که هست مرتفع تر نشان بدهند. با استفاده از آینه کاری می توانید انرژی فضا را نیز بیشتر کرده و به سمت مثبت ببرید.

 
آینه دکوراتیو مناسب چه فضایی است؟

اگر در اتاق کودکتان آینه ‌ای با طرح‌ های فانتزی نصب کنید، فضایی زیبا با لطافت را به او هدیه کرده اید. تعبیه آینه‌ی دکوراتیو در بالا و دو طرف تختخواب، محیط را متفاوت خواهد کرد. البته برای اتاق کودک بهتر است که از آینه پلکسی استفاده کنید.
استفاده از این آینه در روی کابینت، تصویری فوق‌العاده از آشپزخانه‌ شما به نمایش می ‌گذارد، لازم هم نیست به دنبال تعویض کابینت و صرف هزینه باشید. نصب آینه ‌دکوراتیو روی دیوار اطراف تلویزیون، سادگی و تکراری بودن محیط را حذف و جلوه‌ای دیدنی به آن خواهد بخشید. اگر که خلاق باشید می توانید این تصویر را با استفاده از کاغذ دیواری در پشت آن جذاب تر کنید.
منظره و چشم انداز سالن پذیرایی را می ‌توانید با آینه دکوراتیو، متحول کنید. شما می ‌توانید از آینه ‌های دکوراتیو حتی در اتاق خواب ‌های خود نیز استفاده کنید. استفاده از این محصولات در اتاق خواب شما می‌ تواند باعث شیک ‌تر شدن و زیبا تر شدن آن شود. همچنین می ‌تواند با انعکاس مستقیم نور خورشید بر روی دیوارهای اتاق خواب، فضا را بدون استفاده از هیچ‌گونه نور غیر طبیعی به خوبی روشن کند. در نتیجه اتاق خواب شما بسیار زیبا تر و خاص ‌تر خواهد بود و این موضوع باعث می ‌شود تا روحیه شما نیز بالاتر رفته و خوشحالتر از قبل شوید.

 
آینه دکوراتیو را کجا نصب کنیم؟

چيني‌ ها اعتقاد دارند آينه ‌ها مي‌ توانند قدرت مالي، سلامتي و شادماني را براي ساکنان منازل با خود همراه بياورند. اما این مزیت تنها با نصب صحیح آینه در مکان درست اتفاق می افتد. براي اينكه هر چيزي در آينه دو برابر مي ‌شود پس خيلي مهم است كه تصوير آينه ‌هاي ثابت خانه چه باشد.
می توانید با استفاده از آینه ها فضای بیرونی را به داخل خانه بیاورید. کافی است که تنها آینه ها را روبه روی پنجره ها نصب کنید. همانطور که پیشتر گفته شد، اگر از آینه های قدی در فضاهایی کوچک استفاده شود می توانند فضا را بزرگتر نشان دهند. درب های ورودی ساختمان مکانی است که معمولا کوچک تر از سایر قسمت های ساختمان است. آینه دکوراتیو می تواند آنجا نصب شود.
بالای میز ها نیز مکانی مناسب است که می تواند از آینه استفاده کرد. آینه های گرد بهترین انتخاب است. از آنجا که آینه های دکوراتیو سعی بر لوکس بودن دارند می توان از آن در پذیرایی بالای میز کنسول استفاده کرد.

 

 
در هنگام خرید آینه دکوراتیو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در زمان خرید آینه دکوراتیو باید نکته هایی را در نظر بگیرید تا با استفاده از آن انتخاب مناسب تری داشته باشید. از جمله این نکته ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• تناسب با فضای داخلی
در زمان خرید آینه دکوراتیو به این نکته دقت داشته باشید که حتما باید با سایر المان های داخلی فضا هماهنگی داشته باشد. آینه های دکوراتیو در انواع و اشکال مختلفی در بازار وجود دارند. قبل از خرید حتما فاکتور هماهنگی را در نظر بگیرید.
• نصب صحیح
معیار اصلی بعد از خرید آینه دکوراتیو نحوه نصب و محل نصب آن است. اکثر آینه های دکوراتیو چند تکه هستند. مهارت درست در کنار یکدیگر قرار دادن تک ها است که به زیبایی این آینه ها کمک زیادی می کند. اگر مهارتی در نصب آن ندارید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید.
• اندازه مناسب
فاکتور دیگری که در زمان خرید آینه دکوراتیو بایستی در نظربگیرید، اندازه است. اندازه باید متناسب با فضا انتخاب باشد. البته منظور ما از اندازه مناسب، نسبت اندازه با سایر اِلمان های کنار آن است. همچنین افقی یا عمودی قرار دادن آینه نیز در زیبای بصری این آینه تاثیر زیادی دارد.
• قیمت آینه دکوراتیو
قیمت آینه دکوراتیو فاکتور موثری برای خرید این محصول به شمار می رود. سعی نکنید که فقط قیمت را اولویت قرار بدهید. همانطور که مشخص است هر اندازه که قیمت آن پایین تر باشد، آینه از کیفیت پایین تری برخوردار است. لزوما قیمت هم تضمین نمی دهد که بهترین کیفیت را خریداری می کنید. پس در زمان خرید تعادل را در نظر بگیرید.


تولید کننده ی ایینه کنسول و میز تی وی به همراه اینه قدی

 

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    

قیمت : تماس بگیرید

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 102)

ارسال نظر برای آگهی فروش دکوراتیو در اسلامشهر

Captcha image

آخرین آگهی های دکوراسیون
1399/02/31
درب ضد سرقت در جنت آباد
11

تولید و نصب درب ضد سرقت در جنت آباد46042389,09126214629 

اپراتور پیام اول / تلفن: 02146042389

1399/03/04
درب ضد سرقت در غرب تهران
10

آسپودر با کادری مجرب وکارنامه ای قوی درزمینه درب ضدسرقت در غرب تهران ,46042389,09126214629 

اپراتور پیام اول / تلفن: 02146042389

1402/12/27
نمایندگی تولید درب های ضد سرقت در فومن
7

نمایندگی تولید درب های ضد سرقت در فومن -با مدیریت آقای رضا زاده-09388462972

اپراتور پیام اول / تلفن: 09388462972

1400/02/04
بهترین شرکت معماری در شمال تهران
7

بهترین شرکت معماری در شمال تهران09194444177

اپراتور پیام اول / تلفن: 09194444177

1399/01/21
کاغذ دیواری آرایه دکور در شرق تهران
7

نصب و اجرا کاغذ دیواری آنلاین و حضوری در شرق تهران

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-77073393

1402/12/27
نمایندگی تولید درب های ضد سرقت در رشت
6

نمایندگی تولید درب های ضد سرقت در رشت -با مدیریت آقای رضا زاده-09388462972

اپراتور پیام اول / تلفن: 09388462972

1402/12/26
نمایندگی تولید درب های ضد سرقت در انزلی
6

نمایندگی تولید درب های ضد سرقت در انزلی -با مدیریت آقای رضا زاده-09388462972

اپراتور پیام اول / تلفن: 09388462972

1401/09/06
کابینت سازی در سرخاب
6

کابینت سازی در سرخاب, تولید کابینت لرد آذین, ۰۹۱۹۸۶۰۹۰۰۵

اپراتور پیام اول / تلفن: 09198609005

1401/08/24
بهترین کابینت سازی در گلشهر کرج
5

کابینت سازی در گلشهر کرج, تولید کابینت لرد آذین, ۰۹۱۹۸۶۰۹۰۰۵

اپراتور پیام اول / تلفن: 09109228155

1399/09/02
بازسازی ساختمان در شرق تهران
5

بازسازی ساختمان در شرق تهران , 77073393

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-77073393