خدمات :: تعمیرات

نمایندگی بوش در کردان

نمایندگی بوش در کردان
  • تاریخ ثبت: 1400/08/03
  • بازدید: 1121 بار

نمایندگی بوش در کردان

نمایندگی بوش در کردان کرج

فروش لوازم بوش در کردان

فروش محصولات  بوش در کردان کرج

تعمیرات محصولات  بوش در کردان
تعمیرات محصولات  بوش در کردان  کرج
 

 

 

شماره تماس ها : ,09122724877 , 09359091995 , 09050296454

تعمیرات لوازم خانگی در محل بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه انجام خواهد شد.

پیشتیبانی آنلاین ما همیشه در ۲۴ ساعت در روز، هفت روز هفته و ۳۶۵ روزدر سال.

 

گالری مهستان ( نماینده رسمی فروش و تععمیرات لوازم خانگی ) 


شرکت مهستان مفتخر است با ارائه خدمات پس از فروش قوي و متمرکز در سرتاسر ايران، خدمات قبل و پس از فروش را به مشتريان محترم عرضه نمايد.
 

شماره تماس ها : ,09122724877 , 09359091995 , 09050296454



تعمیرات لوازم خانگی در محل بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه انجام خواهد شد.

پیشتیبانی آنلاین ما همیشه در ۲۴ ساعت در روز، هفت روز هفته و ۳۶۵ روزدر سال.


09359091995

 

درباره:
 از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از مجموعه های پیشرو در خدمات پس از فروش و حوزه های جانبی مرتبط با آن می باشد.

متمرکز بر ارائه خدات پیشرفته و همچنین تامین قطعات از مجموعه های اصلی می باشد.

در طول این سال ها خدمات تخصصی زیادی توسط کادر فنی ما انجام شده است که مهارت و تجربه ما را در ارائه خدمات پشتیبانی بهتر افزایش داده است و در حال حاضر  مجموعهبه عنوان یکی از دفاتر خدمات و پشتیبانی در سطح استان البرز و تهران نقش مهمی را ایفا می کند و سعی در ارتقا کیفیت خدمات در سطح دو استان را دارد.

 

سوابق کاری :

ده سال سابقه همکاری با شرکت شاپ سرویس نماینده
برنده های ویرپول، برانت ، اگنس، وست پوینت ….

هشت سال سابقه همکاری با شرکت سیهاوی نماینده برندهای بوش، آاگ ، فریجیدر، بکو ….
نمایندگی رسمی جنرال الکتریک ،مابه،وایت هاوس،پروفایل ،کنمور 

اصول مدیریت پروژه و خدمات اجرایی :

تهیه جدول زمانی و مدیریت منابع برای رسیدن به اهداف
ارتباط روشن و شفاف با تمامی مشتریان
پیگیری میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات ارائه شده. CRM
نظارت مستقیم بر روی کیفیت خدمات ارائه شده
 

ما به تمامی خدمات ارائه شده خود افتخار می کنیم و این نتایج افتخارآمیز نتیجه همکاری با یک تیم از افراد باتجربه و متخصص است.

 

ماموریت:

ماموریت ما دستیابی به خدمات بهتر با قیمت رقابتی و ایجاد یک فضای کاری مطمئن وحرفه ای، انجام خدمات در بازه زمانی کوتاه ومعقول با کیفیتی رضایت بخش و مقبول است.
 

 با داشتن کادری مجرب و کارآموخته که تجربه ارائه خدمات در نمایندگی های مختلف لوازم خانگی مثل نمایندگی، بوش، آاگ ،ویرپول،دوو،بکو  و … را داشته اند، آماده ی سرویس دهی و تعمیرات لوازم خانگی شماست. 

ما با در اختیار داشتن ابزارهای پیشرفته و قطعات اورجینال لوازم خانگی، نگرانی های شما را در تعمیرات و یا تعویض قطعات برطرف می‌کنیم. تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر ظرفشویی، تعمیر کولرگازی و هر نوع لوازم خانگی دیگر در  انجام می پذیرد. 

لازم به ذکر است که تمام سرویس های ما، دارای گارانتی و ضمانت نامه می‌باشد تا خیالتان بابت خرابی های بعدی راحت باشد. امید است تا با ارائه این خدمات بتوانیم کیفیت و سرعت تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج را یک پله بالاتر ببریم. 


سال‌هاست که شرکت لوازم خانگی بوش تلاش می‌کند تا لوازمی را تولید نماید که به ساده‌تر شدن زندگی ما کمک می‌کنند. حدود یک و نیم قرن است که این شرکت محصولات را تولید می‌کند که به صرفه‌جویی در زمان و بهبود کیفیت زندگی کمک می‌کنند.

اگر شما هم از لوازم خانگی این شرکت استفاده می‌کنید حتما می‌دانید که در تولید لوازم خانگی این شرکت از تکنولوژی بسیار بالایی استفاده شده است.

به همین دلیل است که در صورت خرابی و تعویض قطعات، می‌بایست وسیله مورد نظر را به دستان یک تعمیرکار متخصص بسپارید. چنانچه می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره تعمیرات لوازم خانگی بوش بدست آورید با ما همراه باشید.

تعمیر لوازم خانگی
تعمیر لوازم خانگی اگر اشتباه انجام شود، هزینه بیشتری را به شما تحمیل خواهد کرد. اما اگر از افراد متخصص و مراکز حرفه‌ای بهره ببرید، می‌توانید مجدداً از لوازم خود استفاده نموده و نیاز به تعویض آن دستگاه و صرف هزینه‌های گزاف نخواهد بود.

نگران نباشید امروزه با توجه به حضور نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی بوش در ایران می‌توانید با خیال راحت لوازم خود را به آن‌ها بسپارید و میلیون‌ها تومان از پول خود را صرفه‌جویی نمایید.

لوازم خانگی بوش با بالاترین استانداردها تولید می‌شوند، اما آیا هر دستگاهی ممکن است روزی نیاز به تعمیر داشته باشد. هرچه یک دستگاه تخصصی‌تر و از تکنولوژی بیشتری برخوردار باشد، تعمیر آن هم نیازمند کارشناسان خبره و حرفه‌ای‌تر است.

تعمیرات لوازم خانگی بوش در کرج
امروزه آگهی تعمیرات لوازم منزل را در تمامی گوشه کنارهای هر شهری که هستیم مشاهده می‌کنیم اما آیا می‌توان به آن‌ها اطمینان کرد؟ تعمیرات لوازم خانگی بوش و تعویض قطعات آن تنها نیازمند کار مهندسی و حرفه‌ای است.

اگر فردی غیرمتخصص کار تعمیر یخچال بوش را انجام دهد، شما نمی‌توانید اطمینان داشته باشید که این فرد به عیب دستگاه شما پی ببرد.

نمایندگی تعمیرات بوش  است که می‌توانید با خیالی آسوده کار تعمیر لباس‌شویی یا تعمیر ماکروفر خود را به آن بسپارید. در مراکز نمایندگی از قطعات یدکی اصل لوازم خانگی بوش استفاده می‌شود و کارشناسان با سابقه امور مربوط به تعمیرات را برعهده دارند. نمایندگی تعمیرات بوش در بسیاری از نقاط کشور فعالیت می‌کنند و خدمات حرفه‌ای را به مشتریان و مصرف‌کنندگان لوازم خانگی بوش ارائه می‌نمایید.
 

نمایندگی تعمیرات بوش در کرج
آیا ماشین لباسشویی بوش شما خراب شده است؟ یا یخچال بوش شما به سرویس نیاز دارد؟ نگران نباشید نمایندگی تعمیرات بوش در کرج در خدمت شما همشهریان عزیز کرجی است و از این پس می‌توانید برای تعمیر لباس‌شویی، تعمیر ماشین ‌ظرفشویی، تعمیر ماکروفر و تعمیر یخچال بوش خود به این مرکز خدمات تخصصی مراجعه نمایید.

در نمایندگی تعمیرات بوش در کرج تمامی مشکلات و عیوب لوازم خانگی بوش توسط متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای شناسایی و برطرف می‌شود و کارشناسان ما در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات یدکی اصل بوش استفاده می‌کنند.

کلیه لوازم خانگی بوش از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است که زندگی را برای مصرف‌کنندگان آن‌ها راحت‌تر کرده است. قطعات به کار رفته در این لوازم بایستی توسط افراد ماهر تعمیر شوند، افرادی که با این تکنولوژی آشنایی دارند.

تکنسین‌ها و کارشناسان باتجربه نمایندگی تعمیرات بوش در کرج به نحوی عالی پاسخگویی تمامی سوالات شما در زمینه تعمیر لوازم خانگی بوش خواهند بود.

تعمیر ماشین لباسشویی در مرکز تعمیرات بوش در کرج
اگر ماشین لباس‌شویی بوش شما بنا به هر دلیلی از کار افتاده است، کلی لباس نشسته برای شما باقی گذاشته است و شما به دنبال یک مرکز تعمیرات خوب می‌گردید؛ تعمیر ماشین لباسشویی خود را به متخصصین نمایندگی تعمیرات بوش در کرج بسپارید تا به سرعت عیوب دستگاه شما را برطرف کنند. تعمیر لباس‌شویی توسط افراد غیرآشنا با تکنولوژی بوش به جای اینکه مشکل شما را حل کند، مشکلات دیگری را هم برای شما ایجاد می‌کند.

اما وقتی تعمیر لباس‌شویی خود را به نمایندگی‌ها بسپارید که از تجربه و تخصص بالایی برخوردار بوده و با تکنولوژی مدرن به کار رفته در لوازم خانگی بوش اطلاع دارند، هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید، هم در اسرع وقت خدمات با کیفیتی به شما ارائه خواهد شد.

تعمیر یخچال بوش در مرکز تعمیرات بوش در کرج
از طرف دیگر بدیهی است که تعمیر یخچال یکی مهمترین تعمیرات لوازم خانگی است. خرابی یخچال باعث خرابی مواد غذایی می‌شود و در نتیجه شما چندین برابر مجبور به صرف هزینه هستید. کارشناسان تعمیر یخچال بوش در نمایدگی‌های تعمیرات بوش به خوبی و در سریع‌ترین زمان به خانه شما اعزام شده و عیوب را برطرف می‌کنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرکز تعمیرات بوش در کرج
برای سریع‌تر و راحت‌تر انجام شدن کارهای روتین آشپزخانه، شرکت لوازم خانگی بوش تولید ماشین ظرفشویی را آغاز کرد. این وسیله امروزه به یکی از لوازم پرکاربرد تبدیل شده که در زمان و هزینه برق صرفه جویی می‌کند. تعمیر ماشین ظرفشویی بسیار مدرن بوش تنها در نمایندگی‌های اصلی بوش به خوبی انجام می‌شود.

به همین دلیل تمامی نمایندگی‌های تعمیرات بوش خدمات حرفه‌ای و تخصصی را در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی ارائه می‌دهند. پس اگر برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود سردرگم هستید، بدون درنگ به نمایندگی‌های تعمیرات بوش مراجعه نمایید.

Bosch Appliance Repair 1024x768 - تعمیرات لوازم خانگی بوش - BOSCH
دفتر خدمات مرکزی البرز 
تنها مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در زمینه : تعمیرات ساید بای ساید – تعمیرات یخچال – تعمیرات لباسشویی و تعمیرات ماشین ظرفشویی – فر – ماکروفر و …… می باشد که مشتریان محترم می توانید با حداقل هزینه از بهترین سرویس ها و خدمات نمایندگی بوش درسطح استان البرز از آن بهره مند شوند.

سرویس دهی سریع و ارائه خدمات درمحل، بهره وری از تکنسینهای روز دنیا و تکنسینهای دوره دیده و حرفه ای تیم ایران آرکا سرویس سبب شده که شما  در هر زمان و هر مکان نیاز به تعمیر لوازم خانگی بوش خود را داشته باشید، فقط کافی است با تیم  تماس بگیرد و یا با مراجعه به سایت  پیام خود را ثبت کنید.

09359091995

   

قیمت : تماس بگیرید

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 102)

ارسال نظر برای آگهی نمایندگی بوش در کردان

Captcha image

نظرات ارسال شده

علی - 1400/08/11
واقعا متخصص هستن - سپاس از خدمات خوبتون

حمید صالحی - 1400/08/10
ممنون از سرویس دهی خوبتون واقعا تو کرج بهترین هستید

آخرین آگهی های تعمیرات
1400/10/14
نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در اسلامشهر
8

یکسال ضمانت ,۵۶۱۱۲۶۱۰ رضا زاده

نمایندگی تعمیرات یخچال / تلفن: 02156112610

1399/11/13
بهترین تعمیرگاه هیدرولیک در شیراز
1

بهترین تعمیرگاه هیدرولیک در شیراز - تعمیرگاه هیدرولیک در شیراز - تعمیر هیدرولیک 09174747307-09383212742

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 09174747307

1400/10/18
نمایندگی تعمیرات یخچال سونیا در اسلامشهر 
1

یکسال ضمانت ,۵۶۱۱۲۶۱۰ رضا زاده

نمایندگی تعمیرات یخچال / تلفن: 56112610-09211758753

1400/11/20
تعمیرات انواع سماور و بازسازی ظروف آشپزخانه در تهرانپارس, منطقه ۴
1

تعمیرات انواع سماور و بازسازی ظروف آشپزخانه 09124977152 در تهرانپارس, منطقه ۴ تعمیرات انواع سماور و بازسازی ظروف آشپزخانه در تهرانپارس تعمیرات انواع سماور

زیبا حسینی / تلفن: 02177780599

1399/11/26
تعمیر یخچال در غرب تهران
1

تعمیر یخچال در غرب تهران, 09124878537 -22822788 

بهار شجاعتی / تلفن: 09914148976

1395/11/15
شیشه سکوریت پاسارگاد تعمیرات نصب و رگلاژ شیشه سکوریت ( 09126706788 )یکروزه با کمترین هذیته

شیشه سکوریت پاسارگاد 09126706788 تعمیرات شیشه سکوریت نصب شیشه سکوریت رگلاژ شیشه سکوریت قیمت شیشه سکوریت

رضا رادمنش / تلفن: 02144540842

عبارات کلیدی