آخرین آگهی های گروه خدمات

خدمات :: تعمیرگاه خودرو

تعمیر فوری خودرو در مرزداران

توان 5
  • تاریخ ثبت: 1402/12/13
  • بازدید: 57 بار

تعمیر فوری خودرو در مرزداران

تامین خودرو تعمیر فوری خودرو در مرزداران

۰۲۱۴۸۴۱۶    09121414033

 تعمیر فوری خودرو در مرزداران                        

معرفی شرکت تامین خودرو

شرکت تامین خودرو به عنوان یکی از مجموعه‌های باسابقه در ارائه خدمات خرید و فروش سفارشی خودرو ، کارشناسی خودرو ، دیتیلینگ و احیای رنگ ، صافکاری، PDR ، نقاشی و لیسه گیری، نصب کاور و بادیفنس و گلس داشبورد همواره سعی داشته رضایت مشتری را سرلوحه روند اجرایی خود قرار دهد و به همین ترتیب زیرساخت کاملی را برای ارائه خدمات خود تشکیل داده است.

خدمات شرکت تامین خودرو :

 

کارشناسی تخصصی تشخیص رنگ و فنی انواع خودرو و موتورسیکلت
احیای رنگ، پولیش، واکس و سرامیک بدنه خودرو، رینگ ها و شیشه ها
خرید و فروش سفارشی خودرو
نصب کاور و بادیفنس بر روی بدنه خودرو
نصب شیشه دودی و سولار شیشه ، نصب گلس داشبورد
صافکاری، PDR ، نقاشی و لیسه گیری بدنه خودرو
خدمات کارشناسی خودرو :

 

این خدمات شامل کارشناسی تخصصی خودرو با کامل‌ترین تجهیزات انجام می‌شود که کارشناسان خبره و متخصص تامین خودرو 440 نقطه از خودروی مورد نظر شما را از نظر سلامت رنگ و رنگ شدگی، تعویض فابریک و استوک قطعات، آسیب دیدگی شاسی ها، سقف و ستون و... بررسی کرده و سلامت فنی خودروی شما را با استفاده از دستگاه دیاگ بررسی می کنند.

در کارشناسی تامین خودرو به بررسی موارد زیر پرداخته می‌شود :

جلوبندی
تست دیاگ و بررسی کامل موتور و گیربکس و خواندن فالت یا خطای اعلام شده توسط کامپیوتر خودرو
امکانات و تجهیزات (آپشن)
تست رانندگی (در صورت لزوم)
سلامت بدنه و شاسی
بررسی کارکرد واقعی کیلومتر
تست رانندگی
اسناد و مدارک
در پایان خدمات کارشناسی به شما برگه معتبری از وضعیت سلامت خودرو ارائه می‌شود که قابل پشتیبانی و پیگیری می‌باشد.

خدمات دیتیلینگ خودرو  :

 

شرکت تامین خودرو با استفاده از بروزترین تجهیزات دیتیلینگ خودرو و استفاده از مواد مصرفی مرغوب، برای حفظ و بهبود ظاهر خودروی شما خدمات تخصصی پولیش، واکس و سرامیک خودرو را انجام می‌دهد.

در پایان خدمات دیتیلینگ خودرو، دفترچه گارانتی معتبر تامین خودرو برای خودروی شما صادر می‌شود و میتوانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

خدمات خرید و فروش سفارشی خودرو  :

اگر تخصص و زمان کافی برای خرید و یا فروش خودروی خود را ندارید، سفیران شرکت تامین خودرو این کار را برای شما در اسرع وقت انجام می‌دهد و کلیه امورمشاوره، مذاکره و نقل و انتقال را برای شما انجام خواهد داد. این خدمات در هزینه و زمان شما بسیار صرفه جویی می‌کند.

خدمات نصب کاور و بادیفنس خودرو :

نصب کاور و بادیفنس به شما این امکان را می‌دهد تا از تنوع و گستره طراحی‌ها برای زیبایی و شخصی‌سازی بیشتر خودرویتان بهره‌مند شوید. با نصب کاور و بادیفنس، خودروی شما نه تنها درخشان و زیبا خواهد بود بلکه رنگ بدنه خودروی شما در برابر عوامل خارجی نیز به بهترین شکل ممکن محافظت خواهد شد. شرکت تامین خودرو با استفاده از بهترین کاور های محافظتی، خدمات نصب کاور و بادیفنس (کاور شفاف) را بر روی خودروی شما انجام می‌دهد.

نصب شیشه دودی و سولار شیشه ، نصب گلس داشبورد :

نصب شیشه دودی یکی از خدماتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا حداکثر حریم خصوصی خود را در داخل خودرو حفظ کرده و در عین حال ظاهری زیبا به خودروی خود دهید و از آفتاب سوختگی و نفوذ اشعه های مضر به داخل کابین جلوگیری نمایید.

شرکت تامین خودرو علاوه بر خدمات نصب شیشه دودی و سولار شیشه جلو، گلس های محافظتی داشبورد را نیز برای خودروی شما نصب می‌کند.

کلیه خدمات نصب شیشه دودی و گلس شامل گارانتی می‌باشد.

خدمات صافکاری، PDR ، نقاشی و لیسه گیری بدنه خودرو :

در صورتی که خودروی شما دچار آسیب در بدنه خود شده باشد، شرکت تامین خودرو می‌تواند ظاهر خودروی شما را به حالت اول بازگرداند. با استفاده از خدمات صافکاری وPDR خطوط و ضربه های کوچک و بزرگ روی بدنه خودروی شما حذف می‌شود و در صورت نیاز با توجه به نظر کارشناس ارشد خدمات نقاشی و لیسه گیری، برای حذف خط و خش های بدنه شما انجام می‌شود و خودروی شما ظاهر اولیه خود را بدست می‌آورد.

ویژگی های شرکت تامین خودرو

پشتیبانی 24 ساعته
ارائه ضمانت نامه رسمی خدمات
بکارگیری تیمی مجرب و متخصص برای ارائه کلیه خدمات
استفاده از جدید ترین تجهیزات روز دنیا
خدمات شرکت تامین خودرو :

کارشناسی تخصصی تشخیص رنگ و فنی انواع خودرو و موتورسیکلت
احیای رنگ، پولیش، واکس و سرامیک بدنه خودرو، رینگ ها و شیشه ها
خرید و فروش سفارشی خودرو
نصب کاور و بادیفنس بر روی بدنه خودرو
نصب شیشه دودی و سولار شیشه ، نصب گلس داشبورد
صافکاری، PDR ، نقاشی و لیسه گیری بدنه خودرو
خدمات کارشناسی خودرو :

این خدمات شامل کارشناسی تخصصی خودرو با کامل‌ترین تجهیزات انجام می‌شود که کارشناسان خبره و متخصص تامین خودرو 440 نقطه از خودروی مورد نظر شما را از نظر سلامت رنگ و رنگ شدگی، تعویض فابریک و استوک قطعات، آسیب دیدگی شاسی ها، سقف و ستون و... بررسی کرده و سلامت فنی خودروی شما را با استفاده از دستگاه دیاگ بررسی می کنند.

شرکت تامین خودرو به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه خدمات رنگ ، بدنه و فنی انواع خودروها با استفاده از بروز ترین ابزار و امکانات در کشور می باشد.

جهت جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی و کاهش ریسک خرید خودرو صفر و دست دوم ، از خدمات کارشناسی و صافکاری pdr و لیسه گیری  متمایز تامین خودرو بهره مند شوید.

شرکت تامین خودرو با تجربه بیش از ۲۰۰/۰۰۰  خدمات خودرو در ۱۰ سال ، مفتخر است که اعلام کند رضایت تمام مشتریان را توانسته است تا کنون بدست بیاورد.
کارشناسان متخصص شرکت تامین خودرو ، دوره های رنگ و بدنه ، صافکاری و pdr پی دی آر لیسه گیری و بر طرف کردن افت قیمت خودرو و تعمیرات فنی و موتوری خودرو را توسط اساتید مسلط و با تجربه و آموزش های بین المللی و اختصاصی  گذرانده اند 

رزومه شرکت تامین خودرو

ما در شرکت تامین خودرو ، با افتخار در خدمت شما هستیم تا نیازهای شما در حوزه خدمات خودرو را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم. 
از خدمات متنوعی که ارائه می‌دهیم، می‌توان به دیتیلینگ واکس و پولیش سرامیک خودرو، صافکاری PDR (پی، دی، آر)، لیسه‌گیری و نقاشی خودرو، کارشناسی خودرو ، خرید و فروش خودرو به صورت سفارشی و تعمیرات تخصصی فنی و موتوری اشاره کرد.

تامین خودرو ، سرویس و نگهداری ، فروش خودرو 
در تمام مراحل همراه شما هستیم 

از ویژگی‌های منحصر به فرد شرکت تامین خودرو، می‌توان به کیفیت بالا، دقت در جزئیات، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تیم متخصص و مجرب اشاره کرد. تیم ما از افرادی تشکیل شده است که دارای تجربه و آگاهی عمیق در زمینه خدمات خودرو هستند و همواره به روز با آخرین تکنیک‌ها و روش‌های صنعت خودرو بوده و از بهترین تجهیزات و مواد و متریال مرغوب استفاده می‌کنند.

هدف ما در شرکت تامین خودرو، ارائه خدماتی است که شما را به طور کامل راضی کند. برای ما، مشتریان ما ارزشمند هستند و به همین دلیل، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خدماتی با کیفیت عالی، زمانبندی دقیق و قیمت منصفانه ارائه دهیم. اعتماد شما برای ما اهمیت بسیاری دارد و ما به دنبال ایجاد رابطه‌ای بلندمدت با شما هستیم.

اگر به دنبال انجام خدمات خودرو در مجموعه ای با کیفیت و قابل اعتماد هستید، شرکت تامین خودرو آماده است تا نیازهای شما را برآورده کند. با ما تماس بگیرید و تجربه‌ای منحصر به فرد از خدمات حرفه‌ای خودرو را تجربه کنید

 

معرفی و بررسی خودروهای زیر 500 میلیون تومان در بازار ایران
مقدمه :  در بازار خودرو ایران، موجودیت خودروهای با قیمت زیر 500 میلیون تومان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این خودروها به عنوان گزینه‌های مقرون به‌صرفه برای افرادی که به دنبال خرید خودروی اقتصادی و کم‌هزینه هستند ، جذابیت دارند. در این مقاله، به معرفی و بررسی چند مدل از این خودروها خواهیم پرداخت.
پراید: 
خودروی پراید یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی با قیمتی مقرون به‌صرفه است. این خودرو با طراحی کلاسیک و اقتصاد سوختی مناسب، گزینه خوبی برای خریداران با بودجه محدود است. ویژگی‌های ایمنی بهبود یافته و طراحی زیبا از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌باشد.
تیبا :
تیبا یک خودروی جذاب و با قیمت مناسب در بازار ایران است. تیبا گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال خودرویی با ارزش افزوده بیشتر هستند. این خودرو به خوبی جای خودروی پراید را در بازار ایران دارد به خود اختصاص می‌دهد و همچنین دارای نسخه‌های مختلف از نظر امکانات می‌باشد.
ساینا :
خودروی ساینا یکی از محصولات شرکت سایپا است و به عنوان یک خودروی ارزان قیمت با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مناسب برای مصرف‌کنندگان به خصوص جوانان ارائه شده است.
سمند :
سمند یکی دیگر از خودروهای معتبر در رده قیمتی زیر 500 میلیون تومان است. با طراحی مدرن و فضای داخلی بزرگ، سمند جذابیت بسیاری را برای خریداران به همراه دارد. مصرف سوخت مقرون به‌صرفه، امکانات راحتی مثل سیستم صوتی، کنترل‌های روی فرمان، و سیستم‌های ایمنی مدرن از جمله ویژگی‌های برجسته آن هستند.
رنو تندر 90 :
رنو تندر یک خودروی کوچک با قیمت مناسب است که در بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی خاص و مدرن، موتورهای کارآمد و امکانات جذاب، گزینه جالبی برای خریداران با بودجه محدود محسوب می‌شود.

نتیجه‌گیری:  خودروهای زیر 500 میلیون تومان در ایران از نظر هزینه، اقتصادی بودن و امکانات ارائه شده، به عنوان گزینه‌های مناسبی برای افرادی با بودجه محدود محسوب می‌شوند. در انتخاب خودرو، نیازمندی‌ها و ترجیحات فردی مهم می‌باشند تا بهترین گزینه بر اساس نیازهای خود انتخاب شود

لینک :http://https://tkacar.net/

ارتباط از طریق اینستاگرام: instagram    


مشخصات آگهی دهنده

نام
زیبا حسینی
ایمیل
تلفن
02148416
انقضا
1403/03/19
بروزرسانی
1403/01/29
موقعیت
تهران
آدرس
مرزداران
مشاهده تمام آگهی های زیبا حسینی

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (زیبا حسینی)

در مورد: تعمیر فوری خودرو در مرزداران


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی تعمیر فوری خودرو در مرزداران

Captcha image

آخرین آگهی های تعمیرگاه خودرو
1399/09/27
تعمیرگاه پیکاپ در غرب تهران
20

تعمیرگاه در پیکاپ در غرب تهران09108806611،09108808811،66506800 تخصصی ترن مرکز تعمیر و تیونینگ خودروهای دودیفرانسیل و آفرود با بهتریین کیفیت و کمترین هزینه ور در کوتاه ترین زمان انجام میشود.

اپراتور پیام اول / تلفن: 66506800

1399/11/26
نمایندگی کارشناسی خودرو
19

نمایندگی کارشناسی خودرو, ۰۹۱۲۱۴۱۴۰۳۳, 02148416

زیبا حسینی / تلفن: 02148416

1397/10/23
تعمیرگاه نیسان رونیز
18

تعمیرگاه نیسان رونیز با مدیریت آقای هاشمی 02166506800 و 09108808811

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02166506800

1395/11/08
تعمیرگاه پاترول رونیز پیکاپ هایلوکس ریچ فتون
16

تعمیرگاه تخصصی اتومبیلهای دودفرانسیل . پاترول .رونیز . پیکاپ . سرانزا . کاپرا . هایلوکس . سافاری 2f . 3f . fj لندکروز فتون ریچ کارشناسی دودفرانسیل با برگه معتبر تعمیرات موتور دفلاک اتوماتیک نصب هدرز بیدلکو ام اس دی کاربرواتور سافاری پورت و پولیش توربو الکتریکی تغییرات موتور گیربکس گیربکس شش دنده جلو بندی زیر بندی تقویت موتور ارتفاع لیفت گیربکس 6 دنده گوشواره تعادل دار تیونینگ آفرود تعویض موتور بنزین با دیزل کارشناسی رفع ایرادات خاص

روابط عمومی سایت پیام اول / تلفن: 02166506800

1402/11/06
صافکاری PDR مراحل انجام صافکاری پی دی آر در مرزداران
15

صافکاری PDR مراحل انجام صافکاری پی دی آر در مرزداران 09121414033   02148416 

زیبا حسینی / تلفن: 02148416

1402/11/06
لیسه کشی خودرو در غرب تهران
13

لیسه کشی خودرو در غرب تهران 09121414033 لیسه کشی خودرو در غرب تهران شرکت تامین خودرو 09121414033

زیبا حسینی / تلفن: 02148416

1402/09/15
لیسه کردن خودرو در امیر آباد تهران
13

لیسه کردن خودرو در سعادت آباد

زیبا حسینی / تلفن: 02148416

1397/10/23
تعمیرگاه نیسان پیکاپ
13

تعمیرگاه نیسان پیکاپ 02166506800 و 09108808811 - تعمیرکار نیسان پیکاپ٬تعمیرکار پیکاپ٬تعمیرگاه نیسان پیکاپ٬تعمیرگاه پیکاپ٬تعمیر تخصصی نیسان پیکاپ

admin102 / تلفن: 02166506800

1402/11/06
صافکاری PDR مراحل انجام صافکاری پی دی آر در غرب تهران
12

صافکاری PDR مراحل انجام صافکاری پی دی آر در غرب تهران

زیبا حسینی / تلفن: 02148416

1402/09/16
صافکاری PDR مراحل انجام صافکاری پی دی آر در تهران
12

بهترین صافکاری PDR مراحل 09121414033   02148416 انجام صافکاری پی دی آر در تهران

زیبا حسینی / تلفن: 02148416