صنعت :: صنایع غذایی

قاووت مقوی و پرخاصیت

قاووت مقوی و پرخاصیت
  • تاریخ ثبت: 1398/03/11
  • بازدید: 382 بار

دیگر نگران خرید محصولات ارگانیک ایرانی از اقصی نقاط ایران عزیز نباشید ؟!

قاووت بعنوان یکی از خوردنی‌های خوشمزه از معروفترین سوغات کرمان است اگر چه تا پیش از این بصورت سنتی تهیه می‌شده، اما هم اکنون تولید آن از حالت دستی خارج‌شده و بصورت صنعتی در حال تولید است. قاووت که در کرمان و در اصطلاح محلی به آن "قوتو" گفته می شود، ترکیبی از انواع مختلف گیاهان دارویی است که هرکدام خواص تقویتی و درمانی خاص خود را داشته و با ترکیب با یکدیگر، معجونی انرژی زا حاصل می‌کند که طرفداران بسیاری دارد.

قاووت کرمان به عنوان یک معجون اسرارآمیز و خوشمزه به کشورهای اروپایی نیز صادر می‌شود و بیشتر آن را به عنوان یک تقویت‌کننده و داروی گیاهی استفاده می‌کنند چرا که سرشار از انواع مختلف ویتامین‌ها، اسیدهای چرب ضروری و امگا سه بوده و همچنین کاهش دهنده فشار و کلسترول خون، آرام بخش و تسکین دهنده اعصاب، ضد افسردگی، تقویت‌کننده معده و روده و دفع کننده سنگ کلیه و مثانه است. قاووت دارای طبیعت گرم و آرام‌بخش بوده و موارد مصرف آن بیشتر بعنوان فرآورده نیروبخش، مقوی و به طورکلی بعنوان تنقلات می‌باشد.

فروش مستقیم درب به درب محصولات ایرانی این امکان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت محصولات با کیفیت و متنوع تولیدکنندگان ایرانی را بصورت تر و تازه از مبدا تولید خریداری نمائید و سفارش خود را در منزل و یا محل کار تحویل بگیرید.

سایت دایرکتوری شُکا این امکان را برای شما فراهم آورده است تا برند ومحصولات با کیفیت ایرانی را بشناسید و فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی را برای خود و خانواده فراهم آورید.

جهت اطلاعات بیشتر و ادامه مطلب به بخش دانستنی‌ها وب سایت فروشگاه شُکا : eshoka.ir - eshoka.com مراجعه نمائید.

حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است.

شُکا همراه با تولید‌کنندگان و همگام با کاربران در حمایت از رونق تولید و محصولات ایرانی

   

قیمت : 09033564261

ارسال پیام به آگهی دهنده ()

ارسال نظر برای آگهی قاووت مقوی و پرخاصیت

Captcha image

آخرین آگهی های صنایع غذایی