لوازم :: تزیینات

فروش چوب پلاست در مشهد

  • تاریخ ثبت: 1399/10/16
  • بازدید: 348 بار

فروش چوب پلاست در مشهد

نرده چوب پلاست

نرده چوب پلاست به دلیل مقاومت بالا ،خاص و زیبایی منحصر به فردی که دارد،محصولی دوست داشتنی برای طراحان دکوراسیون داخلی میباشد.این محصولات ظاهر و فرم طبیعی چوب را دارا می باشند اما دارای مواد پلاستیکی هم هستند، این محصول را با نام wpc هم می شناسند.

از نرده چوب پلاست معمولاً برای نرده‌های خانه ها ،ویلا ها، باغ ها، اماکن تجاری، ورودی کافی شاپ ها و رستوران ها و غیره...استفاده میکنند،این مدل از نرده چوب پلاست، در پنج کد رنگی اصلی تولید می‌گردد. زمان نصب این متریال، برای اتصال به یکدیگر با فیکسچرهای چوبی و پلاستیکی می‌توان نصب را انجام داد.

نرده چوب پلاست در اندازه‌های ۴ در ۴ سانتی‌متر و با طول استاندارد ۳ متر تولید می‌شود.ترکیبات چوب پلاست به شکلی است که به مواد سمی اجازه نفوذ نمی‌دهد و به همین دلیل جزو محصولات سبز بوده و برای سلامتی انسان ضرر نخواهد داشت. همچنین از مواد قابل بازیافت تهیه شده است.

مقرون به صرفه بودن

استفاده از محصولات چوب پلاست هزینه کمتری نسبت به چوب طبیعی دارد. در مکان‌هایی که متوجه می‌شویم سازگاری با چوب طبیعی وجود ندارد  و یا استفاده از چوب برای حفظ ظاهر و زیبایی لازم است اما صرفه اقتصادی ندارد، از چوب پلاست استفاده می‌کنند.

دوام و طول عمر بالا و قابل استفاده در فضای باز

مجموعه تحقیقاتی که در دنیا حول محور چوب پلاست انجام شده است، این را نشان می دهد که این متریال دارای طول عمر بالا و دوام ومقاومت زیادی است. به همین امراین محصولات جزو مصالح سازگار با محیط بیرونی بوده در فضای بازهم میشه استفاده کرد. به طور مثال در نرده های تراس یا پله می‌توان استفاده نمود.

مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت

چوب پلاست به علت مواد اولیه ی پلاستیکی و همچنین فشردگی زیاد، در برابر نفوذ آب و مرطوب شدن کاملا مقاوم است و به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی می تواند در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد.

مقاوم در برابر حمله حشرات:

از آنجا که موریانه و حشرات علاقه‌ ای به خوردن پلاستیک ندارد، این موضوع باعث شده که محصولات چوب پلاست در کنار فرمول ضد موریانه و حشراتی که دارا میباشند، در برابر حملات این حشرات و همچنین سایر جوندگان دارای مقاومت بسیار بالایی باشند.

چوب پلاست سبک ،با نصب، تعمیر و نگهداری آسان

محصولات چوب پلاست بسیار سبک هستند و با سرعت بالایی قابل نصب می‌باشند. همچنین به آسانی هم تعمیر شده و تقریباً احتیاج به هزینه نگهداری خاصی ندارند. همچنین برای نگهداری بهتر اگر چوب پلاست را به طور مرتب با آب و شوینده‌های ساده شسته شود، برای مدت بسیار طولانی زیبایی و جلای خود را حفط می‌کند. مثلاً نرده‌ای که از قوطی چوب پلاست ساخته شده است را مانند سایرنرده‌های فلزی می‌توان بشویید. 

عملیات سطحی چیست؟ به ایجاد بافت بر روی سطح چوب پس از تولید اصطلاحا عملیات سطحی میگویند. 

این محصولات با روکشی که همان (عملیات سطحی) نامیده میشود ،کاور میشوند و طبق کالیته عملیات سطحی در کلیه کد ها قابل اجراانجام میشود.

به جز چند موارد که برای گرفتن اطلاعات بیشتر با تیم فروش ارتباط بگیرید. اجرای عملیات سطحی سند و امباس بر روی یک سمت چوب پلاست رایگان است ولی برای هر سمت اضافه هزینه ی جداگانه دارد.

انواع عملیات سطحی :

1-سند سطح صاف

2-سند سطح شیاردار

3-سند امباس سطح صاف

4-سند امباس سطح شیاردار

5-امباس سطح صاف

6-امباس سطح شیاردار

7-براش سطح صاف

8-براش سطح شیاردار

9-سند شیاردار درشت

10-براش سطح شیارریز

11-سطح خام شیار ریز

12-براش سطح شیارداردرشت

طریقه نصب: توسط پیچ های سرمته معمولی

 

دیوار پوش چوب پلاست یا چوب پلاستیک

برای پوشش دیوارهای داخلی منازل و فضای بیرونی برای زیبایی بیشتر به جای چوب طبیعی می‌توان از چوب پلاست در طرح‌های متنوع و رنگ بندی زیبا استفاده کرد. معمولاً در پوشش دیوار از مجموعه کد های C،D،T،L وP استفاده می‌گردد، که هر کدام از این کد ها مزایای مشترکی دارند وبه همین دلیل است که برای دیوارپوش استفاده میشوند.معمولا از چوب پلاست های سبک برای دیوار پوش ها استفاده میشود وسنگین ترها برای کفپوش، زیرا باید مقاومت بیشتری به ضربه و فشار و رفت آمد داشته باشند.

موارد کاربرد دیوارپوش چوب پلاست:

بیشتر در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. البته برای سقف کاذب، دیوار محوطه ،حیاط، نمای ساختمان ها، تابلوها، دیواره‌های کناری، روف گاردن ،رستوران، لابی هتل و ویلا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چوب پلاست به عنوان دیوار پوش خارجی:

متریال چوب پلاست به دلیل شباهت ظاهری زیاد به چوب طبیعی، معمولاً در نمای ساختمانی و پوشش دیوار مورد توجه طراحان قرار می‌گیرد. دیوار پوش چوب پلاست به دلیل قیمت مناسب نسبت به چوب طبیعی مقرون‌ به‌صرفه می‌باشد و ماندگاری بالا و طولانی مدتی هم دارد.

در صورت استفاده از پروفیل های چوب پلاست در نمای بیرونی باید مقاومت نسبت به اشعه UV خورشید، ثبات رنگ، میزان جذب آب، مقاومت نسبت به شرایط محیطی مانند انبساط حرارتی، جذب رطوبت و محدوده دمایی قابل تحمل در نظر گرفته شود.

استفاده از دیوار پوش چوب پلاست چه مزیتی دارد؟

نصب دیوار پوش بسیـار سریـع و آسـان انجام می‌شود.

این متریال عایق اشعـه و امـواج رادیومغنـاطیسی، صوت، گـرمـا و سرمـا است.

چوب پلاست ها  آنتی باکتـریال، مقاوم در برابر جذب و نفـوذ باکتـری هستند.

مقـاوم در برابر نفـوذ اسید و مایعـات دیگر نیز هستند.

محصولات چوب پلاست ضدحریق است.

در شرایط مختلف آب و هوایی دچار تغییر شکل نمی‌شوند.

استقامت دیوار پوش های چوب پلاست بسیار بالا است.

این متریال سبک و مقاوم در برابر ضربه، سایش و ترک خـوردگی است.

چوب پلاستیک ماندگـاری طولانی دارد و قابل بازیافت است.

قابلیت شستشو با انواع مواد شوینده را دارد.

در برابر نفـوذ حشراتی مانند موریانه و موجوداتی مانند مـوش مقاوم است.

دوستـدار محیط زیست است و از قطع بیشتر درختان جلوگیری می‌کند.

رنگ بندی این چوب پلاست ها به چه صورت است؟

کلیه محصولات چوب پلاست در 5 کد رنگ (طبق کالیته رنگی ) قابل اجرا است اما در کد 105 با 10درصد افزایش قیمت لحاظ میشود.

سطح چوب پلاست :

عملیات سطحی چیست؟ به ایجاد بافت بر روی سطح چوب پس از تولید اصطلاحا عملیات سطحی میگویند. 

این محصولات با روکشی که همان (عملیات سطحی) نامیده میشود ،کاور میشوند و طبق کالیته عملیات سطحی در کلیه کد ها قابل اجرا انجام میشود .

   به جز چند موارد که برای گرفتن اطلاعات بیشترمیتوانید با تیم فروش ما در ارتباط باشید. اجرای عملیات سطحی سند و امباس بر روی یک سمت چوب پلاست رایگان است ولی برای هر سمت اضافه هزینه ی جداگانه دارد.

  انواع عملیات سطحی :

1-سند سطح صاف

2-سند سطح شیاردار

3-سند امباس سطح صاف

4-سند امباس سطح شیاردار

5-امباس سطح صاف

6-امباس سطح شیاردار

7-براش سطح صاف

8-براش سطح شیاردار

9-سند شیاردار درشت

10-براش سطح شیارریز

11-سطح خام شیار ریز

12-براش سطح شیار درشت

طریقه نصب دیوار پوش های چوب پلاست:

دیوار پوش ها T توسط پیچ از رو 

و دک های (D دیوار پوش) توسط کیلیپس

کلیپس : اتصالات مخصوص برای نصب چوب پلاست میباشد.

و پیچ ها برای اتصالات پیچ های سرمته معمولی میباشد.

 

چوب پلاست رو میشناسید؟ آیا میدانستید که چه مزایایی دارد؟

مجموعه دک (D)

دک پروفیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده کف می‌باشد. استحکام بالا و زیبایی و طرح متنوع این دک پروفیل‌ها آن را از دیگر پرفیل های مشابه متمایز می‌کند. این دک پروفیل چوب پلاست بهترین نوع برای ساخت کف‌های پرتردد و رفت و آمد سنگین در بازار است.

یکی از پرمصرف‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات چوب پلاست مجموعه دک می‌باشد. با توجه به تناسب بسیار خوب ابعاد دک چوب پلاست، این محصول به عنوان متریال مبلمان شهری، اجرای کف، نما و دیوارپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای دک پروفیل چوب پلاست می‌توان ساخت موزاییک و تایل با این پروفیل نام برد.

به جرات می‌توان گفت که دک پروفیل چوب پلاست زیباترین و باکیفیت‌ترین محصولات چوب پلاست در بین دیگر رقبای تولید کننده در بازار ایران است. دک پروفیل چوب پلاست را همچنین علاوه بر کاربردهای بالا جهت ساخت گلدان و فلاور باکس نیز استفاده می‌کنند.

ماده تشکیل دهنده دک پروفیل چوب پلاست:

همانطور که می‌دانید، چوب پلاست تولید شده از ترکیب پودر چوب یا همان خاک اره وپلی اتلین و رنگ و مواد افزودنی دیگر برای استحکام بیشتر ساخته می‌شود. حال هر چقدر پلی اتیلن نسبت به پودر چوب، در محصولات چوب پلاست بیشتر باشد چوب پلاست از مقاومت بالاتری برخوردار است. به همین دلیل دک چوب پلاست در کف سازی سنگین بیشترین مصرف را دارد.

مجموعه کدهای D2 D3 D9

یکی از محصولات چوب پلاست، دک پروفیل چوب پلاست می‌باشد. این محصول در دو مدل سنگین و سبک تولید می‌شود. با توجه به سایز و ابعاد مناسب، دک چوب پلاست سبک کاربردهای فراوانی برای مصنوعات چوبی، فلاورباکس، تابلو و نما دارد. مجموعه دک سنگین برای کف سازی، مبلمان شهری و نیمکت استفاده می‌شود. مجموعه دک فوق سنگین برای کف سازی پرتردد، کف سازی رمپ و کف سازی پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای دیگر دک پروفیل چوب پلاست

این محصولات در پروژه‌هایی از جمله کف سازی حیاط و پارکینگ، پیاده روها، روف گاردن، پله، تراس، آلاچیق، فلاورباکس و ….کاربرد دارد. و با توجه به مشکلات و معایب استفاده چوب طبیعی در کف سازی، دک چوب پلاست توانسته است علاوه برعدم مشکلات و معایب چوب طبیعی، کاملا نیاز طراحان و دوست ‌داران محیط زیست را برطرف نماید.

جنس لایه های این محصولات: 

طراحی این پروفیل به گونه‌ای انجام گرفته است که سطح رویی آن از ضخامت بیشتری نسبت به سطح زیری برخوردار است. این امر با وجود سخت شدن بحث طراحی محصول و تولید انواع دک، باعث بالا رفتن کیفیت و مقاومت مکانیکی و تحمل وزن بیشتر در این محصول شده است.

در حال حاضر دک پروفیل چوب پلاست جزو اصلی ترین و پر مصرف ترین پروفیل های چوب پلاست است.

عملیات سطحی چیست؟ به ایجاد بافت بر روی سطح چوب پس از تولید اصطلاحا عملیات سطحی میگویند. 

این محصولات با روکشی که همان (عملیات سطحی) نامیده میشود ،کاور میشوند و طبق کالیته عملیات سطحی در کلیه کد ها قابل اجراانجام میشود.

به جز چند موارد که برای گرفتن اطلاعات بیشتر با تیم فروش ارتباط بگیرید. اجرای عملیات سطحی سند و امباس بر روی یک سمت چوب پلاست رایگان است ولی برای هر سمت اضافه هزینه ی جداگانه دارد.

انواع عملیات سطحی :

1-سند سطح صاف

2-سند سطح شیاردار

3-سند امباس سطح صاف

4-سند امباس سطح شیاردار

5-امباس سطح صاف

6-امباس سطح شیاردار

7-براش سطح صاف

8-براش سطح شیاردار

9-سند شیاردار درشت

10-براش سطح شیارریز

11-سطح خام شیار ریز

12-براش سطح شیاردار درشت 

اتصالات مورد نیاز برای نصب کفپوش های چوب پلاست:

1-کیلیپس

2-زیره پلاستیکی

محصولات دک ها توسط کیلیپس وکفپوش های 30*30 توسط زیره پلاستیکی

https://decorachi.com/

مجموعه دکوراچی در سال 1393 در قالب یک کارگاه تولیدی کوچک در شهرک صنعتی توس مشهد پایه‌گذاری شد. این مجموعه به همت آقای حامد دلجو و با کمک جمعی از دوستان با سرمایه اولیه 25 میلیون تومان تأسیس گردید و با تولید پنل‌های مشبک و سه بعدی ام دی اف کار خود را آغاز کرد. دکوراچی در طول سالیان گذشته از کمند مخاطرات و تهدیدات اقتصادی و اجتماعی عبور کرده و با سرعت فزاینده‌ای مسیر رشد و بالندگی را پیموده است. در طول این سال‌ها محصولات و تولیدات دکوراچی متنوع‌تر شده و همکاران و تولیدکنندگان دیگری به جمع ما اضافه شده‌اند. تولیدکنندگانی که همگی با شرایط و ضوابط دکوراچی موافقت کرده و قوانین یکسانی را پذیرفته‌اند. این قوانین همگی در جهت حصول رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، و تحکیم نام تجاری بنا نهاده شده‌اند.

 

 

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (جواد )

ارسال نظر برای آگهی فروش چوب پلاست در مشهد

Captcha image

آخرین آگهی های تزیینات