خدمات پزشکی :: متخصص زنان و زایمان

متخصص جراحی سینه ( پستان ) در سعادت آباد,منطقه 2

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1399/03/06
  • بازدید: 662 بار

متخصص جراحی سینه ( پستان ) در سعادت آباد,منطقه 2
دکتر علی حجت فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان
02122386718 مطب
02123021000 کلینیک بیمارستان عرفان سعادت آباد
02149796000 کلینیک بیمارستان عرفان نیایش
جراحی های توده های خوش خیم و بدخیم
جراحی های زیبایی پستان    
02122386718
جراحی های بازسازی و ترمیم پستان
جراحی های درمانی پستان
جراحی تومورهای بدخیم پستان ( سرطان سینه )
 

با حفظ زیبایی پستان و همچنین درمان غدد خوشخیم

جراحی های زیبایی سینه  02122386718
پروتز سینه ( جهت بزرگ کردن و فرم دادن سینه ها )
مامو پلاستی سینه ( کوچک کردن و بالا آوردن نوک سینه )
لیفت سینه ( بالا آوردن سینه و نوک آن ) با و بدون پروتز سینه

بازسازی سینه
عمل بازسازی و زیباسازی پستان
خانم ها پس از ماستکتومی 
بازسازی سینه با عضلات کمر و شکم

تلفن  مطب

  ٢٢٣٨٦٧١٨-٠٢١

تلفن کلینیک بیمارستان عرفان سعادت آباد

  ٢٣٠٢١٠٠٠-٠٢١

تلفن بیمارستان عرفان نیایش

٤٩٧٩٦٠٠٠-٠٢١  و ٤٩٧٩٦٠٠١-٠٢١

آدرس مطب
تهران -  سعادت آباد  ،  میدان کاج ، ابتدای خیابان ســـــــرو غــربی  ، جنب  دبستان  حکمت – پلاک 7  ، ساختمان   میلان پـــرواز  ،   طبقه اول ، واحد ٨

 

کلینیک بیمارستان عرفان سعادت آباد

تهران ، سعادت آباد ،  بین چهارراه سرو و میدان شهرداری ، خیابان شهید ریاض بخشایش

بیمارستان عرفان نیایش

تهران ، بزرگراه نیایش غرب ، بعد از بلوار کبیری طامه ، خیابان امام حسین ، بیمارستان عرفان ٢ ،  قسمت کلینیک

   كلينيك هاى بيمارستانهاى عرفان  :

يكشنبه ها و سه شنبه ها ٨ -  ١١  صبح 

بيمارستان عرفان نيايش ( عرفان٢ ) قسمت كلينيك

دوشنبه ها ٥ - ٨  عصر بيمارستان عرفان سعادت اباد ( عرفان  ١)  قسمت كلينبك

            ادرس مطب:     

ميدان كاج سعادت اباد ، ابتداى بلوار سرو غربى جنب دبستان حكمت ، ساختمان ميلان پرواز واحد ٨  

مطب  روزهاى شنبه ها و چهارشنبه ها ساعت  ٥ - ٨  عصر

معرفى رشته جديد فلوشيپ فوق تخصصى جراحى سينه

 رشته جديدى در ايران است كه  مثل رشته جراحى قلب يا جراحى اطفال ، بعد از تخصص جراحى عمومى ، حدود دو سال دوره  دارد كه اين رشته از سال ٩٢ و به ابتكار استاد گرانقدر
جناب اقاى پروفسور اكبرى در ايران ايجاد شده است و سالانه دو نفر در بيمارستان شهداء تجريش وابسته به دانشگاه شهيد بهشتى در اين رشته از سال ٩٢   به اين رشته وارد شده اند ،
اخيرا انستيتو كانسر دانشگاه تهران هم شروع به تربيت در اين رشته كرده كه سالانه يك تا دو نفر
 براى دوره # فلوشيپ # جراحى هاى # برست مى پذيرد

اين رشته شامل سه زير مجموعه می باشد

بيماريها و جراحى بيماريهاى # پستان

جراحى هاى بازسازى # برست بعد از # كانسربرست

جراحى هاى زيبابى # برست جهت اصلاح مشكلات مادرزادى يا اكتسابى # برست ميباشد و
همچنين جهت قرينه كردن سينه مبتلا و سينه سالم

در روش جراحان قديمى جراحى كانسر # برست معادل با # ماستكتومى بود ولى با پيشرفت علم پزشكى مشخص شد جراحى هاى كوچكتر در # برست و غدد لنفاوى اگزيلرى در اغلب موارد در يك استيج،  بيمارى باعث بهبود پروگنوز ميشود بنابراين در كشورهاى پيشرفته حفظ برست و بازسازى همزمان و گاها تاخيرى آن رو به افزايش نهاد و نياز به جراحانى احساس شد كه همزمان با برداشتن فقط تومور بتوانند با داشتن عمل تكنيك هاى جراحى هاى زيبايى # برست همزمان اين عضو را به شمايل قابل قبول بازسازى كنند ( با تكنيك هاى ماموپلاستى ) كه  به نام تكنيك هاى جراحى انكوپلاستى برست نامگذارى شد.

 لازم است پزشكان و مردم بدانند مثل رشته جراحى قلب يا جراحى اطفال يا جراحى عروق رشته فوق تخصصى جراحى # پستان هم وجود دارد كه خيلى دقيق تر و ظريف تر و علمى تر جراحى هاى پستان را انجام ميدهند و فقط دوسال دوره و كتابهاى فوق تخصصى مفصل این رشته را خوانده اند و بنابراین با تکنیک های صحیح و دقت عمل بیشتر و عوارض کمتر چنین جراحی های حساسی صورت می پذیرد

نوبت دهى ها ترجيحا حضورى است

دكتر على حجت  فلوشیپ فوق تخصص جراحى هاى سینه  ( پستان )
 

در زبان فارسی ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گویند « همیشه کار را به کاردان بسپارید » . قطعا همه ما این جمله را شنیده‌ایم و کمابیش با معنی آن آشنا هستیم.
در موضوع پزشکی این نکته بسیار مهم است و باید واقعا دقت کنیم که در مراجعه به پزشک و درمان راه درست را پیش بگیریم و اجازه ندهیم روند درمان‌مان کند یا اشتباه پیش برود .
خوب می‌دانیم اولین مرحله برای درمان یک ناهنجاری ، تشخیص درست است و این به دست نمی‌آید مگر با اطلاعات و تخصص کامل یک پزشک .
خیلی مواقع خودمان نیز در عدم درمان صحیح بیماری‌هایمان مقصر هستیم . به طور مثال در منزل شما اگر یک مشکل برقی وجود داشته باشد سراغ یک آهنگر نمی‌روید و قطعا به یک تکنسین و تعمیرکار مشکلات برق مراجعه می‌ کنید .
برای  بیماری‌ها از بهترین متخصصین استفاده می‌شود و یکی از آنها جناب آقای دکتر علی حجت ، فوق تخصص جراحی پستان است در رشته بسیار جدیدی د رایران فعالیت می‌کند .
با هم گپ و گفت کوتاهی داشتیم که در زیر آمده است:

جناب آقای دکتر علی حجت از تخصص خودتان برای ما بگویید .
فوق تخصص جراحی پستان هستم . البته باید عرض کنم که این رشته بسیار جدید است و در ایرا ن از سال 1392 توسط پروفسور اسماعیل اکبری استاد بزرگ جراحی ایران در دانشگاه شهید بهشتی پایه‌گذاری شده است . در این رشته سالانه فقط 2 نفر فارغ‌التحصیل می‌شوند و با محاسبه فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران که به تازگی این رشته را راه‌اندازی کرده‌اند در حال حاضر  15-10  نفر فوق تخصص جراحی پستان در سراسر ایران وجود دارد.

چه نیازی به راه‌اندازی چنین رشته‌ای در ایران وجود داشت ؟‌
مشکلی که در ایران وجود داشت این بود که این رشته آمیخته شده با رشته‌های دیگر. جراحان سرطان به نوعی در این رشته دخیل بودند و جراحان پلاستیک به شکلی دیگر . در آمریکا حدود 15 سال است که رشته فوق تخصص جراحی پستان به شکل جداگانه بوجود آمده است و در ایران حدود 6 سال است که این اتفاق افتاده است. جراحان قبلی با تشخیص سرطان و هر مشکل مشابه دیگری در سینه اقدام به برداشتن سینه می‌کردند و قسمتی از این معضل با جراحی پلاستیک جبران می‌شد اما با این رشته که به تازگی بوجو دآمده است بعد از مطالعات فراوان و تشخیص های کامل، صرفا تومور مورد نظر برداشته می‌شود و جراح پستان ، همزمان با جراحی و برداشتن تومور، جراحی پلاستیک را نیز انجام می‌دهد و این دغدغه را در وجود زنان از بین می‌برد که مشکل ظاهری خاص و عجیبی برای آنها بوجود نخواهد آمد.

در تخصص شما به طور کلی چه مراحلی برای درمان وجود دارد و انجام می‌شود ؟‌
این رشته به طور کلی از سه بخش تشکیل می‌شود . بخش اول قسمت درمانی است که به تشخیص تومور های بدخیم و خوش خیم می‌پردازد و درمان‌های لازم تجویز می‌شود . بخش دوم جراحی‌های زیبایی است که می‌تواند به درمان مشکلات مادرزادی در سینه زنان بپردازد. برخی مواقع اختلالات ظاهری و مادرزادی در سینه خانم‌ها وجود دارد و مثلا از بزرگی یا کوچکی نامتعارف رنج می‌برند که در رشته ما این معضل به سادگی درمان می‌شود. سومین بخش به جراحی و بازسازی سینه می‌پردازد و سینه‌هایی که قبلا با تشخیص پزشک مو رد جراحی قرار گرفته و قسمتی یا تمام یک سینه که برداشته می‌شود را بازسازی می‌کند و آن را به شکل قابل قبولی تبدیل می‌کند و در واقع به دغدغه بسیاری از زنان که مورد جراحی سینه قرار گرفته‌اند پاسخ می‌دهد.

در رشته شما صرفا به تشخیص و درمان سرطان سینه پرداخته می شود ؟
قطعا خیر  سینه بیماری‌های زیادی دارد که بسیاری از آنها اصلا سرطان نیستند و به سادگی و حتی با تجویز دارو درمان می‌شوند و اصلا کار به جراحی نمی‌کشد. اما باید تشخیص درست و به موقع باشد . مثلا برخی ترشحات سینه ، دردهای سینه ، توده‌های کیستی و .. به راحتی درمان می‌شوند ؛ به شرط اینکه به موقع مراجعه شود و به خوبی تشخیص داده شود. در مادران باردار یا شیرده به دلیل وجود توده‌های شیری برخی توده‌ها به سختی تشخیص داده می‌شوند و وجود چنین تخصصی در صارم که میزبان بسیاری از مادران باردار و شیرده است بسیار ضروری و مفید است. خانم‌ها بدانند رسیدگی به برخی مشکلات کوچک بهتر از پشت گوش انداختن و ترس از مواجهه با حقیقت است و زمان تشخیص در روند درمان بسیار مهم است. با تشخیص زودهنگام بسیار از مشکلات بزرگ به سادگی رفع و رجوع می‌شود. در سینه برخی مادران شیرده به دلیل وجود کیست‌های بزرگ شیری تشخیص مشکلاتی که همزمان وجود دارند تشخیص داده نمی‌شود. این خانم‌ها خودشان باید به دردناک بودن سینه، عفونت و … اهمیت قائل شوند و به متخصصین مراجعه کنند. در سینه خانم‌های حامله، شیرده و … عفونت شایع است و حتی ممکن است باعث تب و لرز شود. ورود باکتری در شیر مادران شیرده بسیار مهم است و باعث می‌شود حال عمومی آنها خوب نباشد. در صورت مراجعه این‌خانم‌ها درمان دارویی و حتی تخلیه ناحیه آبسه چرکی ، باعث می‌شود به سادگی درمان شوند و مشکل بزرگی برای آنها بوجود نیاید.

صحبت خاصی دارید که مطرح نشده باشد ؟
می‌خواهم به تمام زنان سرزمینم عرض کنم که جراحی‌های سینه و بیماری‌های سینه امری است بسیار تخصصی و خاص . مطالب پیرامون این موضوع بسیار گسترده و وسیع است. یک فوق تخصصی چندین هزار صفحه مطالعه تخصصی داشته است. بیش از 10 هزار صفحه با کار عملی خاص و جزئیات بسیار زیاد باعث می‌شود یک فوق تخصص در این زمینه پرورش یابد. اگر قرار باشد بیماری یک مراجعه‌کننده درمان شود باید تشخیص و اطلاعات اولیه کامل و درست باشد و این کار فقط کار یک فوق تخصص پستان است. از مراجعه بیهوده به تخصص‌های بی‌ارتباط و صرف وقت و هزینه که باعث دیر شدن برای برخی درمان‌ها می‌شود ، جدا خودداری نمایند . به سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید.

لینک :http://www.dralihojat.ir/

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    


مشخصات آگهی دهنده

نام
زیبا حسینی
ایمیل
تلفن
02122386718
انقضا
1403/02/10
بروزرسانی
1401/04/22
موقعیت
تهران
آدرس
سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان ســـــــرو غــربی ، جنب دبستان حکمت – پلاک 7 ، ساختمان میلان پـــرواز ، طبقه اول ، واحد ٨ 02122386718
مشاهده تمام آگهی های زیبا حسینی

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (زیبا حسینی)

در مورد: متخصص جراحی سینه ( پستان ) در سعادت آباد,منطقه 2


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی متخصص جراحی سینه ( پستان ) در سعادت آباد,منطقه 2

Captcha image

آخرین آگهی های متخصص زنان و زایمان
1398/08/29
دکتر میترا بهمن پور متخصص جراحی زیبایی زنان در تهران
29

دکتر میترا بهمن پور فوق تخصص جراحی زیبایی زنان در تهران با بهترین هزینه لابیاپلاستی 09120897425 / 26641827 / 02126641908

زیبا حسینی / تلفن: 09120897425

1400/04/17
بهترین متخصص لابیاپلاستی در سعادت اباد
12

بهترین متخصص لابیاپلاستی در سعادت اباد02122342902-09190106727

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122342902

1400/04/06
متخصص لابیاپلاستی در شهرک غرب
11

دکتر اعظم حسینی متخصص زنان و جراحی زیبایی02122342902-09190106727

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122342902

1400/02/01
بهترین متخصص زگیل تناسلی در تهران
10

دکتر عاطفه الهویی نظری بهترین متخصص درمان زگیل تناسلی دکتر خوب درمان زگیل تناسلی  09036830686  44484260      65833148      66661879  بهترین متخصص زگیل تناسلی در تهران

زیبا حسینی / تلفن: 02166661879

1400/04/19
دکتر روناک رضایی بهترین متخصص زنان و زایمان در جنوب تهران
10

دکتر روناک رضایی بهترین متخصص زنان و زایمان در جنوب تهران 09022332760 دکتر روناک رضایی آماده ارائه ی بهترین خدمات در سراسر مناطق می باشد.

اپراتور 102 / تلفن: 02155233276

1401/09/18
بهترین متخصص کولپوسکوپی در غرب تهران
9

دکتر عاطفه الهویی نظری  09036830686 بهترین متخصص کولپوسکوپی در غرب تهران کولپوسکوپی روند بدون دردی است

زیبا حسینی / تلفن: 02166661879

1400/04/07
متخصص عمل زیبایی واژن در سعادت اباد
7

متخصص عمل زیبایی واژن در سعادت اباد , 02122342902-09190106727

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122342902

1399/07/30
بهترین متخصص زنان و زایمان در جنت آباد
5

بهترین متخصص زنان و زایمان در جنت آباد , جراح و متخصص زنان و زایماندکتر عاطفه عاشوری برمچی , 44769985

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-44769985

1397/04/30
دکتر عاطفه عاشوری برمچی در بلوار گلها,منطقه22
5

انجام کلیه اعمال جراحی زنان در محله شهرک گلستان , منطقه22

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144743615

1397/04/20
دکتر متخصص زنان و جراحی محدوده شهرک گلستان,منطقه22
5

متخصص زنان در محله شهرک گلستان , 02144743615 , منطقه 22 دکتر عاطفه عاشوری برمچی

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144769985