خدمات پزشکی :: کلینیک لاغری,چاقی و تناسب اندا

بهترین کلینیک لاغری در ولنجک,منطقه1

  • تاریخ ثبت: 1400/01/27
  • بازدید: 498 بار

بهترین کلینیک لاغری در ولنجک,منطقه1

22181378  -  22438038  -  22408043

بهترین کلینیک لاغری در ولنجک,منطقه1

کلینیک لاغری اصف 
۱.ویزیت و ارزیابی مقاومت به انسولین و مشکلات هورمونی توسط پزشک متخصص

۲.انالیز بدن شما 
۳.تنظیم برنامه غذایی دلخواه شما
۴.مدرنترین دستگاههای لاغری بدون عارضه و بسیارموثر
۵.درصورت صلاحدید  مشاوره جراحی

اگر می خواهید سریع و راحت لاغر شوید ، شمارش کالری و رژیم های لاغری متوقف کنید.
شمارش کالری کاهش وزن را تضمین نمی کند ،به همین دلیل لیستی از 30 روش علمی برای شما فراهم شده است که می توانید سریع چربی را بریزید و به راحتی مقوی شوید. آنها را امتحان کنید ، و شما بدنبال ظاهر و احساس بدن خود را دوست خواهید داشت. 
30روش اثبات شده برای بدنی لاغر
1. چای سبز بنوشید
چای سبز مملو از آنتی اکسیدان هایی به نام کاتچین (EGCG ، EGC و ECG) است.کاتچینها با مهار رادیکال های آزاد اکسیژن آزاد و کاهش التهاب ، بدن را سم زدایی می کنند.

کاتچین های چای سبز همچنین نتایج امیدوار کننده ای در کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی و سرطان نشان داده اند ،روزانه دو فنجان چای سبز بنوشید تا سموم دفع شود ، کاهش وزن تسریع شود و سلامتی شما بهبود یابد.

2. پروتئین را به وعده های غذایی اضافه کنید
افزودن پروتئین به هر وعده غذایی به بهبود توده عضلانی بدون چربی کمک می کند .عضلات ساخته شده از پروتئین ، منقبض و شل می شوند تا امکان حرکت ایجاد شود. از آنجا که عضلات به طور مداوم کار می کنند ، حاوی میتوکندری بیشتری (اندامک هایی هستند که قند را به انرژی تبدیل می کند).

تحقیقات نشان می دهد مصرف یک رژیم غذایی با پروتئین بالا به کاهش وزن بیشتر در مقایسه با یک رژیم پروتئین استاندارد کمک می کند .در اینجا لیستی از منابع پروتئین وجود دارد:

منابع پروتئینی - تخم مرغ ، سینه مرغ بدون پوست ، قارچ ، بوقلمون آسیاب شده ، ماهی ، توفو ، عدس ، لوبیا ، سویا ، آجیل ، دانه ها و شیر.
3.میوه ها و سبزیجات را مصرف کنید

افزایش مصرف میوه ها و سبزیجات می تواند به شما در کاهش سریع وزن کمک کند .آنها غنی از فیبر غذایی ، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. میوه ها و سبزیجات کالری کمی دارند و باعث افزایش سیری ، کاهش گرسنگی و کاهش BMI می شوند
4- روزه داری متناوب را امتحان کنید
روزه داری متناوب یک استراتژی محبوب برای کاهش سریع وزن است . می توانید هر یک از مواردی را که می خواهید در یک زمان کوتاه بخورید و سپس برای بقیه روز روزه بگیرید. روزه داری متناوب به کاهش سطح کلسترول LDL و تری گلیسیرید نیز کمک می کند . 

5. از افزودن شکر خودداری کنید
از شکر تصفیه شده برای کاهش سریع وزن خودداری کنید. از غذاهایی که حاوی شکر اضافه شده مانند نوشابه ، نوشابه ، کیک ، شیرینی ، کاپ کیک ، شکلات شیر ​​، شکلات سفید ، آب نبات ، وافل ، پنکیک ، فنجان کره بادام زمینی ، نان شیرین ، گل ختمی ، سیب شیرین و غذاهای حاوی فروکتوز ، ساکارز و HFCS

شکر همچنین تمایل به افزایش التهاب در بدن دارد . این به نوبه خود منجر به افزایش وزن ناشی از التهاب می شود.
6. از غذاهای فرآوری شده خودداری کنید 
غذاهای فرآوری شده مانند  
ژامبون ، غذاهای منجمد ، غذاهای آماده ، کنسرو شده و آب میوه و سبزیجات بسته بندی شده حاوی مقادیر زیادی نمک ، شکر ، مواد نگهدارنده و مواد رنگ آمیزی مصنوعی هستند.

از غذاهای بی ارزش مانند چیپس سیب زمینی ، همبرگر ، پیتزا ، مرغ سوخاری و سیب زمینی سرخ کرده خودداری کنید. اینها حاوی کالری بالا ، قند ، نمک و چربی های ترانس هستند که منجر به افزایش سریع وزن می شوند
7. آب بنوشید
هیدراته ماندن نکته اصلی برای ماندن در بازی کاهش وزن است. بسیاری از اوقات ، ما تشنگی برای گرسنگی را اشتباه می گیریم. نوشیدن آب در مواقعی که احساس گرسنگی می کنید ، باعث کاهش مصرف مواد غذایی و افزایش لیپولیز (تجزیه چربی) می شود .

یک مطالعه نشان داد که نوشیدن 500 میلی لیتر آب قبل از غذا منجر به کاهش وزن بیشتر در زنان میانسال می شود . بسته به میزان فعالیت و آب و هوایی که در آن زندگی می کنید ، 2-4 لیتر آب در روز بنوشید.

8- چربی های سالم مصرف کنید
چربی های سالم غذاهایی هستند که حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 هستند. آجیل ، ماهی آزاد ، ماهی تن ، ماهی خال مخالی ، ساردین یا کپور ماهی ، روغن زیتون ، تخمه آفتابگردان و دانه خربزه مصرف کنید.

امگا 3 به تعادل نسبت امگا 3 و امگا 6 در بدن کمک می کند ، در نتیجه التهاب و افزایش وزن را کاهش می دهد . امگا 3 همچنین به جلوگیری از از دست دادن عضلات و مقاومت به انسولین کمک می کند.

9. وعده های غذایی خود را بپزید
پختن وعده های غذایی در خانه باعث می شود کالری زیادی مصرف نکنید. غذاهای رستوران اغلب حاوی کالری پنهان شده به شکل سس ، نوشابه ، سس سالاد و تقویت کننده طعم هستند. مصرف هر روز این مواد می تواند مضر باشد.

9. وعده های غذایی خود را بپزید
پختن وعده های غذایی در خانه باعث می شود کالری زیادی مصرف نکنید. غذاهای رستوران اغلب حاوی کالری پنهان شده به شکل سس ، نوشابه ، سس سالاد و تقویت کننده طعم هستند. مصرف هر روز این مواد می تواند مضر باشد.

برای خود یک سالاد خوشمزه با سس روغن زیتون درست کنید یا سوپ را برای یک وعده غذایی سریع آماده کنید. 
0. تمرین کنترل قسمت
کنترل اندازه بخش ، کالری دریافتی را کاهش می دهد .این ، به نوبه خود ، راهی عالی برای کاهش وزن است. قاعده کلی این است - نیمی از بشقاب شما باید حاوی سبزیجات باشد ، یک چهارم بشقاب حاوی منبع پروتئین بدون چربی باشد و یک چهارم بشقاب باقیمانده حاوی غلات کامل باشد. همچنین ، در بشقاب کوچکتر غذا بخورید.

11. به غذای خود توجه کنید
توجه کنید چه چیزی و چه مقدار می خورید. این به شما کمک می کند تا میزان غذایی که مصرف کرده اید را نشان دهد. بعد از غذا خوردن احساس گرسنگی نخواهید کرد. تلویزیون ، لپ تاپ و موبایل را برای مدتی خاموش کنید و از غذای خود لذت ببرید.

12. به آرامی غذا بخورید
هنگام غذا خوردن عجله نکنید. به آرامی بخورید ، غذا را بجوید و طعم دهنده ها را بچشید. آرام غذا خوردن و خوب جویدن مانع از پرخوری می شود و سیری را افزایش می دهد . یک مطالعه نشان داد که آهسته غذا خوردن به افراد دیابتی نوع 2 نیز کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهند.

13. قهوه سیاه بنوشید
قهوه سیاه حاوی کافئین است. مطالعات نشان داده است که کافئین موجود در قهوه سیاه ممکن است به کاهش BMI کمک کرده و باعث کاهش چربی شود . یک مطالعه تحقیقاتی نشان داد که 4 میلی گرم در کیلوگرم و 8 میلی گرم در کیلوگرم کافئین میزان متابولیسم را در افراد چاق افزایش می دهد .

مطالعه دیگری روی حیوانات آزمایشگاهی تحمل گلوکز بهتری را نشان داد و از افزایش وزن جلوگیری کرد .

روزانه دو فنجان قهوه سیاه برای سوزاندن چربی مصرف کنید. اگر به کافئین حساس هستید از آن خودداری کنید.
14. از مصرف الکل خودداری کنید
مصرف مکرر و زیاد الکل باعث افزایش وزن می شود .برای از بین بردن سریع چربی بهتر است حداقل به مدت دو هفته از مصرف الکل خودداری کنید.
15. پروبیوتیک مصرف کنید
پروبیوتیک ها باکتری های خوبی در روده هستند که به هضم غذا کمک می کنند و خطر چاقی و نقص متابولیکی را کاهش می دهند 
 16. میان وعده های سالم مصرف کنید
احساس گرسنگی بین وعده های غذایی امری طبیعی است. باید مراقب میان وعده هایی باشید که انتخاب می کنید تا سریع لاغر شوید. تنقلات سالم مانند هویج ، خیار ، چیپس پخته ، هوموس ، میوه ها ، آب نارگیل ، دوغ و آب میوه تازه فشرده مصرف کنید. به هر قیمتی از میان وعده های ناسالم خودداری کنید.

17. شام را زود مصرف کنید
شام خود را تا ساعت 7 عصر بخورید. قبل از برخورد به تختخواب 2-3 ساعت زمان برای هضم غذا خواهید داشت. دیر غذا خوردن و خوابیدن درست بعد از آن از هضم مناسب جلوگیری می کند. همچنین ، اگر مصرف کربوهیدرات را انتخاب کرده اید ، شام خود را قبل از ساعت 7 عصر بخورید.

18. بعد از شام قدم بزنید
بعد از شام قدم بزنید. به هضم غذا و مصرف مقداری کالری هنگام راه رفتن کمک خواهد کرد. می توانید این کار را با دوستان ، همسر ، همکاران خود ، به تنهایی یا با سگ خود انجام دهید. پیاده روی ذهن شما را نیز شل می کند.

19. از میان وعده در اواخر شب خودداری کنید
بعد از شام بیش از 2-3 ساعت بیدار نمانید. احساس گرسنگی خواهید کرد و ممکن است در آخر اسنک خورده باشید ، که این امر باعث می شوددچارافزایش وزن بشوید
20.بدو!
دویدن یک کاردیو عالی است و به شما کمک می کند از کل بدن چربی بریزید. همچنین به بهبود قدرت استقامت و ریه کمک می کند. اگر می خواهید لاغر شوید باید بدوید. تمام آنچه شما نیاز دارید کفش های دویدن ، لباس های تمرینی و تردمیل یا پیست دویدن در نزدیکی شما است. 

21. سایر ایروبیک را امتحان کنید
به غیر از دویدن ، باید ایروبیک دیگری را نیز امتحان کنید. در تمرینات هوازی از اکسیژن استفاده می شود در حالی که از گلوکز ، گلیکوژن یا پروتئین به عنوان سوخت استفاده می شود. ممکن است به دنبال زومبا ، ایروبیک گام ، شنا ، کلاس چرخش یا کیک بوکسینگ ، پیاده روی یا یوگا باشید.

22- HIIT را انجام دهید
HIIT یا تمرین با شدت زیاد ، یک تمرین بی هوازی است (از اکسیژن استفاده نمی کند). HIIT به جای گلوکز یا گلیکوژن ، چربی ها را می سوزاند. 
حداقل دو بار در هفته و به مدت 30-45 دقیقه HIIT را انجام دهید 
23. تمرینات قدرتی انجام دهید
تمرینات قدرتی تماماً تقویت و تقویت عضلات شما است. شما می توانید وزنه بزنید ، تمرینات با وزن بدن و تمرینات ایزومتریک انجام دهید و از باندهای مقاومت و باندهای TRX استفاده کنید.

با این حال ، فقط خود را به تمرینات قدرتی محدود نکنید. برای کاهش وزن ، باید 4-3 ساعت کاردیو را در 3-4 هفته اول انجام دهید و سپس هفته ای 2-3 ساعت تمرین قدرتی را شروع کنید.

24. یک ورزش بازی کنید
یک ورزش در فضای باز انجام دهید. شما کالری می سوزانید ، عرق می کنید ، ظرفیت ریه ها ، تعادل ، تحرک ، هماهنگی مغز و عضلات را بهبود می بخشید ، از هورمون های "احساس خوب" عکس می گیرید ، انرژی بیشتری دارید و دوستانی عالی خواهید داشت!

25. از یک وعده غذایی تقلب لذت ببرید
اگر به مدت یک هفته به یک شیوه زندگی سالم پایبند باشید ، یک وعده تقلبی کسب خواهید کرد. وعده های غذایی تقلبی مانند "شوک کالری" عمل می کنند و از انطباق بدن با رژیم جدید و رسیدن به فلات کاهش وزن جلوگیری می کنند.

در یک روز وعده تقلب ، 500 کالری اضافی در یکی از وعده های غذایی مصرف خواهید کرد. اما از حد 500 کالری بیشتر نشود. شما می توانید هر غذایی را که انتخاب کنید مصرف کنید.

26. از پله ها استفاده کنید
اگر می خواهید به سرعت لاغر شوید ، چند عادت را تغییر دهید که حتی نمی دانید دارید. مثلاً سوار آسانسور. از پله ها شروع کنید و چند کالری اضافی بسوزانید. از انتخاب پله های آسانسور خوشحال و شکرگزار خواهید شد.

توجه: اگر از ناحیه زانو آسیب دیدید یا از جراحی بهبود یافتید از پله ها خودداری کنید.

27. خواب مناسب داشته باشید
تحقیقات نشان می دهد که کمبود خواب باعث افزایش وزن نیز می شود (28). هر روز حداقل 7 ساعت بخوابید. خواب به جوان سازی ذهن و ترمیم عضلات بدن کمک می کند. اگر خواب خوبی نداشته باشید ، مغز شما دچار استرس شده و نمی تواند به درستی کار کند. وقتی این اتفاق بیفتد ، مستعد خوردن غذای ناسالم و افزایش وزن خواهید بود.

ظرف 2-3 ساعت از صرف شام بخوابید. با خواندن کتاب یا گوش دادن به موسیقی تمام نگرانی ها را برطرف کنید. زود بیدار شوید تا وقت داشته باشید که تمرین کنید و صبحانه خوبی تهیه کنید.

28. استرس زدایی منظم
حداقل هر روز 30-45 دقیقه برای خودتان وقت بگذارید. از آن زمان برای استرس زدایی و رفع خستگی استفاده می کند. کارهایی را که دوست دارید انجام دهید - طراحی ، نقاشی ، خواندن ، نوشتن ، گوش دادن به پادکست یا موسیقی مورد علاقه خود ، یا فقط ستاره دار کردن! سعی کنید در مورد کار ، مدرسه یا هر چیز دیگری اذیت نشوید. تنفس عمیق را تمرین کنید.
29. کمک بگیرید
ما غالباً تمایل داریم که درمورد مشکلات خود بحث نکنیم و از باز بودن خودداری کنیم. این نه تنها باعث افزایش وزن شما به دلیل فشار روانی می شود بلکه سلامت شما را نیز به خطر می اندازد.
30. کمی استراحت کنید
از روال زندگی خود کمی استراحت کنید. برای شکستن یکنواختی به مسافرت بروید ، چند مهارت جدید بیاموزید یا فیلم تماشا کنید. تغییر مکان و فعالیت باعث ترشح هورمون های "احساس خوب" می شود که احساس رضایت ما را پر می کند. این باعث می شود که برای داشتن احساس بهتر ، به غذای راحت متوقف شویم.

آنها نه تنها به شما در کاهش وزن کمک می کنند بلکه خطر بیماری های قلبی عروقی ، سندرم متابولیک ، دیابت ، PCOD و بسیاری دیگر از بیماری های تهدید کننده زندگی را کاهش می دهند. اما به یاد داشته باشید ، هرچه بیشتر به رسیدن به هدف کاهش وزن متعهد باشید ، سریعتر وزن کم می کنید. خانمها ، امروز از یک سبک زندگی سالم پیروی کنید


 

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (زیبا حسینی)

ارسال نظر برای آگهی بهترین کلینیک لاغری در ولنجک,منطقه1

Captcha image

آخرین آگهی های کلینیک لاغری,چاقی و تناسب اندا
1401/09/05
بهترین کلینیک لاغری در کرج
3

بهترین کلینیک لاغری در کرج026-34407098

اپراتور پیام اول / تلفن: 026-34407098

1402/06/12
بهترین کلینیک لاغری در عظیمیه کرج
3

دکتر عاطفه خسروی کلینیک لاغری در عظیمه کرج026-34407098

اپراتور پیام اول / تلفن: 02634407098

1398/04/17
متخصص تغذیه سعادت آباد
3

متخصص تغذیه سعادت آباد,اگه به دنبال یه متخصص تغذیه در منطقه 2 در غرب تهران هستید ما به شما بهترین متخصص تغذیه در سعادت آباد ۰۲۱۲۲۷۸۵۹۲۲-۰۲۱۲۲۷۸۱۹۹۷-واتساپ ۰۹۰۳۷۰۲۲۶۶۱

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122785922

1398/04/23
مراکز لاغری موضعی با دستگاه
3

مراکز لاغری موضعی با دستگاه,لاغری موضعی با دستگاه ,مطب دکتر علی سمیعی ۰۲۱۲۲۷۸۵۹۲۲-۰۲۱۲۲۷۸۱۹۹۷

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122785922

1400/04/12
بهترین دکتر تغذیه در شریعتی
3

بهترین دکتر تغذیه در شریعتی,مطب دکتر علی سمیعی ۰۲۱۲۲۷۸۵۹۲۲- ۰۲۱۲۲۷۸۱۹۹۷

اپراتور پیام اول 32 / تلفن: 02122785922

1400/04/23
کلینیک لاغری با دستگاه در پاسداران
3

کلینیک لاغری با دستگاه در پاسداران ,مطب دکتر علی سمیعی ۰۲۱۲۲۷۸۵۹۲۲-۰۲۱۲۲۷۸۱۹۹۷-واتساپ ۰۹۰۳۷۰۲۲۶۶۱

اپراتور پیام اول 32 / تلفن: 02122785922

1400/04/12
بهترین کلینیک پوست و لاغری در منطقه ۱
3

بهترین کلینیک پوست و لاغری در منطقه ۱**مطب دکتر علی سمیعی ۰۲۱۲۲۷۸۵۹۲۲-۰۲۱۲۲۷۸۱۹۹۷

اپراتور پیام اول 32 / تلفن: 02122785922

1400/04/12
مرکز رژیم درمانی و تغذیه منطقه ۱
3

مرکز رژیم درمانی و تغذیه منطقه ۱,مطب دکتر علی سمیعی ۰۲۱۲۲۷۸۵۹۲۲-۰۲۱۲۲۷۸۱۹۹۷

اپراتور پیام اول 32 / تلفن: 02122785922

1400/04/23
کلینیک لاغری با دستگاه سایزر در شمال تهران
3

کلینیک لاغری با دستگاه سایزر در شمال تهران,مطب دکتر علی سمیعی ۰۲۱۲۲۷۸۵۹۲۲-۰۲۱۲۲۷۸۱۹۹۷-واتساپ ۰۹۰۳۷۰۲۲۶۶۱

اپراتور پیام اول 32 / تلفن: 02122785922

1402/12/08
بهترین کلینیک لاغری با دستگاه در منطقه 10
1

02166017532 بهترین کلینیک لاغری با دستگاه rf در خیابان اذربایجان

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02166017532