خدمات پزشکی :: متخصص زنان و زایمان

متخصص جراح زیبایی زنان در همدان

متخصص جراح زیبایی زنان در همدان
  • تاریخ ثبت: 1400/12/15
  • بازدید: 868 بار

متخصص جراح زیبایی زنان در همدان 


متخصص زنان  و زایمان در همدان 


بهترین متخصص زنان و زایمان در همدان 


بهترین متخصص ​لابیاپلاستی در همدان 
 

دکتر
متخصص زنان و نازایی و جراحیهای زیبایی زنان

خدماتی که در مطب ارائه میشه:   

درمانهای نازایی وای یوای
جراحیهای زیبایی زنان ولابیاپلاستی
لیزر وکرایو زگیل تناسلی
تعیین جنسیت
درمان اختلالات تخمدانی وهورمونی
برطرف کردن ترکهای شکم وروشن سازی ناحیه تناسلی
درمان عفونت‌های مقاوم به درمان دارویی

پذیرش: شنبه تا چهارشنبه  عصرها از ساعت  ۳ تا ۹ شب

تلفن مطب:
موبایل: 

آدرس مطب: همدان 

پزشکی زنان و یا Gynecology یکی از تخصص های پزشکی است که سعی بر مراقبت های بانوان در طول دوران زندگی خود دارند. برخی از متخصصان زنان تنها در یکی از تخصص ها مانند درمانی و یا زیبایی فعالیت دارند و برخی دیگر در تمام تخصص ها فعالیت دارند. یکی از دغدغه های بانوان در طول زندگی انتخاب بهترین متخصص زنان در شهر خود می باشد تا در طول دوران زندگی، بارداری، زایمان و…. بتوانند به راحتی مشکل خود را بیان کرده و از بهترین خدمات بهره مند شوند، زیرا که متخصص زنان آگاهی های لازم را نسبت به بیماری های زنان دارا است. ما در این مقاله به مشخصات، ویژگی ها، خدمات پزشک زنان و…. می پردازیم.

پزشک زنان و زایمان (OB-Gyn)
پزشک زنان و زایمان پزشکی است که دارای تخصص لازم برای پیشگیری و درمان اختلالات بیماری های دستگاه تناسلی و تولید مثل بانوان، دوران بارداری و زایمان، قبل از بارداری و مشکلات مربوط به پستان می باشد. همچنین این پزشکان با کسب اطلاعات و تخصص می توانند در زمینه زیبایی های مربوط به بانوان نیز فعالیت داشته باشند.

همه ی ما در طول زندگی باید مراقب سلامتی خود باشیم و در صورت بروز هرگونه اختلال باید به پزشک مراجعه کرد. برخی از بیماری ها مختص بانوان بوده و فقط متخصص زنان می تواند در این زمینه به آن ها کمک کرده و بیماری را بررسی و درمان کند. مشکلات و اختلالت مربوط به دوران قاعدگی، بارداری، زایمان و بیماری های ناحیه تناسلی از جمله اختلالات و مشکلاتی است که ممکن است بانوان با آن روبرو شوند. اغلب این بیماری ها مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می باشد که متخصص زنان باید آگاهی های لازم نسبت به این بیماری ها را داشته باشد تا بتواند به هنگام و به درستی بیماری را تشخیص دهد، تا از به خطر افتادن سلامت بیمار جلوگیری شود.

خدمات بهترین متخصص زنان  در همدان چیست؟
ما قصد داریم تا شما را بیشتر با زمینه کاری و خدمات یک متخصص زنان آشنا کنیم. از جمله وظایف و کارهایی که یک متخصص زنان انجام می دهد عبارتند از:

دوران قاعدگی:
بانوان ممکن است در دوران قاعدگی با دردرهای شدید مواجه شوند و یا ممکن است با اختلال و بر هم خوردگی نظم در این دوران روبرو شوند که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. در این زمان متخصص زنان با معاینه و انجام آزمایشات لازم به تشخیص و بررسی علت های اختلال می پردازد.

سرطان های مربوط به بانوان:
از دیگر وظایف و خدمات پزشک زنان تشخیص و درمان سرطان های رحم،دهانه رحم و تخمدان است. متخصص زنان به تشخیص و درمان سرطان رحم، کیست های تخمدان، عفونت ناحیه تناسلی، پیچ خوردگی تخمدان و وجود دردهای شدید به هنگام نزدیکی می پردازد.

بارداری:
از دیگر وظایف متخصص زنان و زایمان، پرداختن به مسایل مربوط به بارداری بانوان است. متخصص زنان زایمان با آگاهی و تخصص خود به کنترل سلامت مادر و جنین از ابتدای بارداری تا زمان تولد نوزاد می پردازد. همچنین با توجه به شرایط مادر و جنین، متخصص بهترین تشخیص را در خصوص نحوه زایمان مادر می دهد که مشخص می کند زایمان طبیعی بهتر است و یا سزارین. اما کار متخصص زمان زایمان تمام نمی شود و حتی بعد از زایمان نیز سلامت مادر و کودک را بررسی می کند تا از بروز هرگونه عارضه جلوگیری کنند.

زایمان طبیعی:

در گذشته به دلیل وجود تنها روش زایمان طبیعی، در شرایط غیر طبیعی در بسیاری از زایمان ها سلامت مادر و جنین با خطر مواجه می شد. همانطور که گفته شد زایمان طبیعی به دلایل عدم جراحی و بیهوشی گزینه مناسبی برای سلامت مادر و جنین می باشد. اما در برخی از موارد به دلیل وضعیت و شرایط ممکن است پزشک زایمان سزارین را به جای زایمان طبیعی تجویز کند. در برخی از موارد که مادر دچار زایمان زودرس شده، این شرایط بسیار اورژانسی می باشد. همانطور که گفته شد بعضی از شرایط پزشک را مجبور به انجام زایمان سزارین می کند که این شرایط عبارتند از:

بی اختیاری ادرار:
یکی از بیماری های زنان که شایع می باشد بی اختیاری ادرار است که ممکن است به دلیل زایمان های متعدد ایجاد شود. بهترین متخصص زنان می تواند با دانش و آگاهی خود از روش های مختلفی برای درمان این بیماری استفاده کند.

بیماری های دوران بلوغ:
دوران بلوغ از حساس ترین دوران زندگی دختران است زیرا که با تغییرات هورمونی مواجه می شوند. از جمله مشکلاتی که ممکن است دختران در دوران بلوغ با آن روبرو شوند عبارت است از وجود دردهای شدید در دوران قاعدگی،بی نظمی و خونریزی های شدید،ترشحات غیر طبیعی در ناحیه تناسلی. دختران باید برای معاینه و انجام تست های سلامت به طور منظم به پزشک زنان مراجعه کنند.

درمان ناباروری:
یکی از مشکلاتی که برخی از زوجین درگیر آن هستند، ناباروری می باشد. ناباروری ممکن است عوامل متعدد و مختلفی داشته باشد مانند، دلایل ارثی و ژنتیکی، مشکلات و بیماری های ناحیه تناسلی، سن و بسیاری از دلایل دیگر. زوج هایی که دچار مشکل ناباروری هستند می توانند به یک پزشک زنان با تجربه مراجعه کرده تا علت ناباروری را تشخیص و به درمان آن بپردازد.

بهتر است بدانید که علت ناباروری تنها از سوی بانوان نبوده و ممکن است در بعضی از زوج ها علت از سوی مردان نیز باشد، که از جمله دلایل ناباروری در مردان ابتلا به بیماری های زمینه ای، جراحی بیضه، تعداد کم اسپرم، مشکلات مربوط به اسپرم، التهاب بیضه و یا عمل وازکتومی می باشد.

دوران یائسگی:
بانوان در سنین 45 تا 50 سالگی دچار یائسگی می شوند که ممکن است با چالش ها و عوارض مختلفی روبرو شوند. برای پیشگیری و کاهش این عوارض بهتر است به طور منظم به متخصص زنان مراجعه کرده و تحت آزمایش هایی مانند ماموگرافی و پاپ اسمیر، برای حفظ سلامت خود قرار بگیرند.

درمان آندومتریوز:
آندومتریوز به ضایعاتی گفته می شود که بر روی تخمدان ها و دیواره لگن رشد می کنند و می توانند عوارضی مانند درد شدید و حتی ناباروری برای بیمار داشته باشد. بنابراین تشخیص و درمان به موقع آن توسط بهترین متخصص زنان در تهران دارای اهمیت بالایی می باشد.

تنبلی تخمدان:
تنبلی تخمدان از بیماری های شایع در بانوان می باشد که در اغلب موارد نیز سبب اختلال در تخمک گذاری و قاعدگی می شود به همین دلیل درمان آن از اهمیت بالایی برخوردار است.


درمان زگیل تناسلی:
زگیل تناسلی به ضایعات صورتی رنگ یا همرنگ پوست بر روی دهانه واژن یا ناحیه تناسلی زنان گفته می شود که به دلیلایل مختلفی ممکن است به وجود آیند. برخی از انواع این ویروس می توانند خطرناک باشند و حتی سبب بروز سرطان دهانه رحم در زنان نیز گردند. دکتر ساره حیدری با بهره گیری از دانش روز پزشکی قادر به درمان این بیماری هستند.

عفونت واژن:
بانوان زیادی ممکن است در طول زندگی خود به عفونت واژن مبتلا شوند. این عفونت در خانم های باردار بیشتر شایع می باشد. برخی از دلایل رایج این بیماری باکتری، نوسان در هورمان ها و فعالیت جنسی می باشد. از علاپم این بیماری نیز خارش،سوزش و ترشحات واژن می باشد.

 

انواع جراحی های زیبایی زنان در همدان:
برخی از متخصصان زنان علاوه بر انجام کارهای درمانی، به انجام کارهای زیبایی زنان برای رفع مشکلات آن ها نیز می پردازند. از جمله این جراحی های زیبایی می توان به پرینورافی، لابیاپلاستی، تزریق چربی به واژن اشاره کرد. که در ادامه به طور جزیی تر به این عمل ها می پردازیم.

لابیاپلاستی:
جراحی لابیاپلاستی یکی از انواع جراحی زیبایی زنان می باشد که طرفدارن بسیاری در سراسر دنیا دارد. اندام تناسلی بانوان به دلایل ژنتیکی ممکن است دارای عدم قرینگی در اندازه و ظاهر لابیاها باشد. بزرگی لابیاها می تواند مشکلات زیادی مانند مشکلات جنسی، مشکلات هنگام فعالیت های ورزشی، پوشیدن لباس های تنگ و … به وجود آورد. همچنین عدم قرینگی لابیاها می تواند ناشی از عواملی مانند حاملگی های متعدد، یائسگی و عوامل ژنتیکی باشد. جراحی لابیاپلاستی با کوچک کردن لابیاها و ایجاد تقارن در آنها می تواند سبب بهبود رابطه جنسی و افزایش اعتماد به نفس شود.

جراحی لابیاپلاستی به روش های مختلفی انجام می شود. که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم.

جراحی لابیا پلاستی باز:
در صورت بزرگ بودن بیش از حد لابیاها از روش جراحی باز استفاده می شود، که این جراحی همراه با بیهوشی می باشد.

لابیاپلاستی با لیزر:
امروزه لیزر در زمینه های مختلف پزشکی کاربردهای بسیاری دارد. یکی از کاربردهای لیزر در لابیاپلاستی می باشد که با استفاده از بی حسی موضعی و بدون بیهوشی انجام می شود.

لابیاپلاستی با RF:
RF نوعی لیزر حرارتی و رادیویی می باشد که با استفاده از این دستگاه لابیاهای بزرگ را برش می دهند. در این روش برش و زخمی بعد از جراحی ایجاد نمی شود، همچنین دوره نقاهت آن نیز کوتاه تر می باشد.

سفید کردن واژن:
تیرگی در ناحیه تناسلی به دلایلی مانند افزایش سن، زایمان، پوشیدن شلوارهای تنگ، شیو کردن ناحیه تناسلی، بیماری های هورمونی و… رخ می دهد. این مساله می تواند برای افراد آزار دهنده باشد. یکی از موارد مهم در روابط جنسی موفق، زیبایی و جوانسازی ناحیه تناسلی می باشد که باعث افزایش میل جنسی و کیفیت رابطه می شود. سفید کردن واژن نیز دارای روش های مختلفی مانند استفاده از کرم های موضعی، سفید کردن واژن با لیزر و… می باشد. برای درمان این مشکل دکتر ساره حیدری متخصص زنان در غرب تهران سفید کردن واژن را با دستگاه ژولیت انجام می دهند.

تنگ کردن واژن:
واژن ممکن است به تدریج به دلایلی مانند زایمان های طبیعی مکرر دچار شلی و افتادگی شود. گشاد شدن واژن علاوه بر ظاهر نازیبا برای فرد عوارضی مانند عدم لذت هنگام رابطه جنسی و ایجاد برخی عفونت ها در ناحیه واژینال را خواهد داشت. به همین دلیل توصیه می شود در چنین شرایطی تنگ کردن واژن انجام گیرد. این روش می تواند هم به صورت جراحی و هم غیر جراحی صورت پذیرد که در حال حاضر دکتر ساره حیدری با استفاده از لیزر ژولیت این کار را انجام می دهند و نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

تزریق ژل به واژن:
کاهش چربی در ناحیه تناسلی باعث شل شدن و افتادگی واژن می شود. کاهش چربی در ناحیه تناسلی بر اثر کاهش وزن، زایمان های طبیعی و بالا رفتن سن به وجود می آید. از موثرترین روش ها برای درمان شلی و افتادگی واژن تزریق ژل به واژن می باشد که می تواند سبب جوانسازی واژن نیز گردد. این ژل ها عمدتا در سه دسته ژل های موقت، ژل های نیمه موقت و ژل های دائمی می باشند. تزریق ژل به واژن سبب برطرف شدن چین و چروک لابیا ماژورها، حجم دهی و برجسته شدن لابیا ماژورها و جوانسازی واژن می شود.

تزریق چربی به واژن:
تزریق چربی به واژن یکی دیگر از روش های بازیابی جوانی در ناحیه تناسلی می باشد. این روش برای جوانسازی واژن به کار می رود و می تواند چروک ها و افتادگی آن را برطرف نماید. در این روش چربی از برخی از نواحی بدن فرد مانند شکم و ران گرفته می شود و به ناحیه تناسلی تزریق می شود. این روش به دلیل استفاده از چربی بدن خود فرد، حساسیتی در بدن فرد ایجاد نمی کند.

پرینورافی:
جراحی پرینورافی روشی است که با استفاده از بیهوشی و یا بی حسی موضعی انجام می گیرد. در این روش در امتداد دیواره واژن و ناحیه پرینه برشی ایجاد می شود و اندازه دهانه واژن را به حالت قبل باز می گرداند. این روش به منظور ترمیم و تنگ کردن واژن صورت می گیرد. در این روش آسیب های پرینه و افتادگی رحم نیز می تواند درمان و اصلاح شود.

واژینوپلاستی:
یکی دیگر از جراحی های زیبایی بانوان، جراحی واژینوپلاستی می باشد. این عمل به منظور تنگ کردن واژن انجام می گیرد. گشادی واژن علت های گوناگون و مختلفی مانند افزایش سن، زایمان های متعدد به خصوص زایمان طبیعی دارد.

کربوکسی تراپی واژن:
کربوکسی تراپی نوعی درمان با گاز دی اکسید کربن می باشد که امروزه در زمینه های پزشکی کاربردهای بسیاری دارد. از کربوکسی تراپی برای درمان ترک ها و اسکارهای پوستی، خشکی واژن و جوانسازی واژن استفاده می شود. کربوکسی تراپی طی چندین جلسه انجام می شود که تعداد جلسات با توجه به شرایط و نوع درمان بیمار تعیین می شود.

پلاسما تراپی واژن:
یکی از روش های تاثیر گذار بر جوانسازی ناحیه واژن پلاسما تراپی می باشد. این روش یک روش بدون درد و عارضه می باشد. همچنین از این روش در درمان بیمارانی که به صورت مکرر دچار عفونت واژن می شوند استفاده می شود.

پذیرش: شنبه تا چهارشنبه  عصرها از ساعت  ۳ تا ۹ شب

تلفن مطب:
موبایل: 


آدرس مطب: همدان 

   

قیمت : تماس بگیرید

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 102)

ارسال نظر برای آگهی متخصص جراح زیبایی زنان در همدان

Captcha image

آخرین آگهی های متخصص زنان و زایمان
1398/08/29
دکتر میترا بهمن پور متخصص جراحی زیبایی زنان در تهران
29

دکتر میترا بهمن پور فوق تخصص جراحی زیبایی زنان در تهران با بهترین هزینه لابیاپلاستی 09120897425 / 26641827 / 02126641908

زیبا حسینی / تلفن: 09120897425

1400/04/17
بهترین متخصص لابیاپلاستی در سعادت اباد
12

بهترین متخصص لابیاپلاستی در سعادت اباد02122342902-09190106727

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122342902

1400/04/06
متخصص لابیاپلاستی در شهرک غرب
11

دکتر اعظم حسینی متخصص زنان و جراحی زیبایی02122342902-09190106727

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122342902

1400/02/01
بهترین متخصص زگیل تناسلی در تهران
10

دکتر عاطفه الهویی نظری بهترین متخصص درمان زگیل تناسلی دکتر خوب درمان زگیل تناسلی  09036830686  44484260      65833148      66661879  بهترین متخصص زگیل تناسلی در تهران

زیبا حسینی / تلفن: 02166661879

1400/04/19
دکتر روناک رضایی بهترین متخصص زنان و زایمان در جنوب تهران
10

دکتر روناک رضایی بهترین متخصص زنان و زایمان در جنوب تهران 09022332760 دکتر روناک رضایی آماده ارائه ی بهترین خدمات در سراسر مناطق می باشد.

اپراتور 102 / تلفن: 02155233276

1401/09/18
بهترین متخصص کولپوسکوپی در غرب تهران
9

دکتر عاطفه الهویی نظری  09036830686 بهترین متخصص کولپوسکوپی در غرب تهران کولپوسکوپی روند بدون دردی است

زیبا حسینی / تلفن: 02166661879

1400/04/07
متخصص عمل زیبایی واژن در سعادت اباد
7

متخصص عمل زیبایی واژن در سعادت اباد , 02122342902-09190106727

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122342902

1399/07/30
بهترین متخصص زنان و زایمان در جنت آباد
5

بهترین متخصص زنان و زایمان در جنت آباد , جراح و متخصص زنان و زایماندکتر عاطفه عاشوری برمچی , 44769985

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-44769985

1397/04/30
دکتر عاطفه عاشوری برمچی در بلوار گلها,منطقه22
5

انجام کلیه اعمال جراحی زنان در محله شهرک گلستان , منطقه22

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144743615

1397/04/20
دکتر متخصص زنان و جراحی محدوده شهرک گلستان,منطقه22
5

متخصص زنان در محله شهرک گلستان , 02144743615 , منطقه 22 دکتر عاطفه عاشوری برمچی

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144769985

عبارات کلیدی