آموزش :: زبان

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در  تهرانپارس

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1402/05/24
  • بازدید: 173 بار

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در  تهرانپارس
 

    02177728423 - 02177728418 - 02177728435   آموزشگاه زبانela
 

چندین عامل وجود دارد که باعث می شود زبان انگلیسی برای ارتباط در زمان فعلی ضروری باشد. قبل از هر چیز، زبان انگلیسی زبان دوم رایج در فرهنگ های مختلف است. این بدان معنی است که دو نفر که از کشورهای مختلف (مثلاً یک مکزیکی و یک سوئدی) هستند، معمولاً از انگلیسی به عنوان یک زبان مشترک برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.

من فکر می کنم برای برقراری ارتباط در سطح بین المللی همه باید زبان انگلیسی را یاد بگیرند. صحبت کردن به انگلیسی به شما کمک می کند تا با افرادی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید- نه فقط انگلیسی زبانان. این مسئله به مسافرت، شغل یا ارتباط برقرار کردن با دیگران در رسانه های اجتماعی مربوط می شود.


بهترین آموزشگاه زبان فرانسه 
 

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه درتهرانپارس
 

 

زبان فرانسه یکی از زبان‌های مهم و پرکاربرد در جهان است. این زبان به عنوان زبان رسمی در فرانسه، کشورهایی مانند کانادا، بلژیک، سوئیس و لوکزامبورگ نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. همچنین، فرانسوی به عنوان یک زبان دوم در بسیاری از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرانسوی به لحاظ تاریخی از خانواده زبان‌های رومی است و شباهت‌های زیادی با زبان لاتین دارد. با این حال، در طول سال‌ها، فرانسوی به شکل خودش تحول یافته و الآن دارای قواعد و واژگان منحصر به فرد خود است.

فراسويي هاي بيشترين كشور هستند كه اين زبان را صحبت ميكنند. علاقمندي به يادگيري فرانسوي در سراسر جهان بسیار بالا است، زیرا فرانسه به عنوان یک زبان مدرسه‌ای و زبان ادبیات و فرهنگ شناخته شده است. همچنین، فرانسوی به عنوان زبانی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله صنعت گردشگری، هتلداری و کشتیرانی، بسیار ارزشمند است.

آموزش فرانسوی نقش مهمی در تقویت مهارت‌های ذهنی و شخصیت افراد دارد. یادگیری این زبان باعث تقویت حافظه، تمرکز و تجزیه و تحلیل منطقی ما می‌شود. همچنین، فرآیند یادگیری فرانسوی به علاقمندان به دستاوردهای فرهنگ و ادب فرانسوزبان کمک می‌کند.
آموزش زبان فرانسه در آکادمی ela متکی بر کتاب های Mobile می باشد.متد Mobile با تمرکز بر هر 4 مهارت،برای افرادی که هدفشان یادگیری این زبان در کنار آمادگی برای شرکت در آزمون DELF می باشد توصیه می شود.آزمون DELF مدرک بین المللی زبان فرانسه تا پایان سطح A2 است که در تمامی کشورها معتبر محسوب می شود.پس از پایان سطح A2 زبان آموزان سطوح بالاتر را با متد Edito ادامه می دهند.کتابهای Edito نیز بر روی هر 4 مهارت اصلی تمرکز می کنند و با گذراندن این دوره شما آمادگی لازم برای شرکت در سایر آزمون های زبان فرانسه مانند DALF/TEF/TCF را خواهید داشت.

 


بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی
 

بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی در  تهرانپارس

 

دوره زبان اسپانیایی: کتاب آموزش زبان اسپانیایی Neuvo Prisma با تمرکز بر روی هر چهار مهارت اصلی به طور همزمان، زبان اسپانیایی را به شیوه ای نوین و پویا به شما آموزش می دهد. کلاس های آموزش زبان اسپانیایی به صورت دو روز در هفته برگزار می شوند.مدت زمان هر جلسه اسپانیایی نیز 120 دقیقه است.
 

اسپانیایی رتبه ی دوم زبان‌های دنیا را دارد
اسپانیایی با ۳۲۹ میلیون گویشور بومی دومین زبان جهان است. بر مبنای Ethnologue، اسپانیایی با توجه به این که چند نفر آن را به عنوان زبان اول خود صحبت می کنند دومین زبان جهان رتبه بندی شده است. کمی فراتر از زبان انگلیسی (۳۲۸ میلیون) است اما خیلی عقب تر از زبان چینی (۱٫۲ میلیارد) است.

زبان اسپانیایی در سراسر جهان صحبت می شود
مکزیک معروف ترین کشور اسپانیایی زبان است. در ۱۶ سپتامبر روز استقلال خود را جشن می گیرد.

زبان اسپانیایی حداقل ۳ میلیون گویشور بومی در هر ۴۴ کشور دارد، که آن را بعد از انگلیسی (۱۱۲ کشور)، فرانسوی (۶۰)، و عربی (۵۷) به چهارمین زبان با بیش ترین گویشور تبدیل می کند. قطب جنوب و استرالیا تنها کشورهایی هستند که جمعیت اسپانیایی زبان بزرگی ندارند.

اسپانیایی در خانواده ی زبانیِ مشابهِ انگلیسی است
اسپانیایی قسمتی از خانواده ی زبانیِ هند-اروپایی است، که توسط بیش از یک سوم جمعیت جهان صحبت می شود. زبان های هند-اروپاییِ دیگر شامل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، زبان های اسکاندیناوی، زبان های اسلاوی و خیلی از زبان های هند هستند. به علاوه اسپانیایی می تواند به عنوان زبانی رمانتیک طبقه بندی شود، گروهی که شامل فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی، کاتالان و رومانیایی است. گویشورانِ بعضی از آن زبان ها، مانند پرتغالی و ایتالیایی، می توانند اغلب تا حدی با گویشوران اسپانیایی ارتباط برقرار کنند.

به زبان اسپانیایی گاهی کاستیل گفته می شود
زبان اسپانیایی برای مردمی که به آن صحبت می کنند گاهی español نامیده می شود و گاهی castellano (معادل اسپانیاییِ “کاستیل”). برچسب های استفاده شده بسته به مناطق و گاهی بر مبنای دیدگاه سیاسی متغیر هستند. اگر چه گویشوران انگلیسی گاهی از “کاستیل” برای رجوع به زبان اسپانیاییِ اسپانیا و برخلاف اسپانیاییِ آمریکای لاتین استفاده می کنند، آن تمایزی نیست که بین گویشوران اسپانیایی استفاده می شود.

اگر بتوانید آن را هجی کنید، می توانید آن را بگویید
اسپانیایی یکی از زبان هایی است که بیش ترین حالتِ آوا را در بین زبان های جهان دارد. اگر شما بدانید که چه طور یک لغت هجی می شود، می توانید همیشه بدانید که چه طور تلفظ می شود (اگر چه برخلاف آن صدق نمی کند). استثنای اصلی، خواستگاهِ خارجیِ لغات جدید است، که معمولاً هجیِ اصلیِ خود را حفظ می کنند.

آکادمی سلطنتی ثبات را در زبان اسپانیایی ترویج می دهد
آکادمی سلطنتی اسپانیا (Real Academia Española)، که در قرن هجدهم ایجاد شد، به طور گسترده ای به عنوان داورِ اسپانیاییِ استاندارد در نظر گرفته می شود. دیکشنری ها و راهنماهای گرامریِ معتبر تولید می کند. اگر چه تصمیماتش اجبارِ قانونی ندارد، به طور گسترده ای هم در اسپانیا و هم در آمریکای لاتین دنبال می شوند. در بین اصلاحاتِ زبان که توسط آکادمی ترویج داده شد استفاده از علامت سوال و تعجب وارونه (¿  و ¡) وجود دارد. اگر چه آن ها توسط مردمی استفاده می شدند که تا حدی به زبان های غیر اسپانیاییِ اسپانیا صحبت می کردند، برای زبان اسپانیایی منحصر به فرد هستند. حرفی که به طور مشابه برای اسپانیایی و کمی زبان های بومی که آن را کپی کردند، منحصر به فرد است ñ است، که تقریباً در قرن چهاردهم استاندارد شد.

بیش تر گویشوران اسپانیایی در آمریکای لاتین هستند
اگر چه خواستگاهِ زبان اسپانیایی در شبه جزیره ی ایبری به عنوان نسل لاتین بود، امروزه گویشوران خیلی بیش تری در آمریکای لاتین دارد، که توسط استعمارِ اسپانیایی به جهان جدید آورده شده اند. تفاوت هایی جزئی در لغات، گرامر و تلفظِ اسپانیاییِ اسپانیا و اسپانیاییِ آمریکای لاتین وجود دارد، اما خیلی زیاد نیست که جلوی برقراریِ راحتِ ارتباط را بگیرد. تفاوت های تنوعاتِ منطقه ای در اسپانیایی به سختی با تفاوت های بین انگلیسیِ آمریکایی و انگلیسیِ بریتانیایی قابل مقایسه است.

عربی اثر بسیار زیادی روی زبان اسپانیایی داشت
اثر زبان عربی را می توان در الحمرا، یک مجتمع آفریقایی که در گرانادا و اسپانیای امروز ساخته شده است، مشاهده کرد.

بعد از لاتین، زبانی که بیش ترین اثر را روی اسپانیایی داشت عربی بود. امروزه، آن زبانِ خارجی که بیش ترین اثر را دارد انگلیسی است، و اسپانیایی صدها لغت انگلیسیِ مرتبط با تکنولوژی و فرهنگ را پذیرفته است.


 

بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی
 

بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی درتهرانپارس
 

دوره زبان ترکی استانبولی: کلاس های ترکی استانبولی با دو سیستم متفاوت برای دو هدف مختلف طراحی شده اند: در کلاس های HITIT هدف اصلی آماده سازی دانشجویان برای شرکت در آزمون TOMMER است. این کلاس ها به صورت دو روز در هفته و یا یک روز در هفته برگزار می شوند.در کلاس های istanbul تمرکز و محوریت کلاس تقویت مهارت speaking در کنار سایر مهارت هاست.متد istanbul به افرادی که قصد سفر تفریحی و یا تجاری به کشور ترکیه را دارند پیشنهاد می شود.کلاسهای istanbul نیز هم به صورت دور روز و هم به صورت یک روز در هفته برگزار می شود.
 

امروزه بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف مانند تحصیل و یا مهاجرت قصد یادگیری زبان ترکی استانبولی را دارند، در ابتدا باید گفت که زبان ترکی استانبولی مانند زبان های فنلاندی و مجارستانی از خانواده زبان اورال آلتایی است! زبان ترکی به 3 دسته ترکی قدیمی، ترکی میانه و ترکی جدید تقسیم می شود که فرآیند یادگیری زبان ترکی استانبولی نیاز به علاقه و پشتکار بسیاری دارد
زبان ترکی به سه دسته ترکی قدیمی، ترکی میانه و ترکی جدید که از قرن بیستم به بعد که در کشور ترکیه صحبت می شود تقسیم می شود. زبان ترکی استانبولی مانند زبان های فنلاندی و مجارستانی مربوط به شاخه زبان های آلتایی از خانواده زبان های اورال آلتایی می باشد که به زبان های ترکی و مشابه آن اغوز می گویند. طبق بررسی های انجام شده در جهان کشورهای زیادی زبان ترکی استانبولی را به عنوان زبان اول و دوم خود به کار می برند.

 

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی 
 

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهرانپارس
 

 

آموزش زبان آلمانی ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد. بعضی کلمات آن قدر طولانی هستند که می‌توانند یک خط را پر کنند، و تلفظ کردن کلمه‌هایی که تاکنون به گوشتان هم نخورده‌اند غیر ممکن می‌نماید. چه کسی می‌تواند کلماتی مثل Freundschaftsbeweis، یا Lebensabschnittsgefährte را تلفظ کند؟ اصلا چرا باید بخواهد چنین کاری کند؟

دشواری دست و پنجه نرم کردن با مفاهیم جدیدی مانند جنسیت کلمه‌ها، آموختن ترتیب جدید کلمات، و تسلط یافتن بر ساختار تصریفی زبان ممکن است انگیزه شما را از بین ببرد. در این مقاله، به شما نشان خواهم داد آلمانی زبانی است که دنیایی از فرصت‌ها را به روی شما می‌گشاید. با مطالعه این مقاله در می‌یابید این زبان هند و اروپایی چطور زندگی شما را تغییر خواهد داد و چرا آموختن آن به اندازه‌ای که فکر می‌کنید دشوار نیست.
 

کلاس زبان آلمانی در آکادمی ELA بر پایه کتاب های starten wir است که سیستم مورد تایید گوته نیز می باشد.کلاس های زبان آلمانی  هم به صورت گروهی ۲ روز در هفته  (مدت کلاس:۱۲۰ دقیقه) و هم به صورت خصوصی با توجه به نیاز شما برگزار می گردند.پس از اتمام کلاس های strarten wir تا پایان سطح B1 شما آماده شروع سطح B2.1 یا متد sicher را خواهید داشت.هدف اصلی کلاس های زبان آلمانی تقویت مکالمه و همچنین آماده سازی دانشجویان برای شرکت در آزمون های رسمی انستیتو گوته تا پایان سطح c1 می باشد.

 

بهترین اموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان 
 

بهترین اموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان در تهرانپارس
 

دروه ترمیک:دوره های ترمیک آموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان در آکادمی ELA برای افراد بالای 17سال فارغ از پیشینه زبانی مناسب است.به بیان دیگر شما می توانید از سطوح پایه تا پیشرفته با توجه به آزمون تعیین سطح خود یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید.
کتاب اصلی دوره های ترمیک (American English File (3rd Edition می باشد که ویرایش سوم این کتاب آخرین ویرایش ارائه شده توسط دانشگاه آکسفورد در سال 2021 است.کلاس های ترمیک به صورت 2 روز در هفته (زوج یا فرد) و 120 دقیقه برگزار می شوند.

 

دوره فشرده: 

سیستم آموزش فشرده زبان انگلیسی در آکادمی ELA برای افراد بالای 18 سال با هدف آموزش مبانی اساسی زبان انگلیسی و کسب حداقل دانش مورد نیاز در راستای شرکت در دوره های آیتلس طراحی شده است. مزیت اصلی دوره های فشرده زبان انگلیسی ما نسبت به سایر دوره های فشرده بهره گیری از جزوه های انحصاری می باشد. جزوه های انحصاری چکیده ای از بروزترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی می باشد که با فیلتر کردن مطالب، زمان و راه رسیدن به دوره های آیتلس را به کوتاه ترین حد ممکن رسانده اند.

در سیستم فشرده بعد از گذراندن سه جزوه در 5 ماه در صورت کسب نمرات قبولی در 6 آزمون دوره فشرده شما آمادگی شرکت در دوره های فشرده آیلتس را خواهید داشت. هر ترم سیستم فشرده شامل 40 ساعت کلاس آموزشی و مجموعا در 3 ترم شما 120 ساعت دوره پیش از ورود به دوره های آیتلس را خواهید گذراند. کلاس های فشرده به صورت 3 روز در هفته (زوج یا فرد) و 120 دقیقه برگزار می شوند.

 

دوره آیلتس : 

دوره های آیلتس آکادمی زبان ELA چگونه است؟

دوره های آیلتس آکادمی ELA به 6 ترم فشرده تقسیم می شود.هر ترم شامل 40 ساعت آموزش به همراه یک آزمون ماک آیلتس می باشد.به بیان دیگر شما با گذراندن 240 ساعت آموزش آماده دریافت نمره 7 آیلتس خواهید بود.کلاس ها به صورت 3 روز در هفته و 120 دقیقه هستند.حداقل سطح زبانی مورد نیاز برای ورود به دوره های آیتلس B1 است.و کتاب اصلی کلاس های آیلتس کتاب Complete IELTS می باشد در کنار کتاب اصلی یک کتاب جهت تقویت مهارت رایتینگ و یک کتاب نیز برای تقویت دایره لغات نیز به دانشجویان آموزش  داده می شود در طول دوره فشرده آیلتس کتاب های Cambridge IELTS از شماره 6 تا آخرین شماره موجود نیز جهت آشنایی دانشجویان با نمونه سوالات آیلتس مورد بررسی قرار می گیرد.

نکته قابل ذکر دوره های آیلتس آکادمی ELA برگزاری آزمون ماک در پایان هر ترم میباشد.بنابرین در طول دوره هر دانشجو 6 بار فرصت  شرکت در آزمون های شبیه ساز آیتلس را دارد.با توجه به دقت بالای برگزاری آزمون و وجود جلسه توجیهی پس از آزمون شما می توانید توانایی های خود را محک زده و با دریافت بازخورد در جلسه توجیهی، نقاط ضعف خود را بیابید. 
    02177728423 - 02177728418 - 02177728435   آموزشگاه زبانela
 

لینک :http://ela-ac.com

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    

قیمت : تماس بگیرید

مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور 105
ایمیل
تلفن
02177728435
انقضا
1403/05/24
بروزرسانی
1402/05/25
موقعیت
تهران
آدرس
تهران، ضلع جنوب شرقی فلکه اول تهرانپارس
مشاهده تمام آگهی های اپراتور 105

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 105)

در مورد: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در  تهرانپارس


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در  تهرانپارس

Captcha image

آخرین آگهی های زبان
1401/05/01
آموزشگاه زبان در باغستان کرج
19

اموزشگاه زبان در باغستان کرج, آموزشگاه زبان سفیر و سفارت کرج, 09352442828 -02634240010

اپراتور 105 / تلفن: 02634464555

1398/11/01
بهترین آموزشگاه زبان در شهرک غرب آموزشگاه زبان ایده آل
10

آموزشگاه زبان, بهترین آموزشگاه زبان در شهرک غرب آموزشگاه زبان ایده آل 02122361647

آموزشگاه زبان ایده آل / تلفن: 02122361647

1401/09/14
بهترین آموزشگاه زبان در رسالت
10

بهترین آموزشگاه زبان در رسالت 22502062-26326128  آموزشگاه زبان نیکان  

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122502062

1398/12/06
بهترین آموزشگاه زبان در سعادت آباد , آموزشگاه زبان ایده آل سعادت آباد
9

آموزشگاه زبان, اگه به دنبال بهترین آموزشگاه زبان درسعادت آباد هستید ما آموزشگاه زبان تخصصی ایده آل را به شما معرفی میکنیم . مخصوص بانوان و کودکان

آموزشگاه زبان ایده آل / تلفن: 02122361647

1401/09/14
بهترین آموزشگاه زبان در مجیدیه
9

بهترین آموزشگاه زبان در مجیدیه و  22502062-26326128   آموزشگاه زبان نیکان  

اپراتور پیام اول / تلفن: 02126326128

1401/05/05
آموزشگاه زبان در حیدر آباد کرج
9

اموزشگاه زبان در حیدر آباد کرج, آموزشگاه زبان سفیر و سفارت کرج, 09352442828-02634240010-02634464555

اپراتور 105 / تلفن: 02634464555

1401/09/14
بهترین آموزشگاه زبان در سیدخندان
8

بهترین آموزشگاه زبان در سیدخندان 22502062-26326128  آموزشگاه زبان نیکان  

اپراتور پیام اول / تلفن: 02126326128

1401/09/14
بهترین آموزشگاه زبان در هروی
7

بهترین آموزشگاه زبان در هروی 22502062 و 26326128 آموزشگاه زبان نیکان  

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122502062

1398/09/13
بهترین آموزشگاه زبان نیکان در پاسداران,منطقه 1
6

22502062-26326128آموزشگاه زبان انگلیسی فرانسوی آلمانی ترکی در محدوده پاسداران,منطقه 1 و با آموزشگاه زبان های خارجی نیکان حرفه ای بیاموزید آموزشگاه زبان نیکان بهترین آموزشگاه زبان در پاسداران موبایل

اپراتور پیام اول / تلفن: 02126326128

1398/09/19
بهترین آموزشگاه زبان نیکان در تهرانپارس,منطقه 8
6

بهترین آموزشگاه زبان نیکان در محدوده تهرانپارس22502062-26326128

اپراتور پیام اول / تلفن: 02126326128