خدمات پزشکی :: مراقبت پوست

لیزر جوانسازی پوست در کرج

لیزر جوانسازی پوست در کرج
  • تاریخ ثبت: 1401/12/25
  • بازدید: 277 بار

لیزر جوانسازی پوست در کرج

بهترین لیزر جوانسازی پوست در کرج 09194200692

دکتر مریم امینیان کلینیک پوست و مو پارسیس لیزر جوانسازی در کرج

 کرج مهرشهر  بلوار شهرداری بعد از خیابان ۲۱۵ ساختمان سهند طبقه چهارم

شماره تماس ثابت : 02633420000  الی ۳ 
09190200962
09194200692
Dr.maryam.aminian
WWW.Parsisclinic.com
https://www.instagram.com/Parsis.clinic/

لیزر جوانسازی لیزر جوانسازی از جمله روش های عالی و موثر برای درمان عالئم ناشی از پیری و باال رفتن سن است. همان طور که می دانید با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و کالژن سازی به مرور کاهش می یابد . در نتیجه چین و چروک ها نمایان می شوند. پیری پوست باید در زمان و سن مناسب، پیشگیری شود و از بروز عالئم پیشگیری شود . جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت لیزر اندولیفت از نوع روش های جوانسازی کم تهاجمی است که پزشکان برای جوانسازی صورت از آن استفاده می کنند. این روش درمانی نیازی به بیهوشی بیمار ندارد و لیزر به پوست برخورد می کند و باعث لیفت صورت می شود. اندولیفت تشابهاتی با لیفتینگ صورت دارد. اما ماهیت درمانی این دو روش کامالً با یکدیگر متفاوت است . در روش اندولیفت با لیزر ، فیبرهای نوری با 200 تا 300 میکرون، به زیر پوست فرستاده می شود و به تجزیه پوست منجر می شود. گرمای نور لیزر می تواند در بافت پوست تغییراتی ایجاد کند و در نتیجه به کالژن سازی قوی ناحیه منجر می شود و به طرز چشمگیری به لیفت صورت منجر می شود. افتادگی های صورت بعد از این روش به خوبی برطرف می شود و از سوی دیگر به جوانسازی صورت کمک می شود . فیبرهای لیزر اندولیفت باعث تحریک کالژن سازی در پوست می شود و به شادابی و زیبایی بیشتر پوست منجر می شود . جوانسازی پوست با هایفوتراپی هایفوتراپی با امواج فراصوت در طول موج باال، به درمان افتادگی های پوست و جوانسازی پوست کمک می کند. این روش درمانی، به لیفت، سفت کردن و جوانسازی پوست کمک می کند و نتایجی فوق العاده دارد . مهم ترین مزایای هایفوتراپی، عدم نیاز به بیهوشی، غیر تهاجمی بودن روش، نتیجه ماندگار و چشمگیر و عدم ایجاد برش است . از امواج هایفوتراپی در سونوگرافی استفاده می شود ولی هایفوتراپی این امواج را به صورت متمرکز روی پوست ایجاد می کند . این امواج متمرکز باعث باال رفتن دمای سلول های بافت زیرین پوست می شوند و به کالژن سازی بیشتر کمک می کنند. کالژن سازی به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و بهبود استحکام پوست منجر می شود و از ایجاد چین و چروک های جدید پیشگیری می کند .

در حالی که چین و چروک های قدیمی را هم درمان کرده و بهبود می بخشد. در چند سال اخیر ، هایفوتراپی نتایج درخشانی را بر جای گذاشته است و از جمله بهترین روش های جوانسازی است که با توجه به ماندگاری باالیی که دارد، به صرفه است . با هایفوتراپی می توان به بهبود خط چانه و زاویه صورت، بهبود خطوط مربوط به خنده، بهبود چین و چروک های پوست، از بین بردن غبغب و لیفت گونه ه ا اشاره کرد. جلسه های مورد نیاز برای هایفوتراپی، بسته به مشکالتی که فرد دارد و سن مراجع، از یک تا سه جلسه متفاوت است . این روش غیر تهاجمی بدون ایجاد برش و بخیه و اسکار و بدون ایجاد درد می تواند بهترین نتیجه جوانسازی را داشته باشد جوانسازی صورت با لیزر CO2 لیزر فرکشنال CO2 هم برای جوانسازی پوست به کار می رو د . این روش جوانسازی به بهبود بافت و رنگ پوست کمک می کند و با دی اکسید کربن، به بهبود چین و چروک پوست منجر می شود . وجود لک و پیس روی پوست ناشی از اشعه آفتاب، از مواردی است که ناشی از پیری پوست و باال رفتن سن و سال است. با لیزر فرکشنال ، به الیه برداری پوست کمک می شود و در نتیجه لکه ها و چروک های سطحی پوست از بین می روند. در نتیجه پوستی شفاف، شاداب و جوان تر خواهید داشت . با لیزر فرکشنال به کالژن سازی پوست هم کمک می شود و افتادگی پوست درمان می شود و پوست سفت تر می گردد. اسکار ناشی از آکنه ها و جوش ها هم با این روش جوانسازی بهبود می یابند. جوانسازی با لیزر به روش لیزر فرکشنال از بهترین روش های درمانی در کلینیک ها محسوب می شود و از دو روش با الیه برداری و بدون الیه برداری استفاده می کند . در روش لیزر فرکشنال بدون الیه برداری، پزشک امواج لیزر را به پوست می تاباند و به کالژن سازی نواحی کمک می کند و می توان نتیجه این روش را بعد از مدت زمان مشخص ی مشاهده کرد. روش لیزر فرکشنال با الیه برداری، به گونه ای است که پوست های مرده برداشته می شوند و نیاز به مراقبت های بیشتری دارد . در این روش به لکه های پوستی هم کمک می شود. روش جوانسازی صورت با الیه برداری نیاز به دوران نقاهت بیشتری دارد .

لیزر جوانسازی پوست در کرج

یکی از دغدغه‌های افراد ، پیری زودرس و خشکی پوست است . لیزر جوانسازی پوست در کرج معمولا، با افزایش سن تولید کلاژن پوست کاهش یافته و پوست دچار خشکی و چین و چروک می‌شود . لیزر جوانسازی پوست در کرج به گونه‌ای که فرایند جایگزینی سلول‌های مرده پوست بسیار کند می‌شود . لیزر جوانسازی پوست در کرج روش‌های زیادی از جمله طب سنتی و گیاهی وجود دارند که پوست راشاداب و باطراوت می‌کنند ، اما هیچکدام به اندازه روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت اثربخش نیستند .  لیزر جوانسازی پوست در کرج

روش‌های خانگی برای حفظ سلامت پوست بوده و لیزر جوانسازی پوست در کرج  در رفع چین و چروک پوست ندارند. بسیاری از متخصصان به افراد توصیه می‌کنند تا وقت خود را صرف جوانسازی پوست با روش‌های سنتی و خانگی نکنند ، چراکه این روش‌ها تاثیر زیادی در لیزر جوانسازی پوست در کرج جوانسازی پوست نداشته و تنها فرایندی هستند که افراد برای حفظ شادابی صورت از آن بهره می‌برند .  لیزر جوانسازی پوست در کرج 

روش‌های کلینیکال به دلیل آنکه توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته پزشکی انجام می‌شوند لیزر جوانسازی پوست در کرج ، بسیار اثربخش بوده و به جرات می‌توان گفت صدها برابر روش‌های خانگی و سنتی تاثیرگذاری دارند. لیزر جوانسازی پوست در کرج روش‌های کلینیکال زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارند که هر کدام دارای مزایای منحصربفرد خود بوده و باید طبق نظر پزشک تجویز شوند. به گونه‌ای که برخی از پوست‌ها با برخی از روش‌های کلینیکال سازگار نبوده و از این رو پزشک باید روش مورد نظر را انتخاب کند لیزر جوانسازی پوست در کرج .

آشنایی با روش های مدرن جوانسازی پوست صورت  لیزر جوانسازی پوست در کرج
همانطور که گفتیم بهترین روش جوانسازی پوست صورت استفاده از روش‌های کلینیکی بوده و باید طی چند جلسه توسط پزشک متخصص انجام شود لیزر جوانسازی پوست در کرج . این روش‌ها هر کدام مزایا و معایبی دارند که حتما باید توسط پزشک تجویز شوند اما بهتر است بدانید که این روش‌ها تنها برای حفظ سلامت پوست مفید بوده و هرگز تاثیر روش‌های کلینیکال در جوانسازی پوست را ندارند لیزر جوانسازی پوست در کرج.


جوانسازی پوست صورت با لیزر اندولیفت  لیزر جوانسازی پوست در کرج
اندولیفت یک روش درمانی کم‌تهاجمی است که در آن پزشک با تابش لیزر به جوانسازی پوست می‌پردازد لیزر جوانسازی پوست در کرج . در این روش، پزشک بدون آنکه بیماران را بیهوش کند با  تابش لیزر به پوست، اجزای صورت را بالا می‌کشد. برخی‌ها تصور می‌کنند که اندولیفت مشابه لیفتینگ است. شاید شباهت‌هایی بین این دو باشد لیزر جوانسازی پوست در کرج ، اما ماهیت درمان کاملا متفاوت است لیزر جوانسازی پوست در کرج .

در روش اندولیفت ، لیزر جوانسازی پوست در کرج پزشک با استفاده از لیزر ، فیبرهایی به ضخامت ۲۰۰ الی ۳۰۰ میکرون به زیر پوست فرستاده و به تجزیه بافت پوست می‌پردازد . گرمای نور لیزر باعث می‌شود تا در بافت پوست تغییراتی حاصل شود و به دنبال آن چربی‌های اضافی پوست از بین بروند .

این روش که در زمره مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت است لیزر جوانسازی پوست در کرج ،  افتادگی‌های پوست را به طور قابل ملاحظه‌ای برطرف کرده و با تحریک منافذ پوستی به تولید بیشتر کلاژن کمک می‌کند لیزر جوانسازی پوست در کرج . فیبرهای لیزر اندولیفت با تابش خود به پوست باعث می‌شوند تا سلول‌های پوستی تحریک و به شادابی و زیبایی ختم شوند لیزر جوانسازی پوست در کرج .
جوانسازی پوست صورت با روش هایفوتراپی  لیزر جوانسازی پوست در کرج 
هافوتراپی ( HIFU ) به معنای درمان از طریق امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می‌باشد لیزر جوانسازی پوست در کرج . این روش برای درمان‌های زیبایی نظیر سفت کردن و لیفتینگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.  مزیت منحصربفردی که هایفوتراپی دارد این است که نیازی به بیهوشی نداشته و جزو روش‌های غیرتهاجمی محسوب می‌شود لیزر جوانسازی پوست در کرج.

امواج هافوتراپی همان امواجی است که در سونوگرافی از آن استفاده می‌شود با این تفاوت که در هایفو امواج متمرکزتر بوده و با وارد شدن به پوست به تولید کلاژن کمک می‌کنند لیزر جوانسازی پوست در کرج . به گونه‌ای که این امواج دمای سلول‌های لایه هدف را بالا برده و باعث تحریک کلاژن می‌شوند. کلاژن‌ها وظیفه استحکام بافت پوست را برعهده دارند؛ به طوری که از بروز چین و چروک پوست جلوگیری می‌کنند .  لیزر جوانسازی پوست در کرج 

هایفوتراپی یکی از بهترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت بوده بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد لیزر جوانسازی پوست در کرج . از ویژگی‌های این روش می‌توان به بهبود وضعیت خط چانه، اصلاح طرح لبخند، کاهش چین و چروک پوست، از بین بردن غبغب ، سازگاری با تمام رنگ‌های پوستی و لیفت گونه‌ها اشاره کرد. جلسات درمانی بسته به تجویز پزشک و نوع پوست بین ۱ الی ۳ جلسه می‌باشد. یکی از مهمترین مزایای این روش غیرتهاجمی بودن آن است که نیازی به برش و بخیه نداشته و پس از عمل هیچ دردی احساس نخواهد شد .
لیزر جوانسازی پوست در کرج جوانسازی پوست صورت با لیزر CO2 
لیزر فرکشنال CO2 با بهبود بافت و رنگ پوست به کمک دی‌اکسید کربن باعث می‌شود تا خطوط و چین و چروک پوست از بین برود . بسیاری از افراد هنگام رفت و آمد در سطح شهر مورد اصابت نور خورشید قرار می‌گیرند که این امر موجب ایجاد لکه‌های خورشیدی و خال شود .  لیزر جوانسازی پوست در کرج

لیزر دی‌اکسید کربن فرکشنال با برداشتن ضایعات سطح پوستی و عمقی پوست باعث می‌شود تا پوست شفاف شده و عاری از هر گونه زگیل، خال‌های قهوه‌ای و چین و چروک باشد. استفاده از لیزر فرکشنال زمانی مناسب است که پوست دچار شلی و افتادگی شده باشد و جای زخم ناشی از جوش‌ها و آکنه‌ها بر روی پوست باقی مانده باشد لیزر جوانسازی در کرج .

لیزردرمانی که جزو موثرترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت است، به دو روش لایه‌برداری و بدون لایه‌برداری انجام می‌شود. در روش بدون لایه‌برداری، پزشک با تابش لیزر به پوست اقدام به تحریک کلاژن و تحریک پوست و درنتیجه جوانسازی آن می‌کند. اما، در روش لایه‌برداری، تابش لیزر به گونه‌ای صورت می‌گیرد که یه لایه از پوست برداشته شود. این روش ممکن است نیاز به دوره نقاهت بیشتری داشته باشد. لیزر جوانسازی در کرج همچنین مصرف دارو برای بهبود شرایط پوست نیز توصیه می‌شود .  لیزر جوانسازی در کرج 
جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال
لیزر جوانسازی در کرج روش آر اف فرکشنال یک روش ایمن و کم‌تهاجمی بوده و برای جوانسازی پوست بسیار موثر می‌باشد لیزر جوانسازی در کرج . در این روش از امواج رادیویی ایمن به منظور نفوذ به لایه پوست و تحریک کلاژن استفاده می‌شود لیزر جوانسازی در کرج . این امواج تاثیری زیادی بر روی لایه‌های میانی پوست به نام درم گذاشته و منجر به تولید کلاژن‌های بشتر می‌شوند لیزر جوانسازی در کرج .

همچنین ، امواج رادیویی آر اف باعث فعال شدن فیبروپلازی بدن که مسئول تنظیم کلاژن است لیزر جوانسازی در کرج ، می‌شوند. از این روش بیشتر برای محو کردن جای زخم لیزر جوانسازی در کرج ، بهبود منافذ پوستی و سفت کردن بافت‌های پوست استفاده می‌شود لیزر جوانسازی در کرج . از مزایای آر اف فرکشنال می‌توان به از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های ظریف، درمان آکنه‌های کیستی، بهبود ترک پوست ، از بین بردن رنگ و بافت سطحی پوست اشاره کرد .

آر اف فرکشنال جزو موثرترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت بوده و در پیش از درمان تا ۲ هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید و اگر به تازگی اقدام به لایه‌برداری پوست لیزر جوانسازی در کرج خود کردید تا چند هفته صبر کنید.

معمولا، این روش به ۳ الی ۱۳ جلسه درمانی نیاز داشته و مدت درمان در هر جلسه بین ۱۵ الی ۳۰ دقیقه متغیر است. یکی از مهمترین مزایایی که روش آر اف فرکشنال دارد لیزر جوانسازی در کرج ، بهبودی سریع آن پس از عمل است. نتایج آر اف بعد از ۲ هفته نمایان می‌شوند لیزر جوانسازی در کرج ؛ از این رو، در این مدت هرگز به پزشک مراجعه نکنید و منتظر نتایج آن باشید .
جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی
این روش با استفاده از گاز کربن دی اکسید انجام شده کربوکسی‌تراپی روشی موثر برای درمان سیاهی‌های زیر چشم، ترک‌های پوستی و سلولیت بوده و تاثیر آن بر شادابی پوست بی‌نظیر است لیزر جوانسازی در کرج .

در این روش تاکنون هیچ عوارض شدیدی مشاهده نشده و لیزر جوانسازی در کرج جزو ایمن‌ترین روش‌های درمانی محسوب می‌شود . بیشتر افرادی که از این روش برای جوانسازی پوست صورت خود استفاده می‌کنند، نیاز به ۷ الی ۱۰ جلسه درمانی داشته تا نتایج موثری کسب کنند لیزر جوانسازی در کرج .

لیزر جوانسازی در کرج کربوکسی که یکی از قدیمی‌ترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت محسوب می‌شود لیزر جوانسازی در کرج ، جزو روش‌های مزوتراپی است. در این روش از گاز دی اکسید کربن به عنوان لایه‌بردار زیرین پوست استفاده می‌شود . این گازها با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست، سلول‌های مرده را از بین برده و شروع به تولید انرژی و فعال‌سازی مکانیسم‌های جبرانی می‌کند .  لیزر جوانسازی در کرج 

از مزایای منحصربفرد این روش می‌توان به افزایش میزان خون‌رسانی به پوست ، لیزر جوانسازی در کرج سوزاندن چربی اضافه و تحریک کلاژن اشاره کرد . همچنین، این روش برای رفع سیاهی‌های دور چشم ، کاهش سلولیت و چربی‌های موضعی ، برطرف کردن چین وچروک پوست لیزر جوانسازی در کرج ، بهبود افتادگی پوست و جوانسازی پوست بسیار موثر بوده و از دیرباز کاربرد فراوانی در علم پزشکی داشته است

  

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    


مشخصات آگهی دهنده

نام
زیبا حسینی
ایمیل
تلفن
02633420000
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1402/05/24
موقعیت
البرز
آدرس
کرج مهرشهر بلوار شهرداری بعد از خیابان ۲۱۵ ساختمان سهند طبقه چهارم
مشاهده تمام آگهی های زیبا حسینی

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (زیبا حسینی)

در مورد: لیزر جوانسازی پوست در کرج


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی لیزر جوانسازی پوست در کرج

Captcha image

آخرین آگهی های مراقبت پوست
1401/05/19
آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران
11

آموزش پاکسازی پوست در غرب تهران, آموزشگاه و آکادمی زیبایی مها 09121198914 آموزش فوق تخصصی پوست و مراقبت های پوستی در سعادت آباد, منطقه 2

زیبا حسینی / تلفن: 09013500908

1399/12/23
جوانسازی پوست در عارف
10

جوانسازی پوست در عارف,جوانسازی وپاکسازی دائمی پوست بالیزرفرکشنال : بااسکنینگ لیزرCo2 پوست درمدت کوتاهی صاف وروشن میشود 33033105-33710228-09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133033105

1401/12/27
بهترین مرکز فیشیال پوست در غرب تهران,مرکز پاکسازی جانان
7

بهترین مرکز فشیال پوست در غرب تهران09127770278

اپراتور پیام اول / تلفن: 09918262677

1402/08/24
بهترین مرکز فیشیال پوست در جنت آباد
7

فیشیال پوست در جنت آباد09918262677

اپراتور پیام اول / تلفن: 09918262677

1402/08/24
مرکز تخصصی فیشیال پوست در سعادت آباد
6

فیشیال پوست در سعادت آباد09918262677

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144814729

1401/11/23
فشیال پوست در اشرفی اصفهانی
5

فیشیال پوست در اشرفی اصفهانی 09194878007

اپراتور پیام اول / تلفن: 09194878007

1402/11/09
مرکز تخصصی فیشیال پوست در منطقه 22
5

فیشیال پوست در منطقه 22 - 02144928755

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144928755

1402/09/25
پاکسازی پوست در پونک
5

مخصوص بانوان و آقایان-تلفن: 09127770278

اپراتور پیام اول / تلفن: 09127770278

1402/08/24
مرکز تخصصی فیشیال پوست در شهرک غرب
5

مرکز تخصصی فشیال پوست در شهرک غرب09194878007

اپراتور پیام اول / تلفن: 09194878007

1400/01/18
جوانسازی پوست در افسریه
5

جوانسازی پوست در افسریه,جوانسازی دائمی پوست بالیزرفرکشنال33033105-33710228-09123060019

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02133710228