خدمات پزشکی :: متخصص جراحی

بهترین کلینیک جراحی پلک در میرداماد

توان 1
  • تاریخ ثبت: 1401/09/23
  • بازدید: 324 بار

بهترین کلینیک جراحی پلک در میرداماد
 

 

09120733370
09125398062
22056879

کلینیک دکتر سیده مطهره عبدالهی

 

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
15 سال تجربه
کلینیک جراحی زیبایى دکتر سیده مطهره عبدالهی، یکى از بهترین و مجهزترین مراکز زیبایى تهران مى‌باشد. در این مرکز، عرضه خدمات تشخیصى درمانى فوق تخصصى زیبایى  با بالاترین سطح کیفیت به هموطنان عزیز عرضه مى‌شود.

 

جراحی پلک
 

جراحی پلک در میرداماد

 

بلفاروپلاستی( belpharoplasty)  در لغت از دو کلمه (belpharon) که در یونانی به معنای “پلک” و (plassein) به معنی “تغییر شکل دادن” تشکیل شده است.

بلفاروپلاستی، عمل جراحی پلک است که به منظور اصلاح هر گونه ناهنجاری مانند افتادگی پلک، چین وچروک ناشی از افزایش سن، پف زیر چشم، نقص های ژنتیکی در ناحیه اطراف چشم انجام میشود.

 نواحی اطراف چشم، بخش مهم و نسبتا وسیعی از صورت  را تشکیل داده اند. این قسمت از زیر ابروها تا بالای گونه ها که شامل پلک ها ی بالا و پایین، بافت های اطراف ابرو، اطراف گونه ها و همچنین ناحیه پل بینی فوقانی تشکیل شده است. جهت زیبا سازی و رفع عیوب، عمل بلفاروپلاستی تمامی این نواحی از صورت راپوشش می‌دهد و می‌توان برای زیباسازی و همچنین رفع عیوب این قسمتها از بلفاروپلاستی استفاده نمود.پوست اطراف چشم نازک ترین و حساس ترین قسمت پوست صورت به شمار میرود و نسبت به سایر قسمت های دیگر صورت بیشتر مستعد چین و چروک و تغییرات ناشی از افزایش سن است. به همین جهت معمولا اولین چین و چروک های صورت در ناحیه اطراف چشم پدیدار می‌شوند.هر چقدر سن، افزایش پیدا میکند، پوست کلاژن کمتری تولید می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که پوست در فرآیند افزایش سن،  خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. به همین سبب در طول زمان پوست طراوت اولیه ی خود را از دست داده و علاوه بر چین و چروک، پف چشم، تجمع چربی اضافه روی پلک و افتادگی پلک و …  به وجود می آیند.همینطور عضلات و تاندون های حرکتی پلک به مرور زمان ضعیف شده و عملکرد سابق خود را نخواهند داشت. این ضعف حرکتی در پلک ها باعث میشود فرد در بینایی خود دچار اختلال شود.بلفاروستی در حال حاضر بهترین راه حل برای رفع بدشکلی ها و مشکلات عملکردی پلک و ناحیه اطراف چشمها محسوب می‌شود.در این عمل، جراح با برداشتن چربی ها، پوست و به طور کلی بافت های اضافه، اصلاحات ناحیه اطراف چشم را انجام می‌دهد. در صورت وجود هر گونه مشکل عملکردی، پزشک با تقویت تاندون ها و بافت های عضلانی مربوط به پلک، این مشکلات را نیز برطرف می‌کند. این عمل تاثیر قابل توجهی بر زیبایی و جوانسازی پلک‌ها و ناحیه ی اطراف چشم دارد و این تاثیر، در کل صورت نیز نمود پیدا میکند. طبق تجربه های افراد مختلف از عمل بلفاروپلاستی، این عمل می‌تواند به اندازه چندین سال چهره فرد را جوانتر نشان دهد.

 

بلفاروپلاستی 
 

 

بلفاروپلاستی در میرداماد
 

 

بلفاروپلاستی در مقایسه با میزان جوانسازی و تغییرات مثبتی که در چهره ی افراد ایجاد میکند، هزینه ی نسبتا معقولی دارد.

 در ضمن اگر شرایط پلک ها به صورتی باشد که در بینایی فرد اختلال ایجاد کرده باشد و این عمل صرفا جهت درمان انجام شود، میتواند تحت پوشش بیمه قرار بگیرد‌.

برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های عمل بلفاروپلاستی میتوانید با کلینیک دکتر عبدالهی تماس حاصل بفرمایید.

فرآیند عمل بلفاروپلاستی

انتخاب جراح :

قبل از هر چیز انتخاب یک جراح فوق تخصص و با مهارت بالا برای متقاضی مهمترین کار به حساب می آید. زیرا با توجه به سوابق قبلی خوب  پزشک می‌توان با خیالی راحت و  آسوده از پروسه عمل و نتایج پس از آن این مراحل را طی کرد.

در سایت رسمی دکتر عبدالهی فوق تخصص زیبایی، نمونه های مختلفی از عمل های بلفاروپلاستی ایشان قابل مشاهده می‌باشد.

مشاوره قبل از عمل بلفاروپلاستی :

قبل از انجام هر تصمیمی بهتر است با پزشک مشورت شود تا با رویکرد صحیحتری اقدام به عمل صورت گیرد. در ضمن متقاضی باید انتظاراتش از عمل جراحی را روشن و واضح با پزشک درمیان بگذارد تا پزشک با توجه به انتظارات متقاضی بتواند تصمیم درستی بگیرد.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره جهت عمل بلفاروپلاستی به کلینیک دکتر عبدالهی، فوق تخصص زیبایی مراجعه بفرمایید. هدف ما حفظ سلامتی و زیبایی شماست.

پس از جلسه ی مشاوره و همچنین معاینات اولیه، نوع عمل مشخص میگرد.گاهی میتوان چند مشکل در ناحیه ی پلک‌ها و اطراف چشم را همزمان با یک عمل برطرف نمود.به همین خاطر جلسه مشاوره از اهمیت زیادی برخوردار است.

پس از مشخص شدن نوع عمل، شرایط سلامتی عمومی و همچنین وضعیت چشم و ناحیه اطراف چشم، به وسیله ی تعدادی آزمایش و عکس، توسط دکتر  عبدالهی مورد بررسی قرار میگیرد.

 سپس دکتر عبدالهی تعیین می‌کنند که متقاضی شرایط انجام عمل بلفاروپلاستی را دارد یا خیر.

البته معمولا بیشتر افراد شانس انجام عمل بلفاروپلاستی را دارا هستند وخوشبختانه نتیجه ی این عمل معمولا رضایتبخش است.

وقتی پس مشاوره های قبل از عمل، متقاضی برای انجام عمل بفاروپلاستی مورد تایید قرار گرفت، از این پس باید خودش را برای پروسه ی عمل آماده کند.

عمل بلفاروپلاستی یک عمل سرپایی و سبک محسوب شده و به وسیله بی حسی موضعی صورت میگیرد. بنابراین نیازی به بیهوشی کامل نیست. اما ممکن است در موارد خاص با توجه به صلاحدید دکتر عبدالهی این عمل با بیهوشی انجام پذیرد.

اقدامات قبل از عمل :

مطلع کردن پزشک از همه ی داروهای مصرفی، حتی داروهای گیاهی و یا مکمل های لاغری و …

قطع مصرف برخی از داروها با دستور پزشک

خودداری از مصرف دخانیات و الکل حداقل ۲ ماه قبل از عمل

برداشتن هر گونه جسم خارجی در ناحیه ی چشم و اطراف چشم. مثل مژه ی کاشت شده، مژه مصنوعی، پرسینگ و …

خودداری از هر گونه آرایش در روز عمل

نحوه عمل بلفاروپلاستی :

همانطور که عمل بلفاروپلاستی، برای درمان و زیباسازی طیف نسبتا وسیعی از صورت مورد استفاده قرار میگیرد، بنابراین نحوه ی عمل بستگی به نوع عمل دارد.

به طور کلی اگر پلک پایینی هدف عمل بلفاروپلاستی باشد، دکتر عبدالهی برش را در قسمت داخل پلک پایین و یا در ناحیه ی چین طبیعی چشم یعنی کاملا زیر مژه های پلک پایین ایجاد می‌کنند.

در مواردی که هدف از عمل بلفاروپلاستی ایجاد تغییرات در قسمت پلک فوقانی باشد، برش در در امتداد چین پلک بالایی توسط دکتر عبدالهی انجام میشود.

سپس دکتر عبدالهی از ناحیه ی برش خورده به زیر پوست دسترسی پیدا کرده و با توجه به مشکل فرد، اصلاحات لازم را انجام می‌دهند. این اصلاحات معمولا شامل: برداشتن بافت چربی های اضافه و زائد در پلک های بالا و پایین،برداشتن پوست های اضافه و زائد در پلک پایین، تعدیل عضلات اضافه و … میباشد.

در مرحله ی نهایی عمل، دکتر عبدالهی محل برش خورده را بخیه زده و فرآیند جراحی به اتمام می‌رسد.

بخیه ها معمولا با نخ های جاذب زده میشود. در صورتی که به صلاحدید دکتر عبدالهی بخیه ها با نخ بخیه غیر جاذب زده شود، حدودا ۱۰ روز پس از عمل امکان کشیدن بخیه ها وجود دارد.

محل برش ها و بخیه ها به شیوه ای توسط دکتر عبدالهی انجام می‌شوند که اثری از آن پس از بهبودی نمی‌ماند.

اقدامات پس از عمل :

به طور معمول پس از عمل بلفاروپلاستی نیازی به بستری شدن وجود نداشته و فرد می‌تواند پس از انجام عمل به منزل بازگردد.

پس از عمل، درد و یا احساس ناراحتی در ناحیه چشم ها، التهاب و تورم، پلک های ورم کرده و بی حس و اشک چشم کاملا طبیعی میباشد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

التهاب و تورم حدودا ۲ هفته پس از عمل رو به بهبود میرود ولی زمان بهبودی کامل اسکارهای ناشی از جراحی حدودا چند ماه پس از عمل از بین می‌رود.

نتیجه ی حقیقی عمل، پس از بهبودی و از بین رفتن التهاب های ناشی از جراحی، به خوبی قابل مشاهده میباشد‌.

بخش مهمی از موفقیت هر جراحی، به مراقبت های پس از آن بستگی دارد. به همین جهت فرد الزاما باید همه ی توصیه های پزشک و مراقبت های ویژه ی پس از عمل را به خوبی رعایت کند.

 پس از عمل بلفاروپلاستی، محل برش ها پانسمان خاصی ندارد و جایگزین آن برای جلوگیری از ورود عفونت به محل بخیه ها، استفاده از پماد ها و قطره های تجویز شده توسط پزشک است. بنابراین توصیه می‌شود طبق دستورات پزشک در اسرع وقت از داروها استفاده شود.

24 الی 48 ساعت بعد از جراحی، برای کاهش ورم و التهاب ناشی از جراحی می‌توان از کمپرس سرد استفاده کرد.

 پرهیز از مواد آرایشی تا بهبود زخم های ناشی از جراحی الزامی میباشد.

هنگام خواب باید از چند بالش اضافه در زیر سر استفاده کرد. به طوری سر بالاتر از حد معمول قرار گیرد.

تا بهبود کامل زخم ها باید از ماندن در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کرده و در برابر نور از عینک آفتابی بزرگ استفاده شود. چون نور خورشید باعث تیره شدن زخم های ناشی از جراحی میشود.

از هر گونه فعالیت سنگین به مدت یک هفته پس از عمل خودداری شود.

مصرف دخانیات پس از عمل ممنوع میباشد.

فواید جراحی بلفاروپلاستی پلک :

چشم ها دقیقا در نقاط طلایی چهره انسان واقع شده اند و اولین فاکتور زیبایی در صورت محسوب می‌شوند. با اینکه هر یک از اجزای صورت به نوبه ی خود در زیبایی و یا عدم زیبایی در چهره تاثیرگذارند، ولی طبق تحقیقات، بیشترین میزان تاثیرگذاری متعلق به چشم هاست. به همین خاطر بروز هرگونه بدشکلی و تغییرات ناخوشایند بر روی پلک و ناحیه اطراف چشم، علاوه بر جلب توجه وافر، باعث میشود افراد نیز مسن تر به نظر رسیده و این موضوع نیز تاثیر منفی قابل توجهی بر کل ترکیب بندی صورت میگذارد. بنابراین بدیهی است که این مسئله باعث کاهش اعتماد به نفس افراد شود.

عمل بلفاروپلاستی نه تنها جنبه ی زیبایی داشته، بلکه در بسیاری از اوقات جنبه ی درمانی نیز دارد. البته فاکتور زیباسازی را حتی در جنبه های درمانی این عمل نمی‌توان از آن جدا نمود. زیرا در درمان هایی که به وسیله ی عمل بلفاروپلاستی صورت میگیرد خود به خود زیبایی هم در ناحیه ی جراحی شده حاصل می‌شود.

درمان پتوز:

عمل بلفاروپلاستی روش درمان مناسبی برای درمان” پتوز” محسوب می‌شود.در واقع به افتادگی پلک فوقانی، به طوری که تمام مردمک چشم و یا نیمی از آن را پوشانده باشد، پتوز می‌گویند.

 در بسیاری از موارد این مشکل به صورت مادرزادی است و معمولا علت بوجود آمدن آن ناقص بودن تکامل عضله ایست که مسئول بالا بردن پلک است. اما پتوز همیشه مادرزادی نبوده و  میتواند به علت ضربه، افزایش سن، تومور، بیماری های عصبی و عضلانی و … ایجاد شود.

پتوز می‌تواند مشکلات زیادی  مثل انسداد بینایی، تاری دید، آستیگمات شدن چشم و همینطور تنبلی چشم را برای فرد در پی داشته باشد.

در جراحی افتادگی پلک، عضلات و تاندون‌های پلک بالا که مسئول بالا نگه داشتن پلک هستند، سفت شده تا مشکل برطرف شود.

همچنین  بلفاروپلاستی میتواند برای بهبود عملکرد حرکت پلک ها نیز انجام شود. درمان پتوز در کلینیک دکتر عبدالهی فوق تخصص زیبایی امکانپذیر است.

فواید درمان افتادی پلک ناشی از پوست ها و چربی های زائد :

البته تنها بیماری پتوز نیست که باعث افتادگی پلکها میشود؛ بلکه گاهی افتادگی پلکها ناشی از پوست ها و چربی های زائدی میباشد که به حدی پلک را سنگین کرده که بینایی محیطی فرد را مختل میکند‌.

 در این حالت فرد مجبور است برای بالا نگه داشتن پلک های خود، از عضلات پیشانی استفاده کند که این مسئله باعث خستگی و ناراحتی عضلات پیشانی میشود. همچنین به مرور زمان چین های پیشانی و عمیقتر شدن آنها در پی این مسئله در چهره ی فرد به وجود می آیند.درمان افتادگی پلک در کلینیک دکتر عبدالهی فوق تخصص زیبایی امکانپذیر است.

فواید سایر اصلاحات و زیباسازی پلکها و نواحی اطراف چشم ها :

قابلیت جراحی همزمان دو پلک

قابلیت جراحی همزمان پلک و عمل های زیبایی مکمل آن مثل لیفت ابرو و …

قابلیت جراحی پلک سوم یا پلک شرقی

قابلیت ایجاد تغییرات در فرم پلک مثل فرم چشم گربه ای

استحصال و بهبود عملکرد پلک هایی که دچار مشکلات عملکردی شده اند

درمان التهاب های پوستی ناشی از قرارگیری چین های پلک روی هم

برطرف کردن ناهمواری های زیر چشم و صاف کردن عضلات آن

درشت کردن چشم ها

بهبود و زیباسازی و جوانسازی پلک بالا و پایین

زیباسازی چشم و نواحی اطراف آن

برطرفسازی پوست های اضافی و زائد پلک

تعدیل چربی های زائد بافت پلک و اطراف چشم

حذف بافت های زائد و کیسه های چشمی زیر پلک پایینی

سفت کردن عضلات و ساختارهای نگهدارنده پلکها

برطرف کردن شل شدگی ماهیچه های چشم

برداشتن پف پلک بالا و پایین

قابلیت تعدیل زائده های ماهیچه ای و عضلانی

به طور کلی عمل بلفاروپلاستی، کم خطر، سریع و با نتیجه های بسیار مثبت محسوب میشود که تغییرات قابل توجهی را در زیبایی افراد نیز ایجاد میکند. به همین جهت استفاده از بلفاروپلاستی فواید فراوانی دارد. عمل بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر عبدالهی فوق تخصص زیبایی امکانپذیر میباشد. هدف ما حفظ سلامتی و زیبایی شماست.

کاندید مناسب برای عمل بلفاروپلاستی:

چون عمل بلفاروپلاستی هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد، بنابراین طیف گسترده ای از افراد می‌توانند کاندیدای این عمل باشند.

افراد بالای سن ۱۸ سال.

افرادی که در اطراف چشم خود چین و چروک دارند‌.

افرادی که بر اثر افزایش سن دچار تغییر در ناحیه ی پلک ها و اطراف چشمان خود شده اند.

افرادی که دچار پتوز(افتادگی پلک) هستند.

افرادی که به طور مادرزادی دچار عدم قرینگی چشم ها و پلک‌ها هستند.

افرادی که بر اثر سانحه دچار عدم قرینگی چشم ها و پلک‌ها شده اند.

افرادی که دچار نقص های ژنتیکی در پلکها و نواحی اطراف چشم خود هستند.

افرادی که دارای پف بالای چشم هستند.

افرادی که دچار تجمع چربی در زیر پلکها و در زیر پوست نواحی اطراف چشمانشان هستند.

افرادی زیر چشم هایشان اصطلاحا پف کرده است.

افرادی که دارای پلک شرقی هستند. (پلک هایی شبیه به نژادهای آسیای شرقی).
 

جراحی افتادگی پلک
 

جراحی افتادگی پلک در میرداماد
 

 


تاریخچه بلفاروپلاستی

همانطور که در ابتدا اشاره شد، کلمه بلفاروپلاستی، ریشه ی یونانی دارد. این موضوع نیز به تاریخچه ی جالب و البته قدیمی عمل زیبایی پلک بازمی‌گردد.

اولین بار فردی رومی به نام “Aulus Cornelius Celsus” ، در کتاب خود به اسم “De Medicina”، در توصیفی از برش دادن پوست برای آرام کردن پلک ها نوشته است.

سپس در سال ۱۸۱۸ به منظور ترمیم نواقص و ناهنجاری های ناشی از سرطان در پلک ها روش”بلفاروپلاستی” با همین نام توسط “کارل فردیناند فون گراف” ابداع گردید.

و امروزه این عمل با پیشرفت فراوانی که در طول سالیان سال داشته، با متد ها و تجهیزات روز دنیا، در همه ی جهان مورد استفاده قرار میگیرد.


09120733370
09125398062
22056879

کلینیک دکتر سیده مطهره عبدالهی

   

قیمت : تماس بگیرید

مشخصات آگهی دهنده

نام
اپراتور ثبت آگهی
ایمیل
تلفن
02122056879
انقضا
1403/11/28
بروزرسانی
1401/12/15
موقعیت
تهران
آدرس
تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن) نرسیده به بزرگراه مدرس، طبقه زیر همکف، داروخانه شبانه روزی آفریقا
مشاهده تمام آگهی های اپراتور ثبت آگهی

ارسال پیام به آگهی دهنده (اپراتور ثبت آگهی)

در مورد: بهترین کلینیک جراحی پلک در میرداماد


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی بهترین کلینیک جراحی پلک در میرداماد

Captcha image

آخرین آگهی های متخصص جراحی
1402/07/26
بهترین متخصص لیزر هموروئید در بم
3

دکتر فریبا عارف 0342267875 بهترین متخصص لیزر هموروئید در بم  لیزر بواسیر ( لیزر همورویید ) ، لیزر کیست مویی ، لابیوپلاستی  ، لیزر شقاق بهترین متخصص لیزر شقاق در بم بهترین متخصص لیزر کیست مویی در بم 

زیبا حسینی / تلفن: 02145186780

1401/05/25
عمل پروتز سینه در جردن
3

عمل پروتز سینه در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879-09120733370 جردن نرسیده به مدرس زیر همکف داروخانه آفریقا

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/05/25
بهترین جراح بینی در جردن
3

بهترین جراح بینی در جردن,کلینیک دکتر عبدالهی 02122056879 -09120733370

اپراتور ثبت آگهی / تلفن: 02122056879

1401/09/05
مرکز امبدینگ شکم در کرج
2

امبدینگ شکم در کرج026-34407098

اپراتور پیام اول / تلفن: 02634407098

1401/02/20
پروتز سینه در شریعتی
2

پروتز سینه در شریعتی,کلینیک زیبایی ماه طلایی,22870061-09193649373

اپراتور پیام اول / تلفن: 02122870061

1398/03/30
بهترین متخصص بیماری های پستان در کرج
1

بهترین متخصص بیماری های پستان در کرج و بهترین متخصص بیماری های پستان دکتر میترا اقدسی در البرز تلفن ۰۲۶۳۲۲۶۱۰۳۴ – ۰۹۲۲۶۴۶۱۱۴۹ –

زیبا حسینی / تلفن: 02632261034

1398/03/30
بهترین متخصص هموروئید (بواسیر) در کرج
1

بهترین متخصص هموروئید ( بواسیر ) در کرج و بهترین متخصص هموروئید ( بواسیر ) دکتر میترا اقدسی و متخصص هموروئید ( بواسیر ) دکتر میترا اقدسی در محدوده کرج تلفن ۰۲۶۳۲۲۶۱۰۳۴ – ۰۹۲۲۶۴۶۱۱۴۹ –

زیبا حسینی / تلفن: 02632261034

1398/03/29
بهترین متخصص واریس در کرج
1

بهترین متخصص واریس دکتر میترا اقدسی در محدوده کرج و واریس بیماری شایعی بوده و علاوه بر ایجاد ظاهر ناپسند و یا درد و در بعضی موارد خطراتی نیز برای بدن دارد 09226461149 و 02632261034

زیبا حسینی / تلفن: 02632261034

1399/05/27
درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران
1

درمان فیشر ( شقاق ) مقعدی دکتر خانم در شمال تهران 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395

1399/05/26
پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران
1

پیکر تراشی با دستگاه اولترازد در شمال تهران دکتر نفیسه جوادی بهترین متخصص جراحی عمومی 09127047164 02122767395

زیبا حسینی / تلفن: 02122767395