صنعت :: سایرخدمات

نمایندگی فروش چراغ افراتاب

نمایندگی فروش چراغ افراتاب
  • تاریخ ثبت: 1400/12/02
  • بازدید: 596 بار

نمایندگی فروش چراغ افراتاب
 

نمایندگی فروش پنل افراتاب

 

نمایندگی فروش لامپ افراتاب

 

نمایندگی رسمی شرکت هایه افراتاب 
فروشگاه الکتریکی کرمی

66720599 - 66718013
09125841454


فروشگاه الکتریکی کرمی یک فروشگاه بزرگ با محصولات متنوع از جمله انواع لامپ ها ، پروژکتورها ، کلید های صنعتی ، سیم و کابل ، سه راهی و ... می باشد که از سال 1338 فعالیت خود را در میدان امام خمینی آغاز کرده است.این فروشگاه در سال 1362 به خیابان لاله زار شمالی انتقال یافته است. این مجموعه از برندهای بزرگ و معتبری از جمله افرا تاب، لنا افرا تاب،در طی سال های گذشته  نمایندگی داشته است.

 

مزایای استفاده از لامپ افراتاب

به عنوان یک صاحب کسب و کار، آیا به ردپایی که روی زمین می گذارید فکر کرده اید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید کسب‌وکار خود را با انرژی کارآمدتر اداره کنید؟

انرژی که ما هر روز از آن استفاده می کنیم اشکال مختلفی دارد که یکی از آنها نور است. چراغ افراتاب کشش بزرگی برای انرژی هستند و راه های ساده و موثری برای محافظه کاری بیشتر با قدرتی که کسب و کار شما استفاده می کند وجود دارد.

در Conservergy، ما به یافتن راه‌حل‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای شرکت شما اختصاص یافته‌ایم، و یکی از راه‌هایی که می‌توانید تأثیر کسب‌وکارتان بر محیط‌زیست را کاهش دهید، در پنل افراتاب تغییر لامپ‌های خود به لامپ‌ افراتاب است.

جابجایی در پنل افراتاب به لامپ‌ افراتاب نه تنها به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند، بلکه عمر طولانی تری نسبت به لامپ های رشته ای دارند. ممکن است به دلیل هزینه این چراغ افراتاب دچار تردید شوید، اما در حقیقت، هزینه سالانه انرژی نوری که می توان صرفه جویی کرد اغلب ارزش آن را دارد.

یک پنجم قبض های برق ما از انرژی استفاده می شود که در روشنایی مصرف می کنیم. هنگامی که کسب و کار خود رادر پنل افراتاب به لامپ افراتاب تغییر می دهید، تفاوتی در قیمت قبض برق خود خواهید دید. در حالی که در پول خود صرفه جویی می کنید، به محیط زیست نیز کمک می کنید، زیرا لامپ افراتاب در پنل افراتاب دی اکسید کربن زیادی تولید نمی کنند.

ممکن است با خود فکر کنید، یک کسب و کار کوچک ما تفاوت بزرگی در سلامت کلی جهان ایجاد نخواهد کرد، اما اشتباه شما در اینجاست! اگر همه اینطور فکر می کردند، همه ما همچنان از لامپ های رشته ای استفاده می کردیم و روزانه بر محیط زیست تأثیر منفی می گذاشتیم. همانطور که همه ما این انتقال را به لامپ افراتاب انجام می دهیم، اقدامات جمعی بسیاری از مشاغل می تواند تفاوت ایجاد کند.

مزایای لامپ افراتاب در پنل افراتاب
برای مشاغلی که به لامپ افراتاب روی می آورند، چندین مزیت به دنبال خواهد داشت:

تخفیف‌های دولتی برای مشاغلی که به راه‌حل‌های کارآمد انرژی روی می‌آورند در دسترس است
لامپ افراتاب به دلیل افزایش طول عمرشان به نگهداری کمتری نسبت به لامپ های رشته ای نیاز دارند.
چراغ افراتاب می تواند مصرف انرژی شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
استفاده از لامپ افراتاب در کسب‌وکارتان درخشش روشن‌تری به مکان نسبت به سایر لامپ‌ها می‌دهد.
حتی پیشنهاد می شود که نور لامپ ال ای دی افراتاب منجر به افزایش بهره وری در محل کار می شود!
اگر نگران دریافت لامپ افراتاب هستید که متناسب با وسایل روشنایی شما باشد، این کار را نکنید! لامپ افراتاب در اندازه های مختلفی وجود دارند، بنابراین مطمئنا راهی برای تعویض سریع و آسان لامپ های رشته ای شما وجود دارد. آیا نگران رنگ یا تن لامپ های خود هستید؟ ال ای دی ها رنگ های مختلفی دارند و حتی می توان آنها را با هم ترکیب کرد تا سایه هایی ایجاد کند که لامپ های رشته ای شما حتی قادر به ایجاد آنها نیستند.

در دنیای روشنایی، لامپ افراتاب به زودی تسلط خواهند یافت. هنگام خرید وسایل روشنایی، مصرف کنندگان به زودی شروع به انتخاب لامپ ال ای دی افراتاب از همان ابتدا به جای لامپ های رشته ای خواهند کرد. لامپ ال ای دی افراتاب گاهی اوقات می‌توانند هزینه اولیه بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر لامپ‌ها داشته باشند. با این حال، پولی که برای کاهش انرژی مصرفی صرفه‌جویی می‌کنید، ارزش تفاوت کوچکی در قیمت را دارد. چیزی که برای آن پول می پردازید محصول بهتری است – دوام بیشتری خواهد داشت و در عین حال در هزینه شما صرفه جویی می کند.
 

لامپ افراتاب
لامپ افراتاب
پنل افراتاب
چراغ افراتاب
افراتاب لامپ 
افراتاب پنل
 محصولات افراتاب
خرید لامپ افراتاب
لامپ ال ای دی افراتاب

 

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (بهار شجاعتی)

ارسال نظر برای آگهی نمایندگی فروش چراغ افراتاب

Captcha image

آخرین آگهی های سایرخدمات
1402/05/30
کاسه نمد پلی اورتان

خانم قلعه نوئی / تلفن: --


1402/05/21

1402/05/21
لاستیک مکش سیلیکون

خانم قلعه نوئی / تلفن: --

1402/05/23
دیافراگم ممبران لاستیکی

خانم قلعه نوئی / تلفن: --

1402/05/29
پکینگ لاستیکی وایتون

خانم قلعه نوئی / تلفن: --

1402/05/24
کوپلینگ خورشیدی پلی یورتان

خانم قلعه نوئی / تلفن: --

1398/03/29
مناقصه کانکس در تجریش

مناقصه کانکس در تجریش

irantender / تلفن: 02177582924

1398/03/29
مناقصه کامپیوتر و شبکه سراسر کشور

مناقصه کامپیوتر و شبکه سراسر کشور

irantender / تلفن: 02187761546

1398/03/29
مناقصه رنگ امیزی سراسر کشور

irantender / تلفن: 02177582924