خدمات پزشکی :: دندانپزشکی

ایمپلنت فوری در زعفرانیه

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1402/11/02
  • بازدید: 40 بار

ایمپلنت فوری در زعفرانیه 


ایمپلنت یک روز در زعفرانیه
 

 

📌بهترین متخصص جراح ایمپلنت در تهران
 ایمپلنت دندان ٬ ایمپلنت بدون درد
09032718939📱

09022510105📱

02126293892☎️ 

دکتر بهروز حبیبی ٬ دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت 

با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت


ایمپلنت فوری یک روزه در زعفرانیه

همانطور که میدانید کاشت ایمپلنت دندان روشی است که برای ترمیم و جایگزینی دندان از دست رفته استفاده میشود. ممکن است بنا به هر دلیلی افراد در طول زندگی خود دندانی را از دست بدهند که روش‌های متفاوتی برای جایگزینی آن وجود دارد.روشی که میخواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم روش ایمپلنت فوری است. در پروسه کاشت ایمپلنت دندان در واقع پایه ایمپلنت دندان مانند یک ریشه طبیعی دندان عمل میکند و در واقع یک پایه مستحکم و قوی برای پیاده سازی تاج دندانی است. ایمپلنت دندان کاملا مشابه دندان طبیعی عمل کرده  و ظاهری به زیبایی دندان طبیعی دارد. روش ایمپلنت دارای انواع مختلفی است. روش‌های مختلف ایمپلنت عبارت است از: ایمپلنت سنتی، ایمپلنت فوری، مینی ایمپلنت، ایمپلنت دیجیتال و …
مدت زمان بهبود و جوش خوردن پایه ایمپلنت دندان با استخوان فک انسان پیش از آنکه تاج دندانی را سوار پایه ایمپلنت کنند تقریبا مدت زمان  طولانی است. اما روش ایمپلنت فوری یا کاشت ایمپلنت در یک روز یک روش کاملا کاربردی و پر طرفدار است که در طی یک جلسه یک روزه پایه ایمپلنت در فک استخوان بیمار کاشت می‌شود و تاج دندانی به صورت موقت روی پایه قرار میگیرد تا تاج دندانی اصلی طراحی و آماده سازی شود. به همین علت در روش ایمپلنت فوری زیبایی دهان و دندان خود را در طی یک روز بدست می‌آورید.
آیا ایمپلنت فوری برای همه افراد توصیه می شود
البته به این نکته نیز باید نمود که ایمپلنت فوری یا ایمپلنت یک روزه برای همه افراد توصیه نمیشود و امکان پذیر نیست. ابتدا یک بررسی توسط متخصص ایمپلنت از دندان بیمار تهیه میشود و در این بررسی کاملا مشخص میشود که فرد کاندید مناسبی برای ایمپلنت فوری است یا خیر؟
مراحل ایمپلنت دندان در واقع شامل کاشت پایه ایمپلنت، وصل کردن اباتمنت و اتصال تاج دندان است. روش ایمپلنت سنتی بدین صورت است که بین مرحله 1 و مرحله 2 یک وقفه به مدت 3 الی 6 ماه وجود دارد اما در روش ایمپلنت فوری همه این مراحل در یک جلسه انجام میشود.
اگر بیماری دندان شکسته داشته باشد یا در شرف از دست دادن دندان است بهترین گزینه برای کاشت ایمپلنت دندان فوری است زیرا هنوز ریشه دندان خود را از دست نداده است و این یک دلیل خوبی برای انجام پروسه کاشت ایمپلنت خواهد بود. ایمپلنت فوری در واقع یک روشی بسیار مناسب از لحاظ اقتصادی، سریع و با دوام است.
اگر بیماری دندان شکسته داشته باشد یا در شرف از دست دادن دندان است بهترین گزینه برای کاشت ایمپلنت دندان فوری است زیرا هنوز ریشه دندان خود را از دست نداده است و این یک دلیل خوبی برای انجام پروسه کاشت ایمپلنت خواهد بود.

مزایا و معایب ایمپلنت فوری در زعفرانیه چیست؟


هر یک از روش‌های ایمپلنت شامل یکسری مزایا و یکسری معایب می‌شود. طبیعی است که روش ایمپلنت فوری نیز شامل مزایا و معایب خاص خود باشد. با ما همراه باشید تا در این مقاله مزایا و معایب کاشت ایمپلنت فوری را شرح دهیم.


مزایا ایمپلنت فوری در زعفرانیه


بدیهی است که استفاده از روش کاشت ایمپلنت فوری اغلب برای دندان‌های جلویی که در دید است  و نیاز به یک جایگزینی بسیار سریع دارد بیشتر استفاده می‌شود. اغلب پزشکان توصیه می‌کنند اگر در ناحیه دندان‌های کرسی نیاز به کاشت ایمپلنت به صورتی گروهی بود بهتر است از ایمپلنت فوری استفاده کنیم اما اگر نیاز به یک دندان ایمپلنت بود بهتر است این روش را استفاده نکنید.


مزایا ایمپلنت فوری


معمولا ایمپلنت‌ها عمر بسیار طولانی داشته و حداقل 20 الی 30 سال بدون عیب میتوان از آن استفاده کرد زیرا این پروتزها بسیار محکم است. بهتر است تا قبل از آن که پایه ایمپلنت به استخوان فک جوش بخورد از پروتز سبک استفاده کرد این پروتزی که در ایمپلنت فوری استفاده میشود قابل سایش است بدین معنی که باعث میشود فشارهایی که به دلیل جویدن و میل کردن مواد غذایی به دندان وارد میشود، به پروتز وارد شود نه به ریشه دندان بیمار و این یک مزیت بسیار عالی برای این روش است  به این علت که تا پایان جوش خورد پایه ایمپلنت با استخوان فک نباید هیچگونه حرکتی در ناحیه پایه به وجود آید که کوچک‌ترین حرکت باعث جوش نخوردن ایمپلنت شما خواهد شد. با استفاده از این پروتر هر آسیبی به این پروتز موقت وارد میشود و هیچ آسیب جدی به ایمپلنت شما وارد نخواهد شد.
از دیگر مزایای ایمپلنت فوری میتوان به زمانی اشاره نمود که تعداد زیادی از دندان‌های خود را از دست داده باشید یا برای مثال دندان‌های یک فک خود را به طور کامل از دست داده باشید که در این صورت همه ناحیه‌هایی که دندان خود را از دست داده‌اند ایمپلنت میشود و در روزی که قرار است جراحی انجام شود به وسیله یک پروتز موقت به یکدیگر متصل می‌شود.  با استفاده از کار و روش ایمپلنت‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند و همین باعث ثبات ریشه دندان کاشته شده می‌شود  و احتمال تکان خوردن را بسیار کاهش میدهد. همین عمل باعث میشود ریشه‌ها در استخوان فک به طور کامل ثابت شوند  و زمان بهبودی جوش خوردن کاهش یابد به طوری که پس از 3 الی 5 ماه لثه بیمار به شکل نهایی خود دست میابد و میتوان پروتز موقتی که روز جراحی قرار داده بودیم را با یک پروتز دائمی جایگزین کنیم.


معایب ایمپلنت فوری


بهتر است بدانید با استفاده از ایمپلنت فوری فقط ممکن است بین 10 الی 15 درصد از موفقیت کاشت ایمپلنت شما کاسته شود. توصیه ما برای استفاده از این روش این است که اگر به هیچ عنوان امکان تحمل بی دندانی را  ندارید، تراکم استخوان شما کافی است و زیبایی دندان برایتان خیلی اهمیت دارد استفاده از این روش برای شما بسیار توصیه می‌شود. تقریبا میتوان گقت این روش دارای معایبی نیست و در صورت ایده آل بودن شرایط همه موارد آن مزیت است.
پروتزی که در ایمپلنت فوری استفاده میشود قابل سایش است بدین معنی که باعث میشود فشارهایی که به دلیل جویدن و میل کردن مواد غذایی به دندان وارد میشود، به پروتز وارد شود نه به ریشه دندان بیمار و این یک مزیت بسیار عالی برای این روش است.


از ایمپلنت فوری چگونه مراقبت کنیم؟


اگر میخواهید ایمپلنت دندان شما طول عمر بالایی را تجربه کند بهتر است بدانید کلید موفقیت طول عمر ایمپلنت دندان مراقبت خوب از ایمپلنت است. همانطور که گفتیم ایمپلنت دندانی همانند دندان طبیعی عمل میکند پس این مستلزم آن است که فرد نیز مانند دندان طبیعی خود از ایمپلنت نیز مراقبت‌های لازم را انجام دهد. بهتر است هر روزه 3 مرتبه با مسواک دهان و دندان خود را تمیز کنید.

مراقبت های ایمپلنت فوری در زعفرانیه


دهان شویه نیز از مواردی است که بسیار به تمیزی دهان و دندان شما برای مراقبت از ایمپلنت کمک میکند زیرا توسط دهانشویه میتوانید پلاک‌های جمع شده در اطراف ناحیه ایمپلنت را از بین ببرید. نخ دندان نیز یکی از مواردی است که باید به مدت 3 مرتبه در طول روز توسط بیمار استفاده شد تا از ایجاد عفونت و پوسیدگی در ناحیه ایمپلنت دندان جلوگیری کند. بهتر است هر 6 ماه یکبار پس از انجام ایمپلنت به پزشک متخصص خود مراجعه کنید تا معاینات لازم را از دهان و دندان ایمپلنت شده شما انجام دهد. با رعایت مراقبت‌های لازم به راحتی طول عمر ایمپلنت خود را افزایش دهید و تا سالیان سال از ایمپلنت خود استفاده کنید. امکان دارد پس از کاشت ایمپلنت فوری مقداری تورم به صورت موضعی را در ناحیه ایمپلنت خود حس کنید و یا پس از کاشت تا چند روز احساس ناراحتی کنید اما دقت داشته باشید این اتفاق یک امر طبیعی است اما میتوانید در صورت زیاد شدن درد و ناراحتی در ناحیه ایمپلنت به پزشک متخصص ایمپلنت خود مراجعته کنید تا مسکن و داروی ضد درد برای شما تجویز کند.
دهان شویه نیز از مواردی است که بسیار به تمیزی دهان و دندان شما برای مراقبت از ایمپلنت کمک میکند زیرا توسط دهانشویه میتوانید پلاک‌های جمع شده در اطراف ناحیه ایمپلنت را از بین ببرید

چه زمانی نمیتوان ایمپلنت فوری انجام داد؟


همانطور که میدانید گزینه ایمپلنت فوری همیشه بهترین گزینه برای افراد نیست و انتخاب این روش نیز نیازمند یکسری شرایط خاص است. افرادی که نمیتوانند کاندید مناسبی برای ایمپلنت فوری باشند عبارتند از:
•    افرادی که دارای تراکم استخوان اپیکالی بسیار کم هستند.
•    هنگامی که دندان بیمار کشیده شد در ناحیه دندان کشیده حفره عفونت وجود نداشته باشد.
•    هنگامی که دهی سنس یا فنستریشن استخوانی وجود داشته باشد.
•    هنگامی که فرد دچار عفونت یا پاتولوژی پری اپیکال شده باشد.
•    هنگامی که بیوتایپ لثه فرد نازک باشد.
•    هنگامی که بافت کرانیتیزه به میزان حداقل وجود داشته باشد.
•    افرادی که دچار بیماری‌های سیستمیک هستند. مانند دیابت و …
•    افرادی که به صورت روزانه استعمال دخانیات و سیگار دارند.
•    افرادی دندان قروچه یا سابیدن دندان را در عادات شبانه خود دارند. اصلا گزینه مناسبی برای کاشت ایمپلنت یک روزه نیستند زیرا تاج دندانی خود را در مدت زمان کوتاهی از دست میدهند.

ایمپلنت فوری برای چه افرادی مناسب است؟


در صورتی دارای شرایط زیر باشید میتوانید گزینه مناسبی برای کاشت ایمپلنت فوری باشید:
•    در صورتیکه بخواهید هر چه سریعتر زیبایی دندان و دهان خود را بدست آورید و طرح لبخند شما هر چه سریعتر اصلاح شود.
•    در صورتیکه میزان تراکم استخوان فک بیمار در ناحیه ایمپلنت کافی و مناسب باشد بهترین کاندید ایمپلنت فوری است اما در صورتیکه میزان تراکم استخوان شما کافی نباشد نیز میتوان با پیوند استخوان و لیفت سینوس نیز پیش از کاشت ایمپلنت فوری شرایط را برای استفاده از این روش مهیا کرد.
•    اگر بافت دهان و دندان شما سالم باشد و مشکلات لثه یا دیگر مشکلات مربوط به لثه و دهان را نداشته باشید گزینه بسیار مناسبی هستید اما اگر خلاف این شرایط بود بهتر است ابتدا اقدام به درمان آن کرده سپس اقدام به کاشت ایمپلنت یک روزه کنید.
•    افرادی که عادت ندارند شب هنگام دندان قروچه کنند.
•    ·         افرادی که از داروهای خاصی که تاثیر منفی بر رشد استخوان دارند استفاده نمیکنند.
•    افرادی که دنبال یک روش مناسب برای جایگزین کردن بریج یا دندان مصنوعی هستند.
•    افرادی که از سلامت عمومی کافی و خوبی برخوردار هستند. میزان سلامت بدن افراد بر افزایش میزان موفقیت کاشت ایمپلنت دندان تاثیر بسیار بالایی دارد. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بیماری مزمن دارند یا سیگار میکشند اصلا گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری نیستند.
•    افرادی که دچار تحلیل استخوان فک شده‌اند گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری یک روزه نیستند برای موفقیت باید پیش از انجام کاشت ایمپلنت درمان را آغاز کرده تا به موفقیت کامل برسند.


در صورتیکه میزان تراکم استخوان فک بیمار در ناحیه ایمپلنت کافی و مناسب باشد بهترین کاندید ایمپلنت فوری است اما در صورتیکه میزان تراکم استخوان شما کافی نباشد نیز میتوان با پیوند استخوان و لیفت سینوس نیز پیش از کاشت ایمپلنت فوری شرایط را برای استفاده از این روش مهیا کرد.
شرایطی که برای ایمپلنت فوری مورد نیاز است
پس از آن که موارد بالا توسط پزشک بررسی شد باید به این نکته دقت کرد که شرایط لازم برای ایمپلنت فوری وجود داشته باشد.  در ادامه لیستی از شرایط مورد نیاز برای ایمپلنت فوری را نام میبریم:


-   حداقل میزان 13 میلی‌ متر طول مفید استخوان فک بیمار باید باشد.
-    هیچگونه عفونت فعالی در انتهای کانال وجود نداشته باشد.
-  مناسب بودن میزان عرض و ارتفاع استخوان دندان بسیار حائز اهمیت است.
-    بهداشت دهان و دندان توسط بیمار رعایت کامل شود.
-  دندان قدام بالا و یا فک پایین بیمار به صورت گروهی و یا تک به تک به میزان حداقل 6 میلی متر عرض استخوان داشته باشد.
-   اگر دندان را به صورت کامل خارج کردند اطراف ریشه دندان بیمار دارای شایعات اضافه نباشد.


 

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور ثبت آگهی
ایمیل
تلفن
02126293892
انقضا
1403/11/14
بروزرسانی
1402/11/11
موقعیت
تهران
آدرس
تهران،زعفرانیه،مقدس اردبیلی،خیابان شادآور،نبش چهارم شرقی پلاک 10طبقه سوم⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
مشاهده تمام آگهی های اپراتور ثبت آگهی

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور ثبت آگهی)

در مورد: ایمپلنت فوری در زعفرانیه


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی ایمپلنت فوری در زعفرانیه

Captcha image

آخرین آگهی های دندانپزشکی
1401/09/21
دندانپزشکی زیبایی در گاندی تهران
26

دندانپزشکی زیبایی در گاندی تهران, دکتر آسو حمزه ای 09120383843 - 88771342 -88771343

بهار شجاعتی / تلفن: 02188771343

1401/10/07
متخصص ریشه دندان در آزادی
8

متخصص ریشه دندان در شهرک راه اهن 09012828299 و 44042352و 09305303058 دکتر میترا وثوقی متخصص درمان ریشه دندان

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144042352

1400/05/17
متخصص اندو در غرب تهران
7

متخصص اندو در غرب تهران 09012828299-44042352-09305303058 مطب تخصصی ریشه دندان کلینیک دندانپزشکی دکتر میترا وثوقی متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران

اپراتور پیام اول / تلفن: 02144042352

1400/07/26
بهترین متخصص ایمپلنت دندان در سعادت اباد
6

ایمپلنت دندان در سعادت اباد021-22080090

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-22080090

1402/01/29
کامپوزیت ونیر در اشرفی اصفهانی
6

کامپوزیت ونیر در اشرفی اصفهانی 02146015237 و 09013550585 مرکز دندانپزشکی زیبایی و مدرن اشرفی

اپراتور پیام اول / تلفن: 02146015237

1402/05/23
بهترین لمینت سرامیک دندان در شهرک غرب
5

بهترین لمینت سرامیک دندان در شهرک غرب-021-22080090

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-22080090

1398/11/07
بهترین متخصص ایمپلنت در شهرک غرب
5

متخصص ایمپلنت در شهرک غرب,021-22080090 ,ایمپلنت سوئیسی SIC,اقای دکتر مهدی کریمی اماده ارائه بهترین خدمات میباشد.

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-22080090

1398/07/04
مرکز تخصصی ایمپلنت دندان در شمال تهران
3

مرکز تخصصی ایمپلنت دندان در شمال تهران, کلینیک دندانپزشکی در تهران بهترین خدمات را برای شما عزیزان در نظر دارد.

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122080090

1397/05/06
مطب دندانپزشکی در شهرک راه آهن,منطقه22
3

مطب دندانپزشکی در شهرک راه آهن,منطقه22 ۰۲۱۴۴۷۰۹۱۳۸- ۰۲۱۴۴۷۰۹۱۳۸

اپراتور پیام اول / تلفن: ۰۲۱۴۴۷۰۹۱۳۸-۰۲۱۴۴۷۰۹۱۳۸

1402/05/23
لیزر دندانپزشکی در سعادت آباد
2

لیزر دندانپزشکی در سعادت آباد021-22080090

اپراتور پیام اول / تلفن: 021-22080090