صنعت :: اتوماسیون صنعتی

تولید لوله بخاری و دریچه کولر در اصفهان

تولید لوله بخاری و دریچه کولر در اصفهان
  • تاریخ ثبت: 1401/02/11
  • بازدید: 406 بار

تولید لوله بخاری و دریچه کولر در اصفهان

09131681245

گروه صنعتی رجائی (کاردو)

گروه صنعتی رجائی (کاردو) با30 سال سابقه درخشان تولید کننده انواع دودکش موتورخانه و دودکش های صنعتی

krajaee.com

تولید لوله بخاری در اصفهان جهت انتقال هوا و دود ناشی از عملکرد بخاری و هدایت آن به سمت فضایی خارج از فضای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد تولید لوله بخاری در اصفهان دقیقا مانند عملکرد هود می باشد و هر دو به یک روش هوا را به سمت بیرون هدایت می نمایند. اما نوع و جنسی که جهت این کار استفاده می گردد بسیار مهم است که در مقابل عوامل مختلف مقاوم باشد و همین موجب می گردد تا کارایی آن بالا برود و دیرتر فرسوده و خراب بشود و در نتیجه طول عمر آن بسیار بالا می رود و کمتر نیاز به نگهداری و تعمیر پیدا می کند و این امر یکی از برترین مزیت های آن به شمار می رود.

به طور کلی وقتی از تولید لوله بخاری دراصفهان   صحبت می کنیم؛ صرفا منظور لوله ای که به بخاری های مختلف متصل می شوند، نیست. بلکه تمامی لوله های انتقال هوا به خارج مورد استفاده قرار می گیرند و به  تولید بخاری، پکیج، سیستم های رادیاتور و شوفاژ های خانگی در اصفهان  متصل می شوند را در بر می گیرد. مانند لوله بخاری فنری ، فلزی، نسوز و …. که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

وظیفه اصلی این کانال هوا هدایت و انتقال هوا در کانال کشی مناسب، به سمت محیط خارجی می باشد. که بیشتر مصارف خانگی دارد و برای محیط های کوچک مانند منازل مسکونی و یا مکان های ادارای، مغازه ها و … مورد استفاده قار می گیرد.

از نمونه های مختلف کانال ها می توان جهت این کار و به عنوان لوله بخاری استفاده نمود. انواع لوله خرطومی هوا مانند کانال های فلکسیبل ساده و یا کانال فلکسیبل عایق دار با عایق الاستومری و عایق پشم شیشه، انواع کانال های فلزی گرد و چهارگوش و … همگی می توانند به عنوان لوله بخاری به کار گرفته شوند.

اما نکته قابل توجه در اینجا آن است که انتخاب نوع لوله می بایست متناسب با شرایط پروژه، دستگاهی که قرار است لوله به آن متصل شود، متراژ فضا، تعداد پنجره ها، دریچه های هوا و … انجام پذیرد. تنها در اینصورت است که می توان یک انتخاب درست و بهینه داشت که نتیجه و عملکرد عالی ای را نتیجه می دهد.

 

   

قیمت : تماس بگیرید

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (operator106)

ارسال نظر برای آگهی تولید لوله بخاری و دریچه کولر در اصفهان

Captcha image

آخرین آگهی های اتوماسیون صنعتی
1401/10/29
هیدرولیک پنوماتیک راد اتوماسیون

راد اتوماسیون / تلفن: --

1401/10/29
فروش انواع جک های پنوماتیک

راد اتوماسیون / تلفن: --

1401/11/26
فروش انواع اتصالات پنوماتیک

راد اتوماسیون / تلفن: --

1401/11/28
شیر برقی پنوماتیک فستو مدل cpv14 - cpv18

شیر برقی CPV18 و CPV14 فستو یکی از نمونه شیرهای ترمینال ولو است که در دیاگرام های حرکتی متفاوت و با سایز ۱/۴ موجود می باشد. عملکرد های شیر برقی : ۲/۲ اوپن و کلوز، ۳/۲ اوپن و کلوز، ۵/۲ تک سیگنال، ۵/۲ دو سیگنال، ۵/۳ وسط بسته، ۲/۲ وکیوم نوع تحریک الیکتریکی و تنها با برق ۲۴ DC است. شیر برقی CPV18 و CPV14 فستو به دلیل نوع طراحی به صورت بلوک و با بغل بند استفاده می شود. این شیر برقی فستو رو میتوان با استفاده از عملکرد های مختلف کنار هم گذاشته و یک بلوک را تشکیل بدهیم. . نحوه سفارش گذا

راد اتوماسیون / تلفن: --

1401/01/22

1401/04/05
فروش انواع شیر برقی پنوماتیک

فروش انواع شیر برقی پنوماتیک شیربرقی 2/2-3/2-5/2-5/3 نرمالی کلوز-نورمالی اوپن سایز های 1/8-1/4-1/2-3/4-1اینچ تک بوبین و دو بوبین برندهای اروپایی و چینی فستو نورگرن رکسروت SMC ایرکنترل LMC

آراد صنعت / تلفن: 02140330157

1401/04/05
فروش انواع جک (سیلندر) پنوماتیک

فروش انواع جک (سیلندر) پنوماتیک انواع جک های : قلمی پروفیلی چهار میل کامپکت روتاری رادلس کشویی جک راهنمادار برندهای اروپایی و چینی فستو نورگرن رکسروت بوش SMC ایرکنترل LMC شاکو

آراد صنعت / تلفن: 02140330157

1401/06/21

1401/10/29
فروش انواع شیر برقی پنوماتیک

ر and, شیر or, صدا خفه کن پنوماتیک, ترمینال ولو فستو, شیر بلوکی, شیر برقی بلوکی پنوماتیک, شیر مینیاتوری پنوماتیک, شیر 2/2 پنوماتیک, شیر برقی 2/2 آب, شیر 3/2 پنوماتیک, شیر 5/2 پنوماتیک, شیر سلکتوری پنوماتیک, پوش باتن پنوماتیک, مانومتر فشار سنج, گیج فشار پنوماتیک, رگولاتور پروپرشنال, رگلاتور پروپرشنال, شیر سیگنال پنوماتیک فستو, روتاری درایو, جک رادلس پنوماتیک, جک دورانی پنوماتیک, جک کامپکت پنوماتیک, سیلندر کامپکت پنوماتیک , سیلندر دورانی فستو, جک روتاری پنوماتیک, جک راهنمادار پنوماتیک, سیلن

راد اتوماسیون / تلفن: --

1402/08/13
اطلاعات مناقصات خصوصی

irantender / تلفن: --