خدمات پزشکی :: دندانپزشکی

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس
  • تاریخ ثبت: 1400/05/09
  • بازدید: 1250 بار

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

لمینت سرامیکی در تهرانپارس

کامپوزیت دندان در تهرانپارس

بهترین کامپوزیت دندان در تهرانپارس

دکتر کامپوزیت دندان در تهرانپارس
متخصص کامپوزیت و لمینت دندان در تهرانپارس
 

کلینیک دندانپزشکی دکتر امیر خداداد
 

شعبه دوم مرکز دندانپزشکی دکتر امیرخداداد

فلوشیپ ایمپلنت از نوبل بایکر آمریکا و فلوشیپ زیبایی از جنوا ایتالیا، تمامی درمانها به صورت تخصصی انجام میشه


پیچ اینستاگرام برای دیدن درمانها : Dr_amir_khodadad_dds@ 

تلفن : ۰۲۱۷۷۷۰۷۲۱۵_۰۹۱۹۸۶۰۹۷۷۲
 
به ادرس :بالاتر از فلکه اول تهرانپارس نرسیده به چهار راه تیرانداز نبش کوچه ۱۵۶شرقی ساختمان پارس پ۱۰۶ طبقه ۵واحد۳۰

 

بهترین دکتر طراحی لبخند در  تهرانپارس 09198609772 - 02177707215

 

 

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

 

طرح لبخند یا به اصطلاح هالیوودی کردن لبخند استعاره از زیباتر کردن لبخند است؛ اگر دندان‌های ظاهرا سالمی دارید اما به ‌دلیل سایز نامناسب ، به‌هم‌ریختگی و رنگ نامتناسب ، لبخندتان ظاهر زیبایی ندارد به اصلاح طرح لبخند فکر کنید. اگر دوست دارید لبخند زیبایی داشته باشید حتما به مطالب این صفحه توجه کنید تا اطلاعات خوبی در این باره بدست آورید.

آنچه که به‌ عنوان اصلاح طرح لبخند مطرح می شود، فقط یک درمان خاص نیست و گاها می تواند چندین درمان مختلف را شامل شود. برای مثال در یک طراحی لبخند خوب گاها چندین درمان شامل بلیچینگ ، لمینت دندان ، کامپوزیت , ونیر ، روکش و… را در بر میگیرد.

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

 

لبخند هالیوودی چیست
 لبخند هالیوودی به لبخندی گفته می شود که دندان ها را مرتب ، قرینه و صاف نشان می دهد و چهره را زیباتر و پرانرژی تر نشان می دهد. این لبخند به دلیل زیبایی خاصی که دارد و مختص بازیگران هالیوود است با گذر زمان به لبخند هالیوودی معروف شد.

 

مراحل اصلاح طرح لبخند
اصلاح طرح لبخند ، با یک جلسه انجام نمی شود و اغلب مواقع فرآیندی چند مرحله ای را شامل می شود. در این فرآیند معمولا یک تیم متخصص دندانپرشکی در فرآیند زیباتر کردن لبخند یا همان لبخند هالیوودی درگیر هستند که شامل دندانپزشک زیبایی ، متخصص بیماری های لثه ، متخصص ارتودنسی یا جراح دهان و متخصص فک و صورت می باشد.

در ادامه به چند مرحله معمول برای اصلاح طرح لبخند می پردازیم؛

البته دقت داشته باشید که هر یک از درمان های زیر ممکن است با توجه به سلامت دهان و دندان مراجعه کننده از فرآیند طراحی و اصلاح طرح لبخند حذف شوند.

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

 

معاینه و بررسی دندان های بیمار
 اولین مرحله برای اصلاح طرح لبخند فرآیند معاینه است که شامل تصویر برداری از دندان های پوسیده , معاینه لثه ها , نحوه قرار گرفتن دندان ها در کنار یکدیگر، بررسی مفصل فکی و … که همگی در نحوه درمان موثر هستند.

درمان لثه در صورت نیاز
سلامتی لثه به عنوان پایه دندان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وجود هرگونه بیماری در لثه به معنای از دست رفتن دندان ها می باشد. و فرایند اصلاح طرح لبخند را به متخصص بیماری های لثه ارجاع می دهد.

برطرف کردن پوسیدگی های دندانی
در صورت پوسیدگی دندان ابتدا باید درمان و ترمیم دندان های شکسته و پوسیده صورت بگیرد. در غیر این صورت پوسیدگی به تمام دندان سرایت کرده و موجب تخریب کامل دندان می شود. دندان پوسیده با توجه به موقعیت قرار گرفته در دهان ، با کامپوزیت و آمالگام پر می شود.

مرتب کردن دندان ها – ارتودنسی دندان
مرتب کردن مکان قرار گیری دندان ها یکی از مهم ترین بخش های اصلاح طرح لبخند است. دندان های نامرتب در ابتدا باید به طور منظم با استفاده از ارتودنسی دندان در کنار یکدیگر قرار بگیرند. مدت درمان ارتودنسی با توجه به میزان مشکلات دندان های بیمار تعیین می شود و معمولا  چندین ماه طول می کشد.

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

 

سفید کردن دندان ها
بعد از انجام مرحله مرتب کردن دندان ها(ارتودنسی دندان) خروج براکت های ارتودنسی ، محل قرار گرفتن بریس ارتودنسی روی دندان ها رنگ دندان را به زرد متمایل می کند و همین موجب کدر شدن دندان های ارتودنسی شده می شود. علاوه بر این دندان های کدر و تیره رنگ نمی توانند لبخند زیبایی را به ارمغان بیاورند.

همچنین دندان‌ها به دلایل مختلف دیگیری مثل مصرف بعضی مواد غذایی و یا استعمال دخانیات  تغییر رنگ داده و تیره و یا لک دار می‌شوند. وقتی لایه رویی دندان یعنی مینای دندان با گذشت زمان از بین برود لایه زرد زیرین آن یعنی دنتین نمایان شده و زیبایی دندان را از بین می‌برد.

یکی از روش‌های موثر برای زیبا سازی دندان‌ها و اصلاح طرح لبخند تغییر رنگ آنها به رنگ سفید است. یکی از این روش‌های سفید کردن دندان‌ها بلیچینگ است. که در طی این روش درمانی، تیر‌گی‌ و رنگدانه‌هایی که با گذشت زمان باعث تغییر رنگ دندان‌ها شده را پاک کرده و در مواردی حتی بد رنگی‌های ژنتیکی دندان را بر طرف کرده و دندان‌هایی سفید و زیبا را به شما هدیه می‌کند.

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

 

روکش کردن و ترمیم دندان ها
درمان دندان های تیره با استفاده از روکش های سرامیکی به رنگ دندان انجام می شود. این روکش ها با استفاده از چسب های مخصوص دندانپزشکی بر روی دندان متقاصی اصلاح طرح لبخند، قرار می گیرند تا علاوه بر پوشش دادن رنگ تیره و پوسیده دندان زیبایی لبخند هالیودی را دو چندان کند.

طرح لبخند دیجیتالی با نرم افزار DSD
طراحی دیجیتال لبخند و یا سیستم DSD  یک سیستم خارق العاده است که بیمار قبل از هرگونه عملیات دندانپزشکی می‌تواند نتیجه کار تمام شده را بر روی صورت خود در طرح‌های مختلف مشاهده کند. این روش باعث می‌شود بیمار قبل از شروع به کار هرگونه عملیات دندانپزشکی نظرات خود را بر اساس نیاز وسلیقه خود اعمال و به دندانپزشک اعلام نماید. این سیستم طراحی لبخند کاملا طبیعی بوده و بهترین راهنما برای افرادی است که به زیبایی دندان‌ها و اصلاح طرح لبخند خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

در این روش تغییرات لازم با استفاده از تناسب‌های مختلف در لبخند بیمار از جمله شکل، اندازه، تناسب دندان‌ها، خط لثه، ارتفاع صورت و… شبیه سازی شده و بیمار می‌تواند درمان نهایی را ارزیابی کند.

در طراحی دیجیتالی لبخند، آنالیز و بررسی دقیق طراحی لبخند بیمار با استفاده از تناسب‌های مختلف صورت مانند فاصله دو مردمک، فاصله گوشه‌های لب و ارتفاع صورت توسط نرم افزار انجام می‌گیرد.

روش های درمانی برای اصلاح طرح لبخند در کلینیک دندانپزشکی
روش‌های مختلفی برای زیباسازی دندان‌ها وجود دارد. کامپوزیت ‌ها , لمینت، ایمپلنت دندان , بلیچینگ , جراحی لثه و فک بخشی از روش هایی است که متخصصان دندان برای داشتن لبخندی زیبا انجام می‌دهند. در نهایت برای داشتن لبخندی زیبا و مقرون به صرفه بودن هزینه اصلاح طرح لبخند ، بهتر است به کلینیک تخصصی دندانپزشکی اصلاح طرح لبخند مراجعه کنید و خدمات را به صورت حرفه ای از همان مجموعه دریافت نمایید.

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

 

اصلاح طرح لبخند لثه ای به کمک لیفت لثه
بسیاری از افراد هنگامی که دندان‌های دائمی آنها رشد می‌کنند لثه به خوبی عقب نمی‌رود و این شرایط باعث می‌شود فرد از لبخند لثه‌ای خود راضی نباشد. در اینجاست که به کمک لیفت لثه مشکل این افراد را بر طرف می‌کنیم. یکی دیگر از خدمات ترمیم و زیبایی دندان لیفت لثه است که با ایجاد تناسب خط لثه باعث اصلاح طرح لبخند و افزایش اعتماد به نفس فرد می‌شود.

جراحی لیفت لثه یک جراحی زیبایی دندان و لبخند است. در طی این جراحی بافت لثه برداشته می‌شود و به این صورت قسمت بیشتری از دندان‌ها نمایان شده و این باعث بلندتر دیده شدن دندان‌ها می‌شود. بنابراین افرادی که از لبخند لثه‌ای خود راضی نیستند، جراحی لیفت لثه یا کانتورینگ لثه بهترین گزینه برای این افراد است. این فرایند زیبایی دندان‌ها، می‌تواند ناهمواری‌های لثه را اصلاح کند و لبخند رضایت بخشی را به فرد هدیه کند.

عوامل موثر در طراحی لبخند زیبا
به طور کلی سه مورد بیشترین تاثیر را برای داشتن لبخندی زیبا دارند.

شکل صورت
انتظارات شخص
سن و جنسیت
نقش لب ها در داشتن لبخندی زیبا
لب ها قابی برای لبخند هستند که دندان ها و لثه ها را در بر می گیرند. بهبود فرم ، پر بودن و تقارن لب ها در زیباتر شدن لبخند تاثیرگذار است.

خط میانه در لبخند هالیودی
نقطه شروع اصلاح طرح لبخند دندان ، خط میانه چهره است. خط میانه چهره , خطی عمودی از میان دو دندان جلویی فک بالا است. در حالت ایده آل ، خط میانه باید در میانه چهره باشد.

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

 

خط لبخند
خط لبخند خطی است که با قسمت بالایی لب پایین شکل می گیرد. در خط لبخند ایده آل ، لبه های دندان های بالایی باید موازی با لب پایینی باشند. این مورد بدون در نظر گرفتن شکل و اندازه لبخند، همیشه باید استاندارد باشد.

ارتودنسی دندان در اصلاح طرح لبخند
ارتودنسی درمانی طولانی مدت بوده که بیشتر از آنکه جنبه زیبایی داشته باشد ، جنبه درمان دارد. این درمان انواع مختلف دارد و برای هر بیمار بنا به نظر پزشک اصلاح طرح لبخند برنامه ریزی می شود.

ونیرهای دندانی در اصلاح طرح لبخند
ونیرهای دندانی ، برای برطرف کردن نواقص ظاهری دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر دندانی مینای فرسوده و یا شکستگی و ترک خوردگی داشته باشد ، از ونیرهای دندانی استفاده می شود. جنس ونیر دندان می تواند کامپوزیت یا سرامیک باشد. ونیر دندانی لایه نازکی است که روی دندان قرار می گیرد تا سفیدی و شفافیت ایجاد کند.

 گاهی اوقات نامرتبی دندان ها را می توان با ونیرهای دندانی اصلاح کرد. البته به خاطر داشته باشید که در بیشتر موارد با ارتودنسی  موارد رفع می شوند و ونیرهای دندانی تنها بخش های کوچکی را پوشش می دهند.

مقایسه ونیر کامپوزیت و ونیر سرامیکی در طرح لبخند
به طور کلی ونیرهای سرامیکی انتخاب بهتری برای طراحی لبخند هستند.

ونیرهای سرامیکی در مقایسه با دیگر روش ها ، اقتصادی تر هستند اما در مقایسه با ونیر کامپوزیت هزینه بیشتری دارند.
در ونیر های سرامیکی ، بخشی از مینای دندان تراشیده , دندان اندازه گیری شده و قالب گیری می شود و در ادامه برای ساخت سرامیک به لابراتوار فرستاده می شود. در نتیجه نیاز به زمان بیشتری نسبت به ونیرکامپوزیت دارد.
مدت زمان ماندگاری ونیرهای انتخابی بسیار مهم هستند. ونیرهای سرامیکی در برابر تغییر رنگ مقاوم ترند . ونیرهای کامپوزیتی اغلب بعد از مدتی ، رنگ مواد غذایی را مثل دندان های طبیعی ، به خود می گیرند.
افرادی که سیگاری هستند و یا از مایعاتی مثل چای و قهوه بسیار استفاده می کنند ، ونیرکامپوزیتی برای آنها مناسب نیست.

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

 

قیمت اصلاح طرح لبخند چگونه محاسبه می شود
 در خصوص هزینه اصلاح طرح لبخند باید گفت به دلیل متنوع بودن روش ها و نوساناتی که در قیمت مواد اولیه وجود دارد نمی توان قیمت ثابتی را اعلام کرد. شما می توانید با مراجعه به مطب و معاینه ی کامل در مرکز دندانپزشکی از هزینه ی طرح لبخند مطلع شوید. همچنین برای اطلاع دقیق تر از تعرفه ها با شماره تماس های کلینیک تخصصی دندانپزشکی تاج تماس بگیرید و رایگان مشاوره دریافت کنید.

مزایا و معایب


معایب اصلاح طرح لبخند
گاهی اوقات برای زیباتر شدن دندان ها نیاز به تراشیدن بخش هایی از لثه وجود دارد.
در زمان سفید کردن دندان ها از بلیچینگ استفاده می شود. مواد شیمیایی بلیچینگ بسیار قوی هستند و باید توسط متخصص با تجربه مورد استفاده قرار بگیرند. در غیر این صورت ممکن باعث کاهش استحکام مینای دندان شوند.
 ممکن است دندان‌ها به ماده بلیچینگ به مرور زمان عادت کرده و هر چند وقت یکبار به استفاده از آن نیاز پیدا کنند .
 کامپوزیت نسبت به آمالگام هزینه کمتری دارد ، اما ممکن است پس از چند سال دندان پوسیده و مجددا نیاز به ترمیم پیدا کند.
 در ارتودنسی ریشه دندان ‌ها حرکت داده می‌شود که باعث کاهش استحکام دندان‌ ها خواهد شد. هم چنین به دلیل استفاده از براکت و سخت مسواک زدن ، امکان ایجاد پلاک بر روی دندان ‌ها و پوسیدگی آن‌ها نیز وجود دارد.

 

بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

 

مزایای اصلاح طرح لبخند
چهره‌ی شما را بسیار جذاب می‌کند و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.
فواید بهداشتی و سلامت اصلاح طرح لبخند شامل کاهش خطر پوسیدگی دندان ، راحت‌تر بودن مراقبت دندان است. دندان‌هایی که صاف ، ترمیم و یا کاشته شده ‌اند ، کمتر در معرض خطر پوسیدگی و عفونت قرار می گیرند.
برای انجام طراحی لبخند ابتدا باید مشکلاتی که دندان و یا فک دارد را حل کرد ، پس علاوه بر زیبایی ، فواید درمانی زیادی هم دارد.
سخن پایانی
ممکن است طرح لبخندی را بر صورت شخص دیگری دیده باشید و بخواهید عین آن را برای خود اعمال کنید. اما واقعیت آن است که هر صورت و هر فرم لب و دهان ، ویژگی‌های منحصر بفرد خود را دارد. پزشک باید براساس ویژگی‌ های صورت و لب شما، بهترین پیشنهاد را ارائه کند و شما نیز می‌بایست بر اساس آن تصمیم بگیرید.

 


 

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    

قیمت : تماس بگیرید

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 102)

ارسال نظر برای آگهی بهترین دکتر طراحی لبخند در تهرانپارس

Captcha image

آخرین آگهی های دندانپزشکی
1401/09/21
دندانپزشکی زیبایی در گاندی تهران
26

دندانپزشکی زیبایی در گاندی تهران, دکتر آسو حمزه ای 09120383843 - 88771342 -88771343

بهار شجاعتی / تلفن: 02188771343

1401/10/07
متخصص ریشه دندان در آزادی
8

متخصص ریشه دندان در شهرک راه اهن 09012828299 و 44042352و 09305303058 دکتر میترا وثوقی متخصص درمان ریشه دندان

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144042352

1400/05/17
متخصص اندو در غرب تهران
7

متخصص اندو در غرب تهران 09012828299-44042352-09305303058 مطب تخصصی ریشه دندان کلینیک دندانپزشکی دکتر میترا وثوقی متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144042352

1400/07/26
بهترین متخصص ایمپلنت دندان در سعادت اباد
6

ایمپلنت دندان در سعادت اباد021-22080090

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-22080090

1402/01/29
کامپوزیت ونیر در اشرفی اصفهانی
6

کامپوزیت ونیر در اشرفی اصفهانی 02146015237 و 09013550585 مرکز دندانپزشکی زیبایی و مدرن اشرفی

اپراتور پیام اول / تلفن: 02146015237

1402/05/23
بهترین لمینت سرامیک دندان در شهرک غرب
5

بهترین لمینت سرامیک دندان در شهرک غرب-021-22080090

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-22080090

1398/11/07
بهترین متخصص ایمپلنت در شهرک غرب
5

متخصص ایمپلنت در شهرک غرب,021-22080090 ,ایمپلنت سوئیسی SIC,اقای دکتر مهدی کریمی اماده ارائه بهترین خدمات میباشد.

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-22080090

1398/07/04
مرکز تخصصی ایمپلنت دندان در شمال تهران
3

مرکز تخصصی ایمپلنت دندان در شمال تهران, کلینیک دندانپزشکی در تهران بهترین خدمات را برای شما عزیزان در نظر دارد.

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122080090

1397/05/06
مطب دندانپزشکی در شهرک راه آهن,منطقه22
3

مطب دندانپزشکی در شهرک راه آهن,منطقه22 ۰۲۱۴۴۷۰۹۱۳۸- ۰۲۱۴۴۷۰۹۱۳۸

اپراتور پیام اول / تلفن: ۰۲۱۴۴۷۰۹۱۳۸-۰۲۱۴۴۷۰۹۱۳۸

1402/05/23
لیزر دندانپزشکی در سعادت آباد
2

لیزر دندانپزشکی در سعادت آباد021-22080090

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-22080090