خدمات :: سمپاشی

 سمپاشی منازل در ارم

 سمپاشی منازل در ارم
  • تاریخ ثبت: 1396/12/04
  • بازدید: 1068 بار

نکته حائز اهمیت در سمپاشی منازل استفاده از ترکیبات موثر در سمپاشی می باشد.سمپاشی جانوران موذی مثل سوسک و موش و ... در فصول مختلف سال به خصوص در فصل گرما ضرورت پیدا می کند. 
نکته مهم این است که ممکن است افراد ناآشنا با سموم خسارات جبران ناپذیری را حینسمپاشی به بار بیاورند لذا باید به سمپاشی توسط متخصصین اهمیت داد تا سلامت افراد خانواده بخصوص کودکان، میانسالان، خانم های باردار و بیماران قلبی، کلیوی، ریوی و … را به خطر نینداخت. 
استفاده از سموم نباتی غیراستاندارد و تایید نشده خطر سقط جنین، مشکلات پوستی، عصبی و تنفسی را افزایش می دهد. که این امر مهم در سمپاشیبصورت ویژه در نظر گرفته می شود تا سلامت مشتریان عزیز حفظ گردد. 
گاهی ریختن این سموم در چاه های فاضلاب موجب بیماری و نابودی میکروارگانیسم های موجود در چاه می شود و به محیط زیست آسیب می رساند. بسیاری از سم های موجود در عطاری ها و سم فروشی های غیر معتبر، سموم گیاهی درجه پایین و محتوی مواد دکلره است که می تواند تا چهل سال در محل باقی بماند و از خانواده د.د.ت محسوب می شود که بسیار خطرناک است.
به همین منظور باید به تخصصی بودن سمپاشی اهمیت دارد و اینکار را فقط از متخصصین سمپاشی درخواست نمود که اولا دانش این کار داشته و ثانیا دارای مجوز از مراجع بهداشتی کشور باشند. 
سمپاشی تضمینی آریا با ارائه ضمانتنامه کتبی و استفاده از سموم ارگانیک و استفاده از سم بدون بو 
بدون جابجایی اسباب و اثاثیه منازل و محل کار و تعطیل کردن کار رزومره ادارات و ارگانها دولتی و غیر دولتی 
استفاده از سموم بدون خطر برای کودکان و نوزادان 
سم های مجاز مورد استفاده در شرکت سمپاشی تضمینی همگام با سمپاشیمدرن در کشورهای پیشرفته با ضمانتنامه بدون برگشت مورد سمپاشی شده می باشد.

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور پیام اول)

ارسال نظر برای آگهی  سمپاشی منازل در ارم

Captcha image

آخرین آگهی های سمپاشی