ارتباط :: گوشی موبایل

تعمیرات موبایل آیفون در محل

تعمیرات موبایل آیفون در محل
  • تاریخ ثبت: 1395/11/10
  • بازدید: 929 بار

iPhix مرجع تخصصی تعمیرات محصولات شرکت APPLE میباشد.ما با بررسی نقاط ضعف تعمیرات گوشی های هوشمند به این نتیجه رسیده ایم که در حال حاضر با توجه به موجود بودن قطعات غیر اصل و بی کیفیت مشتریان نگران استفاده از این قطعات در گوشی موبایل خود در تعمیرگاهها هستند و نمیدانند که آیا واقعا شرکتهای تعمیراتی از قطعات خوبی برای تعمیر استفاده میکنند و یا خیر, iPhix در ایران با اندوختن تجریه های شرکتهای آمریکایی شروع به فعالیت نموده است تا بتواند خدمات مناسب و سریع تعمیراتی را برای همه گوشیهای شرکت اپل در مرحله اول و سپس برای کلیه گوشیهای هوشمند و کامپیوترهای iMAC و MACBOOK در ادامه کار ارائه دهد. ما به شما این اطمینان را میدهیم که شما میتوانید تعمیرات را مشاهده کنید و قطعاتی که نصب میشود را کنترل نمایید. کافی است با ما تماس بگیرید و ببینید که تیم تعمیراتی ما در اسرع وقت به شما مراجعه میکند و با چه دقتی گوشی شما را همانند روز اول به شما تحویل میدهد. تفاوتی نمیکند که صفحه گوشی شما شکسته است و یا iPhone شما باطری ضعیفی دارد. ما تمام قطعات مورد نیاز را با خودمان می آوریم.
آیفیکس با بهره گیری از استانداردهای شرکت Apple و بررسی نیاز مشتریان , اقدام به طراحی سیستمی نوین برای تعمیرات انواع گوشی های آیفون از جمله: 
تعمیرات Iphone 4s
تعمیرات Iphone 5
تعمیرات Iphone 5s
تعمیرات Iphone 6
تعمیرات Iphone 6 Plus
تعمیرات Iphone 6s
و تعمیرات Iphone 6s plus
نموده است. این سیستم با خرید مستقیم قطعات از سورسهای اصلی و شناخته شده و با در نظر گرفتن نیازهای مشتری برای تعویض قطعات و تلاش برای کاهش هزینه با تعمیر هرچه بیشتر به جای جایگزینی میتواند جوابگوی نیازهای تعمیراتی باشد.

کارشناسان این شرکت آمادگی دارند تا در صورت نیاز و بروز مشکل مشاوره رایگانی را برای شما به صورت تلفنی انجام دهند و بعد در صورت نیاز شما با مراجعه به محل کار و یا محل سکونت شما و یا حتی در هر مکان درخواستی دیگری نسبت به انجام تعمیرات اقدام نمایند.
فواید : 
1) شما شاهد تعمیر گوشی خود هستید و میتوانید از صحت حرفهای تعمیرکار مطمئن باشید.
2) اطلاعات گوشی شما در اختیار هیچ کسی قرار نمیگیرد و شما ناظر بر عملکرد تعمیر کار هستید.
3) بسته بندی قطعات تعویض شده را میبینید و میدانید که قطعه دست دوم روی موبایل شما قرار نمیگیرد.
4) در هنگام تعمیر از عوض نشدن قطعات موبایل خود با موبایل دیگران مطمئن خواهید بود.

برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید

   

قیمت : تماس بگیرید

ارسال پیام به آگهی دهنده ( آیفیکس)

ارسال نظر برای آگهی تعمیرات موبایل آیفون در محل

Captcha image

آخرین آگهی های گوشی موبایل