صنعت :: صنایع غذایی

شرکت ماشین سازی محدوده ستارخان,شرکت ماشین سازی صنعت ماشین مبتکران

شرکت ماشین سازی محدوده ستارخان,شرکت ماشین سازی صنعت ماشین مبتکران
  • تاریخ ثبت: 1398/03/06
  • بازدید: 3161 بار

شرکت ماشین سازی محدوده ستارخان,شرکت ماشین سازی صنعت ماشین مبتکران


تلفن دفتر:8-66572297-تلفن کارخانه: 10-33453709-028-فاکس:33453245-028

 

شرکت آرد صنعت ماشین مبتکران 

ما محصول شما را به بهترین شکل ذخیره سازی،نگهداری و فراوی میکنیم

شرکت آردصنعت ماشین مبتکران یک شرکت طراحی و ساخت در زمینه انواع سیلوهای ذخیره سازی غلات و حبوبات از5تن تا 10،000تن در یک سیلو به همراه تجهیزات و ماشین های انتقال دهنده با ظرفیت های تا 750تن در ساعت می باشد.

شرکت آرد صنعت ماشین مبتکران در سال 1375 کار خود را با نصب و راه اندازی ماشین های خط تولید آرد ، بوجاری و خط تولید خوراک دام آغاز کرد.در سال 1387 این شرکت کارگاه ساخت ماشین آلات خود را تجهیز وراه اندازی کرد .

به سبب آشنایی تعداد زیادی از کارخانه های تولید آرد ، سیلو ها و خوراک دام با بنیان گذاران این شرکت از زمان نصب و راه اندازی خطوط تولید خود ، سفارش ساخت ماشین های مورد نیاز این کارخانه ها به سمت این شرکت سرازیر شد. بعد از مدت کوتاهی کارگاه ساخت ماشین الات شرکت آرد صنعت ماشین مبتکران تقریباٌ در همه بخشها پاسخگوی نیاز متقاضیان خود بود.

این شرکت در سال 1380 نمایندگی شرکت ERKAN MAKINA ترکیه را در ایران اخذ کرد .

شرکت آرد صنعت ماشین مبتکران به جز الک فلزی ، آسیاب غلطکی ( والس) و الک کورپا( مغز گندم گیر) که از شرکت ERKAN MAKINA ترکیه وارد می کند ، بقیه ماشین های خط تولید آرد اعم از بوجاری ، شن گیر، پوستگیرسایشی ، سیاهدانه گیرو... تایفون ویبره-فیلتر جت-کمک والس و...را در محل کارخانه ماشین سازی این شرکت طراحی و تولید می کند. طراحی و اجرای دیاگرام قسمت بوجاری (CLEANING) و آسیاب (milling) از خدمات تخصصی این شرکت می باشد که با مشاوره ERKAN MAKINA به متقاضیان ارایه می دهد.خدمات پس از فروش شرکت آرد صنعت ماشین مبتکران با دارا بودن کادری مجرب جوابگوی مشتریان می باشد.
 

بخش عمده فعایت های شرکت ساخت ماشین های انتقال دهنده مثل الواتور ، نقاله حلزونی ،نقاله زنجیری؛ نقاله نواری(تسمه نقاله) در ظرفیتهایی 5تن در ساعت تا 750 تن در ساعت و تجهیزات جانبی سیلوهای ذخیره غلات می باشد.

  • آرد بهنان قزوین- رخشان آرد زرن-آرد نهاوند – آرد گلچین- آرد بیگلری- آرد سعید- آرد صبا- آرد سرو- سیلوی آرد نهاوند- سیلو های آرد بهنان- قسمت کیسه گیری آرد بهنان و ......

همچنین ساخت ماشین های خط تولید خوراک دام و طیور در محل کارگاه ماشین سازی این شرکت انجام می شود . در این بخش به جز آسیاب پلت 

پرس که از شرکت ارکان ماکینا تهیه می شود مابقی ماشین ها در کارگاه ماشین سازی این شرکت  طراحی و ساخته می شود.

این شرکت مجهز به لیزر پانچ ترومف آلمان، رولفرمینگ،پرس پانچ سی ان سی،انواع دستگاه تراش cnc،چند دستگاه تراش ،  دستگاه تراش فرز سی ان سی، صفحه تراش ، برک پرس، گیوتین،CNC پلاسما، دریل رادیال، خم کن،انواع نورد و دیگر لوازم مورد نیاز ماشین سازی می باشد.

عملکرد این شرکت از شروع تا کنون در یک نگاه به شرح زیر میباشد:

-تهیه،ساخت و نصب 2میلیون تن(در مجموع) انواع سیلوهای ذخیره سازی غلات(بهمراه تجهیزات) در کشور.

-تهیه،ساخت و راه اندازی 2500 تن(در مجموع)  در روز خط تولید آرد در کشور.
 

-تهیه،ساخت و راه اندازی 2000 تن(در مجموع) در روز خط تولید خوراک دام و طیور در کشور.

به جز مواردی که در بالا به اختصار بیان شده است این شرکت ماشین های زیادی را به صورت تک فروشی به کارخانه ها ی آرد ، خوراک دام و سیلوهای ذخیره غلات در تمامی نقاط ایران ارسال نموده است .

این شرکت هم اکنون به عنوان نماینده انحصاری دو شرکت سیلوسازOBIALو ERKAN MAKINA  در ایران و با در اختیار داشتن کارگاه ماشین سازی مجهز جوابگوی متقاضیان در بخش سیلوهای ذخیره سازی غلات- کارخانه های آرد و خوراک دام در ایران ، منطقه خاورمیانه ، روسیه و آسیای میانه می باشد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران-ستارخان-نرسیده به میدان توحید-کوثر سوم-پلاک26-طبقه5-واحد9

 

آدرس کارخانه: قزوین-کیلومتر 14جاده بویین زهرا-پارک صنعتی لیا(لیا قدیم)-بلوار زکریای رازی-خیابان عطار نیشابوری-پلاک 10

لینک سایت :http://sanatmachine.com

ایمیل :silogq_karami@yahoo.com
ایمیل :info@sanatmachine.com

   

قیمت : تماس بگیرید

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور ثبت آگهی)

ارسال نظر برای آگهی شرکت ماشین سازی محدوده ستارخان,شرکت ماشین سازی صنعت ماشین مبتکران

Captcha image

آخرین آگهی های صنایع غذایی

عبارات کلیدی