صنعت :: صنایع غذایی

پارتیشن رینگ سرامیکی

پارتیشن رینگ سرامیکی
  • تاریخ ثبت: 1399/08/03
  • بازدید: 419 بار

پارتیشن رینگ سرامیکی

تولید کننده انواع پکینگ های پال رینگ سرامیکی (Ceramic Pallring Packing)

در این نوع پرکن ها (پکینگ ها) مشابه پکینگ های استوانه راشینگ رینگ است اما به دلیل انکه در دیواره آن بخش هایی بریده و به داخل خم شده است سطح داخلی آن بیشتر از راشینگ رینگ قابل دسترس است و از این جهت سطح فعال واقعی بیشتری دارد. این نوع پرکن ها بازده بسیار خوبی دارند.  و به خاطر ساختار باز آنها باعث جدایش گاز و مایع میشوند. به طور کلی پکینگ پالرینگ در سه نوع مختلف فلزی ، سرامیکی و پلاستیکی تولید میشود که نوع فلزی آن کاربرد بیشتری دارد. پکینگ پال رینگ با توجه به اینکه افت فشار کمتری در برج ها ایجاد میکند، امکان کارکردن برج را در ظرفیت های بیشتر فراهم میکند.

این پکینگ ها در سایز های مختلف ۱ اینچ ، ۱٫۵ اینچ ، ۲ اینچ و ۳ اینچ و همچنین در دو نوع پرسلن و استونور تولید میشود. کاربرد گسترده آنها در برج های پرشده میباشد هرچند پکینگ های زین اسبی سدل به طور متداول جایگزین این نوع پکینگ های سرامییک شده اند

به طور کلی پکینگ های سرامیکی در برج های پرشده در صنایع شیمایی ، پتروشیمی و تولید اسید سولفوریک استفاده میشود. جنس سرامیکی در مقایسه با انواع فلزی و پلاستیکی آن دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی شیمایی انواع اسید ها  و بازها است . همچنین پایداری مناسبی در شرایط خاص با دمای بالا برخوردار است. که انواع پلاستیکی و فلزی هیچگونه مقاومتی در این شرایط ندارند.

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (مهندس زمانی)

ارسال نظر برای آگهی پارتیشن رینگ سرامیکی

Captcha image

آخرین آگهی های صنایع غذایی
1399/11/14
فروشگاه مواد غذایی ارگانیک در ستارخان

فروشگاه مواد غذایی ارگانیک در ستارخان،

بهار شجاعتی / تلفن: 02144389801