خدمات پزشکی :: متخصص جراحی

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1402/04/31
  • بازدید: 167 بار

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک 

 مرکز جراحی زیبایی ویکتوریا  

  فوق تخصص جراحی پلاستیک  

  جز ده جراح برتر ایران  

www.jarahivictoria.com

راه ارتباطی واتساپ: 09037006162

خدمات:
لیفت صورت
جراحی بینی
لیفت ابرو
پیکرتراشی
تزریق چربی
پروتز  گونه چانه زاویه فک سینه باسن
ساکشن ساق پا 
ساکشن ران بازو
لیفت ران و بازو

جراحی ابدومینوپلاستی در ونک یک عمل رایج لاغری است. بافت نرم اضافی را که ممکن است پس از کاهش وزن یا بارداری باقی مانده باشد، از بین می برد. این بافت معمولاً کشیده شده است و به کاهش وزن یا تمرینات بیشتر پاسخ نمی دهد.
بافت نرم اضافی باعث ایجاد چین خوردگی پوست و چربی شل، معمولاً در یک سوم میانی تا پایینی شکم می شود و ممکن است با ضعف دیواره شکم، به ویژه پس از بارداری همراه باشد.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک بافت اضافی را برداشته و دیواره شکم را سفت می کند و شکم شما را صاف تر و محکم تر می کند.
اگر قصد انجام ابدومینوپلاستی در ونک را دارید، اولین قدم مشاوره اولیه خواهد بود. در این جلسه اول، ما قادر خواهیم بود در مورد وضعیت فردی، نگرانی ها و گزینه های درمانی احتمالی صحبت کنیم. و مهمتر از همه، ما قادر خواهیم بود با یکدیگر آشنا شویم. تصمیم برای انجام ابدومینوپلاستی در ونک به شدت شخصی است و نیاز به تفکر زیاد و اعتماد متقابل دارد.

برای بهترین نتایج عمل ابدومینوپلاستی در ونک اگر شاخص توده بدنی (BMI) تا حد امکان نزدیک به نرمال (25) باشد و بدون دود باشد، بهینه است. اگر اخیراً سیگار را ترک کرده اید، به شما توصیه می کنم چهار هفته قبل از عمل و چهار هفته بعد از آن از درمان جایگزین نیکوتین استفاده نکنید، زیرا نیکوتین می تواند به طور قابل توجهی بر توانایی های درمانی بدن شما تأثیر بگذارد و در صورتی که قصد کاهش وزن بیشتری دارید، بهتر است ابدومینوپلاستی در ونک خود را به بعد از رسیدن به وزن هدف خود به تعویق بیندازید.
وقتی با هم تصمیم گرفتیم که شما ابدومینوپلاستی در ونک انجام دهید، زمان آن است که برای جراحی، بستری شدن در بیمارستان و زمان بهبودی بعد از آن آماده شوید.

بهترین ابدومینوپلاستی در ونک به بیهوشی نیاز دارد. در طول جراحی، من یک برش افقی بزرگ از یک طرف باسن شما به سمت دیگر، درست بالای خط موی شرمگاهی ایجاد می کنم. دیواره شکم فراتر از دکمه شکم، تقریبا تا قفسه سینه شما بلند می شود. در همین حال، دکمه شکم توسط یک ساقه بافت به عضله زیرین متصل می شود که جریان خون آن را حفظ می کند.
در صورت لزوم، عضلات شکم شما سفت می شوند. سپس پوست و چربی اضافی شما را پاک می کنم. سپس دکمه شکم از طریق سوراخ جدیدی در دیواره شکم وارد می شود.
در نهایت، پوست دوباره پوشیده شده و روی درن ها بخیه می شود. همه بخیه ها در حال حل شدن هستند و بعداً نیازی به برداشتن آنها نیست. پس از عمل یک لباس حمایتی ارائه می شود.
عمل حدود دو تا سه ساعت طول می کشد.

مهم است که چند عدد ساپورت مناسب با خود بیاورید. اساساً، اینها «شکل‌دهنده‌ها» هستند و باید درست مسیر زیر سینه‌تان را طی کنند. شما یک روز یا بیشتر پس از عمل خود وارد این موارد خواهید شد.

من دوست دارم مقداری نوار MicroporeTM برای بعد از عمل ابدومینوپلاستی در ونک در دسترس داشته باشید. داروخانه محلی شما باید Micropore یا چیزی مشابه را برای خرید در دسترس داشته باشد.

مردم اغلب در مورد درد بعد از جراحی بسیار نگران هستند و من و متخصص بیهوشی شما تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که شما تا حد امکان راحت هستید. برای شروع، ممکن است درد را در خود تسکین دهید و بعداً آن را به تسکین درد خوراکی تغییر می دهیم.
من همچنین مقدار زیادی بی حس کننده موضعی در اطراف زخم در حین عمل قرار دادم تا به راحتی شما بعد از عمل کمک کند.

بلافاصله پس از عمل ابدومینوپلاستی در ونک، نمی توانید به طور کامل صاف شوید و با بالش زیر زانو از شما پرستاری می شود. در روزهای آینده، به تدریج می توانید دوباره به حالت عادی بایستید و راه بروید. در این مورد عجله نکنید، زیرا این تابعی از صاف و صاف بودن شکم شماست.

هنگامی که در اتاق بیمارستان خود هستید، یک تزریق کوچک به شکم شما انجام می شود تا خطر ایجاد لخته خون در پاها یا ریه های شما (DVT، PE) کاهش یابد.
شما 3-4 شب در بیمارستان خواهید بود. پس از آن، لطفاً برنامه‌ریزی کنید تا شاید تا ۲ هفته بعد از عمل ابدومینوپلاستی در ونک، کسی در خانه به شما در خرید، کارهای خانه و مراقبت از کودکان کمک کند. حداقل 6 تا 8 هفته طول می کشد تا به حالت عادی خود برگردید، و باید در این مدت همه چیز را آسان کنید تا بدن شما بهبود یابد.

بهتر است حداقل 2-3 هفته بعد از عمل ابدومینوپلاستی در ونک رانندگی نکنید. زمانی که بستن کمربند ایمنی راحت باشد و در کنترل خودرو احساس اطمینان و راحتی داشته باشید، می توانید دوباره رانندگی کنید.

لطفاً در 3 ماه اول همیشه (23 ساعت از 24 ساعت در روز) لباس زیر خوب بپوشید. این به شما کمک می کند تا به بهترین نتایج ممکن در درازمدت از عمل جراحی ابدومینوپلاستی در ونک خود برسید.

من شما را هفته بعد از عمل ابدومینوپلاستی در ونک و سپس معمولاً در شش هفته می بینم. با این حال گاهی اوقات لازم است افراد را به صورت هفتگی در حالی که زخم ها در حال بهبودی هستند ملاقات کنید.
اگر نگرانی‌ دارید، می‌خواهم در هر زمان با من تماس بگیرید تا مسائل را روشن کنید یا نگرانی‌ها را برطرف کنید.

نگه داشتن اسکارها به مدت 6 هفته مهم است. پس از آن، می توانید جای زخم های خود را دو بار در روز با یک کرم مرطوب کننده ساده، بدون عطر و ضد حساسیت ماساژ دهید. اجتناب از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش به مدت 24 ماه پس از عمل بسیار مهم است. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث شود که جای زخم ها به شدت رنگدانه شوند. جای زخم های شما باید طی 12 ماه محو و صاف شود.

از شش هفته بعد از جراحی ابدومینوپلاستی در ونک، از شما می خواهم که اسکارها را مرطوب کنید. می توانید از یک مرطوب کننده ساده، ضد حساسیت و بدون عطر در داروخانه خود استفاده کنید. من مارک خاصی را توصیه نمی کنم. برای بهترین نتیجه، مرطوب کردن و ماساژ منظم جای زخم ها بسیار مهم است.

برای شروع، اسکارها نسبتاً نازک هستند و معمولاً اسکارها با بهبودی قرمز می شوند. اگر جای زخم‌های شما بسیار قرمز، خارش یا ضخیم شد، لطفاً با من تماس بگیرید، زیرا ممکن است دچار اسکار هیپرتروفیک یا کلوئیدی شوید که ممکن است به پانسمان‌های سیلیکونی خاص یا تزریق استروئید نیاز داشته باشد.  

درد معمولاً شدید نیست و می‌توانید آن را با تسکین درد خوراکی کنترل کنید. هنگامی که در اطراف حرکت می کنید و سرفه می کنید، اغلب بدتر می شود. این درد با گذشت زمان برطرف می شود.

عفونت زخم ممکن است پس از هر عمل جراحی رخ دهد. در ابتدای عمل یک دوز آنتی بیوتیک به شما داده می شود. آنتی بیوتیک های بیشتر به طور معمول داده نمی شود، زیرا این منجر به مقاومت آنتی بیوتیکی می شود. علائم عفونت افزایش قرمزی، ترشح از زخم، تب یا احساس ناخوشی (مشابه ابتلا به آنفولانزا) است. اگر زخم شما عفونی شود، آنتی بیوتیک بیشتری مورد نیاز است و گاهی اوقات ممکن است برای رفع آن نیاز به بستری در بیمارستان یا عمل جراحی باشد.

خونریزی می تواند در بهترین حالت جزئی باشد یا در بدترین حالت می تواند منجر به جمع آوری خون (هماتوم) شود که باید در سالن تخلیه شود. این احتمالاً در چند روز اول پس از جراحی نگران کننده است.

گاهی اوقات زخم ها زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارند و ممکن است برای چند هفته نیاز به پانسمان داشته باشند. اگر سیگار می کشید یا اضافه وزن دارید، این اتفاق بیشتر می افتد. گهگاه، پرستاران ناحیه باید برای چند هفته پس از عمل برای پانسمان به خانه شما بیایند.

بعد از عمل یک اسکار دائمی طولانی خواهید داشت. امیدواریم جای زخم خوب و رنگ پریده باشد، اما برخی از افراد تمایل به ایجاد اسکار ضعیف دارند و جای زخم‌های آنها می‌تواند ضخیم، خارش‌دار و ناخوشایند باشد (اسکار هیپرتروفیک یا کلوئید). گاهی اوقات، من جراحی اصلاحی را برای جای زخم توصیه می کنم.

جای زخم شما ممکن است کمی نامتقارن باشد، اگرچه من سعی می کنم آن را تا حد امکان کامل کنم. گاهی اوقات در انتهای زخم ها کمی پری وجود دارد. این باید با گذشت زمان حل شود و صاف شود. گاهی اوقات، اسکار نیاز به عمل کوچک دیگری برای بهبود آن دارد.
سروما مایع بافتی است که در داخل زخم شکم جمع می شود. درن هایی که در حین جراحی در محل قرار می دهم در ابتدا از این امر مراقبت می کنند. اما اگر مایع عود کند، معمولاً به صورت تورم

شکم، سپس ممکن است لازم باشد با استفاده از یک سوزن کوچک آن را تخلیه کنید. من این کار را در طی یکی از بازدیدهای بعدی بعد از عمل برای شما انجام خواهم داد.

با هر عمل بزرگی، به ویژه جراحی ابدومینوپلاستی در ونک  خطر کمی وجود دارد. برای جلوگیری از این امر، شما جوراب های مخصوصی می پوشید و هر شب یک داروی رقیق کننده خون را به شکم خود تزریق می کنید. در چند روز اول یک دستگاه کوچک برای ماساژ پاهای خود خواهید داشت. برای خانم ها بهتر است قرص های ضد بارداری خوراکی را به مدت 6 هفته قبل از عمل قطع کنند و از روش های جایگزین پیشگیری از بارداری استفاده کنند.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک
جراحی ابدومینوپلاستی در ونک
بهترین مرکز جراحی ابدومینوپلاستی در ونک
ابدومینوپلاستی در ونک
جراح ابدو شکم در ونک

تماس از طریق واتسپ

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
agent2@payameavval.net
ایمیل
تلفن
09037006162
انقضا
1403/05/07
بروزرسانی
1402/05/08
موقعیت
تهران
آدرس
آدرس تقاطع بلوار میرداماد و شریعتی پلاک چهار
مشاهده تمام آگهی های agent2@payameavval.net

ارسال پیام به آگهی دهنده (agent2@payameavval.net)

در مورد: بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ونک

Captcha image

آخرین آگهی های متخصص جراحی
1402/07/26
بهترین متخصص لیزر هموروئید در بم
3

دکتر فریبا عارف 0342267875 بهترین متخصص لیزر هموروئید در بم  لیزر بواسیر ( لیزر همورویید ) ، لیزر کیست مویی ، لابیوپلاستی  ، لیزر شقاق بهترین متخصص لیزر شقاق در بم بهترین متخصص لیزر کیست مویی در بم 

زیبا حسینی / تلفن: 02145186780

1401/05/25
عمل پروتز سینه در جردن
3

عمل پروتز سینه در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879-09120733370 جردن نرسیده به مدرس زیر همکف داروخانه آفریقا

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/05/25
بهترین جراح بینی در جردن
3

بهترین جراح بینی در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879 -09120733370

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/09/05
مرکز امبدینگ شکم در کرج
2

امبدینگ شکم در کرج026-34407098

اپراتور پیام اول / تلفن: 02634407098

1401/02/20
پروتز سینه در شریعتی
2

پروتز سینه در شریعتی,کلینیک زیبایی ماه طلایی,22870061-09193649373

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122870061

1398/03/30
بهترین متخصص بیماری های پستان در کرج
1

بهترین متخصص بیماری های پستان در کرج و بهترین متخصص بیماری های پستان دکتر میترا اقدسی در البرز تلفن ۰۲۶۳۲۲۶۱۰۳۴ – ۰۹۲۲۶۴۶۱۱۴۹ –

زیبا حسینی / تلفن: 02632261034

1398/03/30
بهترین متخصص هموروئید (بواسیر) در کرج
1

بهترین متخصص هموروئید ( بواسیر ) در کرج و بهترین متخصص هموروئید ( بواسیر ) دکتر میترا اقدسی و متخصص هموروئید ( بواسیر ) دکتر میترا اقدسی در محدوده کرج تلفن ۰۲۶۳۲۲۶۱۰۳۴ – ۰۹۲۲۶۴۶۱۱۴۹ –

زیبا حسینی / تلفن: 02632261034

1398/03/29
بهترین متخصص واریس در کرج
1

بهترین متخصص واریس دکتر میترا اقدسی در محدوده کرج و واریس بیماری شایعی بوده و علاوه بر ایجاد ظاهر ناپسند و یا درد و در بعضی موارد خطراتی نیز برای بدن دارد 09226461149 و 02632261034

زیبا حسینی / تلفن: 02632261034

1399/05/27
درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران
1

درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/05/26
پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران
1

پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران دکتر نفیسه جوادی بهترین متخصص جراحی عمومی 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395