آموزش :: زبان

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شرق تهران

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1402/05/24
  • بازدید: 128 بار

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شرق تهران
 

 02177728423 - 02177728418 - 02177728435   آموزشگاه زبانela

زبان منبع اصلی ارتباطات ما است. اینگونه است که ما ایده های خود را با دیگران به اشتراک می گذاریم. برخی معتقدند زبان چیزی است که ما را از حیوانات جدا می کند و وجه تمایز انسان و حیوان است. بیش از هزاران زبان در جهان وجود دارند. کشورهای مختلف علاوه بر زبان های ملی، انواع مختلفی از زبان های محلی را نیز دارند که در مناطق مختلف بکار برده می شوند. برخی از زبان ها توسط میلیون ها نفر و برخی دیگر توسط چند هزار نفر صحبت می شوند.

انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبانها است و تقریباً ۲۰٪ از جمعیت جهان با آن صحبت می کنند ( معادل ۱٫۵ میلیارد نفر). اما آیا می دانید که بیشتر این افراد انگلیسی زبانان بومی نیستند؟ از این تعداد تنها حدود ۳۶۰ میلیون نفر انگلیسی زبانان بومی هستند. با توجه به محبوبیت این زبان در ارتباطات روزمره، دانشگاه ها، تجارت و سرگرمی، جای تعجب نیست که یادگیری زبان انگلیسی برای افراد غیر بومی حائز اهمیت است.

 

بهترین اموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان 
 

بهترین اموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان در شرق تهران 
 

دروه ترمیک:دوره های ترمیک آموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان در آکادمی ELA برای افراد بالای 17سال فارغ از پیشینه زبانی مناسب است.به بیان دیگر شما می توانید از سطوح پایه تا پیشرفته با توجه به آزمون تعیین سطح خود یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید.
کتاب اصلی دوره های ترمیک (American English File (3rd Edition می باشد که ویرایش سوم این کتاب آخرین ویرایش ارائه شده توسط دانشگاه آکسفورد در سال 2021 است.کلاس های ترمیک به صورت 2 روز در هفته (زوج یا فرد) و 120 دقیقه برگزار می شوند.
دوره فشرده: 

سیستم آموزش فشرده زبان انگلیسی در آکادمی ELA برای افراد بالای 18 سال با هدف آموزش مبانی اساسی زبان انگلیسی و کسب حداقل دانش مورد نیاز در راستای شرکت در دوره های آیتلس طراحی شده است. مزیت اصلی دوره های فشرده زبان انگلیسی ما نسبت به سایر دوره های فشرده بهره گیری از جزوه های انحصاری می باشد. جزوه های انحصاری چکیده ای از بروزترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی می باشد که با فیلتر کردن مطالب، زمان و راه رسیدن به دوره های آیتلس را به کوتاه ترین حد ممکن رسانده اند.

در سیستم فشرده بعد از گذراندن سه جزوه در 5 ماه در صورت کسب نمرات قبولی در 6 آزمون دوره فشرده شما آمادگی شرکت در دوره های فشرده آیلتس را خواهید داشت. هر ترم سیستم فشرده شامل 40 ساعت کلاس آموزشی و مجموعا در 3 ترم شما 120 ساعت دوره پیش از ورود به دوره های آیتلس را خواهید گذراند. کلاس های فشرده به صورت 3 روز در هفته (زوج یا فرد) و 120 دقیقه برگزار می شوند.
دوره آیلتس : 

دوره های آیلتس آکادمی زبان ELA چگونه است؟

دوره های آیلتس آکادمی ELA به 6 ترم فشرده تقسیم می شود.هر ترم شامل 40 ساعت آموزش به همراه یک آزمون ماک آیلتس می باشد.به بیان دیگر شما با گذراندن 240 ساعت آموزش آماده دریافت نمره 7 آیلتس خواهید بود.کلاس ها به صورت 3 روز در هفته و 120 دقیقه هستند.حداقل سطح زبانی مورد نیاز برای ورود به دوره های آیتلس B1 است.و کتاب اصلی کلاس های آیلتس کتاب Complete IELTS می باشد در کنار کتاب اصلی یک کتاب جهت تقویت مهارت رایتینگ و یک کتاب نیز برای تقویت دایره لغات نیز به دانشجویان آموزش  داده می شود در طول دوره فشرده آیلتس کتاب های Cambridge IELTS از شماره 6 تا آخرین شماره موجود نیز جهت آشنایی دانشجویان با نمونه سوالات آیلتس مورد بررسی قرار می گیرد.

نکته قابل ذکر دوره های آیلتس آکادمی ELA برگزاری آزمون ماک در پایان هر ترم میباشد.بنابرین در طول دوره هر دانشجو 6 بار فرصت  شرکت در آزمون های شبیه ساز آیتلس را دارد.با توجه به دقت بالای برگزاری آزمون و وجود جلسه توجیهی پس از آزمون شما می توانید توانایی های خود را محک زده و با دریافت بازخورد در جلسه توجیهی، نقاط ضعف خود را بیابید. 

شش دلیل مهم بودن زبان انگلیسی
۱- زبان بین المللی است.

۲ – زبان آکادمیک است.

۳- این امکان را به شما می دهد تا به تعداد زیادی از رسانه های کتبی، آنلاین و چاپی دسترسی داشته باشید.

۴- در مسافرت بسیار مفید است.

۵- اگر می خواهید در دنیای تجارت بین المللی یا تجارت کار کنید، دانستن این زبان ضروری است.

۶- زبان هالیوود است.

انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورهاست که تحت سلطه امپریالیسم انگلیس و همچنین بسیاری از حوزه های تجاری و فرهنگی آن کشورها هستند.

 

 

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه
 

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران
 

بیش از ۲۶۰ میلیون نفر در پنج قاره به زبان فرانسوی صحبت می کنند. در حدود ۷۰ کشور در جهان زبان فرانسوی زبان رسمی یا یکی از زبان های رسمی است. در عین حال زبان خارجی ای است که پس اززبان انگلیسی بیشترین طرفدار را میان زبان آموزان دارد. فرانسه دارای بزرگترین شبکه موسسات فرهنگی خارج از این کشور است که در آن ها زبان فرانسوی به بیش از ۷۵۰۰۰۰ نفر در سال آموزش داده می شود.الفبای زبان فرانسوی بر اساس الفبای لاتین است و بیست و شش حرف ساده دارد. افزون بر حرف‌های ساده، حرف ترکیبی «œ» و حرف‌های زبَرنشانه‌دار «à â è é ê ë î ï ô û» نیز در نوشتار این زبان به کار می‌روند. ۸۵ درصد کلمات زبان فرانسوی از لاتین، ۱٫۵ درصد از آلمانی، ۰٫۱ درصد از عربی، ۰٫۱ درصد از اسکاندیناوی، ۱۲ درصد از اسپانیایی و ایتالیایی و انگلیسی و باقی زبان‌ها گرفته شده‌است.
 

آموزش زبان فرانسه در آکادمی ela متکی بر کتاب های Mobile می باشد.متد Mobile با تمرکز بر هر 4 مهارت،برای افرادی که هدفشان یادگیری این زبان در کنار آمادگی برای شرکت در آزمون DELF می باشد توصیه می شود.آزمون DELF مدرک بین المللی زبان فرانسه تا پایان سطح A2 است که در تمامی کشورها معتبر محسوب می شود.پس از پایان سطح A2 زبان آموزان سطوح بالاتر را با متد Edito ادامه می دهند.کتابهای Edito نیز بر روی هر 4 مهارت اصلی تمرکز می کنند و با گذراندن این دوره شما آمادگی لازم برای شرکت در سایر آزمون های زبان فرانسه مانند DALF/TEF/TCF را خواهید داشت.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی 
 

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در شرق تهران
 

 

زبان آلمانی (Deutsch) یک زبان اروپاییست که بیشتر در مناطق مرکزی اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان به طور گسترده و به صورت رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، بخش های شمالی ایتالیا و لیختن اشتاین صحبت می شود. این زبان همچنین یکی از زبان های رسمی (اما نه زبان اکثریت) در کشورهای لوکزامبورگ و بلژیک است. آلمانی از نظر ریشه شباهت و نزدیکی زیادی با زبان های هلندی و انگلیسی دارد.

زبان آلمانی یکی از زبان های اصلی جهان و زبان مادری بیش از 95 میلیون نفر در سراسر جهان است. زبان آلمانی گسترده ترین زبان مادری در اتحادیه اروپا و همچنین سومین زبان آموزش داده شده در ایالات متحده (بعد از اسپانیایی و فرانسه) و اتحادیه اروپا (بعد از انگلیسی و فرانسه) است. زبان آلمانی دومین زبان علمی جهان نیز به سبب تعداد مقالات نوشته شده و سومین زبان رایج در محیط اینترنت (بعد از انگلیسی و روسی) به شمار می رود. زبان آلمانی از نظر تعداد کتابهای منتشر شده در سال به این زبان نیز مقام 5ام را در جهان داراست.

ریشه بیشتر واژه های زبان آلمانی به خانواده زبان های هندی-اروپایی برمیگردد. دسته ای از واژه های این زبان ریشه های لاتین یا یونانی دارند و تعداد کمتری از آنها از زبان های فرانسه یا انگلیسی مشتق می شوند. زبان آلمانی همچنین به واسطه لهجه ها و گویش های متفاوتش مشهور است.
 

کلاس زبان آلمانی در آکادمی ELA بر پایه کتاب های starten wir است که سیستم مورد تایید گوته نیز می باشد.کلاس های زبان آلمانی  هم به صورت گروهی ۲ روز در هفته  (مدت کلاس:۱۲۰ دقیقه) و هم به صورت خصوصی با توجه به نیاز شما برگزار می گردند.پس از اتمام کلاس های strarten wir تا پایان سطح B1 شما آماده شروع سطح B2.1 یا متد sicher را خواهید داشت.هدف اصلی کلاس های زبان آلمانی تقویت مکالمه و همچنین آماده سازی دانشجویان برای شرکت در آزمون های رسمی انستیتو گوته تا پایان سطح c1 می باشد.

 

آزمون ماک آیلتس 
 

آزمون ماک آیلتس در شرق تهران

 


آزمون ماک آکادمیک همان سوالات تعیین سطح آیلتس آکادمیک هستند. این نوع امتحان ماک ساختاری مانند نوع جنرال دارد، با این فرق که سؤالات ریدینگ و رایتینگ متفاوت هستند. شرکت‌کنندگان ماک آکادمیک نیز در یک امتحان به سؤالات لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ جواب می‌دهند و برای سنجش سطح مهارت اسپیکینگ امتحانی جدگانه میدهند.بخشی از مزایای برگزاری آزمون های ماک
روشن نمودن راه پیش روی زبان آموزان و ایجاد هدفمندی در یادگیری و جهت دادن به آموزش و یادگیری
ایجاد انگیزه برای محصلین در تمامی مقاطع و تشویق ایشان برای ادامه مسیر و ایجاد حس لطیفی از رقابت در ایشان
دادن اعتماد به نفس به زبان آموزان
سنجش بیطرفانه افراد با یک مقیاس واحد استاندارد در مقایسه با کلیه افرادی که در دنیا درحال فراگیری زبان انگلیسی هستند
آزمونی برای سنجش عملکرد و بازده سیستم آموزشی موسسات ( روشها، عملکرد اساتید، کتابها و ….)
ایجاد انگیزه و هدف برای اساتید برای انجام نهایت تلاش خود در بثمر رساندن زبان آموزان خود
ارزان بودن: هزینه شرکت در این آزمون ها قابل مقایسه با هزینه آزمون های اصلی نیست
این امتحانات بهترین راه سنجش میزان آمادگی افراد قبل از شرکت در امتحانات اصلی میباشد
برای افرادی که بهر دلیل تمایلی به شرکت در امتحانات اصلی ندارند اما مایلند سطح معلومات زبان خود را با شاخصه استانداردی بسنجند، این امتحانات بهترین گزینه است
دادن اعتبار واقعی و مهر تائیدی بر عملکرد و شاخص میزان موفقَیت موٌسسات
مزایای مهم آزمون های ماک
این امتحانات در شرایط واقعی برگزار شده و تصحیح اوراق آن بتوسط خود ممتحنین اصلی انجام میگردد.
نتایج بصورت آنالیز رایانه ای و با همان فرم اصلی به داوطلبان منعکس میگردد.
شرکت در این امتحانات محدودیت ندارد و داوطلبان میتوانند در مراکز آزمون مورد تایید ما در نزدیک ترین محل به خود در آن شرکت کنند.
هزینه شرکت در این آزمون ها قابل مقایسه با هزینه آزمون های اصلی نیست.
این امتحانات بهترین راه سنجش میزان آمادگی افراد برای شرکت در امتحانات اصلی میباشد.
موسسات از این طریق روند کلی یادگیری دانش آموزان خود در قیاس با معیارهای استاندارد جهانی سنجیده و پویش سیستم آموزشی خود را از این طریق مانیتور میکنند.


 

آزمون ماک آیلتس در آکادمی ELA:

آکادمی زبان‌های خارجی ELA با تمرکز بر آزمون‌های شبیه‌ساز در طی سال‌های گذشته موفق شده است نمرات داوطلبان آزمون آیلتس را با دقت بالا تخمین زده و پیش‌بینی نماید. علاوه بر این، کلیه مراحل برگزاری آزمون آیلتس، مشابه با آزمون اصلی می‌باشد تا شما بتوانید در روز آزمون با حداقل استرس و آشنایی کامل با مراحل مختلف به سوالات پاسخ دهید.

آزمون ماک آیلتس

هدف از برگزاری آزمون‌های ماک آیلتس ( IELTS Mock Test )، آشنایی دانشجویان با سوالات و روند برگزاری آزمون‌های واقعی آیلتس می‌باشد. شما می‌توانید با شرکت در آزمون‌های ماک آیلتس و با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر، نمره و سطح خود را در آزمون آیلتس مشخص نمایید.

ویژگی‌های آزمون‌های ماک آیلتس آموزشگاه زبان ELA :

• ثبت نام آنلاین برای شرکت در آزمون

• ارائه کارنامه تحلیلی در کمتر از ۷۲ ساعت

• تخمین دقیق نمرات دانشجویان توسط تیم ارزیابی

• ارائه راهکارها و تکنیک‌های مختلف برای حل مشکلات

• برگزاری جلسات توجیهی برای آنالیز کردن سوالات و اشکلات شرکت کنندگان

• تصحیح مهارت‌های Speaking و Writing با استفاده از معیارهای دانشگاه کمبریج

• استفاده از سوالات استاندارد و دیده نشده (Unseen) برگرفته از بانک سوالات معتبر در وب سایت‌های خارجی


 02177728423 - 02177728418 - 02177728435   آموزشگاه زبانela

لینک :http://ela-ac.com

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    

قیمت : تماس بگیرید

مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور 105
ایمیل
تلفن
02177728418
انقضا
1403/05/24
بروزرسانی
1402/05/25
موقعیت
تهران
آدرس
تهران، ضلع جنوب شرقی فلکه اول تهرانپارس
مشاهده تمام آگهی های اپراتور 105

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور 105)

در مورد: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شرق تهران


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شرق تهران

Captcha image

آخرین آگهی های زبان
1401/05/01
آموزشگاه زبان در باغستان کرج
19

اموزشگاه زبان در باغستان کرج, آموزشگاه زبان سفیر و سفارت کرج, 09352442828 -02634240010

اپراتور 105 / تلفن: 02634464555

1398/11/01
بهترین آموزشگاه زبان در شهرک غرب آموزشگاه زبان ایده آل
10

آموزشگاه زبان, بهترین آموزشگاه زبان در شهرک غرب آموزشگاه زبان ایده آل 02122361647

آموزشگاه زبان ایده آل / تلفن: 02122361647

1401/09/14
بهترین آموزشگاه زبان در رسالت
10

بهترین آموزشگاه زبان در رسالت 22502062-26326128  آموزشگاه زبان نیکان  

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122502062

1398/12/06
بهترین آموزشگاه زبان در سعادت آباد , آموزشگاه زبان ایده آل سعادت آباد
9

آموزشگاه زبان, اگه به دنبال بهترین آموزشگاه زبان درسعادت آباد هستید ما آموزشگاه زبان تخصصی ایده آل را به شما معرفی میکنیم . مخصوص بانوان و کودکان

آموزشگاه زبان ایده آل / تلفن: 02122361647

1401/09/14
بهترین آموزشگاه زبان در مجیدیه
9

بهترین آموزشگاه زبان در مجیدیه و  22502062-26326128   آموزشگاه زبان نیکان  

اپراتور پیام اول / تلفن: 02126326128

1401/05/05
آموزشگاه زبان در حیدر آباد کرج
9

اموزشگاه زبان در حیدر آباد کرج, آموزشگاه زبان سفیر و سفارت کرج, 09352442828-02634240010-02634464555

اپراتور 105 / تلفن: 02634464555

1401/09/14
بهترین آموزشگاه زبان در سیدخندان
8

بهترین آموزشگاه زبان در سیدخندان 22502062-26326128  آموزشگاه زبان نیکان  

اپراتور پیام اول / تلفن: 02126326128

1401/09/14
بهترین آموزشگاه زبان در هروی
7

بهترین آموزشگاه زبان در هروی 22502062 و 26326128 آموزشگاه زبان نیکان  

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122502062

1398/09/13
بهترین آموزشگاه زبان نیکان در پاسداران,منطقه 1
6

22502062-26326128آموزشگاه زبان انگلیسی فرانسوی آلمانی ترکی در محدوده پاسداران,منطقه 1 و با آموزشگاه زبان های خارجی نیکان حرفه ای بیاموزید آموزشگاه زبان نیکان بهترین آموزشگاه زبان در پاسداران موبایل

اپراتور پیام اول / تلفن: 02126326128

1398/09/19
بهترین آموزشگاه زبان نیکان در تهرانپارس,منطقه 8
6

بهترین آموزشگاه زبان نیکان در محدوده تهرانپارس22502062-26326128

اپراتور پیام اول / تلفن: 02126326128