صنعت :: برق صنعتی

سیم و کابل البرز پژواک

سیم و کابل البرز پژواک
  • تاریخ ثبت: 1400/11/24
  • بازدید: 3570 بار

سیم و کابل البرز پژواک
 


کابل البرز پژواک
 


سیم البرز پژواک


09121017876

بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش داکت | ترانکینگ | تابلو برق و سایر تجهیزات شبکه

گروه صنعتی الکتروپخش امین فعالیت خود را از سال 1383 با رویکردی حرفه‌ای و تخصصی آغاز نموده و با بهره گیری از بهترین و بروزترین تکنولوژی روز و رعایت استانداردهای جهانی به همراه پرسنلی متخصص، ماهر و کارآزموده در زمینه طراحی و ساخت تخصصی انواع داکت و ترانکینگ، انواع تابلو های برق صنعتی، تجهیزات برق، سنسورهای حرارتی، فروش و تجهیز انواع محصولات فشار قوی، متوسط و ضعیف، روشنایی و اتوماسیون صنعتی و سیم و کابل، توانسته است تا نیاز کسب و کارهای کوچک تا سازمان‌ها و تشکیلات بزرگ را به صورت جامع مورد پوشش قرار داده و به آن‌ها خدمات و محصولات ارائه دهد که این امر تا به امروز در حال توسعه و گسترش می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت روز داکت و ترانکینگ با ما تماس بگیرید
معرفی محصولات پژواک البرز
شرکت صنعتی پژواک البرز از جمله پیشتازان صنعت سیم و کابل در کشور است که توانسته با بیش از چهل سال سابقه تولید محصولات متنوع به یکی از برندهای تجاری معتبر در حوزه تولیدات داخلی کشور مبدل شود و سیم و کابل البرز پژواک از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت است که در انواع مختلف و با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می شود و شما می توانید تمامی محصولات این برند پرآوازه ایرانی را در هر کجایی که هستید، خریداری کنید.
سیم و کابل البرز پژواک بی شک پس از چهل سال سابقه فروش طولانی مدت در بازارهای کشور، امروزه به عنوان یکی از برندهای صنعت سیم و کابل داخلی شناخته می شود. بنابراین اگر به دنبال محصول با کیفیت هستید تا سیستم برق کشی ساختمان را در بالاترین درجه حفاظتی اجرا کنید، توصیه می کنیم محصولات سیم و کابل البرز پژواک را بررسی کنید. پژواک البرز در تمام زمینه های سیم کشی ساختمان از سیم کشی های برق تا سیم کشی های مخابراتی محصولات ویژه ای را به بازار عرضه می کند و شما می توانید از انواع محصولات سیم افشان ها، سیم و کابل های فشار ضعیف و قوی، کابل افشان ها و ... این شرکت در حوزه های گوناگون استفاده کنید.
در ادامه به منظور آشنایی با محصولات متنوع این برند پرطرفدار به معرفی انواع سیم و کابل البرز پژواک می پردازیم.
 
Figure 1  انواع محصولات سیم و کابل البرز پژواک
انواع سیم و کابل البرز پژواک
سیم و کابل افشان
یکی از پرکاربردترین محصولات سیم و کابل البرز پژواک کابل های افشان است که با قابلیت انعطاف پذیری بالا در انواع سیم کشی های ساختمانی، تجهیزات برقی، لوازم خانگی و ... کاربرد داشته و در انواع صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. کابل افشان ها برخلاف سیم و کابل های مفتولی از چند رشته سیم تشکیل شده اند و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند، از این رو می توان آن ها در هر صنعتی استفاده کرد؛ اما توجه داشته باشید که تولید سیم های افشان در متراژهای خاصی انجام شده و همچنین با توجه به مشخصات این کابل ها، نمی توانید از آن ها در سیم کشی های طولانی استفاده کنید.
با این حال باید بگوییم سیم افشان های البرز پژواک در انواع سیم افشان 1.5، سیم افشان 2.5، سیم افشان 90، سیم افشان 35 و ... طراحی شده است و شما بر اساس مصرف مورد نظرتان می توانید از کابل افشان های البرز پژواک استفاده کنید. همچنین از ویژگی های ظاهری این محصول می توان به کاربرد هادی مسی، روکش عایق PVC در کلاس های A و D اشاره کرد.
سیم و کابل نیمه افشان
از دیگر محصولات کاربردی سیم و کابل البرز پژواک می توان به سیم و کابل های نیمه افشان اشاره کرد که اغلب در سیم کشی های ساختمانی و طراحی انواع تابلو برق های کنترلی و توزیع استفاده می شوند. کابل های نیمه افشان نیز همچون سیم و کابل های افشان از مجموعه تک رشته های مفتولی تشکیل شده اند، به طوری که در هر مدل از کابل های افشان و نیمه افشان مجموعه تک رشته های در هم تابیده شده، توسط روکش PVC یک سیم یا کابل را تشکیل می دهند؛ لذا با این ویژگی سیم و کابل های افشان و نیمه افشان از قدرت انعطاف پذیری بالاتری نسبت به سیم های مفتولی برخوردار هستند.
با این حال با بررسی اندازه مقطع در رشته سیم های کابل نیمه افشان باید بگوییم این مدل از کابل ها از انعطاف پذیری کمتری برخوردار هستند، بنابراین در اجرای تابلو برق های کنترلی، تابلو برق های توزیعی، سیستم های روشنایی ساختمان، سیم کشی های تجهیزات برقی و صنعتی استفاده می شوند و شما می توانید کابل های نیمه افشان را با ولتاژ 450-750 ولت استفاده کنید.
 
Figure 2  کابل افشان
سیم و کابل مفتولی
در صنایع تولیدی سیم مفتول ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و تولید سیم مفتول های فولادی کاربردهای بیشتری در صنایع گوناگون دارد؛ اما با این حال در برق کشی انواع تابلو برق ABS (تابلو برق ای بی اس)، تابلو برق پلاستیکی، تابلو برق فلزی، تابلو برق دانوب و ... به سیم مفتول های مسی نیاز داریم تا جریان الکتریکی مدار به بهترین شکل ممکن اجرا گردد. در واقع برخلاف سیم افشان ها، سیم های مفتولی چندان انعطاف پذیر نبوده و اغلب آن ها را سیم و کابل خشک معرفی می کنند، از این رو می توان گفت سیم و کابل های مفتولی بهترین گزینه برای سیم کشی تابلو برق های کنترلی و تابلو های توزیع هستند.
سیم مفتول البرز پژواک از دیگر محصولات پرفروش این برند در بازارهای رقابتی کشور است که در بالاترین کیفیت طراحی و تولید می شوند. سیم مفتول های مسی پژواک البرز با مقطع های 1.5 تا 240 میلی متر طراحی می شوند و قابل استفاده در ولتاژهای نامی 450-750 ولت می باشند.
ارتینگ شیلد
از دیگر محصولات متنوع برند البرز پژواک می توان به لوازمی که در زمینه ارتینگ شیلد یا سیستم ارت ساختمان تولید می شوند، اشاره کرد. با توجه به آنکه امروزه استفاده از تجهیزات برقی افزایش یافته و کاربران در رفع نیازهای روزمره خود از انواع لوازم برقی استفاده می کنند، لازم است با استفاده از سیستم های حفاظتی ارتینگ شیلد، توجه ویژه ای به حفظ ایمنی ساختمان ها داشته باشیم و در این زمینه شرکت تولیدی البرز پژواک با تولید انواع سیم ارت یکی از بهترین گزینه ها در خرید تجهیزات مورد استفاده نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی ارتینگ شیلد می باشد.
کابل البرز پژواک,سیم البرز پژواک, سیم و کابل البرز پژواک, کابل 2.5, کابل 1.5, کابل افشان,کابل لاله زار, سیم لاله زار, سیم و کابل لاله زار, سیم افشان ۱.۵
سیم های مخابراتی و سیم کواکسیال
سیم های مخابراتی و سیم کواکسیال از نظر طراحی و تولید تفاوت های ویژه ای با انواع کابل افشان ها دارند و همچنین از نظر کارایی این سیم ها هادی جریان های الکتریکی نیستند، بلکه از آن ها برای راه اندازی شبکه های مخابراتی و سیستم های صوتی و تصویری دستگاه های دیجیتال استفاده می شود. از این رو صنایع تولیدی پژواک البرز در راستای خودکفایی صنعت کشور، دست به تولید انواع سیم های مخابراتی و سیم های کواکسیال زده و یکی از بی رقیب ترین محصولات داخلی را در این زمینه به بازارهای کشور معرفی می کند.
کابل البرز پژواک,سیم البرز پژواک, سیم و کابل البرز پژواک, کابل 2.5, کابل 1.5, کابل افشان,کابل لاله زار, سیم لاله زار, سیم و کابل لاله زار, سیم افشان ۱.۵
 
Figure 3  سیم مفتول
در نهایت از دیگر محصولات سیم و کابل البرز پژواک می توان به تولید محصولات حفاظتی همچون ترانکینگ، داکت، انواع تابلو برق لاله زار، تابلو برق تهران، تابلو برق دانوب، جعبه تقسیم دانوب، جعبه دانوب و ... اشاره کرد؛ اما با این حال برای آشنایی با انواع سیم البرز پژواک و سایر محصولات این برند می توانید به سایت فروشگاهی شرکت مراجعه کرده و همچنین درخواست خرید خود را برای انواع محصولات کابل افشان، کابل 2.5، کابل 1.5, سیم و کابل تهران، سیم و کابل لاله زار و انواع سیم و کابل البرز پژواک از طریق سایت ثبت کنید.
کیفیت در محصولات سیم و کابل البرز پژواک چگونه است؟
اگر با روش های تشخیص سیم و کابل فیک از سیم و کابل های اصلی آشنا باشید، به خوبی می دانید کیفیت تنها به استانداردها و نشان های اعتباری برندها بستگی ندارد و لازم است فاکتورها و عوامل مختلفی را بررسی کنید تا سطح کیفی یک محصول مشخص گردد. از این رو در بررسی کیفیت سیم و کابل البرز پژواک لازم است در ابتدا بگوییم این برند تجاری تمامی محصولات خود را بر اساس استانداردهای جهانی طراحی می کند که در این زمینه می توان به دریافت نشان های اعتباری شرکت از سوی سازمان های استاندارد جهانی IEC، BS، ASTM، VDE و سازمان استانداردهای ملی ایران ( ISIRI 3569-1 , ISIRI 607) اشاره کرد.
با این حال اگر از کیفیت محصولات البرز پژواک می پرسید باید بگوییم تمامی مواد اولیه از بهترین متریال انتخاب شده و تمامی محصولات پس از تولید در آزمایشگاه های مجهز شرکت مورد بررسی قرار می گیرند. انتخاب وزن مس به عنوان هادی سیم و کابل ها یکی از مهم ترین نکات در طراحی انواع سیم به شمار می رود و چه بسا در طراحی سیم های تقلبی افراد برای افزایش وزن سیم از عایق های سنگین وزن استفاده می کنند یا حجم عایق پی وی سی را افزایش می دهند تا حجم کاهش یافته مس را جبران کنند و این فرایند می تواند در زمان اتصال سیم و ایجاد جریان الکتریکی اختلالات زیادی را در شبکه ساختمان به وجود آورد؛ اما باید بگوییم به طور کلی اندازه گیری وزن مس در کارخانجات البرز پژواک با دقیق ترین ماشین آلات انجام شده و تمامی قوانین استاندارد سازی وزن رعایت می شود.
بنابراین باید گفت البرز پژواک یکی از بی رقیب ترین تولیدکنندگان در صنعت سیم و کابل کشور است که با رعایت کیفیت مواد اولیه، تولید محصولات بر اساس قوانین و استانداردهای جهانی محصولات خود را با کیفیت تضمین شده به بازار عرضه می کند.
کابل البرز پژواک,سیم البرز پژواک, سیم و کابل البرز پژواک, کابل 2.5, کابل 1.5, کابل افشان,کابل لاله زار, سیم لاله زار, سیم و کابل لاله زار, سیم افشان ۱.۵
 
Figure 5  انواع سیم و کابل البرز پژواک
قیمت و خرید سیم و کابل البرز پژواک
در زمان خرید همواره قیمت محصولات اولین فاکتوری است که توسط مشتری مطرح می شود؛ اما فراموش نکنید برای داشتن محصولات با کیفیت و تضمین شده همواره لازم است هزینه بیشتری بپردازید، چرا که گذشتگان نیز همواره تاکید داشتند "هیچ ارزانی بی دلیل و هیچ گرانی بی حکمت نیست!".
البته که همیشه هم اجناس گران قیمت خوب نیستند و ممکن است تجربه خریدی داشته باشید که کاملا مغایر با این ضرب المثل باشد؛ اما در هر حال هر کیفیتی بهایی دارد که البته محصولات پرطرفدار البرز پژواک در عین کیفیتی که دارند، بسیار مقرون به صرفه نیز می باشند. در واقع برخلاف برندهای خارجی که به صورت محصولات وارداتی در بازارهای داخلی به قیمت های گزاف فروخته می شوند، سیم و کابل البرز پژواک با تضمین کیفیت یکی از محصولات پرفروش داخلی است که در قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می شود.
اگر از قیمت سیم و کابل البرز پژواک می پرسید، باید بگوییم با بالا و پایین شدن های بازار نمی توان نرخ ثابتی را برای این محصولات تعیین کرد؛ اما به طور کلی محصولات پژواک البرز بر اساس قوانین صنفی قیمت گذاری شده و قیمت بسیار مناسبی دارند.
کابل البرز پژواک,سیم البرز پژواک, سیم و کابل البرز پژواک, کابل 2.5, کابل 1.5, کابل افشان,کابل لاله زار, سیم لاله زار, سیم و کابل لاله زار, سیم افشان ۱.۵
برای خرید محصولات البرز پژواک می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید، البرز پژواک با فراهم آوردن خدمات فروشگاهی آنلاین امکان خرید را برای شما در هر نقطه از کشور فراهم آورده است و شما می توانید علاوه بر خرید محصولات، با مراجعه به سایت از فعالیت های شرکت نیز اطلاع یافته و پس از بررسی دقیق خدمات شرکت یا ارتباط با کارشناسان و مشاورین ما درخواست خود را برای خرید انواع سیم و کابل البرز پژواک و سایر محصولات ما از طریق سایت ثبت کنید.



کابل البرز پژواک
سیم البرز پژواک
سیم و کابل البرز پژواک
کابل 2.5
کابل 1.5
کابل افشان
کابل لاله زار
سیم لاله زار
سیم و کابل لاله زار
سیم افشان ۱.۵

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
بهار شجاعتی
ایمیل
تلفن
09121017876
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1400/11/24
موقعیت
تهران
آدرس
تهران، خیابان لاله زار جنوبی
مشاهده تمام آگهی های بهار شجاعتی

ارسال پیام به آگهی دهنده (بهار شجاعتی)

در مورد: سیم و کابل البرز پژواک


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی سیم و کابل البرز پژواک

Captcha image

نظرات ارسال شده

نمازی - 1401/06/05
سیم البرز پژواکدر تهران هستسد؟

موسوی - 1401/06/05
سیم وکابل پژواک البرز شما شعبه اش کجاست

آخرین آگهی های برق صنعتی
1402/11/07
بزرگترین مرکز پخش پروژکتور در لاله زار
1

بزرگترین مرکز پخش پروژکتور در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریک در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1402/11/04
بزرگترین مرکز پخش ریسه شلنگی در لاله زار
1

بزرگترین مرکز پخش ریسه شلنگی در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریکی در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1402/11/04
بزرگترین مرکز پخش هالوژن در لاله زار
1

بزرگترین مرکز پخش هالوژن در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریک در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1402/11/02
فروش انواع لامپ در لاله زار
1

فروش انواع لامپ در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریک در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1402/11/02
بزرگترین مرکز پخش سیم و کابل در لاله زار
1

بزرگترین مرکز پخش سیم و کابل در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریک در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1401/06/23
فروش محصولات آتونیکس در لاله زار, منطقه ۱۲
1

پارس سنسور 09121890709 فروش محصولات اتونیکس در لاله زار, منطقه ۱۲ فروش سنسور اتونیکس در لاله زار سنسور القایی دوسیمه اتونیکس در لاله زار

زیبا حسینی / تلفن: 09121890709

1401/06/14
فروش محصولات فوتک در لاله زار , منطقه ۱۲
1

فروش محصولات فوتک در لاله زار , منطقه ۱۲ 09121890709 پارس سنسور با مارک فوتک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فوتک مغازه های بازار فروش ویژه سنسور و اتوماسیون صنعتی فوتک

زیبا حسینی / تلفن: 09121890709

1398/12/18
چراغ دکل خورشیدی | چراغ دکل سولار | چراغ سردکل خورشیدی

طراحی و تولید انواع چراغ دکل خورشیدی با استفاده از LED بدون نیاز به برق شهر (تغذیه از طریق نور خورشید) مناسب برای دکلهای مخابراتی و خطوط انتقال قدرت

A.S.D / تلفن: 09126060538

1398/12/19
انواع فیوز صنعتی

انواع فیوز صنعتی

کلینیک برق بین الملل / تلفن: 02133530153

1398/12/19
ولوم , پتانسیومتر , تک دور , ده دور , هرزگرد , مقاومت طلایی

ولوم , پتانسیومتر , تک دور , ده دور , هرزگرد , مقاومت طلایی

کلینیک برق بین الملل / تلفن: 02133530153