صنعت :: برق صنعتی

داکت کف خواب دانوب لاله زار تهران

داکت کف خواب دانوب لاله زار تهران
  • تاریخ ثبت: 1400/12/07
  • بازدید: 315 بار

داکت کف خواب لاله زار تهران
 

داکت کف خواب سفید لاله زار تهران
 

داکت سفید دانوب لاله زار تهران
 

داکت کف خواب طوسی دانوب لاله زار تهران
 

فروشگاه الکتروپخش امین
 

بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش داکت | ترانکینگ | تابلو برق و سایر تجهیزات شبکه

02133930775 – 02133990349 – 02133990349

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، مرکز تجاری بوشهری، طبقه منفی 1، پلاک 8

گروه صنعتی الکتروپخش امین فعالیت خود را از سال 1383 با رویکردی حرفه‌ای و تخصصی آغاز نموده و با بهره گیری از بهترین و بروزترین تکنولوژی روز و رعایت استانداردهای جهانی به همراه پرسنلی متخصص، ماهر و کارآزموده در زمینه طراحی و ساخت تخصصی انواع داکت و ترانکینگ، انواع تابلو های برق صنعتی، تجهیزات برق، سنسورهای حرارتی، فروش و تجهیز انواع محصولات فشار قوی، متوسط و ضعیف، روشنایی و اتوماسیون صنعتی و سیم و کابل، توانسته است تا نیاز کسب و کارهای کوچک تا سازمان‌ها و تشکیلات بزرگ را به صورت جامع مورد پوشش قرار داده و به آن‌ها خدمات و محصولات ارائه دهد که این امر تا به امروز در حال توسعه و گسترش می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت روز داکت و ترانکینگ با ما تماس بگیرید

داکت کف خواب طوسی لاله زار تهران- داکت کف خواب سفید لاله زار تهران- داکت سفید لاله زار تهران - داکت کف خواب لاله زار تهران


تاریخچه استفاده از داکت برق به چندین سال قبل باز می گردد، زمانی که کابل کشی های شبکه، در محیط های مختلف به دلیل استفاده نکردن از این محصول جلوه ای زمخت و در هم ریخته ای ایجاد می کرد. امروزه از این محصول به منظور مراقبت از سیم وکابل های برق یک مجموعه و همچنین ایجاد فضایی مرتب تر مورد استفاده می شود.


آشنایی با داکت سفید دانوب لاله زار تهران

داکت های برق  دانوب لاله زار تهران در واقع کانال هایی از جنس پلاستیک یا فلز می باشند که به منظور مراقبت و حفظ سیم و کابل های برق موجود در داخل یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این محصول  مانع از در هم ریختگی سیم و کابل های برق شده و ظاهری تمیز و مرتب تر به فضا می بخشد. با توجه به مقدار قرار گیری سیم و کابل برق در داخل آن، این محصول به سایز های متفاوتی تقسیم بندی می شود چنانچه مقدار سیم و کابل افزایش یابد محفظه کابل مورد نظر شما نیز باید ضخامت بیشتری داشته باشد بنابراین سایز های متفاوت در بازار قابل تهیه و خریداری است.

داکت های تزیینی برای آن دسته از افراد که به زیبایی و ظاهر محیط خود بسیار اهمیت می دهند با ایجاد هماهنگی و زیبایی بیشتر بسیار کاربردی هستند و بر اساس اندازه عرضی به انواع سایز ها که عبارتند از: 1، کابل1.5، 2، کابل2.5، 3، 3.5، 4، 5، 6 و 9  تقسیم بندی می شوند. اغلب این محصولات در شاخه های 2 متری تولید و به بازار عرضه می شوند که می توان آن ها را در انواع پایه بلند و پایه معمولی دسته بندی کرد.

تاریخچه استفاده از Duct برق به چندین سال قبل باز میگردد. زمانی که کابل کشی های شبکه، در محیط های مختلف به دلیل استفاده نکردن از این محصول جلوه ای زمخت و در هم ریخته ای ایجاد می کرد و مدیریت و رسیدگی آنها را در زمان نیاز  بسیار سخت و دشوار می نمود. برای حل این مشکل با گذر زمان این محفظه ها با ابعاد گوناگون ساخته و روانه بازار گردیدند. این محصولات با گذشت زمان پیشرفت کرده و ظاهری آراسته تر پیدا کردند.

در هنگام نصب داکت ها، به سری اتصالات نیاز داریم که این سری اتصالات شامل زاویه های داخلی و خارجی، زانویی و بست ها می باشند که با توجه به مکان مورد نیاز انتخاب و نصب می شوند.

داکت کف خواب طوسی لاله زار تهران
داکت کف خواب سفید لاله زار تهران

کاربردهای داکت دانوب لاله زار تهران

محفظه سیم و کابل های برق، امروزه به وسیله ای بسیار کاربردی تبدیل شده است به طوری که، از این محصول می توان در مراکز آموزشی،  مراکز تجاری،  مدارس، بانک ها، دانشگاه ها، اداره ها، فروشگاه ها، کارخانه ها، تولیدی ها و ... استفاده کرد. نصب این محصول بسیار ساده و آسان است. با نصب آن از آشفتگی و درهم ریختگی سیم و کابل های برق جلوگیری می شود و از این رو مانع از ایجاد جلوه ای نامرتب و نا آراسته در محیط می گردد .

مزایای استفاده از داکت دانوب لاله زار تهران و انواع آن

 جلوگیری از آشفتگی و در هم ریختگی سیم و کابل های برق
محافظت از سیم و کابل برق در برابر عوامل محیطی
ساده و آسان تر شدن بررسی و مدیریت کابل ها
 نصب سریع و آسان
داشتن تنوع زیاد در سایز های متفاوت بسته به نیاز شما


محفظه کابل و سیم های برق انواع متفاوتی دارد و با توجه به شرایط محیط، تولید شده و به بازار عرضه می شوند که در ادامه به معرفی انواع آنها می پردازیم.

داکت ساده دانوب لاله زار تهران

داکت ساده یکی از انواع محفظه های کابل است که از آن در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و ... استفاده می شود. این نوع محصول اغلب از جنس پلاستیک یا ABS می باشد که ساختار ساده ای دارد و از یک بدنه و درب متصل به آن تشکیل شده است.

داکت کف خواب دانوب لاله زار تهران (زمینی)

این محصول در کف زمین نصب می گردد، دارای ارتفاع کمی است و به صورت نیم دایره شکل طراحی و ساخته  می شود. این محفظه کابل به صورتی طراحی شده است که در صورت وجود هر گونه فشار در اثر قرار دادن تجهیزات بر روی آن یا راه رفتن، صدمه ای به آن وارد نمی شود و به اصطلاح مقاومت بالایی در برابر فشار دارد. این محصول از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع است.

  داکت پارتیشن دار

داکت پارتیشن دار دانوب لاله زار تهران

استفاده از مدل های پارتیشن دار اغلب به مجموعه هایی که برای نظم دادن به کابل و سیم برق محیط مورد نظرشان، به تعداد زیادی محفظه کابل و سیم برق نیازمند هستند، پیشنهاد می شود. داخل این محفظه ها، پارتیشن هایی وجود دارد که با استفاده از این پارتیشن ها می توان کابل ها را به راحتی از یکدیگر جدا کرد و به آن ها  نظم بهتری بخشید، علاوه بر این مدیریت و بررسی کابل ها بسیار آسانتر انجام خواهد شد.

داکت شیاردار دانوب لاله زار تهران

این محصول نیز نوع دیگر از انواع محفظه کابل های مورد استفاده امروزی است. اغلب این نوع محفظه، در تابلو برق های صنعتی، با فشار قوی یا ضعیف مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی ها موجود در این محصول می توان  به قابلیت قفل شدن درب محفظه کابل و همچنین شیارهای موجود بر روی بدنه این مدل اشاره کرد. شیارهای موجود در بدنه Duct در واقع رطوبت و حرارت اضافی کابل ها را از مسیر خارج می کنند و موجب افزایش طول عمر کابل و سیم برق می شود.

داکت قرنیزی دانوب لاله زار تهران

این محصول از محبوب ترین و مورد استفاده ترین نوع محفظه کابل است که امروزه در ابعاد و انواع گوناگون ساخته و به بازار عرضه می شود. این نوع از محصول به صورت چوبی طراحی شده و نصب آنها در پایین دیوارها انجام می شود. رنگ های مختلف و طرح های متنوع از مشخصه های بارز این نوع Duct است که آن را از سایرین مجزا می کند.

داکت قرنیزی دانوب لاله زار تهران 

داکت طرح چوب

این نوع از محفظه کابل های برق، کاملا مشابه مدل های ساده duct می باشد؛ اما تنها تفاوتی که در آن ها وجود دارد، ظاهر کلاسیک و چوبی مانند این محفظه ها می باشد. استفاده از این محصول به دلیل به وجود آوردن جلوه ای بسیار زیبا در مجموعه ها و ایجاد هماهنگی با دکوراسیون داخلی، سبب افزایش محبوبیت آن شده و امروزه نیز خواهان زیادی را در بازار پیدا کرده است.

داکت پشت چسبدار دانوب لاله زار تهران

این محصول در هنگام عرضه به بازار به دلیل نصب بسیار ساده، بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفت. تنها ویژگی متمایز کننده این نوع Duct از سایرین نیروی کمکی آن؛ یعنی همان داشتن چسب است که کار نصب را بسیار آسان نموده و دیگر نیاز به پیچ و مهره کردن اتصالات نیست و به راحتی در جای مورد نظر نصب می شود.

تفاوت ترانکینگ و داکت چیست؟

ترانکینگ لاله زار تهران از دیگر محصولات موجود در بازار می باشد که عملکرد آن مشابه با Duct است اما معمولا در شبکه از آن استفاده می شود و تخصصی تر عمل می کند. این محصول به صورت محفظه در بسته ساخته می شود  که بیشتر پوشش سفید رنگی دارد و در تنوع بالا به بازار عرضه می شود، علاوه بر این می توان بر روی ترانکینگ،  پریز شبکه و کیستون شبکه نیز نصب کرد.
داکت کف خواب طوسی لاله زار تهران
داکت کف خواب سفید لاله زار تهران
داکت سفید دانوب لاله زار تهران
داکت کف خواب دانوب لاله زار تهران
داکت دانوب لاله زار تهران
داکت قرنیزی دانوب لاله زار تهران
ترانکینگ لاله زار تهران
داکت پشت چسبدار دانوب لاله زار تهران
داکت شیاردار دانوب لاله زار تهران
داکت پارتیشن دار دانوب لاله زار تهران
داکت ساده دانوب لاله زار تهران
ترانکینگ لاله زار تهران 
داکت سفید
داکت شیاردار
داکت دانوب 
داکت لاله زار
داکت تهران
داکت کف خواب
داکت کف خواب سفید
داکت کف خواب طوسی 
داکت ساده 
داکت کف خواب لاله زار

 

   


مشخصات آگهی دهنده

نام
بهار شجاعتی
ایمیل
تلفن
02133930775
انقضا
1403/02/31
بروزرسانی
1400/12/07
موقعیت
تهران
آدرس
تهران، خیابان لاله زار جنوبی، مرکز تجاری بوشهری، طبقه منفی 1، پلاک 8
مشاهده تمام آگهی های بهار شجاعتی

ارسال پیام به آگهی دهنده (بهار شجاعتی)

در مورد: داکت کف خواب دانوب لاله زار تهران


Captcha image

ارسال نظر برای آگهی داکت کف خواب دانوب لاله زار تهران

Captcha image

آخرین آگهی های برق صنعتی
1402/11/07
بزرگترین مرکز پخش پروژکتور در لاله زار
1

بزرگترین مرکز پخش پروژکتور در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریک در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1402/11/04
بزرگترین مرکز پخش ریسه شلنگی در لاله زار
1

بزرگترین مرکز پخش ریسه شلنگی در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریکی در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1402/11/04
بزرگترین مرکز پخش هالوژن در لاله زار
1

بزرگترین مرکز پخش هالوژن در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریک در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1402/11/02
فروش انواع لامپ در لاله زار
1

فروش انواع لامپ در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریک در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1402/11/02
بزرگترین مرکز پخش سیم و کابل در لاله زار
1

بزرگترین مرکز پخش سیم و کابل در لاله زار, 09196904191, الکتریکی سجاد, پخش عمده لوازم الکتریک در لاله زار

admin107 / تلفن: 09196904191

1401/06/23
فروش محصولات آتونیکس در لاله زار, منطقه ۱۲
1

پارس سنسور 09121890709 فروش محصولات اتونیکس در لاله زار, منطقه ۱۲ فروش سنسور اتونیکس در لاله زار سنسور القایی دوسیمه اتونیکس در لاله زار

زیبا حسینی / تلفن: 09121890709

1401/06/14
فروش محصولات فوتک در لاله زار , منطقه ۱۲
1

فروش محصولات فوتک در لاله زار , منطقه ۱۲ 09121890709 پارس سنسور با مارک فوتک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فوتک مغازه های بازار فروش ویژه سنسور و اتوماسیون صنعتی فوتک

زیبا حسینی / تلفن: 09121890709

1398/12/18
چراغ دکل خورشیدی | چراغ دکل سولار | چراغ سردکل خورشیدی

طراحی و تولید انواع چراغ دکل خورشیدی با استفاده از LED بدون نیاز به برق شهر (تغذیه از طریق نور خورشید) مناسب برای دکلهای مخابراتی و خطوط انتقال قدرت

A.S.D / تلفن: 09126060538

1398/12/19
انواع فیوز صنعتی

انواع فیوز صنعتی

کلینیک برق بین الملل / تلفن: 02133530153

1398/12/19
ولوم , پتانسیومتر , تک دور , ده دور , هرزگرد , مقاومت طلایی

ولوم , پتانسیومتر , تک دور , ده دور , هرزگرد , مقاومت طلایی

کلینیک برق بین الملل / تلفن: 02133530153