لوازم :: لوازم اداری

لیست قیمت و سفارش انواع پارتیشن تک جداره

لیست قیمت و سفارش انواع پارتیشن تک جداره
  • تاریخ ثبت: 1400/02/22
  • بازدید: 421 بار

پارتیشن تک جداره آنیل چوب

پارتیشن تک جداره هم نوعی پارتیشن است که برای تقسیم یک مکان بزرگ به بخش های کوچک یا تفکیک فضا های مختلف مسکونی ، ااداری ، تجاری و دانشگاهی به کار میرود.

ساختار این نوع پارتیشن به گونه ای است که دارای ستون های متعددی میباشد که نصب آن ها را راحت تر میکند و باعث میشوند هیچ لغزندگی وجود نداشته باشد و همچنین این پارتیشن ها به صورت قاب های یک تکه هستند و حذف خطوط اضافی روی آنها باعث شده ظاهری زیباتر داشته باشند.

اگر قصد این را دارید که محل کار یا خانه خود را به چند قسمت تقسیم کنید اما نه وقت و حوصله بریز و بپاش های اضافی برای دیوار چینی و ایجاد دیوار را دارید ، به شما پیشنهاد میکنیم که انواع پارتیشن اداری را مشاهده کنید و نسبت به سلیقه و نیاز خود یک مدل از مدل های دوجداره یا تک جداره را انتخاب کنید و سفارش دهید.

این محصولات کاربرد های متفاوتی دارند که عبارتند از : برای جدا کردن هال و پذیرایی از هم، برای ایجاد دو کلاس درس مختلف از یک کلاس، برای پنهان کردن بخش هایی از ساختمان از دید عموم، برای ساخت یک فضای بازی برای کودکان، برای تفکیک ورودی از بخش های دیگر ساختمان.

این مدل پارتیشن ها از مواد مختلفی مانند شیشه ، ام دی اف و آلومینیوم ساخته میشود و همچنین ارتفاع و اندازه آنها نسبت به نیاز و سفارش مشتریان ساخته میشود مثلا عرض این مدل پارتیشن ها کاملا با نظر مشتریان است اما ارتفاع آنها کوتاه ، نیمه بلند و بلند است اما بهتر است که ارتفاع این سبک از پارتیشن ها بیشتر از 2 متر نباشد.

https://anilchoob.com/post/9/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AA%DA%A9-%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%8

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (milad shafipour)

ارسال نظر برای آگهی لیست قیمت و سفارش انواع پارتیشن تک جداره

Captcha image

آخرین آگهی های لوازم اداری

عبارات کلیدی