لوازم :: پوشاک

پوشاک بچه گانه کیدو/پوشاک کیدو/پوشاک کیدو بلوار امیرکبیر

پوشاک بچه گانه کیدو/پوشاک کیدو/پوشاک کیدو بلوار امیرکبیر
  • تاریخ ثبت: 1397/09/14
  • بازدید: 2922 بار

پوشاک بچه گانه کیدو/پوشاک کیدو/پوشاک کیدو بلوار امیرکبیر

 

مهارت‌های لازم برای خرید لباس نوزاد

هیچ وقت این پک‌های لباس را خریداری نکنید. این پکیج‌ها خیلی از لوازمی که دارد هیچگاه به کار نمی‌آید. سعی کنید همیشه فقط آن چیزی را که نیاز دارید بخرید.

هنگام خرید لباس سرهمی برای نوزاد توجه داشته باشید که نوع بدون جوراب آن را خریداری کنید. چون وقتی کودک قد می‌کشد نوع جورابی آن برایش کوچک می‌شود.هنگام خرید لباس برای نوزاد کلاه نخی را فراموش نکنید. چون سر نوزاد تا چند وقت نرم و شل است و باید مرتب کلاه سرش باشد تا از سرش محافظت شود. و از ضربه دیدن و سرماخوردگی جلوگیری شود.سعی کنید هنگام خرید لباس برای نوزاد لباس‌های مهمانی زیاد نخرید. چون لباس مهمانی زیاد برای نوزاد قابل استفاده نیست، چون بچه‌های نوزاد تا کوچک هستند بیشتر در خانه می‌مانند.بلوزهای یقه فرشته بگیرید. معمولا سر بچه نسبت به بدنش بزرگ است. موقع پوشیدن لباس یقه آن در سر بچه گیر می‌کند و اذیت می‌شود؛ اما یقه فرشته خیلی خوب و گشاد و البته زیباست و به راحتی از سر بچه رد می‌شود.

در خرید جوراب دقت کنید که کش خیلی سفتی نداشته باشد. پوست بچه‌ها خیلی حساس و ظریف است و کش سفت جوراب اذیتشان خواهدکرد.

 

اگر شما مالک آگهی فوق هستید درصورت نیاز به ویرایش، اضافه کردن مطلب و عکس همچنین ویژه کردن آگهی (جهت بازدید بیشتر آگهی) با شماره 09195791360 خانم گرانمایه تماس حاصل نمایید.

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول 1)

ارسال نظر برای آگهی پوشاک بچه گانه کیدو/پوشاک کیدو/پوشاک کیدو بلوار امیرکبیر

Captcha image

آخرین آگهی های پوشاک
1400/09/09
مانتو شلوار اداری مهناز در هفت تیر
1

مانتو شلوار اداری  در هفت تیر,فروشگاه مهناز 09121221739-02188824641انواع بهترین  مانتو شلوار در مانتو شلوار اداری  در هفت تیر مانتو شلوار اداری در هفت تیرمنطقه ی هفت تیر در تهران به فروش انواع مدل های لباس و پوشاک معروف است

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02188824641