خدمات پزشکی :: متخصص جراحی

بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1402/04/28
  • بازدید: 169 بار

بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد
 

بهترین جراح لیفت صورت در ونک
 

 مرکز جراحی زیبایی ویکتوریا  

  فوق تخصص جراحی پلاستیک  

  جز ده جراح برتر ایران  

www.jarahivictoria.com

راه ارتباطی واتساپ: 09037006162

 

خدمات:
لیفت صورت
جراحی بینی
لیفت ابرو
پیکرتراشی
تزریق چربی
پروتز  گونه چانه زاویه فک سینه باسن
ساکشن ساق پا 
ساکشن ران بازو
لیفت ران و بازو

پیری یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر زندگی است، اما به لطف دوران مدرن، می‌توانید این روند را کند یا لحظه‌ای معکوس کنید. اگر دلسرد شده اید زیرا چهره ای که در آینه می بینید پیرتر و خسته تر از آنچه احساس می کنید به نظر می رسد، یک عمل جراحی مانند لیفت صورت می تواند ظاهر شما را تازه کرده و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

دربهترین جراح لیفت صورت در میرداماد جراحان پلاستیک ما نتایج باکیفیتی را برای بیماران علاقه مند به جراحی لیفت صورت ارائه می دهند.

بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد یک روش جراحی است که برای کاهش علائم پیری در صورت طراحی شده است. این روش زیبایی به سفت شدن پوست افتاده و رفع چین و چروک و چربی صورت و گردن کمک می کند. دانستن گزینه های خود و درک مناطق هدفی که روی آنها کار شده است برای تصمیم گیری آگاهانه بسیار مهم است.
بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد که ممکن است ریتیدکتومی نیز نامیده شود، روشی است برای کمک به کاهش یا از بین بردن علائم قابل مشاهده پیری در صورت یا گردن. با افزایش سن و از دست دادن خاصیت ارتجاعی صورت، وسط صورت ما ممکن است شروع به افتادگی کند، یا ممکن است چین های عمیقی در اطراف پلک ها یا کناره های دهان ایجاد شود.

دلایل دیگری که ممکن است کسی بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد را بخواهد شامل شلی پوست اطراف چانه یا فک است که باعث ایجاد توهم چانه دوتایی یا وجود چانه در قسمت پایین صورت می شود.

بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد یک روش جراحی است. در حالی که درمان های موضعی ممکن است به مبارزه با وجود چین و چروک کمک کند، اما مزایای یک لیفت واقعی صورت را نخواهد داشت. بهبود آشکاری به خصوص در کانتور، رنگ پوست و ظاهر کلی پوست در جراحی صورت و گردن وجود خواهد داشت. بهبود طبیعی ظاهری تازه و نگرش مثبت ایجاد می کند.

ما انواع مختلفی از تکنیک‌های لیفت صورت را برای بیماران در بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد ارائه می‌کنیم که هر کدام برای اهداف زیبایی شناختی خاصی که بیمار ممکن است به دنبال آنها باشد، طراحی شده است.
بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد یک لیفت کامل است که برای جوانسازی صورت و گردن استفاده می شود. این روش شامل قرار دادن مجدد چربی به همراه لایه برداری مجدد پوست است.

یک برش نامحسوس ایجاد می شود که از شقیقه شروع می شود، در جلو و اطراف لاله گوش پایینی و سپس پشت گوش به سمت پایین سر در خط مو حرکت می کند. در صورت نیاز به کار در آن ناحیه، ممکن است یک برش اضافی در زیر چانه ایجاد شود.

بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد کمتر تهاجمی است و محبوبیت آن در حال افزایش است. آنها پیری صورت و خط فک را برطرف می کنند و ظاهری صاف تر و جوان تر ارائه می دهند. معمولاً به طور متوسط دو ساعت طول می کشد تا کامل شود و تنها یک تا دو هفته طول می کشد تا بهبود یابد.

این روش نیاز به بی حسی موضعی و آرام بخش خفیف دارد. یک برش کوچک به شکل S در اطراف گوش ایجاد می‌شود و پوست به سمت بالا کشیده می‌شود و دوباره پوشانده می‌شود و ظاهری سفت‌تر ایجاد می‌کند. این کار چین و چروک میانی صورت و پیری را کاهش می دهد. همچنین نسبت به روش سنتی جای زخم کمتری ایجاد می کند.

بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد با برش محدود روشی است که از طریق برش‌های کوچکتر انجام می‌شود و معمولاً برای بیمارانی که نیاز به جراحی کمتر تهاجمی دارند، در نظر گرفته می‌شود. بسیاری از بیماران به دنبال بهبودی چشمگیر در ظاهر خود بدون هیچ تغییر اساسی هستند و در سنین پایین تر به جراحی فکر می کنند. با یک برش محدود، فرد می‌تواند راحت‌تر برش را پنهان کند و بهبودی معمولاً تا حدودی سریع‌تر از برش سنتی است. در صورت درخواست جوانسازی محدود در اطراف چشم، دهان و بینی، از جمله چین‌ها و چین‌های بینی، برش‌های کوتاهی در شقیقه‌ها، اطراف گوش و پلک‌های تحتانی ایجاد می‌شود.

برخی از درمان‌های سطحی غیرتهاجمی برای پوست می‌توانند باعث سفت شدن بافت‌های نرم شوند، اما اثربخشی آن بسیار محدود است و برای هر شلی قابل توجهی معادل جراحی لیفت صورت نیست. در حالی که افزایش شلی پوست صورت و گردن دلایلی برای در نظر گرفتن جراحی لیفت صورت است، بسیاری از بیماران نیز توزیع مجدد حجم بافت نرم را تجربه می کنند که دردسرساز است. این را می توان با تکنیک های کم تهاجمی مانند Kybella برای کاهش نواحی حجم اضافی یا کاهش حجم در مناطق دیگر با درمان در مطب با پرکننده های Voluma یا Lyft بهبود بخشید.

بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد
جراحی لیفت صورت که توسط بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد انجام می شود، عموماً یک عمل سرپایی است که در دو تا سه ساعت انجام می شود. بیماران قبل از عمل لیفت صورت آرام می‌شوند در حالی که متخصص بیهوشی در نزدیکی خود می‌ماند تا بیمار را در طول عمل ایمن نگه دارد.

بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد با یک برش در نزدیکی گوش شروع می شود. برش از خط رویش مو شروع می شود و در امتداد جلوی گوش، اطراف لاله گوش و سپس همراه با گوش و خط مو به عقب برمی گردد. این روش به پنهان کردن برش بعد از جراحی پلاستیک کمک می کند. برش دوم ایجاد می شود
سپس پوست با دقت از عضله و بافت زیرین بلند می شود.بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد ممکن است چربی گونه‌ها و گردن را برداشته، سپس نوارهای ماهیچه‌ها و بافت‌های اطراف گردن را در زیر چانه سفت کند. تکنیک لیفت صورت چند برداری که ما توسعه داده‌ایم نتایج برتری نسبت به روش‌های مورد استفاده در گذشته ایجاد می‌کند. سپس پوست اضافی از پوست صورت جدا می شود و در جای خود بخیه می شود.
بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد سوابق سلامتی شما را در طول مشاوره لیفت صورت به دقت بررسی می کنند تا از سلامت کافی برای انجام این عمل مطمئن شوند. به طور معمول، کاندیداهای خوب انتظارات واقع بینانه ای برای جراحی پلاستیک دارند و از سلامت جسمانی کافی برخوردار هستند.
برخی از بیماران هستند که باید از این نوع جراحی اجتناب کنند. شرایط فیزیکی مانند فشار خون بالا، ایجاد اسکار آسان، سیگار کشیدن، مشکلات قلبی و سایر شرایط جدی ممکن است بیماران را واجد شرایط جراحی لیفت صورت نباشند. شرایط پزشکی غیرمعمولی مانند سندرم اهلرز دانلوس وجود دارد که در آن خاصیت ارتجاعی پوست بسیار غیر طبیعی است و نتایج جراحی برای کاندید لیفت صورت غیرقابل قبول است. برخی از بیماران دارای شرایط پزشکی عمومی هستند که منع مصرف جراحی دارند که شامل بیمارانی می شود که از داروهای رقیق کننده خون یا مقادیر قابل توجهی از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می کنند.

هنگام تصمیم گیری برای انجام لیفت صورت، انتخاب بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد بسیار مهم است. در حالی که هر پزشکی می تواند برش و بخیه بزند، همه جراحان چشمی برای زیبایی زیبایی ندارند. یک کیفیت حیاتی هنگام تلاش برای دستیابی به نتایج طبیعی لیفت صورت. اطمینان حاصل کنید که جراح شما دارای گواهینامه بورد جراحی پلاستیک صورت است و سابقه طولانی در انجام انواع روش های جراحی صورت و گردن دارد. به عکس‌های قبل و بعد از جراح خود نگاه کنید تا از مهارت و سبک او ایده بگیرید. اگر از کار قبلی او راضی هستید، به احتمال زیاد از نتایج خود راضی خواهید بود. بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد با شما می نشیند و یک برنامه جراحی فردی برای دستیابی به اهداف جراحی لیفت صورت شما ایجاد می کند.

پس از بهترین جراح لیفت صورت در ونک ، معمولاً چند ساعت را در اتاق ریکاوری سپری خواهید کرد. هنگامی که در خانه هستید، به طور کلی باید به مدت 24 ساعت بلافاصله پس از جراحی زیبایی در وضعیت خوابیده بمانید. یک رژیم غذایی نرم ضروری است و باید از کشش یا خم کردن گردن خودداری شود. برای کاهش تورم و کاهش کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید. یک روز بعد از جراحی لیفت صورت، باندهای شما را برمی داریم. بخیه ها یا بخیه ها هفت تا ده روز بعد برداشته می شوند.

لیفت صورت در مو یا در چین های طبیعی اطراف گوش پنهان می شود. اسکارهای غیرجذاب اغلب نتیجه کشش بیش از حد روی بسته شدن پوست هستند. تکنیکی که ما استفاده می‌کنیم از این امر جلوگیری می‌کند و در واقع، حمایت از بافت‌های عمیق‌تر نیز به ما اجازه می‌دهد تا برش پوست را با بخیه‌های بسیار ظریف و بدون کشش ببندیم و در نتیجه حداقل جای زخم را ایجاد کنیم. اسکارهای نامطلوب بسیار نادر هستند. در واقع بیش از 80 درصد بخیه هایی که استفاده می کنیم بسیار ظریف و قابل حل هستند. بنابراین، دوباره، احتمال ایجاد یک اسکار نامطلوب بسیار دور است.

بلافاصله پس از جراحی لیفت صورت در میرداماد ، صورت شما در یک بانداژ محکم می‌پیچد تا فشار کمی روی برش‌ها وارد شود تا تورم و کبودی به حداقل برسد. هر جراح برای مدت زمانی که باید در بیمارستان بمانید قبل از اینکه بتوانید به خانه بازگردید، شرایط متفاوتی دارد.

قبل از اینکه مرخص شوید، روش توصیه شده برای تمیز کردن نقاط برش، داروهایی که باید مصرف کنید و نحوه مراقبت از خود در حین بهبودی را بررسی خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مراحل مفید، از صفحه دستورالعمل های پس از عمل لیفت صورت ما دیدن کنید.

زمان بهبودی به فرد، میزان کار انجام شده و واکنش بدن او به جراحی بستگی دارد. در بیشتر شرایط، شما می توانید انتظار داشته باشید که دو تا سه هفته در دوران نقاهت باشید. در هفته اول بهبودی، احتمالاً متوجه خواهید شد که نمی خواهید کار دیگری جز استراحت و استراحت انجام دهید.

پس از یک یا دو هفته، ممکن است در مورد ترک خانه و تعامل با افراد دیگر یا انجام کارهای سبک احساس بهتری پیدا کنید. پس از حدود سه هفته، احتمالاً احساس می کنید که آماده بازگشت به کار و زندگی مانند قبل از جراحی لیفت هستید.

با این حال، ممکن است تا سه ماه طول بکشد تا شما به طور کامل پس از جراحی لیفت صورت خود احساس بهبودی کنید. اگر می‌خواهید برای یک رویداد یا تاریخ‌های خاصی مانند تعطیلات، سفر یا عروسی، لیفت صورت بگیرید، باید این را در نظر داشته باشید.

لیفت صورت یک عمل جراحی انتخابی است و بنابراین توسط اکثر شرکت های بیمه پوشش داده نمی شود. هزینه به چندین عامل مختلف تقسیم می شود: دستمزد جراح، هزینه تسهیلات، بیهوشی، داروها، لباس های جراحی، آزمایش های پزشکی و موارد دیگر. آنها معمولاً حداقل چندین هزار دلار قیمت دارند. این هزینه های دقیق بسته به جزئیات روشی که به بهترین وجه برای نیازهای شما مناسب است متفاوت است. هزینه ها را در طول مشاوره با شما در میان می گذاریم.

در حالی که لیفت صورت ممکن است برای برخی گران باشد، به خاطر داشته باشید که این جراحی می تواند ظاهر شما را کاملا متحول کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. همچنین باید در نظر داشته باشید که معمولاً در مورد جراحی پلاستیک دقیقاً همان چیزی را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. تلاش برای یافتن بهترین قیمت معمولاً به این معنی است که از نتایج ناراضی خواهید بود.

 

مرکز جراحی لیفت صورت در میرداماد
بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد
مرکز جراحی لیفت صورت در ونک

بهترین جراح لیفت صورت در ونک
لیفت صورت در میرداماد

تماس از طریق واتسپ

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
agent2@payameavval.net
ایمیل
تلفن
09037006162
انقضا
1403/05/07
بروزرسانی
1402/05/08
موقعیت
تهران
آدرس
آدرس تقاطع بلوار میرداماد و شریعتی پلاک چهار
مشاهده تمام آگهی های agent2@payameavval.net

ارسال پیام به آگهی دهنده (agent2@payameavval.net)

در مورد: بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی بهترین جراح لیفت صورت در میرداماد

Captcha image

آخرین آگهی های متخصص جراحی
1402/07/26
بهترین متخصص لیزر هموروئید در بم
3

دکتر فریبا عارف 0342267875 بهترین متخصص لیزر هموروئید در بم  لیزر بواسیر ( لیزر همورویید ) ، لیزر کیست مویی ، لابیوپلاستی  ، لیزر شقاق بهترین متخصص لیزر شقاق در بم بهترین متخصص لیزر کیست مویی در بم 

زیبا حسینی / تلفن: 02145186780

1401/05/25
عمل پروتز سینه در جردن
3

عمل پروتز سینه در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879-09120733370 جردن نرسیده به مدرس زیر همکف داروخانه آفریقا

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/05/25
بهترین جراح بینی در جردن
3

بهترین جراح بینی در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879 -09120733370

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/09/05
مرکز امبدینگ شکم در کرج
2

امبدینگ شکم در کرج026-34407098

اپراتور پیام اول / تلفن: 02634407098

1401/02/20
پروتز سینه در شریعتی
2

پروتز سینه در شریعتی,کلینیک زیبایی ماه طلایی,22870061-09193649373

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122870061

1398/03/30
بهترین متخصص بیماری های پستان در کرج
1

بهترین متخصص بیماری های پستان در کرج و بهترین متخصص بیماری های پستان دکتر میترا اقدسی در البرز تلفن ۰۲۶۳۲۲۶۱۰۳۴ – ۰۹۲۲۶۴۶۱۱۴۹ –

زیبا حسینی / تلفن: 02632261034

1398/03/30
بهترین متخصص هموروئید (بواسیر) در کرج
1

بهترین متخصص هموروئید ( بواسیر ) در کرج و بهترین متخصص هموروئید ( بواسیر ) دکتر میترا اقدسی و متخصص هموروئید ( بواسیر ) دکتر میترا اقدسی در محدوده کرج تلفن ۰۲۶۳۲۲۶۱۰۳۴ – ۰۹۲۲۶۴۶۱۱۴۹ –

زیبا حسینی / تلفن: 02632261034

1398/03/29
بهترین متخصص واریس در کرج
1

بهترین متخصص واریس دکتر میترا اقدسی در محدوده کرج و واریس بیماری شایعی بوده و علاوه بر ایجاد ظاهر ناپسند و یا درد و در بعضی موارد خطراتی نیز برای بدن دارد 09226461149 و 02632261034

زیبا حسینی / تلفن: 02632261034

1399/05/27
درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران
1

درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/05/26
پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران
1

پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران دکتر نفیسه جوادی بهترین متخصص جراحی عمومی 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395